IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Ja du nakker mig i chins :devil::smile: men jeg giver dig røv i symetrien :laugh::laugh: Nej vi må se på dagen, hvem der topper med 20 i chins :superman::superman: glæder mig overhovedet ikke til den øvelse :tongue::tongue:

tror jeg har fået totalt diæt hjerne :laugh::tongue: jeg mente at 20 i chins er voldsomt :devil::devil: og at jeg ikke kommer derop af :unhappy::unhappy::unhappy: Men dagsformen der gør udslaget ! er tilfreds.........Men podiet er selvfølgelig målet :w00t::strat::strat::strat::strat:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
IVER! Man kan ikke bare sådan nævne pics uden at dele med os andre!! :nonono::tongue:

En helt anden ting, man bli'r vel aldrig selv helt 100% tilfreds med formen..? Det er vel inderst inde det er driver værket hos mange af os..? :smile:

Så er det sgu snart! :superman:

Jo sagtens - kan sagtens nævne pics... Vidste bare at du ville reagere sådan... :laugh::laugh::laugh::laugh: Na na na na na!!!!! :laugh::laugh::laugh::laugh:

Næ man bliver sgu nok aldrig tilfreds... :devil: Føler mig stadig ikke i helt god form - men nu er det sgu take it or leave it... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ja du nakker mig i chins :devil::smile: men jeg giver dig røv i symetrien :laugh::laugh: Nej vi må se på dagen, hvem der topper med 20 i chins :superman::superman: glæder mig overhovedet ikke til den øvelse :tongue::tongue:

Satser stærkt efter at nå over 20 - men lad os se - meget kan ske... :4thumbup: :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:superman:

Det må du vente og se, men et af mine mål er at vinde på romaskinen, men tror ikke man kan regne med sine træningstider.

håber dog på en tid under 1,25 min. men nu må vi se hvad der sker på dagen :superman::devil:

men slår dig klart i chins, skulle gerne tage over 20 reps. dips ja det må tiden vise

under 1.25 er sku for vildt :superman: og chins :unhappy::unhappy: Men håber bare at min symetri er blevet forbedret :4thumbup: og du kan lige så godt droppe et vinde ro maskinen :devil::devil: det er MIN øvelse :superman::flipa::flipa::chopper::chopper::chopper::chopper::chopper::chopper::chopper::chopper::chopper::chopper::chopper::chopper:

Link to comment
Share on other sites

Ja det er fandme dejligt... :devil: Ja hvad fa'en gjorde vi uden dem...

Glæder mig sgu til at hilse på dig igen mester... :smile::superman:

Ja det var sku da en meget fed historie :tongue: er det en du har læst i alt for damerne :laugh::laugh::laugh: Nej det er jo rart at en kæreste/kone sætter pris på det man foretager sig :wink:

Har faktisk lidt fra samme boldgade :smile: Mig og kæresten var nede i hendes centre og træne i lørdag !, Og vi opvarmede hver for sig !, og efter jeg var gået igang med mine sindsyge skuldre :devil::devil: kom hun hen og spurgte om jeg ville med hende hjem :wub: Og så skulle du se de andres ansigter :laugh::laugh: de troede jo åbenbart at min kæreste var klar i en fart :laugh::laugh: og jeg spillede selvfølgelig med på skuespillet, og svarede at det kunne vi sikkert godt finde ud af :bigsmile: og fortalte hende at jeg lige skulle træne færdig inden vi kunne køre :laugh::laugh::laugh: .

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jo jo kender sangen alt for godt... BLA BLA BLA... Du tænker kun på dig selv DM osv.... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Min frue, ungerne, svigersønnen, svigerinden, mine niecer, og et par kammier kommer også og hepper - skønt... :devil:

Der går sgu nok også nogle år inden jeg stiller op igen... :tongue::superman:

kom sku til at skrive i en andes navn ? ? ved sku ikke hvad der gik galt :laugh: Men det er Keld Erland og ikke BS :devil: troede sku at min hjerne var gået helt diæt kold :laugh::laugh:

Ja det var sku da en meget fed historie :tongue: er det en du har læst i alt for damerne :laugh::laugh::laugh: Nej det er jo rart at en kæreste/kone sætter pris på det man foretager sig :wink:

Har faktisk lidt fra samme boldgade :smile: Mig og kæresten var nede i hendes centre og træne i lørdag !, Og vi opvarmede hver for sig !, og efter jeg var gået igang med mine sindsyge skuldre :devil::devil: kom hun hen og spurgte om jeg ville med hende hjem :wub: Og så skulle du se de andres ansigter :laugh::laugh: de troede jo åbenbart at min kæreste var klar i en fart :laugh::laugh: og jeg spillede selvfølgelig med på skuespillet, og svarede at det kunne vi sikkert godt finde ud af :bigsmile: og fortalte hende at jeg lige skulle træne færdig inden vi kunne køre :laugh::laugh::laugh: .

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:innocent::mad:

Ja det var sku da en meget fed historie er det en du har læst i alt for damerne Nej det er jo rart at en kæreste/kone sætter pris på det man foretager sig

Har faktisk lidt fra samme boldgade Mig og kæresten var nede i hendes centre og træne i lørdag !, Og vi opvarmede hver for sig !, og efter jeg var gået igang med mine sindsyge skuldre :devil::devil: kom hun hen og spurgte om jeg ville med hende hjem Og så skulle du se de andres ansigter de troede jo åbenbart at min kæreste var klar i en fart og jeg spillede selvfølgelig med på skuespillet, og svarede at det kunne vi sikkert godt finde ud af :bigsmile: og fortalte hende at jeg lige skulle træne færdig inden vi kunne køre .

:laugh::laugh::laugh::laugh: Kanon historie... :devil: Bare spil med på den... :smile::superman:

PS - kan du ikke bruge lidt flere smilies???????? :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

Jo jo kender sangen alt for godt... BLA BLA BLA... Du tænker kun på dig selv DM osv.... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Min frue, ungerne, svigersønnen, svigerinden, mine niecer, og et par kammier kommer også og hepper - skønt... :devil:

Der går sgu nok også nogle år inden jeg stiller op igen... :tongue::superman:

Det er og bliver sidste gang for mig. Lille aftale jeg har med konen :4thumbup: Min søn kommer på banen næste år. Og det er også i den høje klasse :superman: har været under mine vinger hele året. Men han bliver hammer god :4thumbup: Stolt Papa :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det er og bliver sidste gang for mig. Lille aftale jeg har med konen :4thumbup: Min søn kommer på banen næste år. Og det er også i den høje klasse :superman: har været under mine vinger hele året. Men han bliver hammer god :4thumbup: Stolt Papa :superman:

Glæder mig til i fremtiden at battle sønnike i stedet for dig mester... :4thumbup: 2009 så er jeg klar igen... :devil:

Dejligt med de unger... Min datter synes også hendes fatter er lidt hot... :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nu må vi se hvilken klasse Jonas går i :wink:

I får lige lidt sladder her siden der alligevel sker så meget andet i log'en end lige Hr. Ivers træning!!

Jonas's tal i går...

Ro tid under 1:25 :w00t:

Chins: 22

Dips: 44

... kæææft jeg tror det er decimalerne der kommer til at afgøre klasserne i år :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hvad skal den betyde? :blink:

Det skal betyde - Hvilken klasse jonas kommer i. Altså klassen over- eller klassen under 180cm - Han ligger lige på grænsen. Lige gyldigt hvilken klasse han havner i kommer han nok til at give kamp til stregen om den famøse 1. pladsen.

V/h Chr

Edited by Havneren
Link to comment
Share on other sites

Det skal betyde - Hvilken klasse jonas kommer i. Altså klassen over- eller klassen under 180cm - Han ligger lige på grænsen. Lige gyldigt hvilken klasse han havner i kommer han nok til at give kamp til stregen om den famøse 1. pladsen.

V/h Chr

Der er nogle som ikke har diæthjerne der :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Held og lykke Iver :smile:

Jeg beundre din indsats og vilje, specielt set i lyset af hvad I var igennem for ikke længe siden. Al respekt.

Tak min ven - det varmer... :4thumbup: Ja det må bære eller briste nu... Jeg hænger i - gør min bedste indsats på lørdag uanset hvad... :devil:

Er sgu også blevet lidt tynd og afmagret... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Hr. Iverzen!

Ønsker lige held og lykke med på Lørdag her fra!!! Gi den gas!!! :superman:

Vh Chr

Hej Christian - tak - længe siden - men tak....

Skal nok gi' den gazzzzzz og vise at de "gamle" også stadig kan.... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nu må vi se hvilken klasse Jonas går i

I får lige lidt sladder her siden der alligevel sker så meget andet i log'en end lige Hr. Ivers træning!!

Jonas's tal i går...

Ro tid under 1:25

Chins: 22

Dips: 44

... kæææft jeg tror det er decimalerne der kommer til at afgøre klasserne i år

Øhhhhhh er han ikke blevet målt højdemæssigt???????? :laugh::laugh::laugh::laugh:

Bliver sgu lidt nervøs med sådan noget "latterligt" spam i min log.... :laugh::laugh::laugh::cry::crazy::blink: :4thumbup:

Fandme flotte tal Jonas klasker igennem... :devil:

Ja jeg updater ikke lige træning for tiden da jeg er træt træt træt af træning.... :superman::laugh::laugh::laugh:

Og så lige en smilie storm til KELD .... :laugh::laugh::laugh::superman::superman::w00t::w00t::w00t::wink::wink::tongue::tongue::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tak min ven - det varmer... :4thumbup: Ja det må bære eller briste nu... Jeg hænger i - gør min bedste indsats på lørdag uanset hvad... :devil:

Er sgu også blevet lidt tynd og afmagret... :innocent:

Også herfra en stor respekt for din præstation set i øjet af hvad i har gennemlevet. Iver gå ud og hvis de unge løver hvem der har bukserne på :superman: glæder mig til at høre om det, når du har sat dem alle på plads :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Også herfra en stor respekt for din præstation set i øjet af hvad i har gennemlevet. Iver gå ud og hvis de unge løver hvem der har bukserne på :superman: glæder mig til at høre om det, når du har sat dem alle på plads :4thumbup:

Hey Ole... Tak for respekten... Du har jo selv prøvet hvordan der er "at rejse sig igen fra støvet" - så respekt back at u!!!!! :4thumbup:

Skal gøre hvad jeg kan - de skal bare have røv....!!!!!!!! :laugh::laugh::laugh:

:wink: - iver

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tak min ven - det varmer... :4thumbup: Ja det må bære eller briste nu... Jeg hænger i - gør min bedste indsats på lørdag uanset hvad... :devil:

Er sgu også blevet lidt tynd og afmagret... :innocent:

Ja held og lykke iver :4thumbup: vi skal give de unge tørt på :superman: jeg "klare" symetrien :rocketwhore: hvis du nakker den i styrkeøvelse som er mit svageste led :mad: Men tror jeg tager telefonen og ringer til en ven :laugh::laugh::laugh: Jeg ser for sindsyg ud nu ! !, og det bliver SIKKERT meget være inden fredag :superman::4trumpet::violin::strat: har lige lavet poserings træning :w00t::w00t::w00t: og spejlet bliver jo mere og mere heftig at se på :devil:

jeg æder og æder :4jumpy: og imorgen og fredag skal der spises voldsomme mængder :4mewantfood: :4mewantfood: ! ! det eneste - er at man sku skal drikke meget lidt ! plejer at drikke 7-8 liter om dagen ! , så kommer jo nok til at ligne en indtørret rosin lørdag :blush:

Men Iver som sagt glæder mig til at hilse på dig IRL på fredag/lørdag.....

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey Ole... Tak for respekten... Du har jo selv prøvet hvordan der er "at rejse sig igen fra støvet" - så respekt back at u!!!!! :4thumbup:

Skal gøre hvad jeg kan - de skal bare have røv....!!!!!!!! :laugh::laugh::laugh:

:wink: - iver

NEJ jeg skal ikke have røv :laugh: : :laugh::laugh: det skal DU FÆTTER :strat::strat::strat::strat::strat::strat::strat::strat::strat:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ja held og lykke iver :4thumbup: vi skal give de unge tørt på :superman: jeg "klare" symetrien :rocketwhore: hvis du nakker den i styrkeøvelse som er mit svageste led :mad: Men tror jeg tager telefonen og ringer til en ven :laugh::laugh::laugh: Jeg ser for sindsyg ud nu ! !, og det bliver SIKKERT meget være inden fredag :superman::4trumpet::violin::strat: har lige lavet poserings træning :w00t::w00t::w00t: og spejlet bliver jo mere og mere heftig at se på :devil:

jeg æder og æder :4jumpy: og imorgen og fredag skal der spises voldsomme mængder :4mewantfood: :4mewantfood: ! ! det eneste - er at man sku skal drikke meget lidt ! plejer at drikke 7-8 liter om dagen ! , så kommer jo nok til at ligne en indtørret rosin lørdag :blush:

Men Iver som sagt glæder mig til at hilse på dig IRL på fredag/lørdag.....

YES sir ses fredag - lørdag... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share