IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Jeg tror "kun" jeg er 181 cm høj !, men tager gerne de højhælede med på fredag til Herning :laugh: Da jeg ikke vil ned til de "små" :superman::superman: Stopper idag med cadioen , da min ben skal have en ordentlig tur i eftermiddag :devil::devil: Skal så til sjælland i weekenden !, min kæreste bor derover, og skal så træner i et centre i Køge. :superman:

Er ved at være MEGET træt af diæten :devil: er sulten hele tiden :smile: Og kan mærke at mit hovedet i gider sige nej til mere. Den længes efter en voldsom pizza :4mewantfood: :4mewantfood:

Men vil nu ikke ødelægge det hele nu :superman: så klemmer ballerne sammen :crazy::blink::crazy:

Men Iver skriver i løbet af weekenden og fortæller om min fedtmålling :w00t:

Og pas nu på med snapsen : :violin: da det jo er for tidligt at dræne væsken ud allerede :cool::ninja:

He he - skal da have en enkelt glas rødvin i aften - helt sikkert... :laugh::laugh::laugh:

YES sir du skriver bare - god tur til Devil Island... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lyder giftigt!

Men der er jo bedre odds for en finaleplads i den høje klasse.... :blink:

Så hvis jeg var dig ville jeg helt klart ligge i stræk op til indvejningen...

Hvis man tager efter deltagerantallet så er der nok ja.. Meen, jeg vil jo nødig skuffe CJ og ikke kunne stå på scenen med ham..! Så jeg satser på 'dværg' klassen..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
TLR er Tommy Ladegaard Rand i vores klasse mester... :devil:

Var sidst på scenen i 2004 - men fik en dopingdom - ups.... :devil: Men fedt nok at han er tilbage og måske med en bedre fornuftig indstilling... :superman:

Kan ikke forstå at han kan se sig selv i spejlet igen :devil: det er totalt latterligt at man ikke udlukker ALLE der bliver taget for doping på livstid :devil::devil: HAVDE snyde pelse :sneaky2: Dem der stiller op til konkurence er voksne mennersker :devil: Og at give dem to år for doping høre jo til i stenaldren :devil::devil: En gang man har haft fingerne i kagedåsen, burde man holde sig væk :devil:

Da INGEN af os andre den 23/9 har fortjent at blive snydt "IGEN"

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:w00t:

Hvis man tager efter deltagerantallet så er der nok ja.. Meen, jeg vil jo nødig skuffe CJ og ikke kunne stå på scenen med ham..! Så jeg satser på 'dværg' klassen..! :tongue:

CJ + Holm = The Hobbitts.... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

:tongue: Sorry kunne ikke lade være - glæder mig til vi ses... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

TLR er Tommy Ladegaard Rand i vores klasse mester... :devil:

Var sidst på scenen i 2004 - men fik en dopingdom - ups.... :devil: Men fedt nok at han er tilbage og måske med en bedre fornuftig indstilling... :superman: (INTET personligt der mester)...

Tak! Iver, kunne ikke ha´sagt det bedre selv....

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
post-5357-1158268671_thumb.jpg

Hehe, så håber vi på det samme Iver, mht størrelse og vægt. :blink:

Kommer nok til at veje ind som den letteste på 73-74 kg vil jeg tro.

Der er jo et par ordentlige badejern med i vores klasse.... :4mewantfood:

Glæder mig nu til at se hvad der gemmer sig bag væsken, en udtømning plejer at gøre underværker.

Smider lige et billede ind af formen her til aften.

Ses d. 23 boys!

Blev du taget for doping i 2004 ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Kan ikke forstå at han kan se sig selv i spejlet igen :devil: det er totalt latterligt at man ikke udlukker ALLE der bliver taget for doping på livstid :devil::devil: HAVDE snyde pelse :sneaky2: Dem der stiller op til konkurence er voksne mennersker :devil: Og at give dem to år for doping høre jo til i stenaldren :devil::devil: En gang man har haft fingerne i kagedåsen, burde man holde sig væk :devil:

Da INGEN af os andre den 23/9 har fortjent at blive snydt "IGEN"

Enig!! Men gider ikke spamme min log med Mols sædvanlige doping bla bla bla... Min holdning er : det er folks eget problem... Jeg hader det lort - men desværre er det blevet en alt alt for stor del af mange sportsgrene... :blink: Siger ikke jeg respekterer det, for det gør jeg sgu ikke - synes det er snyd og skam - og træls for dem som stiller op clean (som mig).... :cool:

SÅ PLZ GUTTER INGEN DOPING SPAM.... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tak! Iver, kunne ikke ha´sagt det bedre selv....

Velbekomme - ikke at jeg respektere det du lavede i 2004 - men er sgu bare ikke ubehøvlet... Taler pænt til alle...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Just kiddin' :laugh::wink:

I KNOW CHAMP.... MY TOO!!!!!!!!!!!!!!! :laugh::laugh::laugh::laugh:

Men man er vel lidt diætramt og hjerneforladt når man har presset sig selv så lang tid...OG JEG RÅBER NÅR JEG HAR LYST!!!!!! :laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke forstå at han kan se sig selv i spejlet igen :devil: det er totalt latterligt at man ikke udlukker ALLE der bliver taget for doping på livstid :devil::devil: HAVDE snyde pelse :sneaky2: Dem der stiller op til konkurence er voksne mennersker :devil: Og at give dem to år for doping høre jo til i stenaldren :devil::devil: En gang man har haft fingerne i kagedåsen, burde man holde sig væk :devil:

Da INGEN af os andre den 23/9 har fortjent at blive snydt "IGEN"

Kan kun give dig 100% ret :devil:

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke forstå at han kan se sig selv i spejlet igen :devil: det er totalt latterligt at man ikke udlukker ALLE der bliver taget for doping på livstid :devil::devil: HAVDE snyde pelse :sneaky2: Dem der stiller op til konkurence er voksne mennersker :devil: Og at give dem to år for doping høre jo til i stenaldren :devil::devil: En gang man har haft fingerne i kagedåsen, burde man holde sig væk :devil:

Da INGEN af os andre den 23/9 har fortjent at blive snydt "IGEN"

Har ikke engang en værdig kommentar til det pis du lukker ud.... ta´dig sammen!

Så kan man jo lige så godt teste alle der tilmelder sig hver uge 1 år før konkurrencen..... elllers kan man jo aldrig være sikker, det skal nok blive gennemført :blink:

Jeg stiller blandt andet op for at bevise overfor mig selv at det kan lade sig gøre uden nogen form for hjælp....

Og du ved jo heller ikke hvad jeg blev taget for....? Det kunne jo være det ikke var så slemt som det blir pisket op til....

Tro hvad du vil, der er heldigvis delte meninger

Edited by TLR
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

SÅÅÅ GUTTER SLUT SÅ... FIND EN ANDEN LOG - min log skal ikke dopes.... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Tal pænt til hinanden... Vi må vise respekt uanset vores meninger ikke???

TLR.... :devil: Respekt for dit valg...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg lagde jo selv op til den..! :laugh:

Ser virkelig også frem til det mester..! Gal der bli'r kæwet den backstage..! :tongue: :4thumbup:

Ja den var oplagt!!!! :4thumbup: De søger i øvrigt små mennesker til et teaterstykke i London - måske noget for jer??? :laugh::laugh::laugh::devil:

Jaaa vi skal sgu nok få kævet en del - når vi ikke sover... :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke forstå at han kan se sig selv i spejlet igen :devil: det er totalt latterligt at man ikke udlukker ALLE der bliver taget for doping på livstid :devil::devil: HAVDE snyde pelse :sneaky2: Dem der stiller op til konkurence er voksne mennersker :devil: Og at give dem to år for doping høre jo til i stenaldren :devil::devil: En gang man har haft fingerne i kagedåsen, burde man holde sig væk :devil:

Da INGEN af os andre den 23/9 har fortjent at blive snydt "IGEN"

Hej Keld

Jeg er sikker på at Tommy som så mange andre, har prøvet at gøre noget som man bagefter gerne ville være foruden. Sådan er livet, og det er da med til at skabe den personlighed som man nu ender med at have. Skulle man bæger nag over så lidt her i livet, så bliver det sku for træls. Vi kommer alle samme til Dm for at yde det bedste og vise vores resultat frem. Så lad os nyde det samme og få en kanon dag sammen. Om hvem der har gjort det ene eller det andet betyder ikke en skid på dagen alligevel og kan bruges til intet. Jeg ved Tommy har fået en lærestreg Keld, så lad det ligge og lad os nyde det dejlige dag sammen. Og ham der her skriver er Per i din række. Glæder mig til til at møde dig og alle de andre. Intet kommer til at ødelægge den dag for mig, glem ikke den sag er 2 år gammel. Og man kan nemt blive et andet menneske på 2 år Keld, husk det.

Med sportslig hilsen

Per Fisker

Link to comment
Share on other sites

Tal pænt til hinanden... Vi må vise respekt uanset vores meninger ikke???
En moden udtalelse fra en moden mand. :smile:

Blandt andet her finder jeg også en af begrundelserne for at nyde din log udover dine eminente præstationer, som er så inspirerende at følge.

Hvor godt at læse, at du også giver plads til andre værdier end målet om Mr. Fitness :4thumbup: . . . og du kan håndtere det oveni dette disciplinerede arbejde med at stræbe efter denne titel.

Du er en meget ressourcestærk person Iver.

Med de bedste ønsker om en dejlig weekend for både dig og din øvrige familie.

Taurus

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ja og rødvin... HIK! :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

:4thumbup: :4thumbup: Ja så er det weekend :tongue: Fik lige målt min fedt% til 7,0 :superman: ville gerne have smidt lidt mere :devil::devil: Men sidste år så jeg hærget ud til fitnesscuppen 2005 :unhappy: ser noget sundere ud iår !, men hvordan symetrien er må tiden/dommerene bedømme :wink: .

Kan se at du ligger i "druk" denne weekend :laugh::laugh::laugh: Men vent hellere til næste lørdag :4mewantfood: så kan du få en ordentlig kæp i øret, vi kan jo fejre medaljene sammen :superman::superman::superman::laugh::laugh::laugh: .

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Keld

Jeg er sikker på at Tommy som så mange andre, har prøvet at gøre noget som man bagefter gerne ville være foruden. Sådan er livet, og det er da med til at skabe den personlighed som man nu ender med at have. Skulle man bæger nag over så lidt her i livet, så bliver det sku for træls. Vi kommer alle samme til Dm for at yde det bedste og vise vores resultat frem. Så lad os nyde det samme og få en kanon dag sammen. Om hvem der har gjort det ene eller det andet betyder ikke en skid på dagen alligevel og kan bruges til intet. Jeg ved Tommy har fået en lærestreg Keld, så lad det ligge og lad os nyde det dejlige dag sammen. Og ham der her skriver er Per i din række. Glæder mig til til at møde dig og alle de andre. Intet kommer til at ødelægge den dag for mig, glem ikke den sag er 2 år gammel. Og man kan nemt blive et andet menneske på 2 år Keld, husk det.

Med sportslig hilsen

Per Fisker

Hej Per

Giver dig ret i at vi alle har lavet fejltrin her i livet :blush: Men er bare ved at være træt af at høre om alle de stofmisbruger inden for fitness/BB :sneaky2::sneaky2: .

Har egenligt ondt af dem der gør dette ! , altså ment at deres selvværd/selvtillid er så lille at de er "bange" for ikke at være gode nok :cry: Men som du kan se inden for cykelsporten er den ved at være latterlig gjort af den ene efter den anden bliver taget i brug af ulovlige stoffer :mad::mad::mad: .

Og som du kan se har det ikke skræmt mange for at forsøgt at snyde igen og igen alligevel.

Selvfølgelig kan man få sig en lærestreg og lære af det ! ! Og det håber jeg så at han har :cool:

Glæder mig sku´ også til næste lørdag :4thumbup: det bliver forhåbenlig en super :superman: .

Den besked jeg skrev var til Iver og IKKE til Tommy ! !.

Men jeg vil nu have lov til at have min mening omkring folk som indtager stoffer/doping ! ! forlanger ikke at andre deler samme mening :wink.

Nå Per jeg vil ønske dig en god weekend :smile: og god forberedelse til næste lørdag :superman:

MVH KELD

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share