IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Nej kigger heller ikke så meget på fedt% - bruger spejlet meget meget mere... Og det ser godt ud - 74 kg - det er nice.. Min bedste form og vægt ever... :devil: :4thumbup:

Træner sidste gang i morgen aften - glæder mig faktisk - ligeså meget for at se hvad væskedehydreringen gi'r på kroppen... :superman:

Ses fredag - :devil:

Hvor har du egentligt booket hotel henne?? Jeg skal bo på Scandic... :smile:

jeg/vi køre hjem efter mållingen om fredagen :tongue: det tager cirka 50 minutter at komme til Herning fra Kolding :superman::superman: så syntes ikke vi gad/bruge penge på at overnatte deroppe :4thumbup: skal jo også på mac D :4mewantfood: :4mewantfood: så jeg er klar til lørdagen :superman::superman: jeg har hellere ikke set bedre ud ind jeg gør i øjeblikket :devil::devil: så de næste fjorten dage bliver heftigt :superman: skal lige træner om onsdagen :devil: og så skal den ellers stå på mad mad mad :wub::wub:

see you Iver :superman:

Link to comment
Share on other sites

Godt med noget selvtillid :4thumbup:

Det blir en fed dag. Glæder mig sku til at se hvor skarpe de forskellige er i år.... :superman:

Ja det bliver super spændende, specielt som første gangs atlet, for man jo ikke nogen fornemmelse af hvordan niveauet er.

Men føler selv at min form er ok, vi ma se hvad det rækker til :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Godt med noget selvtillid :4thumbup:

Det blir en fed dag. Glæder mig sku til at se hvor skarpe de forskellige er i år.... :superman:

Ja det samme her - og en kanon fight... :devil: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ja det bliver super spændende, specielt som første gangs atlet, for man jo ikke nogen fornemmelse af hvordan niveauet er.

Men føler selv at min form er ok, vi ma se hvad det rækker til :4flex:

Du ser godt ud champ - tro på det... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ja det bliver super spændende, specielt som første gangs atlet, for man jo ikke nogen fornemmelse af hvordan niveauet er.

Men føler selv at min form er ok, vi ma se hvad det rækker til :4flex:

Ja bundy eller hvad du hedder i IRL :laugh::laugh::laugh: det er jo altod godt med en skotøjsælger som forbilledet :laugh::laugh::laugh: håber nu min str 44 kan sparke dig væk fra podiet :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
jeg/vi køre hjem efter mållingen om fredagen :tongue: det tager cirka 50 minutter at komme til Herning fra Kolding :superman::superman: så syntes ikke vi gad/bruge penge på at overnatte deroppe :4thumbup: skal jo også på mac D :4mewantfood: :4mewantfood: så jeg er klar til lørdagen :superman::superman: jeg har hellere ikke set bedre ud ind jeg gør i øjeblikket :devil::devil: så de næste fjorten dage bliver heftigt :superman: skal lige træner om onsdagen :devil: og så skal den ellers stå på mad mad mad :wub::wub:

see you Iver :superman:

Nå okay - vidste ikke du var fra Kolding... Det kan jeg godt forstå... Orker ikke at køre hjem da der er to timers kørsel - og desuden synes jeg det er hyggeligt og rart at slappe af fredag aften mellem indsmøringerne og se lidt fjerner sammen med opvarmeren og kæve på livet løs.... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nå okay - vidste ikke du var fra Kolding... Det kan jeg godt forstå... Orker ikke at køre hjem da der er to timers kørsel - og desuden synes jeg det er hyggeligt og rart at slappe af fredag aften mellem indsmøringerne og se lidt fjerner sammen med opvarmeren og kæve på livet løs.... :superman:

ja to timer i bil er sku ikke meget ved før man skal have røvfuld :laugh::laugh: nej man tænker jo ikke på meget andet end konkurencen :smile: og så kan man jo lige så godt få slappet af :wink: og da man alligevel ikke drikker så mange fadøl dagen før :laugh::laugh: var det jo smart med at leje et værelse :4thumbup:

går stadigvæk og overvejer brugen af dreamtan :bigsmile: hvad gør du ? hvor mange lag protan ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:w00t::4jumpy::4jumpy::rocketwhore:

Hedder Jon!

90Kg :nonono::nonono: bliver sq hårdt for dig i chins og dips :4sport: :4ranting: :surrender:

jeps Jon :devil::devil: regner også kun med at vinde symetrien :4thumbup: :4thumbup: Nej får en krise i chins :w00t::w00t: men regner med at ro maskinen giver mig lidt luft :laugh::laugh::laugh: :rocketwhore

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share