IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
:nonono::nonono: Du har sgu da damp?????? :tongue::laugh::laugh::laugh::laugh:

Bare fordi man er i lidt godt humør her til morgen skal man man vel ikke gøres "syg" har en syg humor måske :superman :superman::superman::superman::strat::strat::strat::strat::strat::strat::strat::strat::strat::strat: SÅ ER VI KLAR TIL DANS..............................

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Bare fordi man er i lidt godt humør her til morgen skal man man vel ikke gøres "syg" har en syg humor måske SÅ ER VI KLAR TIL DANS..............................

He he - du er sgu dejlig... Varmer mit diætramte hoved... :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
He he - du er sgu dejlig... Varmer mit diætramte hoved... :laugh::laugh::laugh:

Ja håber det varmer dig og dit hoved :smile: da det jo er koldt på toppen af podiet :cold::laugh::laugh: så husk de tykke strømper på lørdag mester :4thumbup: :4thumbup: Er lige blevet færdig med skolen for idag :tongue: har sku brugt mere tid på at skrive herinde, ind på vores opgave som skal afleveres fredag ! ! :bigsmile::bigsmile: Men har nu love mig selv af klemme ballerne efter DM og fitnesscuppen. Hvad laver du ud over at rykke jern(til daglig ?) Regner med du er en af de svedige håndværker der altid står i køen foran mig os bageren :laugh: :laugh: ÆH ÆH forresten hvad er en bager egentlig ? ? savner at kunne køre tre chokolade snegle ned sammen med 5 rundstykker med nutella, samt den 2 liter matilde kakaomælk :w00t::4eat::4eat::4eat:.

Og ikke glemme pizza nr 39 med ekstra rejer og ananas : :4pizza::4pizza::4pizza: .

tror at Herning pizzariera før en omsætnings stigning på 96% i uge 38 og 39 :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ja håber det varmer dig og dit hoved :smile: da det jo er koldt på toppen af podiet så husk de tykke strømper på lørdag mester Er lige blevet færdig med skolen for idag har sku brugt mere tid på at skrive herinde, ind på vores opgave som skal afleveres fredag ! ! Men har nu love mig selv af klemme ballerne efter DM og fitnesscuppen. Hvad laver du ud over at rykke jern(til daglig ?) Regner med du er en af de svedige håndværker der altid står i køen foran mig os bageren :laugh: :laugh: ÆH ÆH forresten hvad er en bager egentlig ? ? savner at kunne køre tre chokolade snegle ned sammen med 5 rundstykker med nutella, samt den 2 liter matilde kakaomælk

Og ikke glemme pizza nr 39 med ekstra rejer og ananas .

tror at Herning pizzariera før en omsætnings stigning på 96% i uge 38 og 39 :laugh:

Hejsa Keld - nå så var du der igen??? :laugh::laugh::laugh:

De varme sokker er pakket - men dog ikke til podiet, men til protan indsmøringen, jeg fryser som en lille hund hver gang... Fuck det er ubehageligt... :blush:

Næææ jeg er ikke en af de svedige håndværkere... Jeg er grafiker eller DTP'er hvad man nu kalder det.. Har været i den grafiske branche siden skoletiden... Er ansat ved Dansk Firmaidrætsforbund i Nyborg som InHouse grafiker... :smile:

Skal da helt klart på det lokale pizzeria eller grill biksen på søndag... Er lidt fast food junkie.. :laugh::laugh::laugh: Men faktisk kun lige nu er jeg junkie - bryder mig ellers ikke om maden.... :devil:

Hvad læser du egentligt til gamle dreng??? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hejsa Keld - nå så var du der igen??? :laugh::laugh::laugh:

De varme sokker er pakket - men dog ikke til podiet, men til protan indsmøringen, jeg fryser som en lille hund hver gang... Fuck det er ubehageligt... :blush:

Næææ jeg er ikke en af de svedige håndværkere... Jeg er grafiker eller DTP'er hvad man nu kalder det.. Har været i den grafiske branche siden skoletiden... Er ansat ved Dansk Firmaidrætsforbund i Nyborg som InHouse grafiker... :smile:

Skal da helt klart på det lokale pizzeria eller grill biksen på søndag... Er lidt fast food junkie.. :laugh::laugh::laugh: Men faktisk kun lige nu er jeg junkie - bryder mig ellers ikke om maden.... :devil:

Hvad læser du egentligt til gamle dreng??? :tongue:

:laugh:

Jeg læser til pædagog :smile: ikke noget jeg bliver rig af :bigsmile::bigsmile: Men for mig er penge og matrielle ting ikke livskvalitet :4thumbup: :4thumbup: så bygger mit liv på noget mere mening fyldt :wub: og prøver at nå mine livsmål og værdier via de menneske ting.:tongue::tongue: Og 37 timer er jo rigeligt hvis der skal være tid til kæresten og ikke mindst træningen :superman::superman: Og forhåbenlig kommer der også børn ind over på et tidspunkt....... :wink: dit job lyder da spændende ! !, og det må være noget der konstant er i udvikling :w00t::shades:

Nå det var et lille "sidespring" fra alt den trænings/mad/konkurence snak :innocent::innocent:

Ellers bruger jeg fritiden på fiskeri samt mit legetøj playstation 2 :laugh::laugh:

Nå iver mave er igen efter min mig :superman: så skal lige på jagt i køleskabet, har udset mig kalkun der skal nakkes :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:laugh:

Jeg læser til pædagog :smile: ikke noget jeg bliver rig af :bigsmile::bigsmile: Men for mig er penge og matrielle ting ikke livskvalitet :4thumbup: :4thumbup: så bygger mit liv på noget mere mening fyldt :wub: og prøver at nå mine livsmål og værdier via de menneske ting.:tongue::tongue: Og 37 timer er jo rigeligt hvis der skal være tid til kæresten og ikke mindst træningen :superman::superman: Og forhåbenlig kommer der også børn ind over på et tidspunkt....... :wink: dit job lyder da spændende ! !, og det må være noget der konstant er i udvikling :w00t::shades:

Nå det var et lille "sidespring" fra alt den trænings/mad/konkurence snak :innocent::innocent:

Ellers bruger jeg fritiden på fiskeri samt mit legetøj playstation 2 :laugh::laugh:

Nå iver mave er igen efter min mig :superman: så skal lige på jagt i køleskabet, har udset mig kalkun der skal nakkes :tongue:

Du er jo en sand smiley pædagog... :laugh::laugh: Ja enig 37 timer er rigeligt - derfor har jeg også forladt "branchen" og er et mere "stille" sted nu... Ja det er i rivende udvikling hele tiden - skal følge med...

Bon appetit og skål i cola... :superman:

Link to comment
Share on other sites

:blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah: bla. bla. blah blabh - Sikke et overskud Iversen - Lækkert at se :4thumbup: Med alt det sludren og røver jagter, behøves du ingen cardio træning :laugh:

På forhånd tillykke med sejren ! Men pas på de ikke stjæler guldet igen, lige som de gjorde ved mig :laugh:

God vind på Lørdag bro !

Jesper

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah: bla. bla. blah blabh - Sikke et overskud Iversen - Lækkert at se :4thumbup: Med alt det sludren og røver jagter, behøves du ingen cardio træning :laugh:

På forhånd tillykke med sejren ! Men pas på de ikke stjæler guldet igen, lige som de gjorde ved mig :laugh:

God vind på Lørdag bro !

Jesper

Hej Jesper - tusind tak bro...

:tongue: Overskud og overskud - er sgu mere en facade - er godt nok ved at være flad... :laugh::devil: :4thumbup: :laugh::laugh:

:wink: - iver

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagen i går stod på sidste træning inden DM - dejligt.. Men også hårdt og meget underligt... :4thumbup:

I løbet af dagen røg 10,5 liter cola light ned i løgnhalsen... :laugh: FØJ det var sgu ulækkert - spændende om den ønskede virkning kommer... :4thumbup: Kunne bare ikke presse mere ned... :cry: Har det vildt underligt i dag, underlig mave og hoved.. :bigsmile: :4thumbup:

Glæder mig til at komme hjem fra job og sove lidt - har ikke sovet så meget i nat pga det meget væske.... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Har efter barberingen i går fået det ledeste eksem under den ene arm..AV det gør sgu avsss.... Nogen gode råd hvordan jeg får det til at falde lidt til ro?? :devil: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Har efter barberingen i går fået det ledeste eksem under den ene arm..AV det gør sgu avsss.... Nogen gode råd hvordan jeg får det til at falde lidt til ro?? :devil: :4thumbup:

Du kan få sådan noget til at fjerne røde knopper og sådan efter barbering.. Hvis du spørger i Matas ved de helt sikkert hvad du snakker om.. Ellers prøv Big M.. Han har købt et eller andet til samme formål..

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
... hvis det kun er eksem så ville jeg også hoppe på aleo vera :smile:

Hvis der er lidt betændelse i så køb noget klorhexidin 0.1% opløsning og dup noget på et par gange i løbet af dagen!!

Ellers god vind med dagen Iver :4thumbup:

thx... :devil: prøver klorhexidinen også der er lidt betændelse... ØV... :devil:

Aleo vera bliver købt på vej hjem fra job i dag... :4thumbup: Tak No...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
thx... :devil: prøver klorhexidinen også der er lidt betændelse... ØV... :devil:

Aleo vera bliver købt på vej hjem fra job i dag... :4thumbup: Tak No...

HEY Iver din koffeinnarkoman

Ved du hvor man kan få fat i disse hobnobskiks ? ? har prøvet fire steder ! ! og de kikket underligt på mig hver gang jeg siger navnet :smile:

Forsat god cola rus :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
HEY Iver din koffeinnarkoman

Ved du hvor man kan få fat i disse hobnobskiks ? ? har prøvet fire steder ! ! og de kikket underligt på mig hver gang jeg siger navnet :smile:

Forsat god cola rus :laugh::laugh::laugh:

Superbrugsen - mate... Prøv det... :devil:

Tak - hik :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:laugh::laugh:

Så boys!!!!!! :blink::blink::blink:

:4mewantfood: Nu er der for alvor startet op for kaloriepumperne i Århus :4mewantfood:

Og tro mig de er ikke til at stoppe...... ses snart :devil:

Mmmmmums - hvor har du billedet fra??? Det er jo min taskes indhold i morgen... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share