IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Haha!!! :laugh:

Billedet er skam skudt hjemme i fars køkken her til morgen.... og kaloriearsenatet er ikke blevet mindre siden jeg lige var et smut i føtex.... :superman:

:devil: Ligner til forveksling fars køkken her i Ringe... :laugh::laugh::laugh:

Nej det er sgu det samme her - var lige et smut i Netto og deale lidt candy... mmmmmmmmmmmmm :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey Iver..

Vil bare lige sige held og lykke med på lørdag! Det blir' en super dag, glæder mig i hvert fald til at komme til Herning og tjekke din form ud!

ROCK ON BRO :bowdown:

Hej Morten

Tak for hilsenen - jeg gør mit bedste og viser at de gamle også kan endnu... :laugh::laugh::laugh:

Ses lørdag... Prik mig lige på skulderen hvis jeg går rundt i min egen verden - er sgu lidt rundtosset af alt det cola... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey Iver-champ :dumbbell_lift:

Held og lykke på lørdag :4thumbup: kommer desværre ikke over og ser på !

Men anyway : tvær dem ud og gør alle mænd i 30erne stolte :laugh:

Doktoren .

Hey Steen - yeah i know... Du og børsten kommer desværre ikke... Forstår han valg fuldt ud... :4thumbup:

Skal gøre hvad jeg kan mester... :devil:

Vh. Iver

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Morten

Tak for hilsenen - jeg gør mit bedste og viser at de gamle også kan endnu... :laugh::laugh::laugh:

Ses lørdag... Prik mig lige på skulderen hvis jeg går rundt i min egen verden - er sgu lidt rundtosset af alt det cola... :superman:

HEY IVER...

Ved ikke om du allerede har forladt fyn :smile: Men skal da også lige ønske dig held og lykke , også selv om vi er konkurenter :devil::devil: Min væske udtømnings plan virker :superman::superman: så hvis du ser supermand suse rundt oppe på hotel scandic i Herning :laugh::laugh: så prik ham på skuldren :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: da det så er mig du snakker på ! ! Han er nemlig også skifte til protan :superman::superman: da hans røde undertøj sku er gået af moden :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hej Iver!

Selvom det altid er rart at vinde, så handler denne slag udfordringer i mine øjne i lige så høj grad om vejen til målet. Da jeg hørte de tragiske nyheder troede jeg aldrig at vi ville se dig på scenen i år. Du står alligevel her, på dagen inden dagen, til trods for modgang både fysisk og psykisk. Den kamp du har kæmpet, er vi mange som aldrig vil glemme.

Held og lykke på lørdag!

Vi ses!

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
HEY IVER...

Ved ikke om du allerede har forladt fyn :smile: Men skal da også lige ønske dig held og lykke , også selv om vi er konkurenter :devil::devil: Min væske udtømnings plan virker :superman::superman: så hvis du ser supermand suse rundt oppe på hotel scandic i Herning :laugh::laugh: så prik ham på skuldren :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: da det så er mig du snakker på ! ! Han er nemlig også skifte til protan :superman::superman: da hans røde undertøj sku er gået af moden :laugh::laugh::laugh:

Hey Keld.. Næ jeg er stadig på Fyns Land... :4thumbup: Kører kl. 13 mod Herning... Ses på Scandic... :superman: SUPERMAN????? :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Iver!

Selvom det altid er rart at vinde, så handler denne slag udfordringer i mine øjne i lige så høj grad om vejen til målet. Da jeg hørte de tragiske nyheder troede jeg aldrig at vi ville se dig på scenen i år. Du står alligevel her, på dagen inden dagen, til trods for modgang både fysisk og psykisk. Den kamp du har kæmpet, er vi mange som aldrig vil glemme.

Held og lykke på lørdag!

Vi ses!

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Tak Pauli - tja det har hjulpet mig at have målet i hvert fald.. Gode psykologpenge at træne - men jeg har dog fået psykologhjælp alligevel - selvfølgelig... Ja jeg har kæmpet min kamp for Frederik, min kone, pigerne og ikke mindst mig selv...

Uanset resultatet på lørdag føler jeg mig som en sand vinder... :devil: MEN BARE VENT DEN GAMLE SPARKER RØV I ÅR!!!!!

:wink: ¨ses min ven... - iver

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Mol'er

Nå så er jeg kommet hjem med nye oplevelser i livets kuffert fra DM i Athletic Fitness... Det gik faktisk okay...

Mødte i mit livs form og mere vaskulær end nogensinde... :devil:

Symetri runden forløb okay og var ude i flere sammenligninger.. Om det var godt eller skidt ved jeg ikke men tolker det som gode tegn...

Styrkerunden gik kanon godt- 23 chins og en delt førsteplads med Per Fisker... 43 dips (tror jeg det var der blev godkendt - tog faktisk 47 :w00t: )...

Roning 1,38 500 meter - skod tid men jeg var færdig der var bare udsolgt.. Totalt udsolgt... :devil:

Kl. 16 skulle vi fitness atletter mødes i kælderen og få at vide hvem der gik i finalen og hvem der ikke gik i finalen..

Jeg fik at vide at jeg var i finalen - fandme fedt - var bare overglad... Helt vildt.. Gik på McD med konen og ungerne og fik en velfotjent Big Mac... Da jeg var tilbage i kongresscentret rendte dommerne rundt og ledte efter mig og en anden atlet som var røget ud... De havde FOR TREJDE ÅR i træk lavet en utilgivelig regnefejl så jeg faktisk var ude... Jeg blev samlet nr. 6...

For satan jeg er gal og træt af dbff lige nu... Melder mig ud mandag og næste gang jeg stiller op i fitness bliver det et andet sted eller land... ER så træt af deres måde at køre tingene på.... Man træner mange mange måneder og spiser efter det - og det er så den måde man skal slutte et stævne på...

Når det er sagt er jeg stolt meget - jeg mistede min elskede søn Frederik i marts og troede aldrig jeg ville blive atlet igen - men det gjorde jeg og fik endda en delt førsteplads i en styrkerunde.... Er bare stolt og egentligt ikke skuffet - overhovedet ikke...

Tak til alle MOL'erne som råbte og skreg af mig - KANON OPBAKNING - det glemmer jeg jer aldrig for...

Nu venter en uges arbejde på jobbet og så en dejlig uge i sydens sol med fruen...

Glæder mig ... Vildt...

Slut herfra foreløbig - 14 dages træningsfri nu ... ses... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Mol'er

Nå så er jeg kommet hjem med nye oplevelser i livets kuffert fra DM i Athletic Fitness... Det gik faktisk okay...

Mødte i mit livs form og mere vaskulær end nogensinde... :devil:

Symetri runden forløb okay og var ude i flere sammenligninger.. Om det var godt eller skidt ved jeg ikke men tolker det som gode tegn...

Styrkerunden gik kanon godt- 23 chins og en delt førsteplads med Per Fisker... 43 dips (tror jeg det var der blev godkendt - tog faktisk 47 :w00t: )...

Roning 1,38 500 meter - skod tid men jeg var færdig der var bare udsolgt.. Totalt udsolgt... :devil:

Kl. 16 skulle vi fitness atletter mødes i kælderen og få at vide hvem der gik i finalen og hvem der ikke gik i finalen..

Jeg fik at vide at jeg var i finalen - fandme fedt - var bare overglad... Helt vildt.. Gik på McD med konen og ungerne og fik en velfotjent Big Mac... Da jeg var tilbage i kongresscentret rendte dommerne rundt og ledte efter mig og en anden atlet som var røget ud... De havde FOR TREJDE ÅR i træk lavet en utilgivelig regnefejl så jeg faktisk var ude... Jeg blev samlet nr. 6...

For satan jeg er gal og træt af dbff lige nu... Melder mig ud mandag og næste gang jeg stiller op i fitness bliver det et andet sted eller land... ER så træt af deres måde at køre tingene på.... Man træner mange mange måneder og spiser efter det - og det er så den måde man skal slutte et stævne på...

Når det er sagt er jeg stolt meget - jeg mistede min elskede søn Frederik i marts og troede aldrig jeg ville blive atlet igen - men det gjorde jeg og fik endda en delt førsteplads i en styrkerunde.... Er bare stolt og egentligt ikke skuffet - overhovedet ikke...

Tak til alle MOL'erne som råbte og skreg af mig - KANON OPBAKNING - det glemmer jeg jer aldrig for...

Nu venter en uges arbejde på jobbet og så en dejlig uge i sydens sol med fruen...

Glæder mig ... Vildt...

Slut herfra foreløbig - 14 dages træningsfri nu ... ses... :wink:

Hvem vaaaaaaandt ? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej Mol'er

Nå så er jeg kommet hjem med nye oplevelser i livets kuffert fra DM i Athletic Fitness... Det gik faktisk okay...

Mødte i mit livs form og mere vaskulær end nogensinde... :devil:

Symetri runden forløb okay og var ude i flere sammenligninger.. Om det var godt eller skidt ved jeg ikke men tolker det som gode tegn...

Styrkerunden gik kanon godt- 23 chins og en delt førsteplads med Per Fisker... 43 dips (tror jeg det var der blev godkendt - tog faktisk 47 :w00t: )...

Roning 1,38 500 meter - skod tid men jeg var færdig der var bare udsolgt.. Totalt udsolgt... :devil:

Kl. 16 skulle vi fitness atletter mødes i kælderen og få at vide hvem der gik i finalen og hvem der ikke gik i finalen..

Jeg fik at vide at jeg var i finalen - fandme fedt - var bare overglad... Helt vildt.. Gik på McD med konen og ungerne og fik en velfotjent Big Mac... Da jeg var tilbage i kongresscentret rendte dommerne rundt og ledte efter mig og en anden atlet som var røget ud... De havde FOR TREJDE ÅR i træk lavet en utilgivelig regnefejl så jeg faktisk var ude... Jeg blev samlet nr. 6...

For satan jeg er gal og træt af dbff lige nu... Melder mig ud mandag og næste gang jeg stiller op i fitness bliver det et andet sted eller land... ER så træt af deres måde at køre tingene på.... Man træner mange mange måneder og spiser efter det - og det er så den måde man skal slutte et stævne på...

Når det er sagt er jeg stolt meget - jeg mistede min elskede søn Frederik i marts og troede aldrig jeg ville blive atlet igen - men det gjorde jeg og fik endda en delt førsteplads i en styrkerunde.... Er bare stolt og egentligt ikke skuffet - overhovedet ikke...

Tak til alle MOL'erne som råbte og skreg af mig - KANON OPBAKNING - det glemmer jeg jer aldrig for...

Nu venter en uges arbejde på jobbet og så en dejlig uge i sydens sol med fruen...

Glæder mig ... Vildt...

Slut herfra foreløbig - 14 dages træningsfri nu ... ses... :wink:

Kraft edder mame ringe de gør det igen mand! Kan godt forstå du er piiiisse sur.. ville jeg også være, men som du selv siger, så kan du være pisse stolt! Du har fandeme gjort det godt.. det kan ingen tage fra dig, end ikk DBFF.. Nyd at det er overstået nu og få dig noget ro.. trænger du sikkert til.. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Gør mig ondt at høre om din søn! Det har uden tvivl være en FORFÆRDELIG oplevelse og noget ingen bør gå igennem - Men Hr. Iverzen rejser sig sku stærk igen - Ja, endda stærkere end nogensinde før! Det alene er jo en bedreft!

Hvorfor kommer det ikke bag på mig at de igen i år f..... op i det med de point? Det er komplet uforståligt for mig - Er det virkelig SÅ svært da!!! Men under alle omstændigheder - Så tilykke med resultatet Hr. Iverzen :4thumbup:

V/h Chr

Edited by Havneren
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med dit super flotte resulatet, Iver! 23 chins er helt sindssygt og 43 godkendte dips. Jeg dukker mig i støvet..! :smile: At det ender med en latterlig regnefejl er utilgiveligt. Set i lyset af dette års begivenheder for dig og din kone er dit resultat bare endnu mere fantastisk! Stort tillykke igen! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Tak for støtten alle mand... Jeg gav den gaz og nåede det jeg ville - kanon god form og en fucking sej styrkerunde - er glad dagen på dagen og stolt af mig selv uanset resulatet.... :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: Er bare vildt stolt af mine 23 chins og pæne var de også - dommerne jublede bag scenen bagefter og roste mig - nice... :cool:

DBFF har set den sidste opstilling fra min side - er bare helt færdig med det amatør foretagende... Gider virkelig ikke støtte sådan noget mere... :mad:

Tak alle mand - holder muligvis lidt MOL fri et stykke tid - men bare rolig gammelfar dukker op igen... Ses gutter... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hvor er det bare superflot Iver!! Dælme leede tal at fyre aw :devil: Og jeg var totalt glad fordi jeg endelig nåede op på 20 dips godt carbed og uden at være dehydreret og det hele den anden dag :laugh::laugh:

Er ked af at høre at du ikke nåede i finalen og at de fuckede op igen :nonono: , måske burde nogen i DBFF efterhånden efterrationalisere en smule, det lader ikke til at det er noget de gør alverden i hverken i forhold til det ene eller det andet (host...doping... host)

Den det kan ikke tage alt dit hårde arbejde og absurd flotte indsats fra dig. Jeg håber du kan læne dig tilbage og nyde formen og dit resultat alligevel. Glæder mig til at se pics af the body og resten af feltet. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvor er det bare superflot Iver!! Dælme leede tal at fyre aw :devil: Og jeg var totalt glad fordi jeg endelig nåede op på 20 dips godt carbed og uden at være dehydreret og det hele den anden dag :laugh::laugh:

Er ked af at høre at du ikke nåede i finalen og at de fuckede op igen :nonono: , måske burde nogen i DBFF efterhånden efterrationalisere en smule, det lader ikke til at det er noget de gør alverden i hverken i forhold til det ene eller det andet (host...doping... host)

Den det kan ikke tage alt dit hårde arbejde og absurd flotte indsats fra dig. Jeg håber du kan læne dig tilbage og nyde formen og dit resultat alligevel. Glæder mig til at se pics af the body og resten af feltet. :smile:

Thanks Mate - ja jeg er nu okay og godt tilfreds... Men sur meget meget sur.. Melder mig ud af DBFF øjeblikkeligt - gider ikke det amatør gejl mere... Nu må det sgu være nok... :superman: Men mine unger, fruen, mine niecer og venner synes bare jeg er verdens sejeste fra - så det er sgu en titel der vil noget ikke?? :laugh::laugh::laugh:

Nu venter der en uge i varmen i Egypten sammen med fruen og nul træning - absolut nul....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share