IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Hej Jon

Ja super hyggeligt.. Skal lige love for det var et spændende møde vi var kommet til...

Jep næste gang jeg er i KBH skal jeg nok lige melde det ud...

-iver :superman:

Ja Iver jeg kan jo ikke sige at det var hyggeligt :nonono: At jeg blive skiftet ud med tre fitnesspiger i bilen :nonono:

Men jeg været så "heldig" at få dette stemnings billedet af Anita inde i kørte til København igår :tongue: Og Iver du skrev at du kun havde tid til at træne tre gange om ugen !!! Måske du skulle starte på din morgen Cardio :4smartass:

post-12019-1182161368_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Olie Smukke, du er ren Olie!!!! :4thumbup:

Det var dejligt at tilbringe nogle gode timer sammen med dig og resten af "rosset" igår :smile:

Nu håber jeg bare at du vil nyde de næste 6 uger i godt selskab med den lille prinsesse og resten af familien :wub: hvem ved måske banker jeg på døren en dag og kræver kaffe! :devil:

:4winkkiss:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Olie Smukke, du er ren Olie!!!! :4thumbup:

Det var dejligt at tilbringe nogle gode timer sammen med dig og resten af "rosset" igår :smile:

Nu håber jeg bare at du vil nyde de næste 6 uger i godt selskab med den lille prinsesse og resten af familien :wub: hvem ved måske banker jeg på døren en dag og kræver kaffe! :devil:

:4winkkiss:

M :elvis:

Hej M...

Tak tak - det varmer tak... :4thumbup:

I lige måde - synes om ikke andet det var fedt og hyggeligt også selvom vi ikke kom ind i bestyrelsen..

Du er mere end velkommen - anytime - bare kig forbi... Så kan du hilse på alle princesserne... :superman:

God sommer til dig - jeg holder lidt MOL pause og helliger mig familien...

Link to comment
Share on other sites

Hej Jon

Ja super hyggeligt.. Skal lige love for det var et spændende møde vi var kommet til...

Jep næste gang jeg er i KBH skal jeg nok lige melde det ud...

-iver :superman:

Ja det må man sige :smile:

lyder super :superman: så skal vi straffe nauvet jærn!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Farmand :4flex:

Tak for et spændende samarbejde de sidste par uger ...

Håber du nyder din ferie og barsel til fulde nu :4thumbup:

KRAM til hele familien herfra...

//NO

Tak søde No... Forstår nu ikke helt hvad der lige stikker folk når man nævner dit navn?? :laugh: Men det har været utroligt spændende og jeg er glad for at jeg var en del af det...

Tak tak - vi nyder det i fulde drag... Freya er jo skøn...

Ha' en super sommer og hilsen kragefar... Knus Iver

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Iver

Tak for sidst. Nyd sommeren og dine piger :bigsmile:

/ Rasmus :superman:

:smile:

Hey Rall - tak og i lige måde.. Nyd sønnen han er skøn Max Emil... :4thumbup:

Vi må mødes en dag når jeg alligevel er i KBH...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
God sommer Iver :smile:

Hey C.. Tak i lige måde... Nyd det - jeg kigger selvfølgelig ind på MOL indimellem - kan sgu ikke lade være... :superman:

-iver

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Slettet bruger

Hejsa

Så er jeg tilbage igen på jobbet efter 2 ugers barsel og 4 ugers ferie. Nøj jeg har nydt at være sammen med min lille Freya pige... Hun er bare så skøn - 2 måneder nu og pulrer og snakker på livet løs... :blush:

I ferien var jeg også til Metallica koncert i Århus - jeg er stadig helt høj over oplevelsen. Den fedeste koncert jeg endnu har været til - kæft en fed stemning der var der. :4thumbup: På metalica's hjemmeside man faktisk downloade 10 af numrene de spillede i Århus.... Min favorit er helt klart "One"...

Den 12. august skal vores lille Freya pige have vand i hovedet. Hun skal døbes af vores nye præst i Ringe - Karen Blauenfeldt (Ja det er familie til ham fra fjernsynet - Jens)...

Bliver super dejligt at få det gjort, så hun kan få sit navn officielt... :wink:

Nu står den på træning og så glæder jeg mig faktisk meget til at være tilskuer til DM i år...

- iver :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej Iver

I er sgu' da hurtige i det der ovre på Fyn. Max Emil skal først døbes d. 9. september, så det bliver en halvtung prut, der skal bæres op til døbefonden :laugh:

Jeg skal lige ha' tjecket det Metalica download ud. Lyder cool :4thumbup:

God arbejdslyst :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Iver

I er sgu' da hurtige i det der ovre på Fyn. Max Emil skal først døbes d. 9. september, så det bliver en halvtung prut, der skal bæres op til døbefonden :laugh:

Jeg skal lige ha' tjecket det Metalica download ud. Lyder cool :4thumbup:

God arbejdslyst :superman:

:smile:

Hey Razmus...

Ja hvis vi ikke snart døber hende kan hun ikke være i dåbskjolen.... :laugh: Hun er lidt fee' og har stuuurreee arme... :laugh::wub:

Det download er super fedt... Som min gode koncert kammi Morten sagde: Jeg får sgu ståpels og jern på når jeg hører det igen.... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Tak mester

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Velkommen tilbage fra ferie/barsel Iver :cheer:

Du har været savnet på MOL :bigsmile:

Hey Nita

Takker - ja det er hårdt men dejligt at være tilbage...

Hmmm ligefrem savnet... Skønt... :4thumbup: Der er jo sket vilde ting med din form Anita... Glæder mig vildt til at se DM fra tilskuerrækken i år - bli'r såååå fedt... Overvejer da at dukke op til Mr. og Miss Fitness også når nu man kender en atlet.... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa

Så er jeg tilbage igen på jobbet efter 2 ugers barsel og 4 ugers ferie. Nøj jeg har nydt at være sammen med min lille Freya pige... Hun er bare så skøn - 2 måneder nu og pulrer og snakker på livet løs... :blush:

I ferien var jeg også til Metallica koncert i Århus - jeg er stadig helt høj over oplevelsen. Den fedeste koncert jeg endnu har været til - kæft en fed stemning der var der. :4thumbup: På metalica's hjemmeside man faktisk downloade 10 af numrene de spillede i Århus.... Min favorit er helt klart "One"...

Den 12. august skal vores lille Freya pige have vand i hovedet. Hun skal døbes af vores nye præst i Ringe - Karen Blauenfeldt (Ja det er familie til ham fra fjernsynet - Jens)...

Bliver super dejligt at få det gjort, så hun kan få sit navn officielt... :wink:

Nu står den på træning og så glæder jeg mig faktisk meget til at være tilskuer til DM i år...

- iver :tongue:

Ihhh Iver - hvor er det dejligt at du er tilbage! :wub: Tænkte faktisk på dig allerede igår :smile:

Mht Freya er der kun en ting at sige... billeder billeder!!!! :wink:

Knus

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ihhh Iver - hvor er det dejligt at du er tilbage! :wub: Tænkte faktisk på dig allerede igår :smile:

Mht Freya er der kun en ting at sige... billeder billeder!!!! :wink:

Knus

M :elvis:

Hej Søde... Tak tak - tænkte du ligefrem på mig??? Hold da op! :blush::blush: he he

Ja ja - de kommer i morgen så... Har nogen super fede smile billeder af den lille dame... :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hey Nita

Takker - ja det er hårdt men dejligt at være tilbage...

Hmmm ligefrem savnet... Skønt... :4thumbup: Der er jo sket vilde ting med din form Anita... Glæder mig vildt til at se DM fra tilskuerrækken i år - bli'r såååå fedt... Overvejer da at dukke op til Mr. og Miss Fitness også når nu man kender en atlet.... :superman:

Jamen selvfølgelig er du savnet, det så hyggeligt med vores "vi hygger på MOL i arbejdstiden" :laugh:

Mange tak Iver, jeg vil dog ik anbefalde sig af blive tilskuer til Miss fitness for at se mig, for jeg har valgt ikke at sille op til den alligevel.. !! I stedet har jeg lidt andre konkurencer i ærmet, hvoriblandt jeg selvfølgeligt håber at kvalificere mig til NM, som ligger samme weekend som DM, men det kræver jo en top 3. til DM...

KnuZ Nita

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jamen selvfølgelig er du savnet, det så hyggeligt med vores "vi hygger på MOL i arbejdstiden" :laugh:

Mange tak Iver, jeg vil dog ik anbefalde sig af blive tilskuer til Miss fitness for at se mig, for jeg har valgt ikke at sille op til den alligevel.. !! I stedet har jeg lidt andre konkurencer i ærmet, hvoriblandt jeg selvfølgeligt håber at kvalificere mig til NM, som ligger samme weekend som DM, men det kræver jo en top 3. til DM...

KnuZ Nita

He he - ja hvad fanden... :laugh::laugh::laugh:

Øv - nå men så gider jeg sgu ikke over og se det... NM lyder sgu da som en plan - det er også i DK ikke? Mon ikke du nupper en top-3?? Det tror jeg på... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

He he - ja hvad fanden... :laugh::laugh::laugh:

Øv - nå men så gider jeg sgu ikke over og se det... NM lyder sgu da som en plan - det er også i DK ikke? Mon ikke du nupper en top-3?? Det tror jeg på... :4thumbup:

Jo Nordisk afholdes også i DK, men om jeg får en top-3 kommer jo meget an på hvordan de sidste 8 uger af diæten går og ikke mindst hvilken form de andre tøser er i :blush:

....Men jeg gør mit bedste og så må vi håbe det er godt nok :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

post-6578-1185947605_thumb.jpgSå er der et ret nyt billede af min lille kærlighed Freya på min blog...

Smider det sgu også lige her...

KLIK KLIK KLIK

:wub: Elsker den tøz

Hej michael. Endnu en gang stort tillykke herfra Ringe :bigsmile: Ja, hun er da en charmetrold - hun må også snart i gang med træningen(baby rangle).

Mon ikke vi snart ses til træning i Fitness4all?

Med venlige hilsener

Kenneth

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej michael. Endnu en gang stort tillykke herfra Ringe :bigsmile: Ja, hun er da en charmetrold - hun må også snart i gang med træningen(baby rangle).

Mon ikke vi snart ses til træning i Fitness4all?

Med venlige hilsener

Kenneth

Hej Kenneth... Tusind tak mester.... Dejligt at se kendte ansigter herinde. Super at du fandt vejen til MOL også... :superman:

Jo vi ses helt sikkert...

Ville faktisk høre om du ville med til DM i Fitness den 23. september???

- iver :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagens træning den 1. august 07

Bryst - ryg

Skrå dumbell press

3 x 10 - 28-30-34 kg

2 x 5 - 40-45 kg

Flad dumbell press

3 x 10 - 34-40-40 kg

Flies skrå bænk

4 x 12 - 18-20-22-22 kg

Pullover

3 x 8 - 40-45-45 kg

Cable crossover

4 x 12 - 30-35-40-45 kg

Træk til nakken

4 x 10 - 80-85-90-95 kg

Træk til bryst

3 x 10 - 80-85-90 kg

One arm i cable cross

4 x 8 - 50-50-55-60 kg

One arm

3 x 10 - 40 kg

Hyberextension

3 x 15 - BW

Front row i maskine

3 x 15 - 70-75-80 kg

Hyberextension i maskine

3 x 15 - 60 kg

Cardio 20 minutter på crosstrainer...

Dagens træning gik skide godt - højt tembo og "Metallica live" fra Århus i ørene... Super fed træning. :tongue:

I dag ingen træning da fruen og jeg har 7 års bryllupsdag. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share