IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Ja det er faktisk rigtigt... Men hviken størrelse var det, du sagde jeg skulle hente til dig??? :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Du skider jo i bukserne når du ser en rigtigt supermand smide trøjen :tongue: Så når jeg skal vise dig noget om vægttræning som du spurgte om igår i telefonen om jeg ville :laugh::laugh: Skal jeg nok beholde tøjet på tykke :laugh::laugh::laugh:

Vil jo ikke have at din bedre halvdel kommer på overarbejde med en røv og blee i din størrelse XXXXXXXL :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hep..! :smile: Jeg har snakket med henrik om at kigge forbi fyns land i slutningen af juli , til en gang fælles flex , hvis det passer ind i din kalender .

:4flex:

OBBC kunne klart være en plan hvis I er game.. :4thumbup:

I siger bare til... Jeg er dog på Fanø i slutningen af juli de sidste 14 dage... :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Du skider jo i bukserne når du ser en rigtigt supermand smide trøjen :tongue: Så når jeg skal vise dig noget om vægttræning som du spurgte om igår i telefonen om jeg ville :laugh::laugh: Skal jeg nok beholde tøjet på tykke :laugh::laugh::laugh:

Vil jo ikke have at din bedre halvdel kommer på overarbejde med en røv og blee i din størrelse XXXXXXXL :laugh:

bla bla bla - tyndarm :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Og I skal være velkommen til at lægge den fællestræning i OBBC :yo:

Tak-tak :4thumbup: Vi har ikke været i OBBC , siden Norah afholdte poseringskursus way back i 2005 . Og det er sejste trænings mekka :weight_lift:

OBBC kunne klart være en plan hvis I er game.. :4thumbup:

I siger bare til... Jeg er dog på Fanø i slutningen af juli de sidste 14 dage... :nonono:

Hva´ med Lørdag d. 4 August , så er Henrik og familien over flytteriet , du er hjemme og Anita og jeg er tynde :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tak-tak :4thumbup: Vi har ikke været i OBBC , siden Norah afholdte poseringskursus way back i 2005 . Og det er sejste trænings mekka :weight_lift:

Hva´ med Lørdag d. 4 August , så er Henrik og familien over flytteriet , du er hjemme og Anita og jeg er tynde :laugh:

Lørdag den 4. august kunne være en plan - helt klart... Den er jeg med på - hvad siger I til en bid mad i Ringe bagefter, hvis alt flasker sig???

:4thumbup:

Ja OBBC er DK's Muscle Beach :laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 4. august kunne være en plan - helt klart... Den er jeg med på - hvad siger I til en bid mad i Ringe bagefter, hvis alt flasker sig???

:4thumbup:

Ja OBBC er DK's Muscle Beach :laugh::laugh::laugh::laugh:

Hvorfor skal folk altid mødes når jeg ikke kan :crybaby:

(skal tilfældigvis ud og lege fotograf til et bryllup hele den dag :dry: )

Link to comment
Share on other sites

Me too :cry3: skal være übersuperøresneglskoordinator til et bryllup... :unhappy: men jeg er selvfølgelig heller ikke blevet inviteret :laugh::tongue:

M :elvis:

... tror jeg næppe heller du ville blive for hvem gider se på en lækkerhaps som dig :4winkkiss:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvorfor skal folk altid mødes når jeg ikke kan :crybaby:

(skal tilfældigvis ud og lege fotograf til et bryllup hele den dag :dry: )

Angel og Golden - bad luck... Det burde vi måske have tjekket op på.. :innocent: Sorry :smile::tongue:

Har snakket flere gange med den gode Stone og Henri om at mødes igen... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 4. august kunne være en plan - helt klart... Den er jeg med på - hvad siger I til en bid mad i Ringe bagefter, hvis alt flasker sig???

:4thumbup:

Ja OBBC er DK's Muscle Beach :laugh::laugh::laugh::laugh:

Jeg er 100% game og Henrik er 99 og nogle decimaler game :4thumbup:

Der kan selvfølgelig ske noget uforudset hen over sommeren , så hvem ved , det er ikke sikkert at Angel og Golden behøves gå rundt og være triste..!

Men lad os sige den 4. august indtil videre :4flex: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg er 100% game og Henrik er 99 og nogle decimaler game :4thumbup:

Der kan selvfølgelig ske noget uforudset hen over sommeren , så hvem ved , det er ikke sikkert at Angel og Golden behøves gå rundt og være triste..!

Men lad os sige den 4. august indtil videre :4flex: :4mewantfood:

Bare en aftale... :4thumbup: Den 4 - kanon så er jeg et år ældre den dag... Fylder 37 den 3... :innocent::sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jamen Iver fik tilsendt det foto på min mail af din Mor :tongue: Hun sagde det var taget i 1970 :4signme:

Og så vidt hun husker var det fordi du ikke måtte få mere sutteflaske den aften at du blev et TUDEFJÆS tykke :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jamen Iver fik tilsendt det foto på min mail af din Mor :tongue: Hun sagde det var taget i 1970 :4signme:

Og så vidt hun husker var det fordi du ikke måtte få mere sutteflaske den aften at du blev et TUDEFJÆS tykke :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Øhhh hvis du har fået det billede af min mor, ville jeg være bange hvis jeg var dig... :sneaky2::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: Hun har været død siden 1987 :tongue::laugh::laugh::laugh::laugh:

Tyndarm! :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share