IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Hej Fitness-iver.

Tak for hilsen i min log, og tillykke med konen. :smile:

Hey HeavyMetal - thx...

Vi venter såmen også bare på at det snart sker.... :4thumbup:

Dejligt at blive far ikke? :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Hey Michael :bigsmile:

Lidt liv i din log er der da. :4thumbup: Jeg kan godt forstå, at du ikke var sikker på om din bedre halvdel kunne finde på at nedkomme til Loaded, for det ser da ud som om det er lige op over. Det kan ikke varer længe før det "synker" ned og der så er babyboom på Fyn. post-11838-1178110213.gif

Nice link til Mario. Ham tror jeg, man kan kigge på i timevis uden at begynde og kede sig. Håber også han kommer næste år.

- Pia (Bambi)

Ja ja lidt liv er der da... Dog ikke træningsupdate.... Orker det ikke lige for tiden... :nonono::laugh::laugh::laugh:

Ja vi håber at den "synker" hver dag og at fødslen går i gang - kunne være nice. Ja jeg må indrømme jeg var lidt nervøs - men det gik og jeg fik bare spat af at tjekke mobillen konstant... :smile::laugh::laugh::laugh:

Mario ku' jeg også kigge på i timevis uden at kede mig... Der ligger på iverz.dk også et link til BB.dk's video fra Loaded - :superman:

Mon ikke ham Mario kommer igen - det tror jeg helt klart...

Iver :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tror på det bli'r til noget... Mon ikke? :4thumbup:

Jeg krydser alt der kan krydses :tongue:

Ja meget fornuftigt at give det en chance... Det er dælme tydeligt da - at du har skåret fedt af kroppen altså... :superman:

Fedt % er også blevet mere end halveret , så der er skåret en del :4thumbup: Men jeg har også stunder hvor jeg savner at at være en lille rund steen der puster når han skal binde sine sko :laugh:

Hvordan går det med fruen ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg krydser alt der kan krydses :tongue:

Fedt % er også blevet mere end halveret , så der er skåret en del :4thumbup: Men jeg har også stunder hvor jeg savner at at være en lille rund steen der puster når han skal binde sine sko :laugh:

Hvordan går det med fruen ?

:4thumbup: Det skal nok gå mester... :superman: Den runde Steen kan jeg godt huske fra dengang jeg var på gæstetræning i Allerød... :laugh::laugh::laugh::laugh: PUST PUST - :tongue:

Fruen er bare stor - og der sker ingenting... Desværre.... Men hun er også sat til den 19. maj så der er et stykke tid endnu :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: Det skal nok gå mester... :superman: Den runde Steen kan jeg godt huske fra dengang jeg var på gæstetræning i Allerød... :laugh::laugh::laugh::laugh: PUST PUST - :tongue:

Vi må snart have en fællestræner igen , på en af øerne :dumbbell_lift: Det kunne være nice..!

Fruen er bare stor - og der sker ingenting... Desværre.... Men hun er også sat til den 19. maj så der er et stykke tid endnu :4thumbup: :4thumbup:

Så er der et par uger endnu , hvor du kan gå rundt og bide negle :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Vi må snart have en fællestræner igen , på en af øerne :dumbbell_lift: Det kunne være nice..!

Så er der et par uger endnu , hvor du kan gå rundt og bide negle :laugh:

I er altid altid velkommen i Ringe eller O'ense hvis I kommer forbi... :4thumbup:

Ja hun bulker og håber snart at kunne påbegynde diæten ... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
spændende :smile:

Jo det er rigtigt dejligt, sætter alting i et helt nyt lys..

Jaaa godt nok har jeg tre i forvejen - men de to store er snart udflytningsklare så det bliver dejligt med nyt liv i hjemmet... :superman:

Ja pludselig bli'r andre ting mindre vigtige... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Elkjaer,

hvordan gaar det?

Jeg saa paa min hjemmeside-statestik at jeg har faaet et par hits fra din side. ) Jeg ville derfor personligt takke dig for understoettelsen.

tillykke med den gode form! Keep up the good work!;o)

Jeg oensker dig alt vel fremover til dig og din familie. )

Med Venlig Hilsen,

Tomm

Så kom der sgu berømtheder i fars gæstebog... :laugh::laugh::laugh::laugh: Nice med en hilsen fra L.A. :4thumbup:

Fortsat god weekend folkens... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så kom der sgu berømtheder i fars gæstebog... :laugh::laugh::laugh::laugh: Nice med en hilsen fra L.A. :4thumbup:

Fortsat god weekend folkens... :tongue:

hæhæ ... hvor er det pudsigt!!

Har netop smidt link til Tomm på min HP (efter jeg lige re-designede den igen igen igen :blush: )

Han er super cool - har mail'et med ham over myspace og tror han synes det er sjovt med lidt dansk kontakt :4thumbup:

//NO

p.s. Iver - har Anita haft fat i dig?? :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
hæhæ ... hvor er det pudsigt!!

Har netop smidt link til Tomm på min HP (efter jeg lige re-designede den igen igen igen :blush: )

Han er super cool - har mail'et med ham over myspace og tror han synes det er sjovt med lidt dansk kontakt :4thumbup:

//NO

p.s. Iver - har Anita haft fat i dig?? :innocent:

Ja he he - lidt sjovt... Han virker sgu meget flink... :4thumbup: Han er virkelig cool helt sikkert...

:tongue: Synes bare det var lidt cool med "berømtheder" i min gæstebog... :superman::laugh::laugh::laugh::laugh:

Anita kontakter mig i dag så vidt jeg ved... :4thumbup:

- iver :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

YES sir - kunne være nice... :4thumbup: :superman:

Halløj mester :yo:

Jeg har prikket lidt til Henrik og han synes også det kunne være nice med en tur til fyns land i løbet af sommeren :4thumbup:

De skal bare lige flytte først , og så står vi der lige pludselig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Halløj mester :yo:

Jeg har prikket lidt til Henrik og han synes også det kunne være nice med en tur til fyns land i løbet af sommeren :4thumbup:

De skal bare lige flytte først , og så står vi der lige pludselig :smile:

Halløjsa - lyder herrenice... Det er bare en deal når I når så langt... :superman: Sig bare til og jeg finder et hul i kalenderen... :4thumbup:

- iver

Link to comment
Share on other sites

Halløjsa - lyder herrenice... Det er bare en deal når I når så langt... :superman: Sig bare til og jeg finder et hul i kalenderen... :4thumbup:

- iver

Umiddelbart vil jeg skyde på at det bliver i juli :4thumbup:

Jeg prikker lidt til henrik for at lokke en dato ud af ham :poking:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Umiddelbart vil jeg skyde på at det bliver i juli :4thumbup:

Jeg prikker lidt til henrik for at lokke en dato ud af ham :poking:

:4thumbup: top dollar :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share