IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Sikke du har det vist sjov idag :nonono:

:laugh:

Yep - morer mig over den dejlige humor der er på boardet....

:innocent: Tror måske Golden mener jeg skal løbe pga snakkedyret Anita? :laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Yep - morer mig over den dejlige humor der er på boardet....

:innocent: Tror måske Golden mener jeg skal løbe pga snakkedyret Anita? :laugh::laugh::laugh::laugh:

Ja I hygger rigtigt :nonono:

Så var det jo heldig du snakkede med mig imorges...

Om morgnen er jeg ik så snakkelysten - endnu :laugh:

Edited by Feminita
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ja I hygger rigtigt :nonono:

Så var det jo heldig du snakkede med mig imorges...

Om morgnen er jeg ik så snakkelysten - endnu :laugh:

:laugh::laugh::laugh::laugh: Ring endelig en dag hvor du er snakkelysten... :4thumbup: Eller?? :nonono::innocent:

YEP vi hygger :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så var det jo heldig du snakkede med mig imorges...

:blink: Iver altså. Konen er gravid og du ligger og morgen hygge snakker med Anita :tongue: Morgencardio er godt hva :w00t: Plejer ellers at være tøserne der vilde med at snak efter en omgang sex :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:blink: Iver altså. Konen er gravid og du ligger og morgen hygge snakker med Anita :tongue: Morgencardio er godt hva :w00t: Plejer ellers at være tøserne der vilde med at snak efter en omgang sex :tongue:

Shhhh CJ - konen kigger med en gang i mellem... :laugh::laugh::laugh::laugh: Morgencardio rocks... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
I må bære over med mig :rolleyes: Jeg knokler med den årlige revision :crazy: KÆFT, de revisorer vil sgu vide de mæææærkeligeste ting :nonono: men så er det jo godt jeg kan titte herind til lidt GAAAZZZZZZZZ :laugh: :4thumbup:

:4winkkiss:

M :elvis:

:laugh::laugh::laugh: Jeg bærer klart over med dig... :4thumbup:

Revisorer og ingeniører er mærkelige folkefærd... :innocent: (Sorry Anita og Anders - i er ikke inkluderet) :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
AJ - der har I sgu ikke ret drenge :nonono: Nita og Anders er AAAAALLLLTTTTT for lækre og umærkelige til at komme under "revisor/ingeniør"-betegnelsen :slut::laugh:ja ja jeg ved godt de begge ER ingeniører :tongue:

M :elvis:

:nonono::nonono::nonono::nonono::nonono:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: Gifte mænd løber stærkest... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Det eneste sted du kommer til at løbe hen de næste 6 måneder er hvis til føtex og hente

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det eneste sted du kommer til at løbe hen de næste 6 måneder er hvis til føtex og hente

Ja det er faktisk rigtigt... Men hviken størrelse var det, du sagde jeg skulle hente til dig??? :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share