IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

YES så fik jeg gaflet mig en billet til METALLICA - nøjjjjjj jeg glæder mig...

Volbeat og Metallica på samme dag - det blir' sgu for fedt... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
YES så fik jeg gaflet mig en billet til METALLICA - nøjjjjjj jeg glæder mig...

Volbeat og Metallica på samme dag - det blir' sgu for fedt... :4thumbup:

Skodmusik :sleeping::sleeping::sleeping:

Smut du hellere hjem og syng den lille vuggevise for dit datter gamle :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Skodmusik :sleeping::sleeping::sleeping:

Smut du hellere hjem og syng den lille vuggevise for dit datter gamle :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Tag en gammel sweater på og fis u' og fisk mester... :4thumbup:

Min datter elsker allerede Metal... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tag en gammel sweater på og fis u' og fisk mester... :4thumbup:

Min datter elsker allerede Metal... :innocent:

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: Fisker ude tøj på denne årstid :superman:

Holder varmen da jeg fanger voldsomt med store fisk gamle :4thumbup:

Og kan godt forstå din datter græde med alt den lorte musik :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: Fisker ude tøj på denne årstid :superman:

Holder varmen da jeg fanger voldsomt med store fisk gamle :4thumbup:

Og kan godt forstå din datter græde med alt den lorte musik :tongue:

Godt jeg aldrig færdes ved de søer så... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: Fisker ude tøj på denne årstid :superman:

Holder varmen da jeg fanger voldsomt med store fisk gamle :4thumbup:

Og kan godt forstå din datter græde med alt den lorte musik :tongue:

Godt jeg aldrig færdes ved de søer så... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

:laugh::laugh::laugh: Shit en sjov mudderkamp i to har gang i :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

post-6578-1181117088_thumb.jpg

Så er der lidt nye billeder af fars princesse Freya... Nøøjjj jeg er vild me' den tøs...

Se flere i min blog på www.iverz.dk :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Aiiiiiii, hvor er hun bare DEEEEEJLLIIIIG!!!! :heartpump: jeg er ellers OVERHOVEDET IKKE skruk, men der rev det sgu lige et kort sekund! :laugh:

M :elvis:

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: U' og nedlæg et mandfolk... :4thumbup: :innocent::innocent::innocent::laugh::laugh::laugh::laugh:

ja hun er satme skønno.... Men glemmer sgu hurtigt at de andre var så små... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Så er der to dage tilbage til jeg starter barsel... Uhhhhhhh glæder mig... :4thumbup:

Efterfulgt af 4 ugers ferie... :superman: Så jeg får 6 uger sammen med min lille Freya tøz... :innocent:

Skal hjælpe fruen i gang med at træne styrketræning - det glæder hun sig max til... Derudover skal vi arbejde med lidt pilates også for at styrke hendes mavemuskler lidt... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tillykke med den lille nye

Hun er da til at blive helt væk i.. :blush: Hvor er hun bare enormt fin :wub:

Stort tillykke herfra :smile:

Hey og velkommen til...

Tak tak - ja hun er fandme lækker... :superman: Tusind tak...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Iver for dælen..! Skal vi ikke bytte..? :smile: Jeg har jo kun 2 ugers sommerferie i år..! :nonono:

Hvordan går det ellers med træningen..? Får du trænet så meget som du plejer..? :smile:

Hej Anders...

Jo vi kan godt bytte hvis du står op om natten og skifter ble og synger for den bette... :laugh::laugh::laugh: Ja det bli'r fandme lækkert...

Får ikke trænet helt så meget - tre gange i ugen - men jeg er nu godt tilfreds... :4thumbup: Dette år er også tilegnet familien har jeg lovet - men glæder mig da til at få fruen med i centret... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey champ :4flex:

En rigtig go´ ferie til dig og familien :4thumbup:

6 uger , jeg bli´r helt misundelig..!

Steen :smile:

Hey Mester...

Takker... Ja det bli'r lækkert.... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders...

Jo vi kan godt bytte hvis du står op om natten og skifter ble og synger for den bette... :laugh::laugh::laugh: Ja det bli'r fandme lækkert...

Får ikke trænet helt så meget - tre gange i ugen - men jeg er nu godt tilfreds... :4thumbup: Dette år er også tilegnet familien har jeg lovet - men glæder mig da til at få fruen med i centret... :superman:

Hmm.. on second thought..! Behold du bare din ferie..! Min sangstemme er alligevel nok ikke skabt til det..! :laugh:

Det er godt at høre min ven..! Det vigtigste kommer jo trods alt også i første række..! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Anders...

Jo vi kan godt bytte hvis du står op om natten og skifter ble og synger for den bette... :laugh::laugh::laugh: Ja det bli'r fandme lækkert...

Får ikke trænet helt så meget - tre gange i ugen - men jeg er nu godt tilfreds... :4thumbup: Dette år er også tilegnet familien har jeg lovet - men glæder mig da til at få fruen med i centret... :superman:

Har også hørt at huspriserne er faldet Ringe pågrund af din sangstemme :laugh::laugh::laugh: Men tilgæld er salget af rødepølse i pølsevogne tæt på dit arbejde Nyborg steget 67% siden du blev far :tongue:

Og 2007 er tilegnet familien :4thumbup: Er 2008 så tilegnet Hvalerne i danske farvanden ?? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tak for igår Iver... !!

Det var super hyggeligt... !! Nu håber jeg bare du får en rigtig god ferie og barsel...

Tro mig, jeg er dybt mesundelig, ville også gerne have lidt ferie...

Krammer Nita

Hey Anita.. Tak i lige måde.. Super hyggeligt at være sammen med jer tre tøzpigebørn i går... :4thumbup: Jo tak nyder det allerede.. Sidder alene hjemme og passe Freya ligenu mens moren har lidt kvalitetstid... :bigsmile:

Kram Iver

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Godt at se dig igen Iver, det var kort men hyggeligt. Du må lige sige til næste gang du er i byen, så kan vi jo lige tage en fællestræner :smile:

Hej Jon

Ja super hyggeligt.. Skal lige love for det var et spændende møde vi var kommet til...

Jep næste gang jeg er i KBH skal jeg nok lige melde det ud...

-iver :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share