Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Lidt Søndagstræning i OBBC:

Dødløft - 10x60kg, 10x60kg, 10x100kg, 10x100kg, 10x100kg, 10x100kg, 10x100kg, 10x100kg (Bare let idag. Er bare glad for at jeg kunne kører 10ere, gårsdagens udskejelser taget i betragtning :w00t: )

Pull/chins - 10xmig, 10xmig

Kabel Rows - 3sæt x 10reps

Biceps - 6-7sæt fordelt på 2 øvelser

Rotatorcuff - External Rotation - 3sæt x 12reps til hver arm

Fino lille søndagstræning. Det blev også til en del chinups i OSK igår, da vi spillede bund og snydechinups. Derfor heller ikke den vilde volumen i den øvelse idag.

I aften skal jeg ind og se Borat :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Squat - 6x60kg, 6x60kg, 3x100kg, 3x130kg, 3x130kg, 3x150kg, 3x150kg, 3x130kg, 3x130kg (Teknik og drive er ved at komme tilbage i squatten :4thumbup: Filmede et par løft som jeg måske ligger op senere. )

Bænkpres - (10x40kg, 6x70kg, 6x70kg, 6x70kg, 3x100kg, 3x100kg), 5sæt x 5reps med 130kg (Skiftede grebsbredden. Lidt rigeligt tungt :dry: )

Incline Dumbell Flyers - 10x22,5kgs, 10x27,5kgs, 10x32,5kgs, 8x37,5kgs (Ok styrke her :smile: )

Flat Dumbell press(Palms together) - 3sæt x 10reps med 30kgs håndvægte

Ser sgu ikke ud af meget når jeg notere det :blink: Synes ellers det var en fin træning med ok volumen :smile:

Nå, ja! Så fik jeg også kørt en hulens masse leg extensions, da jeg skulle agere statist i en reklamefilm for min arbejdsplads. Det endte med at skulle tage det om så mange gange, så jeg bare sad og filede 40-50reps af i bensparken :laugh:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det ser ok ud. Hvad gik der galt???

Troels blev såmænd bare tanket op med TOUGHNESS fordi han var i selskab med undertegnede og LRONHARALD

Mens der var andre som dig Moos som skyndte sig væk fra koncerten med LRONHARALD. Du indrømmede dog senere at det var fordi du var lidt skræmt af LRONHARALD og du følte dig ikke helt gammel nok til at overvære ham. :tongue:

post-5808-1164057768.jpg

Edited by overarmen2000
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det ser ok ud. Hvad gik der galt??? :4thumbup: :tongue:

Hehe! Plejer sgu da kun at være i udstyr jeg ikke kan komme ned. :laugh:

Troels blev såmænd bare tanket op med TOUGHNESS fordi han var i selskab med undertegnede og LRONHARALD

Mens der var andre som dig Moos som skyndte sig væk fra koncerten med LRONHARALD. Du indrømmede dog senere at det var fordi du var lidt skræmt af LRONHARALD og du følte dig ikke helt gammel nok til at overvære ham. :tongue:

Lige nøjagtig, Jan! Kunne klart mærke det på min squat idag. :cool: Men nu skal du ikke drille Måås med at han var lidt bange for L Ron Harald. Han så også meget barsk ud :cool:

Troels det ser nu væsentligt bedre ud end det har gjort, men der er satme ikke meget at give af, men så længe det er under så er det jo under og det er det vigtigste :smile:

Ellers så må du være med til at køre lidt 10-6-3 sammen med mig efter CC. :bigsmile:

Jo, tak :smile: Ja, kan godt se at der ikke er vildt meget at give af, men skal jo heller ikke for langt under. Så er det jo spild af kræfter :bigsmile:

Jeg har mine tvivl omkring rep 1 og 3. :smile:

Oki. Noteret. Så må jeg hellere gøre dem lidt dybere næste gang :smile: Er dog 100% sikker på at de er under når jeg pauser filmen, men hvis du er i tvivl så kan dommerne sikkert også være det, og det må man jo tage til efterrretning, og ikke efterlade nogen tvivl næste gang :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe! Plejer sgu da kun at være i udstyr jeg ikke kan komme ned.

Jeg synes det ser fint ud :smile: Men for god ordens skyld, så HAR der altså været en lang periode, hvor du kørte "høj" squat, og også sagde at du ikke gad ændre det, og det var det, jeg refererede til :bigsmile:

Og wtf? Mig bange for L:ron? :tongue: Det skulle måske være hvis grimhed smittede :crazy::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det ser fint ud :smile: Men for god ordens skyld, så HAR der altså været en lang periode, hvor du kørte "høj" squat, og også sagde at du ikke gad ændre det, og det var det, jeg refererede til :bigsmile:

Og wtf? Mig bange for L:ron? :tongue: Det skulle måske være hvis grimhed smittede :crazy::laugh:

Takker, Måås :smile: Ja, kørte en årgang et Smolov Jr, hvor det blev så tungt at jeg skar lidt på dybden på en del reps, men det gav stadigvæk godt. Og så var jeg også lidt ligeglad med om den lige nøjagtigt var til godkendt, den årgang jeg havde mistet lysten lidt til styrkeløft, men bare kørte squat fordi det er en så fee' øvelse.

Og Ja...Du var da pis bang for L Ron Harald :w00t::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Onsdagstræning i OBBC:

Boldhold - 1time (helt fuld hold og synes vi gav den godt gas idag. Masser af lidt sværere øvelser som folk dog klarede fint :smile: )

Styrketræning:

Dødløft - 6x60kg, 6x60kg, 3x100kg, 3x100kg, 2x140kg, 2x160kg, 2x180kg, 2x190kg, 1x200kg, 2x200kg, 2x200kg, 2x200kg (Uden bælte. Er begyndt at kører lidt bedre. Dog langt fra fordums 275kg endnu :blush: )

Pullups - 4sæt x 8reps

Goodmornings - 10x50kg, 10x70kg, 10x90kg, 10x50kg (Mærkede INTET til min balle irritation under hverken dødløft eller goodmornings, selvom det var disse 2 øvelser der var hårdest ramt. Så det er jo fee' selvom jeg lige mangler en tand eller to mere på styrkometeret :bigsmile: )

Military press - 4sæt x 10reps med 50kg

Skulderpress i maskine - 4sæt x 6-8reps

Laterels i maskine - 4sæt x 10-12reps

Skuldertræningen bar stærk præg af, at jeg havde lavet en del øvelser som involverede udholdenhed i skulderen under boldtræningen.

Men fin træning alligevel :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredagsafbrænding i OBBC:

Squat - (6x60kg, 6x60kg, 3x100kg, 3x100kg, 2x140kg), 5sæt x 5reps med 165kg ( :cry: Kæft, det var hårdt. Mine hofte var lidt stive og ømme, så lavede en del dynamisk udstækning og opvarmningssæt inden jeg gik på workset'ne. Føler ikke jeg får det samme ud af bæltet som før i tiden. Må jo betyde at min core er blevet stærkere. Kan bare ikke mærke det på mit dødløft endnu :nonono: Men fee' runde :bigsmile: )

Leg Extension - 3sæt x 10reps

Bænkpres - (Opvarmning), 8sæt x 3reps med 110kg (Bænken var sgu noget mærket af at mine ben var som gele, og nærmest ikke kunne lave opspænd :crazy: )

Low pinspress - 3x100kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x130kg, 3x140kg, 3x150kg, 1x165kg (De 165kg var vidst en slags Pr. Har dog lavet 3x160kg før, så er stadig ikke helt på toppen i bænken)

Dips - 6xmig, 6xmig+25kg, 6xmig+35kg, 6xmig+40kg (Havde masser af energi da jeg stoppede, men min makker gik kold, og har ikke kørt tungt i dips længe, så det var nok fornuftig nok at stoppe der)

Floating Chrunches - 10xmig, 10xmig+5kg bag nakken (En ret god øvelse faktisk, når man add'er kg, og kører den langt ned)

Fee' nok træning. Havde masser af energi da jeg stoppede, men min makker var gået kold. Nok et held i uheld, da jeg nok havde brændt igennem i en masse ligegyldige øvelser så :innocent:

Lækkert at sidde foran Compen med trætte Wheels og en kabab og en sixpack i køleskabet :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share