Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Godt med noget medlidenhed :4crutches: Og ja, en sød sygeplejeske der kunne hente og bringe til mig, ville ikke være dårligt :nissegrin:

Ikke specielt. Ret skånsomt at træne i maskiner når man er vant til fri vægte :xmas:

Nu er Champen jo klædt således at han altid kan lave 17chinsups og trække 250kg kold i dødløft.

Betterøv er jo pæn klassisk i tøjet på jeg give dig ret i. Ikke som hans lillebror der ligner en crackdealer fra Nørrebro i tøjet :nissetunge:

Du ville glo hvis jeg stod der med hele outfittet på .(sød sygeplejerske) :nissegrin:

Og RESPEKT angående din træning i dag. :devil: En rigtig viking gir aldrig op :devil:

:cool: Og sådan er min påklædning altså :4sport:

Link to comment
Share on other sites

Du ville glo hvis jeg stod der med hele outfittet på .(sød sygeplejerske) :nissegrin:

Og RESPEKT angående din træning i dag. :devil: En rigtig viking gir aldrig op :devil:

:cool: Og sådan er min påklædning altså :4sport:

:crazy: Champen i sygepleje kostume inklusiv selvsiddende strømer :crazy: Ja, gu' fanden ville jeg glo. Og så ville jeg taget et billede og sælge det til Se&Hør som "Kim Bodnia er sprunget ud som transvesit" :nissetunge:

Tak tak, angående min træning :blush: Selvom det det er lidt fesent at træne i maskiner, så er det klart bedre end ingenting. Regner med at lave nogle TUNGE hyperextensions idag for at opretholde dødløft styrken lidt :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du Trolle sender Kim Bodnia som trans aka Champen ind til SE&HOR ja så har vi mange billeder af Jokeren på krååådt der forulemper andre mennesker... måske der kan graves en lille video frem af Jokeren på Krååådt der rapper hidtil uhørte dårlige rim :nissegrin: Vi har snavs på alle :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du Trolle sender Kim Bodnia som trans aka Champen ind til SE&HOR ja så har vi mange billeder af Jokeren på krååådt der forulemper andre mennesker... måske der kan graves en lille video frem af Jokeren på Krååådt der rapper hidtil uhørte dårlige rim :nissegrin: Vi har snavs på alle :nissetunge:

Hehe :bigsmile: Ja, det skulle nok være muligt at opdrive :blush: Men hva! Så længe alle folk bare tror at det er Jokeren, sååå :cool:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i OBBC:

Pullups/Trichins/Chinups - 12xmig / 12xmig / 10xmig (Puha, der kom franskbrøø' under armene hurtigt :bigsmile: )

Low supported Rows - 3sæt x 8reps (Ny maskine. Damn, den rev sgu godt i ryggen)

Dips - 6xmig, 6xmig+25kg, 6xmig+40kg, 6xmig+50kg, 5xmig+60kg, 12xmig (De 60kgs ekstra brændte sgu godt nok noget. Failede på rep nr. 6. Nå, kan ikke varer længe inden jeg kan slå min PR med 2reps med 70kg :bigsmile: )

Hyperextensions - 10xmig, 10xmig+25kg, 10xmig+50kg, 10xmig+70kg, 7xmig+90kg(PR :crazy: Den var dælme svær at holde i hænderne tilsidst. Brændte også rigtig godt i ryggen :devil: ), 12xmig

Dumbell Hammercurls - 2sæt x 10reps med 27,5kgs håndvægte

Kabel Curls - 2sæt x 12reps

1sæt dragonflags + en hulens masse singels med COC1eren, ind imellem alt den anden træning

Lækker og hurtig træning. Min fod har det også mærktbart bedre. Kan ikke squatte eller dødløfte endnu, men er nu istand til at gå normalt, når foden lige er varmet godt op. Stadig pænt hævet og også lidt synlige hæmatomer. Men klart i bedring :bigsmile:

Træning tog iøvrigt omkring 1time. Der var igen en del der var interesseret i COC1eren, jeg gik rundt og legede med, og igen idag, var der ingen hvor det lykkedes at lukke den helt. Men det er også en djævels satan :santa2::nissegrin:

Prøvede at se om jeg kunne lukke den med max wristflexion, som en armwrestler jeg har set i Kenneth Jays log, gør. Kæft, det er jo svært :crazy: Chanceløs simpelthen :blush:

Link to comment
Share on other sites

I OSK er der ingen der er mere end andre.

Man skal behandle folk med respekt som de behandler dig med respekt.

Der er ingen der klapper mig på ryggen.

Det meste er SHOW OFF (rygklapperiet) :nissegrin:

MED HENSYN TIL THEEN OG DE 300kg

1. Find ud af om du har de rigtige muskelfibre.

:cool: 2. Find ud af om du har psyke til at kunne træne .

:cooldance::cool: 3. Find ud af om din IQ er høj nok til denne sport.

:devil: (Det er jo ikke hjerner vi træner og hjerneceller forgår)

:cool: 4. Find ud af om du har en høj smertegrænse.

:cooldance: (Hvis du ikke har tatovering under forhuden.....så glem det)

:cry: 5. Du skal kunne tælle til 300. :4whistling:

6. Du skal kunne ordsproget :blahblah: " skomager bliv ved din læst" udenad. :clap:

7. Find ud af om du kan lide THE. :4goodbye:

PS. Jeg tror at det er en god ide at barbere det grå skæg af

hvis du ser ud som på dit avtar picture.

1. Nej

2. Ja

3. Nej

4. Forholdsvis

5. Nej

6. SÅDAN

7. JAaaaaaaaaaa :nissegrin:

:nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Lørdagstræning i OSK:

Reversed Band Floorpress - 6x145kg, 3x185kg, 3x195kg, 3x205kg, 1x215kg, 3x185kg, 3x185kg, 3x185kg, 3x185kg, 3x185kg, 3x185kg (Udemærket øvelse. Blev godt nok hård i toppen tilsidst :crazy: )

Pullups - 6sæt x 8reps (Skiftende greb)

Dumbell Curls - 4sæt x 8reps med 17,5kgs håndvægte

En masse singler med Coc1eren, en smule milipres, plateraise, og noget triceps gejl med bands

Hyggelig lille lørdagstræning i OSK. :xmas: Da min fod stadig ikke er god nok til at kunne squatte eller dødløfte, endte det med at jeg fik trænet meget af det samme som igår.

I hulen var: Overarmen, Mååsen, Hesten, Hoosier, StinaLee' og den slanke Hr.Lunau :inlove:

Link to comment
Share on other sites

Lørdagstræning i OSK:

Hyggelig lille lørdagstræning i OSK. :xmas: Da min fod stadig ikke er god nok til at kunne squatte eller dødløfte, endte det med at jeg fik trænet meget af det samme som igår.

I hulen var: Overarmen, Mååsen, Hesten, Hoosier, StinaLee' og den slanke Hr.Lunau :inlove:

I whish I was there :cool: En viking giver aldrig op :cool: (misundelig)

Link to comment
Share on other sites

Du skulle self lige prøve at owne mig :tongue::nissegrin:

Der ER btw indkøbt gin og cider til i aften :inlove: :4heart:

Hehe! Jeps, men den blev sgu også tung :blush: Og Gin og Ciders holder max :cool:

I whish I was there :cool: En viking giver aldrig op :cool: (misundelig)

Træningen foregår også i OSK idag, så må du jo komme og lave lidt OL benbøj :cool:

:cool: Der så stille på loggen i dag. Mon han ligger og dehydrerer :devil:

:nissegrin: Ja, kæft hvor har jeg være smadret. Kom hjem kl 7 om morgenen og vågnede først om med en knaldende hovedpine omkring middag, og gik derfor i seng igen og sov til kl 15. Om aftenen kom Bamz'far fordi for at lave tune min computer, da den efterhånden var så brændt aw, at den kørte som hvis en 3/86'er med 4mb ram skulle trække de nye spil :blush:

Bamz'far fik dog revet compen godt rundt, så den nu er mere lydig for fremtiden :nissegrin:

Dine tømmermænd kan da umuligt være så slemme???? :blink::nissetunge:

Hey Bogs. Velkommen i loggen :xmas:

Jo, det var sgu ret slemme for en gangs skyld. Plejer ellers ikke at få tømmermænd af betydning. Men må bare betyde jeg har gjort det godt dagen forinden :nissetunge:

Hvis jeg kender Onklen ret, så joh. :nissecool:

Men ok, manden er ved at blive gammel, så det begynder at tage hårdere og hårdere på ham. :nissetunge:

Jaja, siger ham der slet ikke kan tåle at drikke mere end 2 Nisseøl uden at blive knokkel stiv :nissegrin:

Han må lære at drikke på den rigtige måde :nissegrin:

Ja, kunne nok godt klarer at få opdateret min viden inden for feltet. Efter 10års tid med seriøst druk træning hver weekend, kunne man vel godt bruge lidt indspiration, da det bliver sværere og sværere at opnå gains når man når et vidst niveau :nissetunge:

Sådan ender det som regel, når vi drikker sammen :innocent: Vi har ikke så meget tilbageholdenhed, og det er det samme når Trolle drikker med alle sine andre venner :tongue:

Hehe, Nemli' ja :nissecool:

Tak, for en hyggelig aften! :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Måske nærmere bare 1 Nisseøl. :blush:

Men hvad, så er det billigere at gå i byen. :4signme::nissecool:

Ja, det er vel slet ikke så usmart, udover det ikke giver så meget streetrespekt :nissegrin:

Men utroligt at du kan fortærer så enorme mængder mad, og så skal der bare blandes en smule ethanol ind i billedet, så kan din lille spinkle krop slet ikke holde til det :nissetunge:

Har hørt noget om at Asiater ikke er så gode til at drikke pga. et enzym eller sådan noget. Nu er du godt nok ikke asiat, men det er da tæt på :nissetunge:

Min bror fortalte at i asien havde de inden for shipping verdenen 'Drinking Teams', hvor de måtte være flere hold for at kunne drikke europæerne tilstrækkeligt fulde til at de var til at kunne lave forretning med. Og det er ikke engang lyv :bigsmile::cool:

Link to comment
Share on other sites

Har hørt noget om at Asiater ikke er så gode til at drikke pga. et enzym eller sådan noget. Nu er du godt nok ikke asiat, men det er da tæt på :nissetunge:

Det skyldes nok nærmere at den gennemsnitlige asiater er 1,50m høj og vejer 35kg... Honning, Kern og sumobrydere er alle undtagelser der bekræfter reglen :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Hey Bogs. Velkommen i loggen :xmas:

Jo, det var sgu ret slemme for en gangs skyld. Plejer ellers ikke at få tømmermænd af betydning. Men må bare betyde jeg har gjort det godt dagen forinden :nissetunge:

Ja, kunne nok godt klarer at få opdateret min viden inden for feltet. Efter 10års tid med seriøst druk træning hver weekend, kunne man vel godt bruge lidt indspiration, da det bliver sværere og sværere at opnå gains når man når et vidst niveau :nissetunge:

Så du var ikke engang ude og maxe igår? :wink: Har hørt lidt historier om, hvordan du strategisk udnytter tømmermændende i dit træningsprogram... :santa2:

Som med alt muligt andet træning, er det vigtigt at holde nøje øje med både frekvensen af træningspassene :4drunk: , % af 1RM, volumen osv... (Kosten er selvfølgelig også af betydning, men det er en anden historie :wink: ). Det nytter ikke noget at maxe i druk hver uge, så brænder man sgu ud! :nono::nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share