Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Som før skrevet så træner jeg jo med Martin, som ikke er medlem af OSK. Derfor :wink::smile:

Det er jo mere tænkt som en hjælp for dig selv. Jeg mindes at vi aftalte at jeg hjalp dig og bandt knæbind på dig til Copenhagen Cup? Hvis ja, så har jeg ikke rigtigt haft mulighed for at lægge dem på dig for at sikre at de ligger optimalt til stævnet. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo mere tænkt som en hjælp for dig selv. Jeg mindes at vi aftalte at jeg hjalp dig og bandt knæbind på dig til Copenhagen Cup? Hvis ja, så har jeg ikke rigtigt haft mulighed for at lægge dem på dig for at sikre at de ligger optimalt til stævnet. :smile:

Det er sgu også cool :4thumbup: Vil seriøst også gerne komme mere dernede, men det er så nemt at komme op i OBBC efter en lang arbejdsdag, og Martin står klar. Har jo heller ikke nøgle ned til OSK endnu. Det må jeg sgu til at få gjort noget ved. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Har lavet lidt blandet COC1 træning.

En masse singler med Revered Grip. Sjovt, den er let med venstre, mens jeg kun lige knap kan lukke den i højre.

Ved normalt greb er jeg stærkere i højre.

Lidt statiske hold..

Nå, ja! Har også spillet indendørs fodbold 2 gange i denne uge. Min puls har da været helt oppe og ringe. Kæft, det er sjov cardio. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning foregik i OSK:

Squat - 6x60kg, 6x60kg, 2x100kg, 2x100kg, 1x140kg, 1x140kg

1x165kg (Halv dragt)

1x185kg (Halv dragt)

2x205kg (Fuldt udstyr)

1x215kg (Fuldt udstyr)

1x215kg (Fuldt udstyr. Godkendt :smile: )

(Løftede i min gamle Metal dragt, som mildest talt ikke gi'r det store i forhold til Titan dragten. Tilgengæld kan jeg komme til godkendt dybde i den. Og det er jo det som tæller)

Dødløft - 3x60kg, 3x120kg, 3x120kg, 1x150kg, 1x180kg, 1x200kg, 1x220kg (Løftede her i min Metal dragt. Alle løft var gode nemme, men bruge også benene endnu mindre en vanligt :tongue: )

Goodmornings - 8x65kg, 8x75kg, 8x85kg, 8x95kg

Bænkpres (Revered Band -50kg) - 3x150kg, 3x150k, 3x160kg, 3x160kg, 3x150kg, 3x150kg, 3x150kg, 3x150kg

Pullups - 5sæt x 10reps (Kørte godt idag :smile: )

Dips - 5sæt x 10reps (Fokus på eksplosiv udførsel)

Så blev der lavet lidt sådan ca. startløft til CC. Bedre power i dødløften end ventet, men jeg havde gerne set lidt mere power i squatten.

Link to comment
Share on other sites

Onsdagstræning i OBBC:

Boldhold - 1time (Lavede lidt nyt med noget stafet. Tror da folk fik pulsen op :bigsmile: )

Front Squat - 6x50kg, 6x70kg, 6x90kg, 3x110kg, 3x110kg, 6x90kg (Kæft, det er hårdt det skidt :blush: )

Benpres - 10x200kg, 10x300kg, 10x350kg, 10x250kg (Meget lang tid siden sidst. Føles lidt mærkelig)

Goodmornings - 6x50kg, 3x90kg, 3x110kg, 6x70kg

Gluteham Raises - 6xmig, 6xmig+8kg(Pr)

Hyperextension - 10x20kg, 10x35kg (Stille og roligt)

Boardpress (ca.12cm) - 6x100kg, 6x130kg, 3x160kg, 3x180kg, 1x200kg, 10x150kg, 10x160kg (Fino runde :smile: )

Kanin Bænkpres - 5sæt x 3reps med 100kg (For hver rep 3 små partielle reps og helt pres på den sidste)

Tatepress - 10x20kgs, 10x22,5kgs, 10x20kgs

Udemærket runde :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, troede at front squat var en benøvelse, men det eneste det ikke har gået i er da benene :laugh:

Har massive Doms i biceps og i maven af frontsquatten....Kører jeg den forkert :laugh:

Har alligevel ikke smidigheden til det skidt. Men nu ved jeg da hvordan jeg få store gunz og sixpack :4thumbup:

Får ikke trænet imorgen grundet julefrokost. Ja, har faktisk hele 3 julefrokoster denne weekend :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Bænkpres - (Opvarmning), 10singels med 150kg + 5sæt x 5reps med 120kg (Skulle have lavet startvægt i trøjen idag, men der var ingen i OSK, da jeg kom derned, så tog cyklen og tog op i OBBC, hvor der desværre ikke var nogen der kunne hjælpe. Nå, men en udemærket omgang RAW bænk blev det da til alligevel)

Facepulls - 5sæt x 12reps

OL Squat - 3sæt x 10reps med 90kg (Bare stille og roligt. Må se om jeg kan overskue lidt mere squat imorgen)

Dips - 34xmig

Sidepress - 1sæt

Chins - 1sæt

COC1 - Havde Coc'eren med og lavede en masse reps ind i mellem den anden træning. Den var virkeligt easy peasy at lukke idag, og kørte reps med reversed grip. Skal sgu have mig en Coc2'er :smile: Desuden fik jeg en masse til at prøve at lukke den. Ud af 4 personer var der ingen der kunne lukke den. Skal sgu have mig en 2'er med. Så bliver det endnu sjovere :laugh::tongue: )

Ikke helt optimal træning, da jeg skulle have lavet startvægt i bænken. Men nu må jeg bare se hvad det kan blive til næste weekend. Gider ikke til at skulle i trøjen i næste uge.

Om en times tid er der Julefrokost i OBBC. Det skal dælme nok blive sjovt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dit stærke bæst... :devil: Hvor mange tons vejer du for tiden ??? :bigsmile:

:bigsmile: ... Vejede omkring 101kg sidst jeg vejede mig, så det har ligget rimeligt stabilt deromkring ret længe. Var lige oppe omkring 103-4 stykker på et tidspunkt, men har tabt mig lidt, da jeg laver en del idræt i forbindelse med mit arbejde.

Men nu er jeg jo også et halv langt hyl, så lidt kg skal der jo på kadaveret hvis det skal se ud af lidt :bigsmile:

........Det er min officielle vægt, hvis man altså ser bort fra mit Adamantium skelet, som jeg fik i forbindelse med et hemmeligt projekt i Canada sammen med en hvis hvis Mr. Logan :w00t::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hehe! Ja, men der er nu en god grund til det. Synes trøjeløft brænder mig af i lang tid (Skide udstyr :nonono: ), så hvis jeg skulle kunne løfte lidt til CC så var det vidst sidte udkald for at komme i trøjen idag. :smile:

Selvom det lyder lidt hårdt, så er det jo et eller andet sted selvforskyldt, da du har haft masser af muligheder for at komme ned i klubben :wink::smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning i OBBC:

OL Squat m. pause i bunden - (10x20kg, 10x60kg), 10x100kg, 10x100kg, 10x100kg

Rackouts - 3sæt x 10sek med 220kg

Bænkpres - (5x70kg, 3x100kg, 3x100kg), 1x130kg, 2x130kg, 3x130kg, 4x130kg, 5x130kg, 6x130kg, 5x130kg, 4x130kg, 3x130kg, 2x130kg, 1x130kg (Fin omgang bænkpres. Kørte med pause på brystet på de flest :xmas: )

T - Bar Rows - 3sæt x 12reps

Det var det. Var godt nok træt idag. Men godt det ikke skal være så tungt i denne uge.

Link to comment
Share on other sites

Nej, men modsat dig tager vi ikek på druk aftenen før et stævne

Der er ikke tale om druk, det bliver højest en six pack. Desuden skal man vidst være tyve år for at komme ind Moos eller skal jeg kalde dig for Char Chirac? så det er måske derfor at du er misundelig på du ikke må komme ind.

En helt anden ting er at det er nogle uheldige dage Morten får lagt hans koncerter, så spørgsmålet er om det ikke snart er ved at være det tidspunkt hvor Spectual Mortuary skal sælge ud så de får penge og kan bestemme over manageren.

Link to comment
Share on other sites

Troels skal du med ind og høre smadder på fredag, det lyder til at der er en del der fimser den, eller også så er de måske bange for den barske stemning der vil være på fredag.

Det ku' da godt være! Er det Doom der spiller Smaaa'er? Har vidst ikke hørt om det, eller også har det været i en brandert og så har jeg glemt det.

Jeg skal godt nok ud på Teknikum og hører et par guitar gutter for at få lidt inspiration, men det er jo om eftermiddagen, så ved ikke med om aftenen. :nissecool:

Nej, men modsat dig tager vi ikek på druk aftenen før et stævne :blink::blink:

Hvem siger druk? Man kan jo godt nøjes med 6-7 guldøl hver. Når man bliver voksen er man nemlig også i stand til at NYDE alkohol Måås :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Ja det er Doom der går amok, det er først om aftenen ved en 21-22 tiden. Vi kan eventuelt lige mødes hjemme ved dig inden og så få NYDT et par øl.

Lyder som en fornuftig plan :devil::nissecool:

Jeg skal dog passe lidt på min vægt, hvis jeg skal i -100, så det kan godt være jeg ikke er helt så tought med bajerne som jeg plejer at være :cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share