Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

[

Copenhagen Cup / TSK Cup 2006:

Efter en pis sjov tur hjem i Betterøvmobilen tog vi direkte forbi mig hvor der stod et par rammer bajer klar. Endte sgu med at Bamz'far, Måsen og jeg blev godt stive :cool:

Kom først hjem ved 7tiden i morgen. Lee't :devil:

:eusa_think:

210 - 175 - 230 - 615

210 - 180 - 270 - 660 :devil:

Ja, ærgerligt at de to løft ikke blev godkendt(dødløft og bænk). :annoyed:

Og tillykke med trekampen. :cool:

Og også en god 4.diciplin (armbøjning) . :4drunk:

Det lyder til at ha været :beer::bottom: en fed tur.(Misundelig) :cool:

Måske du skulle ændre dit navn til kamikaze Troels.

Edited by holsting
Link to comment
Share on other sites

Tilykke med det gennemførte stævne. :nissetunge:

Det var fandme sjaw og sikke en fed stemning, kamikaze dødløft er fedt! :nissegrin:

Tak tak, Betterøv! Og tak for hjælpen. Fine knæbind du fik lagt på mit andet squatforsøg selvom det blev lidt stresset :bigsmile:

Og tak for lussingen på mit sidste dødløft :inlove:

Tillykke med gennemført stævne, der er snart PRs i dig igen :cool:

Tak, Mååsen! Og i lige måde! Du gjorde det jo rigtigt godt. Dit squat var ihvertfald nasty. :cool:

Men du har ret. Jeg tror jeg er ved at være i PR humør igen i dødløften. Nu skal vi have nogle nasty dødløft pas, hvor der kommer stemning og fokus på som i de gamle dage :devil:

[

:eusa_think:

210 - 175 - 230 - 615

210 - 180 - 270 - 660 :devil:

Ja, ærgerligt at de to løft ikke blev godkendt(dødløft og bænk). :annoyed:

Og tillykke med trekampen. :cool:

Og også en god 4.diciplin (armbøjning) . :4drunk:

Det lyder til at ha været :beer::bottom: en fed tur.(Misundelig) :cool:

Måske du skulle ændre dit navn til kamikaze Troels.

Mange tak, Champ :cool: Ja, du har ret, rent resultatmæssigt var det sgu ikke noget at råbe hurra for. Så lidt ærgeligt med bænken og dødløften, men er bare glad for at styrken trodsalt var udemærket taget forberedelserne i betragtning.

Planen er at blive dødløftchefen i OSK :cool::nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Godt at se at galskaben er ved at vende tilbage :devil:

Vi må have nogle flere toughe dødløft-runder hvor vi først intimiderer stangen

og så går amok :w00t::nissecool:

Yeah, håber min gamle krop kan holde til at kører et par dødløft cyklusser af en art. Så kan Leoko stangen nede i OSK godt begynde at blive bange :devil::nissegrin:

:devil: Den stilling er ved at blive besat til anden side :devil:

Hehe! Ja, det bliver sgu spændende at se hvad du efterhånden kan trække :devil: Men du skal også ramme din gamle dødløft form hvis du skal være sikker på at slå mig :santa2::nissecool:

Især fordi jeg kørte OL benbøj idag. 10-6-3 :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i OBBC:

OL Squat - (10x60kg), 10x90kg, 10x90kg, 6x110kg, 6x110kg, 3x130kg, 3x130kg (Uden bælte. Lænden har været træt, men benene har jeg ikke kunne mærke noget i)

Læg - 4sæt x 12-20reps

Pullups - 3sæt x 10reps

Dips - 6xmig, 6xmig+10kg, 6xmig+20kg, 6xmig+25kg, 6xmig+35kg, 6xmig+45kg, 10xmig (Prøver at skifte bænkpres ud med dips i noget tid)

Hammer Curls - 3sæt x 8reps med 27,5kgs håndvægte (Kan godt mærke at jeg ikke har fået trænet meget biceps længe)

Biceps i kabel - 3sæt x 16reps

Hyperextensions + mave + peckdeck flyers (Bare ganske let for at løsne op)

Fin lille træning der varede lidt over 1time inklusiv en del Fys snak med Vind. :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i OBBC:

OL Squat - (10x60kg), 10x90kg, 10x90kg, 6x110kg, 6x110kg, 3x130kg, 3x130kg (Uden bælte. Lænden har været træt, men benene har jeg ikke kunne mærke noget i)

Læg - 4sæt x 12-20reps

Pullups - 3sæt x 10reps

Dips - 6xmig, 6xmig+10kg, 6xmig+20kg, 6xmig+25kg, 6xmig+35kg, 6xmig+45kg, 10xmig (Prøver at skifte bænkpres ud med dips i noget tid)

Hammer Curls - 3sæt x 8reps med 27,5kgs håndvægte (Kan godt mærke at jeg ikke har fået trænet meget biceps længe)

Biceps i kabel - 3sæt x 16reps

Hyperextensions + mave + peckdeck flyers (Bare ganske let for at løsne op)

Fin lille træning der varede lidt over 1time inklusiv en del Fys snak med Vind. :xmas:

:clap:

I see anger ,despair and impatience in your mind.........................young skywalker. :cool:

Link to comment
Share on other sites

:smilejap::weight_lift::yo::cool:

Endnu et idol :cool:

VIKING POWER :devil:

Såvidt jeg husker, var alle de gutter på det forkerte hold . og halvdelen eksisterer ikke mere.

Jeg mindes at der var et par stykker der åndede ud mens de tog deres strømper på i

omklædningsrummet.(I en ung alder). Andre havnede i respirator og kører på

invalidecykel i dag. Men selvfølgelig, it´s better to burn out than to fade away(Highlander).

Jeg synes at det er bedre at være en levende helt end en død helt. :cool:

Edited by holsting
Link to comment
Share on other sites

Såvidt jeg husker, var alle de gutter på det forkerte hold . og halvdelen eksisterer ikke mere.

Jeg mindes at der var et par stykker der åndede ud mens de tog deres strømper på i

omklædningsrummet.(I en ung alder). Andre havnede i respirator og kører på

invalidecykel i dag. Men selvfølgelig, it´s better to burn out than to fade away(Highlander).

Jeg synes at det er bedre at være en levende helt end en død helt. :cool:

Der har du da en god pointe! Ingen tvivl om at de krudtede den max. Men sådan er det jo i stærkmandskonkurrencer. De har ingen test og krudter den derfor allesammen max.

Men derfor kan man sgu godt lade sig fascinere og inspirere alligevel. Jon Pall var en virkeligt karismatisk type der ikke kun var stærk, men var også stærk med stil :cool: ...Self. bortset fra at han krudtede den som alle de andre.

Bare rolig jeg begynder ikke på krudt :bigsmile: Har hørt at Ol benbøj og rundrygget heavy ass dødløft og masser af bajer i weekender skulle være mindst ligeså godt :cool:

Sidst jeg blev testet var der ihvertfald ikke noget at komme efter, men kan self. have nået siden at oppe min kvote på guldøl så de nu kan spores :nissetunge:

post-858-1165874326_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

:devil: Den stilling er ved at blive besat til anden side :devil:
Hehe! Ja, det bliver sgu spændende at se hvad du efterhånden kan trække :devil: Men du skal også ramme din gamle dødløft form hvis du skal være sikker på at slå mig :santa2::nissecool:

Især fordi jeg kørte OL benbøj idag. 10-6-3 :bigsmile:

:blahblah:

I to har lige glemt det faktum at jeg pt. er dødløftskejser i OSK-regi. :nissecool:

Og den titel har jeg ikke tænkt mig frivilligt at give afkald på... :king::gun2:

Link to comment
Share on other sites

:blahblah:

I to har lige glemt det faktum at jeg pt. er dødløftskejser i OSK-regi. :nissecool:

Og den titel har jeg ikke tænkt mig frivilligt at give afkald på... :king::gun2:

Jeg har rent faktisk reppet med dit max i dødløft før. 3x250kg. Og jaja, ved godt at du nu siger, at det kun er stævner der tæller. Men i såfald har jeg stadig fået godkendt 15kg mere end dig i dødløften til stævne, og dette påtrods af 10kgs mindre kropsvægt og ca. den dobbelte højde :nissetunge::santa2::nissetunge:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Der har du da en god pointe! Ingen tvivl om at de krudtede den max. Men sådan er det jo i stærkmandskonkurrencer. De har ingen test og krudter den derfor allesammen max.

Men derfor kan man sgu godt lade sig fascinere og inspirere alligevel. Jon Pall var en virkeligt karismatisk type der ikke kun var stærk, men var også stærk med stil :cool: ...Self. bortset fra at han krudtede den som alle de andre.

I MIN BAGHAVE KALDTE VI HAM GUMMITIGEREN FRA DEN GRØNNE Ø. KARISME KAN MAN

BYGGE OP, BLANDT ANDET VED HJÆLP AF KRUDT, HVIS MAN IKKE ER NOGET.

(det holder lige så længe at hjertet slår)

Edited by holsting
Link to comment
Share on other sites

Jeg har rent faktisk reppet med dit max i dødløft før. 3x250kg. Og jaja, ved godt at du nu siger, at det kun er stævner der tæller. Men i såfald har jeg stadig fået godkendt 15kg mere end dig i dødløften til stævne, og dette påtrods af 10kgs mindre kropsvægt og ca. den dobbelte højde :nissetunge::santa2::nissetunge:

Jf. min lile twist: I OSK-regi... :nissecool:

Hvad man har lavet da man stillede op for OBBC er jo fortid. :nissetunge:

Dødløftkejser mig i røven :4winkkiss: Desuden brugte du også udstyr sidste gang.

Hvis du er så kæk, så kan du passende deltage i sommerstævnet. Så laver vi det om til en Triple Threat Match uden noget som helst udstyr(hellere ikke bælte). :poking:

Link to comment
Share on other sites

:blahblah:

I to har lige glemt det faktum at jeg pt. er dødløftskejser i OSK-regi. :nissecool:

Og den titel har jeg ikke tænkt mig frivilligt at give afkald på... :king::gun2:

Godav CHIEF. Selvfølgelig respekterer vi alle at du pt. er dødløftkejser i OSK og at du har bevis

for det .Fair nok.Meeeeenn" THERE is only ONE"(highlander).

Edited by holsting
Link to comment
Share on other sites

Godav CHIEF. Selvfølgelig respekterer vi alle at du pt. er dødløftkejser i OSK og at du har bevis

for det .Fair nok.Meeeeenn" THERE is only ONE"(highlander).

Du kan ikke blive ved med at leve i fortiden. Til sommer afgøres det endeligt. :devil:

Jeg tror sågar jeg vil køre en af dine dødløftsprogrammer... :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share