Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Snakkede med Poul i går om at det er lidt underligt min vægt ikke går mere ned, når det er relativt tydeligt der sker noget med fedtprocenten og at jeg stille og rolig bliver mere markeret. Måske er jeg bedre til at bygge muskelmasse og tabe mig samtidig end jeg troede - eller, for at omformulere det - måske ER jeg så god til at bygge muskel og shredde samtidig som jeg først troede, baseret på tidligere erfaring fra diæter i karaten. Men har bare tænkt at det må have været en illusion, fordi jeg ikke talt kalorier, kun skar ned lidt på gefül. Så jeg egenligt ikke var i så meget underskud som jeg troede når jeg blev ved med at holde vægten men tydligt tabte fedt. Jeg syntes jeg var nødt at VIRKELIG skære ned før vægten også kom med.

Jeg prøver nu i første omgang at gå tilbage ned fra 10 til 8xBW i lbs, som Berardi ment kunne være kravet for nogle mennesker. Jeg kør videre på GS frem til min fødelsesdag i maj, tænkte jeg. Synes den fungerer fint :smile: Videre skal jeg lige se over min træning... Enten skal jeg køre lidt og tungt eller så skal jeg køre rehabagtig træning... Jeg ved i hvert fald hvad for en jeg synes mest om, men er ikke sikkert det er den smarteste m h p skaderisiko.

Yderligere en forklaring jeg tænker er at jeg måske er god til at gendanne mine glykogendepoter fra at udnytte fedtet i hvile, eller noget... Det kunne også forklare at jeg slet ikke synes det er hårdt med de få carbs jeg får på GS. Og hvis det tal jeg hørt en gang helt tilbage på fysstudiet passer - om at hvert g glykogen binder 4g vand - kunne det også forklare at jeg ikke mister så meget vægt. Det kunne også forklare mit hurtige vægttab over de der dage i sidste uge, hvor jeg tog carbs helt ned til under 10g.

Nå, på lørdag møder jeg Carl Marcus, så må jeg lige drøfte den med ham...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning tirsdag 1 april

Dagen har bestået af meget undervisning og det er også hvad som må blive min træning i dag:

Morgencardio

PW 6 km

Aerobic med og uden babyer

Undervisning 2 timer. Blev i dag igen overfaldet af en baby, når vi skulle lave rygløft på mave. Han syntes min mikrofon så enormt spændende ud og blev ved med hive den af mig. Det var som at have Fido med på timen og mødrene syntes det var enormt morsomt og nuttet :laugh:

Cardio

PW 10 km til Brøndby fra Vesterbro

Pump og SatsCore

Undervisning 1 1/2 time

Link to comment
Share on other sites

Min lille krop kan godt mærke al den undervisning de seneste par dage... Det er sjovt som Pump tager af ens restitution, synes jeg... Så, af den grund flytter jeg måske lidt rundt i min træningsplan og tager cardio i dag i stedet for i morgen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Snakkede med Poul i går om at det er lidt underligt min vægt ikke går mere ned, når det er relativt tydeligt der sker noget med fedtprocenten og at jeg stille og rolig bliver mere markeret. Måske er jeg bedre til at bygge muskelmasse og tabe mig samtidig end jeg troede - eller, for at omformulere det - måske ER jeg så god til at bygge muskel og shredde samtidig som jeg først troede, baseret på tidligere erfaring fra diæter i karaten. Men har bare tænkt at det må have været en illusion, fordi jeg ikke talt kalorier, kun skar ned lidt på gefül. Så jeg egenligt ikke var i så meget underskud som jeg troede når jeg blev ved med at holde vægten men tydligt tabte fedt. Jeg syntes jeg var nødt at VIRKELIG skære ned før vægten også kom med.

Jeg prøver nu i første omgang at gå tilbage ned fra 10 til 8xBW i lbs, som Berardi ment kunne være kravet for nogle mennesker. Jeg kør videre på GS frem til min fødelsesdag i maj, tænkte jeg. Synes den fungerer fint :smile: Videre skal jeg lige se over min træning... Enten skal jeg køre lidt og tungt eller så skal jeg køre rehabagtig træning... Jeg ved i hvert fald hvad for en jeg synes mest om, men er ikke sikkert det er den smarteste m h p skaderisiko.

Yderligere en forklaring jeg tænker er at jeg måske er god til at gendanne mine glykogendepoter fra at udnytte fedtet i hvile, eller noget... Det kunne også forklare at jeg slet ikke synes det er hårdt med de få carbs jeg får på GS. Og hvis det tal jeg hørt en gang helt tilbage på fysstudiet passer - om at hvert g glykogen binder 4g vand - kunne det også forklare at jeg ikke mister så meget vægt. Det kunne også forklare mit hurtige vægttab over de der dage i sidste uge, hvor jeg tog carbs helt ned til under 10g.

Nå, på lørdag møder jeg Carl Marcus, så må jeg lige drøfte den med ham...

Sejt du får kastet muskler på skroget Linis :devil:

1 gram glykogen binder 3 gram H2O :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag 2 april

Morgencardio

PW 6 km - fik selskab halvvejs af Poul :wub:

Undervisning pump og core

Halvanden time

Cardio

Puls time - synes ikke den var så hård som jeg huskede den. Enten et tegn på forbedred kondis, eller så var den bare nemmere i denne omgang...

Puha, dejligt med en ordentlig tonse-løs-time for mine muskler. Nu er de dejligt afslappede igen :bigsmile: Og klar til at give den gas med Smolov i morgen! :devil: Tænker tvinge Poul med også.

Begynder stille og rolig få kommentarer til min form fra min omgivelse - det er et godt tegn på at det går i den rigtige retning, i hvert fald. Den gang jeg var mega fit, regnede de over en jævnligt, men forsvandt stille og rolig i samme takt som markeringerne :laugh: Først en frugthandler, når mig og Poul skulle købe sodavand den anden dag og i dag en af deltagerne på holdet. Nice, rigtig god booster! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Begynder stille og rolig få kommentarer til min form fra min omgivelse - det er et godt tegn på at det går i den rigtige retning, i hvert fald. Den gang jeg var mega fit, regnede de over en jævnligt, men forsvandt stille og rolig i samme takt som markeringerne :laugh: Først en frugthandler, når mig og Poul skulle købe sodavand den anden dag og i dag en af deltagerne på holdet. Nice, rigtig god booster! :rolleyes:

Du ligner LORT. Now go train :innocent:

@Guarden, hun er i kcal underskud, så kan man ikke bygge muskel :nono: , det ved du godt. MOL dogme nr 4

Link to comment
Share on other sites

Hehe, tak for info, master Guard :4smartass:

Hvad med dig? Får du bygget muskler, eller er det kun Anna som laver den slags? :4flex:

Anytime :innocent:

Synes stængerne har fået mere kød, men et par dage på farten med undervisning fra lort til nat hvor man ikke selv er herre over alt kostindtag er ikke Pro-muskler. Kan selvfølgelig tørre øjnene og tage mad med hjemmefra. Var bedre da Christoffer og jeg overnattede på det hotel Poul og Norah arbejdede på i Nyborg. Da fik vi natmad når vi havde lyst :4mewantfood:

vejer omkring 81 kg om morgenen, så er vel røget 1 kg på vil jeg tro :bigsmile:

Du ligner LORT. Now go train :innocent:

@Guarden, hun er i kcal underskud, så kan man ikke bygge muskel :nono: , det ved du godt. MOL dogme nr 4

:wacko: tåbeligt af mig at spørge :blush:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Synes stængerne har fået mere kød, men et par dage på farten med undervisning fra lort til nat hvor man ikke selv er herre over alt kostindtag er ikke Pro-muskler. Kan selvfølgelig tørre øjnene og tage mad med hjemmefra. Var bedre da Christoffer og jeg overnattede på det hotel Poul og Norah arbejdede på i Nyborg. Da fik vi natmad når vi havde lyst :4mewantfood:

vejer omkring 81 kg om morgenen, så er vel røget 1 kg på vil jeg tro :bigsmile:

Ikke kun stængerne, der er nu også endnu mere at tage fat i på booty'en :4jumpy::tongue4:

Men han kan naturligvis ikke konkurrere med mig i hastigheden af at tage muskler på :innocent::tongue:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag 3 april

Morgencardio

PW 6 km

StramOp undervisning

1 time

Cardio

PW 60 minutter

La Fit Grøndal med Poul :4flex:

Bænkpres

8 @ 20 kg

3 @ 45 kg

3 @ 45 kg

3 @ 45 kg

3 @ 45 kg

3 @ 45 kg

3 @ 45 kg

3 @ 45 kg

3 @ 45 kg

3 @ 45 kg

3 @ 45 kg

Chest supp rows

8 @ 20 kg

7 @ 40 kg

7 @ 40 kg

7 @ 40 kg

7 @ 50 kg

7 @ 50 kg

Poul pumpede bagefter løs med alt for meget vægt for alt for mange gentagleser - god underholdning :laugh:

Bent over BB rows

5 @ 70 kg

5 @ 70 kg

5 @ 70 kg

5 @ 70 kg

5 @ 70 kg

Rumænsk DL

7 @ 65 kg

7 @ 67,5 kg

7 @ 67,5 kg

7 @ 67,5 kg

7 @ 67,5 kg

Superset GM/Push ups

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

10 @ mig

10 @ mig

10 @ mig

10 @ mig

Gik bagefter til Lunau&CO for at instrueres i hvordan jeg kan opdatere min hjemmeside :smile:

Link to comment
Share on other sites

Gik bagefter til Lunau&CO for at instrueres i hvordan jeg kan opdatere min hjemmeside :smile:

Kære Linnéa, jeg beklager meget at installationen var fucked up da vi flyttede til din server, men jeg føler dog alligevel ikke at jeg fortjener at blive kaldt for Lunau!!! :cry3:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Kære Linnéa, jeg beklager meget at installationen var fucked up da vi flyttede til din server, men jeg føler dog alligevel ikke at jeg fortjener at blive kaldt for Lunau!!! :cry3:

:tongue:

:laugh:

Det må du undskylde, men det kan være svært ikke at blande jer muskuløse gutter sammen :4winkkiss:

Det er helt OK med den installation der - så får jeg bare en grund at sige Hej igen på et tidspunkt :smile:

Link to comment
Share on other sites

I dag skulle jeg have trænet ben, men mine lår og min øvre ryg er helt smadret fra i går! :laugh: Så det må bare blive til en mega powerwalking dag og så min satsbaby-time, selvfølgelig...:

Morgencardio

PW 6 km

SATS Baby

55 minutter

Cardio

PW 6,5 km

Skal nu bare få læst et par artikler før jeg går dagens sidste runde, også den på 6 km. Skal gå og købe kattegrus ind og så tror jeg at jeg lejer en film, nu hvor Poul hygger sig med sit arbejde hele aftnen.

I morgen står den på tur til la Suede :cool: Glæder mig til at høre hvad Carl Marcus har at sige til min form og mine planer.

Link to comment
Share on other sites

Tilbage igen fra en hurtig tur til Sverige. Det var meget hyggeligt og er blevet en del klogere :4smartass:

Min træning og min diæt fik bestemt godkendt - han havde helt sikkert forslag til hvordan man evt kunne gøre det anderledes, men med den forbedring jeg haft, kunne han kun sige det var fint.

Til min diæt sagde han at jeg i første omgang skal droppe spisedage og køre på med det til der kan være grund at smide den ind. Men ikke have den bare for at have den. Han var overbevist om at jeg ville opleve en meget påtagelig vægtnedgang hvis jeg fjernede den. Og fik jeg det på et tidspunkt sådan at jeg følte mig lidt slidt, skulle jeg bare lave lidt om i makronutrientfordeling en dag eller to.

Så det kør vi på! :devil: Nu jävlar!!!

M h p BB til DM og DC så syntes han at det måske kunne være lidt meget at håbe på. Måske skulle jeg overveje BF til DM, men det kunne jeg jo bare vente lidt med, før jeg beslutter helt, når jeg ser hvad der sker med kroppen efter diætomlægningen.

Det var ellers en meget hyggelig tur, fantastisk vejr! Helsingborg er super at være i sådan en dag, med sine hyggelig caféer langs vandet. Fandt et mindre café med en enormt snakksagelig og engageret ejer. Det var meget hyggeligt og fik smagt meget godt kaffe :smile:

Når jeg skulle hjem, kunne ikke båden køre fordi en anden båd lagt sig i vejen... totalt blæst! Så blev forsinket og kunne ikke nå toget :sneaky2: Tog derfor mega lang tid før jeg kom hjem... God underholdning på båden var to invandrerknegte som sat ved siden af og snakkede om den enes køreprøve, som han skulle op til snart. Han som skulle op, sat bare og brokkede sig gevældigt over den åndssvage prøve og at det var lige meget hvad man gjorde - man skulle nok blive underkendt på noget vis alligevel. Hans ven eller bror som var med var så gal på ham og hans attityde. "Hold nu op med at være sådan en fucking jalla jalla perker, mand!!" råbt han højt :bigsmile: "Du skal bare tage dig sammen og læse som alle normale mennesker til du kan det hele! Selvfølgelig kan du ikke blive godkendt når du ikke læst, mand!" Ham knegten så ud som han ønskede han kunne synke ned gennem gulvet. Han blev totalt sat på plads af sin "makker". Skægt :laugh:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Min træning og min diæt fik bestemt godkendt - han havde helt sikkert forslag til hvordan man evt kunne gøre det anderledes, men med den forbedring jeg haft, kunne han kun sige det var fint.

Til min diæt sagde han at jeg i første omgang skal droppe spisedage og køre på med det til der kan være grund at smide den ind. Men ikke have den bare for at have den. Han var overbevist om at jeg ville opleve en meget påtagelig vægtnedgang hvis jeg fjernede den. Og fik jeg det på et tidspunkt sådan at jeg følte mig lidt slidt, skulle jeg bare lave lidt om i makronutrientfordeling en dag eller to.

Så det kør vi på! :devil: Nu jävlar!!!

M h p BB til DM og DC så syntes han at det måske kunne være lidt meget at håbe på. Måske skulle jeg overveje BF til DM, men det kunne jeg jo bare vente lidt med, før jeg beslutter helt, når jeg ser hvad der sker med kroppen efter diætomlægningen.

Hej Lyder rigtig godt :4thumbup: . Jeg havde slet ikke fanget at du havde spisedage nu :blush: Det bliver da spændende at se om det er det ene eller andet til DM!

Jeg tænkte på om du tager op og ser Loaded cup den 6. maj? :smile:

I øvrigt ved jeg ikke hvordan jeg skal tolke din nye billede :tongue:

1) En rød hane, nu du er svensk kunne det lede tanker hen på Hamilton :wink:

2) Et håb om at din fedtprocent bliver lige så lav som hanens :tongue:

3) At du selv om du får flået dit hoved af vil du stadig fighte for dit liv :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej Lyder rigtig godt :4thumbup: . Jeg havde slet ikke fanget at du havde spisedage nu :blush: Det bliver da spændende at se om det er det ene eller andet til DM!

Jeg tænkte på om du tager op og ser Loaded cup den 6. maj? :smile:

I øvrigt ved jeg ikke hvordan jeg skal tolke din nye billede :tongue:

1) En rød hane, nu du er svensk kunne det lede tanker hen på Hamilton :wink:

2) Et håb om at din fedtprocent bliver lige så lav som hanens :tongue:

3) At du selv om du får flået dit hoved af vil du stadig fighte for dit liv :tongue:

Hej Signe!

Jo, spisedage er tilladt på Getting shredded, så det har jeg brugt. Men skal nu prøve at droppe dem, Carl Marcus syntes i hvert fald det kunne være vært et forsøg og se hvad der sker.

Jeg har slet ikke overvejet loaded cup... måske? Skal du?

Hehe, min ny avatar har jeg taget fra et billede vi prøvede uploade til min hjemmeside. Vi skulle finde et billede på en kylling, fordi jeg skulle skrive om mad. Og så var den det første billede som kom op. Jeg synes nu den hane er sej - han ser ud som han tror han ejer verlden, selv om han ligner en kogt kylling :cool:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg har slet ikke overvejet loaded cup... måske? Skal du?

Hej Jeg har overvejet det, :smile: det er den 6. maj i Ringsted :blink: men mon ikke togene kører derud :wink:

God aften :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Var forbi DM i Hvidovre i dag - coolt at få se lidt dødløft! :devil:

Faldt i snak med den gode Wahlander - sjov nok visede det sig at vi kommer fra i princip samme sted. Hans bror har ejet et fitnesscenter i min hjemby som jeg trænet lidt i og min bror har arbejdet en smule i. Jeg fik købt et par "knäböjardojjor" så jeg nu kan slippe for at køre squat i løbesko eller nike shox :crazy: Desuden et par nye straps i læder som kan justeres - det er perfekt til mig med mine små hænder. Wahlander virkede være på godt humør, så mig og Poul fik hver vores T-shirt med hans logo på, liniment og så fik jeg en hel bundt med straps i læder som han selv lavet! :blink: Videre sagde han at jeg gerne måtte gøre lidt PR for ham på min hjemmeside og går det godt for mig i mine fremtidige konkurrencer, kunne vi evt snakke en lidt større sponsorering end kun straps og t-shirts :yahoo: Det ville være superfedt! Jeg skal prøve få salgsansvarlig på arbejde at godkende dem til salg i SATS, tænkte jeg. Men hvis der skulle være nogen som er interesseret i at købe et par til en meget fordelagtig pris, sig endelig til! :smile:

Det var i øvrigt super hyggeligt at få sagt Hej igen til nogle gamle kendiser :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ingen stor træningsdag i dag - har kun gået mine 12 km og undervist Pump. I morgen starter vores nye chef, det skal blive SÅ dejligt at få fuld bemanding snart igen! Så kan det være jeg snart kan få lov at lave mit arbejde.

I morgen skal jeg få lært det sidste til min hjemmeside, så jeg kan lægge lidt billeder ind og så skulle den vist være oppe snart :smile: Har fået hjælp fra en veninde at formulere mit sprog, så det ikke lyder som en som lige lært tale og skrive :laugh:

Link to comment
Share on other sites

mindst 1 per time :bigsmile::tongue:

Hehe, tænkte det nok :wink:

Apropos noget helt andet - hvordan er badet i FDK Fields? Kan man bruge det til noget eller er det bare sådan en lille plaskdam?

(mener jeg læst et sted at du været forbi der, derfor jeg spørger...)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share