Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Det er tæt på lige så effektivt som PNF stræk og derudover kan man gøre det selv.

Der er også et væld af andre fordele.

Man kan læse om det i Kurtz' bog, i Thibaudeau's bog og måske på min blog i den nærmeste fremtid.

T her fra MOL er også fan af metoden med god grund.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har været dygtig i dag - med min kost :smile:

Sjovt nok er det når jeg er på diæt, hvor jeg har svært at spise nok :blink: I hvert fald når jeg kør de her low carb varianter. Ender næsten hver aften med at jeg har 700-800 kcal mere at køre ned, selv om jeg synes jeg er OK tilfreds.

Det jeg gør forkert er nok at jeg spiser først når jeg er sulten - og det plejer gå mellem 4 til 5 timer efter et måltid før jeg er der henne. I dag har jeg dog spist efter uret.

Morgenmad

1 måltids bar med 43g prot/14g fedt/11g kulh/

Neurostim

Beta alanin

CLA

Kre alkalyn

Frokost

480g kødsauce

CLA

Beta alanin

Neurostim

Middag

150g laks

1 avocado

Aftensmad

250g gulerod

1/2 dl solsikkekerner

75g stegt bacon

:4mewantfood:

Total: 1648 kcal P136g/F102g/K50g Det giver så en makronutrientfordeling på P33/F56/K11

Motion: PW 18 km = 594 kcal, Pump = 240 kcal, Core = 82 kcal

Har været på Ikea her til aften - sjovt som man altid bliver smadret i hvoedet efter at have været på det sted. Men nu har vi fået lidt flere fede ting hjem og jeg har fået en dyne som bare er den bedste! :wub:

Link to comment
Share on other sites

Har været på Ikea her til aften - sjovt som man altid bliver smadret i hvoedet efter at have været på det sted. Men nu har vi fået lidt flere fede ting hjem og jeg har fået en dyne som bare er den bedste! :wub:

Pas nu på at den dejlige dyne ikke overmander dig når du har åbnevagter :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Vægten siger -200g yderligere :cool:

Klarede også en pænt low carb dag i går, så risikoen for bloat blev minimeret. I dag kør jeg carbs lidt mere op, da jeg regner med at slå en hel del cardio ihjel, så må vi se hvad der sker til i morgen.

Læste i går om et par enkle(?) fifs til at komme i form til sommer 2008. De er som følger:

1. Gå 60 min hver morgen før morgenmaden

2. Træn styrketræning 50-60 min 4-5 ggr/ugen i en split på 3-5.

3. Lav 20 min intervaltræning efter hver styrketræning

4. Del dine måltider op på 6-7 st per dag.

Piece of cake! Så kan jeg slet ikke forstå at ikke flere gider gøre noget ud af sin træning, når det er alt der skal til...

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Med anledning af den C2 feber som råder i Vodkanovas log, var jeg også nødt at prøve lidt længere distance end 2000m i dag. Tog til FDK på Nørrebro og rev 6000m af i stille og roligt tempo: 27min 37sek, d v s en hastighed på 2:18 / 500m. Føltes OK, tror sagtens den kan få være med i mit kommende quadrathlon :bigsmile:

Øvrig træning i dag har været powerwalks og StramOp - blev spurgt af min kollega i dag om det ikke er på tide at jeg snart holder op med at træne som en poptøs :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Med anledning af den C2 feber som råder i Vodkanovas log, var jeg også nødt at prøve lidt længere distance end 2000m i dag. Tog til FDK på Nørrebro og rev 6000m af i stille og roligt tempo: 27min 37sek, d v s en hastighed på 2:18 / 500m. Føltes OK, tror sagtens den kan få være med i mit kommende quadrathlon :bigsmile:

Øvrig træning i dag har været powerwalks og StramOp - blev spurgt af min kollega i dag om det ikke er på tide at jeg snart holder op med at træne som en poptøs :laugh:

That's my girrrrrl :wub::devil::superman::firebounce:

Concept 2 er genial - men pas nu på - ellers bliver du til en pind aaaalt for tidligt ift. din plan :tongue:

Link to comment
Share on other sites

That's my girrrrrl :wub::devil::superman::firebounce:

Concept 2 er genial - men pas nu på - ellers bliver du til en pind aaaalt for tidligt ift. din plan :tongue:

Hehe, så bidt som dig bliver jeg nok ikke - men den er fin cardio at bruge de dage man vil lave cardio, men vil lave noget som ikke tager for meget på ens restitution. Så jeg tror jeg får lov at være lidt buttet et styk tid endnu :smile:

Link to comment
Share on other sites

Halløj Viking! :devil:

Maxpuls test imorgen, bliver det på løbe bånd , ellere r der andre alternativer, og hvordan foregår det?

Hello! :cool:

På løbebånd er bedst og det foregår på den måde at man stille og rolig stiger i hastighed og hælning, efter først en stille og rolig opvarmning på 6 minutter. Jeg håber de har en pulsmåler i Hvidovre, ellers kan jeg bare tage en med.

Du skal være klar at presse dig :devil:

Link to comment
Share on other sites

Efter første uge med mit -10kg projekt, har jeg smidt 1,8kg totalt :king: Håber kunne holde tempo, men regner med at det stagnerer lidt snart igen - det er som det kør i bølger for det meste, synes jeg. Fik i hvert fald kommenteret af en kollega fra Odense, som jeg så til TK møde i dag, at jeg var blevet jacked :devil:

I dag har jeg fået gået en del - 18 km totalt. Samt cyklet en time. Det var noget landevejs wannabe cykling i en spinningsal med en video på folk som cyklede i bjergene. Ikke lige mig... Men fik da svedt lidt :smile:

Har fundet mig en forening at stille op for og få lidt sponsring til kosttilskud fra :bigsmile: Fairing nutrition hedder firmaet, jeg har prøvet deres produkter før og en af mine venner er sponsoreret af dem. Syntes jeg blev meget godt bemødt af deres teamleder, så det er jeg rigtigt glad for.

Nu skal jeg se Twin Peaks :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hello! :cool:

På løbebånd er bedst og det foregår på den måde at man stille og rolig stiger i hastighed og hælning, efter først en stille og rolig opvarmning på 6 minutter. Jeg håber de har en pulsmåler i Hvidovre, ellers kan jeg bare tage en med.

Du skal være klar at presse dig :devil:

Det var det jeg frygtede... jeg overvejer at vente med det i så fald, da mine fodled STADIG ikke er helt ok, så løb går ikke særligt godt p.t......

Hvad anbefaler du?

Det vil i hvert fald være ærgerligt ikke at få "max" ud af det...

Link to comment
Share on other sites

Så er jeg igen undercover.... Diæthjernen er rigtig slem for tiden... :mad:

Ja, det er jo lidt ærgerligt hvis din fod skulle sætte stop for det. Man kan nu lave det på cykel også, men er usikker på om man kan på Techno gyms...?? Vi kan jo prøve, hvis du er frisk? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er jo lidt ærgerligt hvis din fod skulle sætte stop for det. Man kan nu lave det på cykel også, men er usikker på om man kan på Techno gyms...?? Vi kan jo prøve, hvis du er frisk? :smile:

Jamen ved du hvad, lad os bare prøve, hvis mine led er ok imorgen skal jeg bare sørge for at de er godt varme inden jeg går "rigtigt" til den :4thumbup:

Skal du spinne først?

Link to comment
Share on other sites

Jamen ved du hvad, lad os bare prøve, hvis mine led er ok imorgen skal jeg bare sørge for at de er godt varme inden jeg går "rigtigt" til den :4thumbup:

Skal du spinne først?

Nej, det er nogen underlig afløser jeg aldrig hørt om, så det dropper jeg. Tror måske jeg prøver at løbe til Hvidovre, dog :smile:

Skal vi holde fast ved kl 10?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Efter første uge med mit -10kg projekt, har jeg smidt 1,8kg totalt :king: Håber kunne holde tempo, men regner med at det stagnerer lidt snart igen - det er som det kør i bølger for det meste, synes jeg. Fik i hvert fald kommenteret af en kollega fra Odense, som jeg så til TK møde i dag, at jeg var blevet jacked :devil:

I dag har jeg fået gået en del - 18 km totalt. Samt cyklet en time. Det var noget landevejs wannabe cykling i en spinningsal med en video på folk som cyklede i bjergene. Ikke lige mig... Men fik da svedt lidt :smile:

Har fundet mig en forening at stille op for og få lidt sponsring til kosttilskud fra :bigsmile: Fairing nutrition hedder firmaet, jeg har prøvet deres produkter før og en af mine venner er sponsoreret af dem. Syntes jeg blev meget godt bemødt af deres teamleder, så det er jeg rigtigt glad for.

Nu skal jeg se Twin Peaks :w00t:

Hej Linnea

Godt at det køre med diæt og træning :4thumbup:

10 kg :blink: er du ikke bange for at miste muskel masse det er jo over relativ kort tid :wink:

Dvs. din vægt skal være om 59 kg den 13 juni?

Men held og lykke herfra i hvert fald :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Nej, det er nogen underlig afløser jeg aldrig hørt om, så det dropper jeg. Tror måske jeg prøver at løbe til Hvidovre, dog :smile:

Skal vi holde fast ved kl 10?

Ok, troede Steen var på den fast?? Manden er vel ikke syg?? KL 10.00 er fint for mig, tidliger kan også lade sig gøre, helt op til dig hvor tidligt de gider stå op :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share