Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Linnea

Godt at det køre med diæt og træning :4thumbup:

10 kg :blink: er du ikke bange for at miste muskel masse det er jo over relativ kort tid :wink:

Dvs. din vægt skal være om 59 kg den 13 juni?

Men held og lykke herfra i hvert fald :bigsmile:

Med så meget fedt jeg har, tror jeg ikke det er så slemt. Men det er bare sat som et mål, tænker ikke gå i panik hvis det pludseligt stagnerer og prøve skære kcal vanvittigt lavt. Og omvendt - skulle jeg se hamrende godt ud ved 63kg, så stopper jeg bare der og sigter på at få de sidste 2-4kg - som ville gøre hele forskellen - smidt i nærheden af hvor jeg skal være klar.

Man skal selvfølgelig ikke hænge sig i vægten for meget, men har været nede i fedt% som en fitnesstøs før og tror mig derfor have en idé om hvad som kommer være min kampvægt denne gang :smile:

Link to comment
Share on other sites

I dag har jeg været forbi Hvidovre og haft fornøjelsen at lave max test på missLaw - hun kæmpede tappert :devil: Det var ret tydeligt at hendes diæt kør den rigtige vej, det er sgu godt gået! :4thumbup: Jeg kunne også i dag have mine gamle løbebukser, uden at de strammade alt for meget omkring lårene, så der sker lidt ting og sager over det hele :smile:

Fik desuden kørt intervaller på løbebåndet i 20 minutter, samt pumpet lidt biceps :4flex: Bagefter skulle jeg mødes med mor på banegården og har resten af dagen gået rundt i Kbh, for at til sidst lande her hjemme og spise aftensmad.

I morgen starter Sheiko!!!! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er PISSED OFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!

post-10656-1209381024_thumb.jpg

På min lorte nakke... Den gør ondt igen, igen i dag, så jeg næsten ikke kan bevæge mig eller sidde oprejst. Det er så belastende, hader at være handikappet! :unhappy:

Så der sker ikke så meget pt...

Link to comment
Share on other sites

Jeg er PISSED OFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!

post-10656-1209381024_thumb.jpg

På min lorte nakke... Den gør ondt igen, igen i dag, så jeg næsten ikke kan bevæge mig eller sidde oprejst. Det er så belastende, hader at være handikappet! :unhappy:

Så der sker ikke så meget pt...

Det er da utroligt! krydser fingre for at du snart er på stolperne igen!

God bedring! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er da utroligt! krydser fingre for at du snart er på stolperne igen!

God bedring! :smile:

Sjovt nok, er den meget bedre i dag igen - jeg aner ikke hvad det var i går som gjorde den så slem. Jeg kan stadig væk mærke som en spænding langs rygsøjlen hvor trapezius sidder, måske er det bare en låsning jeg fået oveni? Har tid hos kiropraktoren i dag igen, så jeg vil spørge hende om hun har en teori. Min egen er at der startet lidt af en ond cirkel, hvor min trapz spænder op lidt ekstra nu hvor jeg har ondt i nakken og så begyndt den bare at brokke sig i går. Så jeg gætter på at vejen ud er is og massage.

Link to comment
Share on other sites

I dag har min nakke fået sig en ordentlig dosis behandling. Først til akupunktør, hvor jeg fik nåle og TENS. Mega nice :smile: Min halsmuskel var så spændt, at nålen bøjede, når han skulle stoppe den i nakken :laugh: Så han mente jeg nok var en smule spændt i musklen og insisterede på at jeg skulle sørge for regelmæssig massage når jeg kommer igang og træner vægttræning igen.

Kiropraktoren var tilfreds med den øgede bevægelighed i nakken, men undrede sig lidt over at min nakke pludseligt var blevet værre igår. Hun troede dog ikke det var noget alvorligt, skulle det komme tilbage og blive ved over flere dage, skulle jeg dog komme igen. Ellers troede hun jeg ville være helt ovenpå igen om to til tre uger.

Så, domen hedder endnu mere tøsetræning...

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Veckans plan

Planen for min træning resten af ugen:

I dag

Vi har personalemøde hele aftnen, så det bliver ikke mere end min PW på 12 km, pump og core i dag.

Torsdag

Spinning Udh og gåturer

Fredag

Gåturer, satsbaby og så tænkte jeg evt prøve en aerobic time :w00t: (evigheder siden sidst jeg prøvet det...)

Lørdag

Igen - en masse PW og et duathlon af en eller anden art. Løb og C2, måske :devil:

Søndag

PW og endnu et slags duathlon eller triathlon - er jeg rigtigt frisk, kør jeg måske et quadrathlon.

Mine trapz er helt fantastiske i dag! Har næsten INGEN smerter tilbage! :bigsmile: Kun kring selve leddet, men det er jo ikke så underligt. Fik mig nok en mindre skade i vævet. Jeg har sagt det før, men siger det igen - akupunktur is the shizzle!! :wub:

Link to comment
Share on other sites

Har næsten INGEN smerter tilbage! :bigsmile: Kun kring selve leddet, men det er jo ikke så underligt. Fik mig nok en mindre skade i vævet. Jeg har sagt det før, men siger det igen - akupunktur is the shizzle!! :wub:

Stærkt.. :bigsmile:

Hvem bruger du til AKU? Kan ikke afvise at jeg kunne få brug for det en dag :innocent:

Link to comment
Share on other sites

det er jo også muligt at det bare er ligemeget.... jeg har ihvertfald aldrig set nogle udvikle synlige asymmetrier af at køre mixed greb dødløft....

Det er jo så spørgsmålet.

Selv om man går over for rødt hver eneste gang der er mulighed for det, er der heller ikke garanti for at man bliver kørt over, men det øger alt andet lige sandsynligheden for det...

Link to comment
Share on other sites

Stærkt.. :bigsmile:

Hvem bruger du til AKU? Kan ikke afvise at jeg kunne få brug for det en dag :innocent:

Jeg fik anbefalet en fyr som hedder Kim fra min nye chef. Han har en klinik som hedder Qura i nærheden af ABC. Der har de ALT muligt fra kosmetiskt tingel tangel til behandling af atleter med laser, AKU og massage. De tilbyder også fysiurgisk massage til meget fornuftig pris, så har tænkt sende Poul af sted :smile:

Det jeg godt kunne lide ved ham var at han ikke gør akupunkturkunsten til noget hokus pokus og helligt. Han er vist lært op i tre forskellige skoler (hvis jeg husker det korrekt) og har valgt at bruge lidt fra hver ud fra hvad han haft bedst erfarenhed med.

Kan rigtigt godt anbefale ham. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik anbefalet en fyr som hedder Kim fra min nye chef. Han har en klinik som hedder Qura i nærheden af ABC. Der har de ALT muligt fra kosmetiskt tingel tangel til behandling af atleter med laser, AKU og massage. De tilbyder også fysiurgisk massage til meget fornuftig pris, så har tænkt sende Poul af sted :smile:

Det jeg godt kunne lide ved ham var at han ikke gør akupunkturkunsten til noget hokus pokus og helligt. Han er vist lært op i tre forskellige skoler (hvis jeg husker det korrekt) og har valgt at bruge lidt fra hver ud fra hvad han haft bedst erfarenhed med.

Kan rigtigt godt anbefale ham. :smile:

Tak :bigsmile:

Let´s play dart :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hmm... er det nu klogt? Husker hvordan det gik sidst han skulle et sådan sted hen... :w00t:

Hehe, kan i hvert fald ikke finde noget suspekt i deres produktbeskrivelser, men måske får man en anden folder som pige end som mand... :cry:

Link to comment
Share on other sites

Tak :bigsmile:

Let´s play dart :devil:

Det synes jeg :bigsmile:

Første gang er den eneste som koster lidt og tager lidt tid, da han optager en ret indgående anamnese og laver en lidt større undersøgelse. Men efterfølgende bliver man bare smidt ind, koblet op til batteriet og går derfra 20 minutter senere :smile:

Link to comment
Share on other sites

Meget rolig dag på arbejde i dag. Har fået min anden tur akupunktur i dag. Nakken bliver hele tiden bedre, det er SÅ dejligt. Min muskel er dog stadig væk ret spændt - den spyttede nålerne ud tre gange :laugh:

Har ellers bare fået gået en del og undervist lidt aerobic/body toning. Nu skal jeg tage et bad og så er det endelig weekend :cool:

Link to comment
Share on other sites

Endnu en carb uge er gået, nu står den på low carb igen :smile: Har periodiseret lidt her det seneste med en uge low carb og en uge carb og synes det gået godt. Nu tænker jeg køre to uger low carb og en uge carb og se hvad der sker...

Den kommende uge står den stadigvæk på light træning. Planen er som følger: (mine 12 km PW kommer oveni hver dag)

Mandag

Pump undervisning

Tirsdag

PW 11 km

Pump

Aerobic

Onsdag

Pump

Core

Puls

Torsdag

StramOp

Løbe 1 time

Fredag

Aerobic

Body attack :hehe:

Lørdag

Spinning halvanden time

Roergometer 2x2000 meter

Søndag

Spinning halvanden time

Sådan ser planen ud og mon ikke den holder - evt lægger jeg et eller andet oveni, afhængig af overskud. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Endnu en carb uge er gået, nu står den på low carb igen :smile: Har periodiseret lidt her det seneste med en uge low carb og en uge carb og synes det gået godt. Nu tænker jeg køre to uger low carb og en uge carb og se hvad der sker...

Hvordan "carber du up"? Er det slow carbs, eller ligegyldigt? Og hvordan ligger fordelingen og kcal på carb, low carb?

Link to comment
Share on other sites

Hvordan "carber du up"? Er det slow carbs, eller ligegyldigt? Og hvordan ligger fordelingen og kcal på carb, low carb?

Det kunne sikkert være en idé at vælge en bestemt carb type, men det gør jeg ikke... tager det som er foran ansigtet for øjeblikket :innocent:

Jeg kør med de samme kcal som når jeg ikke kør med så mange carbs. I følge Helsevagten skulle jeg bruge netto 1600 kcal om dagen for at nå mit -10kg projekt. Synes dog min ryg begynder vokse igen, siden jeg øget kcal fra GS... Kan nok også være carb bloat fra den sidste uge, så mon ikke det er væk igen om to dage :smile:

Har du lavet om i din kostplan nu? Var det ikke i weekenden hvor du havde samtale med din vejleder igen?

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Det kunne sikkert være en idé at vælge en bestemt carb type, men det gør jeg ikke... tager det som er foran ansigtet for øjeblikket :innocent:

Jeg kør med de samme kcal som når jeg ikke kør med så mange carbs. I følge Helsevagten skulle jeg bruge netto 1600 kcal om dagen for at nå mit -10kg projekt. Synes dog min ryg begynder vokse igen, siden jeg øget kcal fra GS... Kan nok også være carb bloat fra den sidste uge, så mon ikke det er væk igen om to dage :smile:

Har du lavet om i din kostplan nu? Var det ikke i weekenden hvor du havde samtale med din vejleder igen?

Lyder spændende!

Jeg skal tale med hende idag, er ret spændt på det.... :dry:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share