Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Hehe, tænkte det nok :wink:

Apropos noget helt andet - hvordan er badet i FDK Fields? Kan man bruge det til noget eller er det bare sådan en lille plaskdam?

(mener jeg læst et sted at du været forbi der, derfor jeg spørger...)

Det er næppe mere end 10 meter langt...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er næppe mere end 10 meter langt...

Hmm... så gider jeg nok ikke tage der ud for at svømme... Tænkte lave et lille mini triathlon en dag, men skal bare finde en god svømmehal, da jeg ikke er hard core nok for havet :hehe:

Link to comment
Share on other sites

15 m :4smartass:

og Godmorgenpost-15167-1207631790.gif til såvel Linnea som Arne, og andre i øvrigt :bigsmile:

God morgen!

I dag skal jeg virkelig være glad at jeg kom på arbejde til tiden! Det er så sjovt, nogle gange vågner jeg et par minutter før mit vækkeur ringer og så er det næste jeg husker at jeg vågner op igen, bare 40 minutter senere, fordi jeg slukket for uret, og har pissetravlt! At jeg aldrig sovet FOR længe endnu, er et mysterium...

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

I morgen skal jeg få lært det sidste til min hjemmeside, så jeg kan lægge lidt billeder ind og så skulle den vist være oppe snart :smile: Har fået hjælp fra en veninde at formulere mit sprog, så det ikke lyder som en som lige lært tale og skrive :laugh:

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey Linis!

Længe siden, godt at se det kører med træningen og GSD :wink:

Har ikke skrevet så meget her, men følger jo godt med i din log.

Skal vi ikke snart finde på lidt træning sammen igen og noget diæt-mad, det kunne være hyggeligt.

Jeg er i øvrigt interesserede i de der straps du snakker om, har fået strenge ordre fra Guarden om at køre DL med straps istedet for mixed grip :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så er min hjemmeside i princip færdig! :bigsmile: Stort tak til Landau, Don C og Rune! Nu kan jagten på sponsorer starte... :devil: Spørgsmålet er hvor nemt det er at finde nogen før jeg faktisk viser jeg kan noget, men man kan jo altid høre sig for. :smile:

Har endelig fundet en sukkerfri is som ikke smager lort her i Danmark :w00t: Perfekt PWO meal når man har lyst til noget koldt :4mewantfood: Når jeg boede i Sverige spiste jeg tit GB's sukkerfrie is som aftensmad - hader varm mad om sommeren. (bortset fra grillet kød, selvfølgelig... :wink: )

Ugens træningsplan:

Onsdag

PW 12 km

Pump og Core

Bænkpres, Band PU, Front squat og Rack pulls

Torsdag

12 km

Løb

StramOp

Ryg, bænkpres og skuldre

Fredag

12 km

SatsBaby

PW 12 km

Spinning eller noget andet cardio

Lørdag

PW 12 km

StramOp

Bænkpres og roning

Søndag

PW 12 km

Spinning 2 timer

Bliver en lang dag i morgen, men på den gode måde. Min formiddags pump time er en af de bedste, synes jeg. Meget taknemlige deltagere :smile: Vores nye centerleder startede i dag. Hun virker så langt ganske ufarlig :smile: Det skal nok blive godt.

Link to comment
Share on other sites

Hey Linis!

Længe siden, godt at se det kører med træningen og GSD :wink:

Har ikke skrevet så meget her, men følger jo godt med i din log.

Skal vi ikke snart finde på lidt træning sammen igen og noget diæt-mad, det kunne være hyggeligt.

Jeg er i øvrigt interesserede i de der straps du snakker om, har fået strenge ordre fra Guarden om at køre DL med straps istedet for mixed grip :smile:

Jeg tager bare et par med når vi ses næste gang, så kan du se hvad du synes om dem :smile: De er meget lækre i rålæder. Skal bare "bruges ind" så bliver de super! Jeg ville sige det er en fordel at blande med/uden straps. Jeg kør personlig altid uden, så mit greb også følger med og da det er hvad jeg ville bruge til konkurrence en dag. Ellers risikerer jeg bare stå og løfte meget mindre på scenen end til træning.

Men vil jeg nogen gang bare rive lidt tung vægt uden at bekymre mig om teknik, er straps godt.

Måske kan vi træne sammen lørdag? Vi skal måske ud til noget ultimate fighting noget, men bagefter kunne det jo være der var mulighed til noget træning? Eller før, for den sags skuld.

Link to comment
Share on other sites

Hellooooo :smile:

Hvordan går det med den nye boss?

Hvad siger vægt og endnu vigtigere fedt%?

knuzzzzz

Jeg tror nok det skal blive godt - hun virkede meget glad og formbar, så jeg skal nok kunne opdrage hende også :king:

( :tongue: )

Vægten er nu de seneste to dage gået 200g ned fra hvor den lå dagen før min seneste carb dag. (Har carb dag i stedet for spisedag nu) Så det eneste som er tilbage af getting shredded er makronutrientfordelingen... næsten. Protein udgør cirka 40-45 E% og fedt cirka 45-50 E%. Så kan man næsten begynde spørge sig selv hvor meget GS det er overhoved :laugh: Men jeg bliver bare ikke rigtig mæt uden alt det kød! :4mewantfood: Holde carbs nede er ingen problemer, det er mere at holde fedt oppe og protein nede som er min kamp.

Fedt% ved jeg ikke - har været doven med tangen her det sidste... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tager bare et par med når vi ses næste gang, så kan du se hvad du synes om dem :smile: De er meget lækre i rålæder. Skal bare "bruges ind" så bliver de super! Jeg ville sige det er en fordel at blande med/uden straps. Jeg kør personlig altid uden, så mit greb også følger med og da det er hvad jeg ville bruge til konkurrence en dag. Ellers risikerer jeg bare stå og løfte meget mindre på scenen end til træning.

Men vil jeg nogen gang bare rive lidt tung vægt uden at bekymre mig om teknik, er straps godt.

Måske kan vi træne sammen lørdag? Vi skal måske ud til noget ultimate fighting noget, men bagefter kunne det jo være der var mulighed til noget træning? Eller før, for den sags skuld.

Ja jeg har netop kørt uden straps og med mixed greb, men Guarden mener at det er muligvis bedre når jeg alligevel ikke skal konkurrere i SL eller lign at køre med straps i stedet for når grebet står af på dobbel overhånd.

Lørdag - hvis det er Kbh du skal ud og se noget, så er det Adrenaline går jeg ud fra? www.adrenalinesports.dk

Jeg er derude hele dagen, både til undercard (start kl12) og maincard (start kl17 - der kommer de gooooooddeee kampe. :4thumbup: Ida skal også kæmpe. Hende svensker du har mødt til HardCore en gang).

Så hvis jeg skal nå noget lørdag skal det være forholdsvis tidligt. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg har netop kørt uden straps og med mixed greb, men Guarden mener at det er muligvis bedre når jeg alligevel ikke skal konkurrere i SL eller lign at køre med straps i stedet for når grebet står af på dobbel overhånd.

Ikke muligvis - det ER bedre :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror nok det skal blive godt - hun virkede meget glad og formbar, så jeg skal nok kunne opdrage hende også :king:

( :tongue: )

Det var godt! Du gjorde et godt stykke arbejde med mig, så kan du klare den opgave, kan du klare hvem som helst :tongue:

Vægten er nu de seneste to dage gået 200g ned fra hvor den lå dagen før min seneste carb dag. (Har carb dag i stedet for spisedag nu) Så det eneste som er tilbage af getting shredded er makronutrientfordelingen... næsten. Protein udgør cirka 40-45 E% og fedt cirka 45-50 E%. Så kan man næsten begynde spørge sig selv hvor meget GS det er overhoved :laugh: Men jeg bliver bare ikke rigtig mæt uden alt det kød! :4mewantfood: Holde carbs nede er ingen problemer, det er mere at holde fedt oppe og protein nede som er min kamp.

Fedt% ved jeg ikke - har været doven med tangen her det sidste... :blush:

Det lyder fornuftigt! Hvordan foregår det så, hvad spiser på på carbs-dagen? Kan du stadig se at det går stærkt nedad? :smile:

I øvrigt...man kan ikke nævve sukkerfri is uden at droppe et navn på den! :dry:

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag 9 april

Body pump

SatsCore

Undervisning halvanden time

Cardio

PW 60 minutter

Træning i Parken

Bænkpres

8 @ 30 kg

6 @ 40 kg

6 @ 40 kg

6 @ 40 kg

6 @ 40 kg

6 @ 40 kg

6 @ 40 kg

Squat

4 @ 40 kg

4 @ 40 kg

4 @ 40 kg

4 @ 40 kg

4 @ 60 kg

4 @ 60 kg

4 @ 60 kg

4 @ 60 kg

CG Latstræk

10 @ 45 kg

10 @ 50 kg

8 @ 50 kg

8 @ 50 kg

Latstræk

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

DB skulderpres

10 @ 12 kg

10 @ 12 kg

8 @ 14 kg

8 @ 14 kg

Chest supp high row

15 @ 25 kg

15 @ 30 kg

12 @ 35 kg

12 @ 40 kg

Bonus cardio

Var med på en time Kom i form imens Poul lavede det sidste færdig på arbejde. Fik ikke lavet nogen morgencardio i dag heller, så det måtte bare blive min cardio i stedet for :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg har netop kørt uden straps og med mixed greb, men Guarden mener at det er muligvis bedre når jeg alligevel ikke skal konkurrere i SL eller lign at køre med straps i stedet for når grebet står af på dobbel overhånd.

Lørdag - hvis det er Kbh du skal ud og se noget, så er det Adrenaline går jeg ud fra? www.adrenalinesports.dk

Jeg er derude hele dagen, både til undercard (start kl12) og maincard (start kl17 - der kommer de gooooooddeee kampe. :4thumbup: Ida skal også kæmpe. Hende svensker du har mødt til HardCore en gang).

Så hvis jeg skal nå noget lørdag skal det være forholdsvis tidligt. :blink:

Så må vi bare finde en anden dag - jeg skal undervise om formiddagen, så kan ikke tidligt på dagen, desværre... Tror det kan passe at det er Adrenaline. Vi kender en som skal op til fight kl 17, så der skal vi i hvert fald heppe! :devil:

Det eneste du skal huske på hvis du løfter for meget DL med straps er at du risikerer fucke funktionen i din serratus op - så en god idé at skifte rundt, eller bare tage til straps først når dit greb svigter.

Men jeg tager et par med til Adrenaline, så du kan få se på dem! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det var godt! Du gjorde et godt stykke arbejde med mig, så kan du klare den opgave, kan du klare hvem som helst :tongue:

Det lyder fornuftigt! Hvordan foregår det så, hvad spiser på på carbs-dagen? Kan du stadig se at det går stærkt nedad? :smile:

I øvrigt...man kan ikke nævve sukkerfri is uden at droppe et navn på den! :dry:

Hehe, jeg fik dig totalt ødelagt! Du begyndte kunne forstå svensk og alt muligt... :blink:

Synes ikke at der ligefrem går STÆRKT pt... men kan mærke på tøjet at det bliver mindre kring taljen - dog stadigvæk strammere kring ryggen!!! Jeg begriber ingenting...

Det var vist DDV's pistage is jeg købt. Du skal nok ikke spise en fløde pistage is først og så denne bagefter og forvente det store Wow, men den er fin nok som substitut mod ingenging :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Så må vi bare finde en anden dag - jeg skal undervise om formiddagen, så kan ikke tidligt på dagen, desværre... Tror det kan passe at det er Adrenaline. Vi kender en som skal op til fight kl 17, så der skal vi i hvert fald heppe! :devil:

Det eneste du skal huske på hvis du løfter for meget DL med straps er at du risikerer fucke funktionen i din serratus op - så en god idé at skifte rundt, eller bare tage til straps først når dit greb svigter.

Men jeg tager et par med til Adrenaline, så du kan få se på dem! :smile:

Uuuhh, nice, fedt I kommer, hvem kender I? Det bliver SÅ fedt! :w00t::superman:

Ja men det er også planen at jeg kører uden straps, med dobbelt overhåndsgreb så tung som muligt, for mit greb skal jeg alligevel have styrket, og så straps på når grebet står af (desværre allerede ved 70kg).

Vi ses på lørdag! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Nu hvor jeg ikke mangler meget på min bænkpres smolov, sidder jeg og funderer over hvad jeg skal gøre bagefter. Næste uge bliver en deload uge, med ikke specielt meget vægter og mere cardio.

Men ugen efter tror jeg at jeg vil gøre den sindssyge ting at starte på en CMS Sheiko med Zercher squat i stedet for almindelig squat! :devil: Det tror jeg ville have den fordel at jeg får øvet mit opspænd i squat, ikke rammer mine ben med mega meget vægt (da de er Ok i forvejen) og får øget dybden i øvre ryg :4flex: Syntes også at jeg sidste gang jeg kørte sheiko smed fedt som der ikke var en dag i morgen, så det ville kun være godt.

Glæder mig allerede! :4jumpy:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag 10 april

Morgencardio

PW 6 km

StramOp

55 minutter

Cardio

PW 5 km

Smolov dag 10

Bænkpres

5 @ 40 kg

5 @ 42,5 kg

5 @ 42,5 kg

5 @ 42,5 kg

5 @ 42,5 kg

5 @ 42,5 kg

5 @ 42,5 kg

5 @ 42,5 kg

Front squat

7 @ 40 kg

7 @ 40 kg

7 @ 40 kg

7 @ 40 kg

7 @ 40 kg

Good mornings

7 @ 45 kg

7 @ 45 kg

7 @ 47,5 kg

7 @ 47,5 kg

7 @ 47,5 kg

BO barbell rows

7 @ 65 kg

7 @ 65 kg

7 @ 65 kg

7 @ 65 kg

7 @ 65 kg

Band PU

6 @ mig

4 @ mig

Så var der helt udsolgt...

I dag kom min leverance fra mmsports! :w00t: Så nu går jeg the kre-alkalyn!!!!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hold da op sveske, du er godt nok blevet stærk(ere) i ryggen :superman:

Sjovt nok fik jeg en mega fremgang i mine rows efter sidste smolov og så fortsatte det med alle de dødløft og rack pulls jeg lavede i programmet fra Poul. Jeg bliver også bedre og bedre til at få kontakt til mine lats i BB rows, og ikke kun trapz. Så bliver det også nemmere at køre dem :smile:

Mit største weak point pt er muskulaturen kring korsryggen - det er der hvor jeg falder sammen i mine squats, så teknikken ligner lort. Det håber jeg skal blive bedre med en zercher sheiko :devil:

Link to comment
Share on other sites

Smuk dag i dag - dejligt vejr! :bigsmile: Sidder og er mega høj på endorfiner efter en 30 minutters cykeltime... Christ, den er sgu bland det hårdeste jeg prøvet! Det var som at køre en 55 minutters intervaltime, kortet ned til 30 minutter. Og det var så pauserne som fået betale prisen :crazy: Det var som at køre mine yndlings Kero intervaller, men på cykel! :wub:

Ellers har jeg i dag gået 3 km + 12 km hjem fra Brøndby, hvor jeg holdt en StramOp og så fik jeg vist banket lidt Smolov af på bænken også.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share