Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tror også det er fremtiden for mig, René har talt om den "pille-maskine" lige siden Poul nævnte den for ham første gang :nonono:

Det kan virkelig anbefales - og så at man skaffer sig en dosett, så du ikke behøver gå rundt med en masse pillerglas i tasken. De fylder en del, jo :wink:

Link to comment
Share on other sites

I takt med at foråret byder på mere og mere sol, bliver jeg mere og mere blond - og det gælder vist ikke kun hårfarven...

Poul tog et bad her til aften og bad mig hente hans magnesiumsulfat i skabet med alle vores kosttilskud og andet trænings gejl. Jeg tog glad fat i den første bytte som jeg vidste ikke var en proteinbytte og gik ud i badeværelset. "Kom tre deciliter salt i vandet" siger Poul og jeg starter med en god scoop pulver. "Er det virkelig salt det der?" spørger Poul. "Jaa??" siger jeg. Så smager han på det... det var hans maltodextrin jeg lige hældt ned i vandet :laugh: Han rystede bare på hovedet...

:bubblebath:

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag 20 april

Morgencardio

PW 13,5 km

Gik igennem et totalt stenet område i nærheden af hvor vi bor. De hedder vist "Ruten" og det lignede bare en by i Kosovo eller noget... Gaderne var gravet op, alle vinduer i butikkerne var dækket til og næsten ikke et menneske på gaden... Stenet nok, skiftede det fuldstændigt bare et par hundrede meter længere frem, hvor der låg nybyggede lejligheder med flotte haver, små kolonihaver og en lille park. Det var som at gå i the twighlight zone :laugh:

Eftermiddagscardio

PW 5 km og

Spinning udholdenhed

Puha, det var bland de hårdeste timer jeg prøvet... (eller så er jeg bare i rigtigt dårlig form pt - tror det er en kombination :wink: ) Jeg var forpustet hele vejen hjem, selv om jeg kun gik :laugh: Så jeg tror nok jeg skabt mig selv en ordentlig "iltgæld" der... Men det var dejligt!

Har her til aftnen prøvet et par low carb, low kalorie proteinpandekager. De smagt faktisk rigtigt godt! Tog bare tid at lave, da de ikke kunde holde til høj varme på panden. Jeg kommer smide opskriften op på min hjemmeside :smile:

Link to comment
Share on other sites

En betydeligt mere stille og rolig dag i dag end i går, hvad min træning gælder. Kun PW 12 km och Pump en time.

Har også været til gennemgang af mit skema i centret i dag og der var meget minimale justeringer jeg skulle få lavet, så jeg er tilfreds :smile:

Er på low carb igen og kan se det på vægten - et kilo er røget på to dage :hehe: Nu skal jeg nyde mine pandekager igen :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke hvad der var i de pandekager der, men jeg gik ud som et lys i går aftes og sov som en klubbet sæl natten igennem :blink: Det er lang tid siden jeg prøvet det. Tror det er første gang i dag hvor jeg er frisk når vækkeuret ringer kl 4.26.

Mega underlig vagt som står på arbejde når man møder om morgonen. Han snakker och han snakker och han snakker... og det er bare om de mest kedelige ting du kan tænke dig. Man falder i søvn stående. Oveni købet skal han altid klappe en lidt på skuldren på den der indøvede måde fra én som egentlig ikke rør ved folk, men gør det alligevel fordi han tror det er noget man bør gøre. Det er som at blive klappet af en fisk.

I dag skal jeg være poptøs og gå på en aerobictime i fitness DK :smile: Bliver sjovt, det er lang tid siden efter hånden.

Link to comment
Share on other sites

Det fortsætter sgu i den rigtige retning med pænt tempo - 400g yderligere er væk i dag :wootdance:

Hvad siger det samlede vægttab og hvor meget regner du med at have igen ?

Synes du har været på diæt i utrolig mange måneder nu, kan du blive ved med at have fedt nok til yderligere 5 måneders diæt (+ de måneder til DC)?

Link to comment
Share on other sites

Hvad siger det samlede vægttab og hvor meget regner du med at have igen ?

Synes du har været på diæt i utrolig mange måneder nu, kan du blive ved med at have fedt nok til yderligere 5 måneders diæt (+ de måneder til DC)?

68,6 sagde vægten i dag. Jeg startede på cirka 74 kg i januar og så gik det stærkt på Atkins, men har så begefter stagneret. Jeg tror det dels kan skyldes at jeg været for generøs på mine spisedage og at jeg ikke haft batteri til min vægt i lang tid... :innocent:

Mit mål er at være i god form cirka 3 uger før konkurrence, sådan at jeg kan slippe for en udtømning. M a o regner jeg med cirka 4 måneders diæt fra nu og desværre er jeg bange for at jeg har fedt nok til det... :blush:

Link to comment
Share on other sites

68,6 sagde vægten i dag. Jeg startede på cirka 74 kg i januar og så gik det stærkt på Atkins, men har så begefter stagneret. Jeg tror det dels kan skyldes at jeg været for generøs på mine spisedage og at jeg ikke haft batteri til min vægt i lang tid... :innocent:

Mit mål er at være i god form cirka 3 uger før konkurrence, sådan at jeg kan slippe for en udtømning. M a o regner jeg med cirka 4 måneders diæt fra nu og desværre er jeg bange for at jeg har fedt nok til det... :blush:

Okay.. Så kan jeg bedre få regnestykket til at passe.. taget perioden i betragtning troede jeg du lå omkring 10 kg vægttab nu.. !!

Men jeg skal nu ikke snakke for højt, de første kilo tog os sin tid for mig sidste år :innocent: men da jeg havde fundet ud af hvad der virkede for mig og det blev alvorligt, skete der lige pludselig en hel del :bigsmile:

Jeg satser os selv på at stå klar nogle uger før, men det skal nu nok ende med jeg kun lige knap når det.. Man tilpasser jo hurtigt sit vægttab, de antal uger man har til rest :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Okay.. Så kan jeg bedre få regnestykket til at passe.. taget perioden i betragtning troede jeg du lå omkring 10 kg vægttab nu.. !!

Men jeg skal nu ikke snakke for højt, de første kilo tog os sin tid for mig sidste år :innocent: men da jeg havde fundet ud af hvad der virkede for mig og det blev alvorligt, skete der lige pludselig en hel del :bigsmile:

Jeg satser os selv på at stå klar nogle uger før, men det skal nu nok ende med jeg kun lige knap når det.. Man tilpasser jo hurtigt sit vægttab, de antal uger man har til rest :laugh:

Hehe, tror sikkert det kan være fristende at udnytte alle uger - men har en idé om at man står mer skarp både fysisk og psykisk, hvis man er der i god tid. Så jeg vil gøre mit bedste :smile:

Link to comment
Share on other sites

Der hvor du hr tabt mest er på dine omkreds mål, så man må gå ud fra du bare er en freak der har ændret din kropssammensætning.

Der skal dog ske en del endnu hvis du skal være shredded to the bone.

Det skal det nemlig - men jeg er ret overbevist om at der kommer ske en radikal forændring kring de 64kg - syntes i hvert fald at det var der mit progesteron bloat kom, nu hvor jeg tog på, så håber at det er der omkring hvor det forsvinder igen :4flex: Og så kommer jeg pludselig se MEGET mere cut ud! :devil:

Men det ligger nok cirka en måned ind i fremtiden...

Link to comment
Share on other sites

Der hvor du hr tabt mest er på dine omkreds mål, så man må gå ud fra du bare er en freak der har ændret din kropssammensætning.

Der skal dog ske en del endnu hvis du skal være shredded to the bone.

Have faith in her young earthling!!!!!!

Jeg træner ikke sammen med folk med mindre de magter at gaine raw meat imens de smider endnu mere flæsk på porten.

LINIS FTW!!!!!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Puha, op og åbne igen, igen... Håber vi snart får os et par receptionister. Havde Don C forbi i går aftes og han tog Hitman med - sej action!! :devil: Tilpas intelligensniveau for mig. Poul lavede kødsauce som bare duftede for dejligt!!! Det var svært at modstå fristelsen, så har taget lidt af det med i dag til frokost :4mewantfood:

Vægttabet er ikke gået så vildt hurtigt til i dag - kun 200g mindre. Men kan jeg blive ved med at holde et cirka vægttab på 100-200g per dag, er det jo ganske fint. Har til den 13 juni med mit -10kg projekt og de første 1,6kg er allerede væk.

Om en uge, cirka, kør Sheiko i gang! :w00t: Regner dog med at behøve bruge den første uge på at se hvad nakken siger. Men mon ikke det bare er at køre på :bigsmile: Det eneste kiron vil jeg skal holde mig fra er sit ups - det passer mig HELT fint! Hader dem.

Link to comment
Share on other sites

Puha, op og åbne igen, igen... Håber vi snart får os et par receptionister. Havde Don C forbi i går aftes og han tog Hitman med - sej action!! :devil: Tilpas intelligensniveau for mig. Poul lavede kødsauce som bare duftede for dejligt!!! Det var svært at modstå fristelsen, så har taget lidt af det med i dag til frokost :4mewantfood:

Vægttabet er ikke gået så vildt hurtigt til i dag - kun 200g mindre. Men kan jeg blive ved med at holde et cirka vægttab på 100-200g per dag, er det jo ganske fint. Har til den 13 juni med mit -10kg projekt og de første 1,6kg er allerede væk.

Om en uge, cirka, kør Sheiko i gang! :w00t: Regner dog med at behøve bruge den første uge på at se hvad nakken siger. Men mon ikke det bare er at køre på :bigsmile: Det eneste kiron vil jeg skal holde mig fra er sit ups - det passer mig HELT fint! Hader dem.

EQI's for illipsoas og lidt glute aktivering så skulle du være 110%

Nakken må jeg tage mig af nu hvor jeg skal til at lære alle de fancy Rolfing teknikker :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share