Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey Linnéa,

Tak for i går - rigtig hyggeligt at møde dig, og nøøøj hvor er du god til at bage kage!!! :4mewantfood:

Glæder mig til du og Poul kommer til Kbh næste weekend :bigsmile:

Hej!

Ja, det var rigtigt hyggeligt. Ærgerligt jeg gik glip af fællestræningen der ved kl 14, men det må bare blive en anden gang :smile:

Bliver rart at ses til weekenden igen og da kan vi måske besøge IK99 og se hvordan I gør det der. Glæder mig også til at smage din mad, det rygtes at du er en god kok :4mewantfood: :innocent::wink:

Link to comment
Share on other sites

Mange tak for en super god kage :4mewantfood: Begge varianter smagte rigtigt godt, og jeg er normalt ellers ikke den store kagespiser. Men det du havde med smagte super :4thumbup:

Glad du kunne lide den :smile: Den har mange forskellige navne i Sverige, men et af dem ville hvis man oversatte til dansk hede "charmering af mænd". Så ikke så mærkligt du var glad for den :wink:

Og næste gang regner jeg med at du spiller en svensk sang på gitarren :poking::wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Ja, det var rigtigt hyggeligt. Ærgerligt jeg gik glip af fællestræningen der ved kl 14, men det må bare blive en anden gang :smile:

Bliver rart at ses til weekenden igen og da kan vi måske besøge IK99 og se hvordan I gør det der. Glæder mig også til at smage din mad, det rygtes at du er en god kok :4mewantfood: :innocent::wink:

:blush: Jeg kan i hvert fald godt lide at eksperimentere med forskellige og uventede smagsoplevelser.. :smile:

I skal være hjerteligt velkomne i IK - så kan I også prøve at smide med vægtene, det er nemligt feeee' :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hyggeligt med besøget fra København :smile: Og til Camilla (og alle andre der vil prøve kagen jeg havde med), her er opskriften:

Snoddaskage

200 g chokolade

4 æg

175 g sukker

75 g hvedemel

200 g smør

1,5 tsk bagepulver

1 tsk vaniliesukker

Smælt smør, kom det over chokoladen. Låt stå til det hele er smælt sammen. Pisk et æg ad gangen ned i blandningen. Kom sukker og vaniliesukker ned, pisk godt sammen. Bland så sidst ned mel og bagepulver.

Kagen skal bages i ovn 175 grader i 20-30 minuter afhængig af hvor muddret man vil have den :4mewantfood:

Glasur

50 g smør

3 dl flormelis

1 msk vanilisukker

3 msk kaffe

1 msk kakao

kokos

Held og lykke med det!

Tusind tak for det

Den smagte bare så fuglene sang... må prøve at lave den efter snart :laugh:

Ellers hyggeligt at hilse på... håber du overlevede alt fulde-snakken (skal forsøge mig med lidt færre øl næste gang :innocent: )

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Tusind tak for det

Den smagte bare så fuglene sang... må prøve at lave den efter snart :laugh:

Ellers hyggeligt at hilse på... håber du overlevede alt fulde-snakken (skal forsøge mig med lidt færre øl næste gang :innocent: )

-Camilla

Så slemt fulde-snak synes jeg nu heller ik at det var :smile:

Og held og lykke med kagen! Jag brugter marabous mørke chokolade. Hvis man bruger alt for mørk, kan den blive lidt bitter i det. Men det er selvfølgelig en smagssag.

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag 19/2

En rigtig Floyd Linis dag idag - med gul trøje og det hele :tongue:

Morgencardio

Cykel 7.5 km

Formiddagstræning

Cykel 41 km

Løb 2,2 km

Eftermiddagscardio

PW 3 km

Aftencardio

Cykel 7.5 km

Puh, jeg er bare rigtigt træt i min ben nu.....

Link to comment
Share on other sites

En halv hviledag idag hvor der så var plads til en smule rehab

Opvarmning

PW 12 km

Træning i SATS Odense

Lateral raises

2x12 @ 4 kg

Front raises

2x12 @ 4 kg

Incline bench press

2x12 @ 24 kg

Cable brys press

2x12 @ 20 kg

Cable pull down

2x12 @ 12,5 kg

Serve

2x12 @ 10 kg

Reverse serve

2x12 @ 5 kg

Face pulls

2x12 @ 15 kg

Lat machine

2x12 @ 40 kg

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag 21/2

Morgencardio

PW 3 km

Morgentræning

Stram Op 55 min

Begynder endelig ikke være halvt død efter alle de gentagelser - kan være en fordel når man står som instruktør at klare det man laver :tongue:

Træning i SATS Brøndby

Rygg

Triceps- og mavebonus

Opvarmning

Komplex BB curl/Yates row/Støt/Squat/Good morning

3x5 @ 20 kg

Yates rows

4x6 @ 49 kg

Dejligt at se at jeg ikke tabt all styrke siden skaden i hvert fald :smile:

Cable pull down - smalt greb

4x6 @ 45 kg

Cable pull down - bredt greb

4x6 @ 35 kg

Hyperextensions

3x12 @ mig

French press

4x6 @ 22,5 kg

Cable press down

4x6 @ 20 kg

Crunchmaskine

4x8 @ 32,5 kg

Dejligt at træne ryg - total favoritmuskelgrup :4thumbup: Imorgen skal benen få tæsk

Aftencardio

PW 3+2 km i det dejlige vintervejr :cold:

Link to comment
Share on other sites

Du er simpelthen den mest fantastiske kage-bager, jeg kender :4thumbup:

Jeg tør dog snart ikke høre navnene på de kager... Foreløbig er der en Snotte-kage og en Klatte-kage... :crazy::laugh::tongue:

Tak :blush:

Nå, men jeg som ellers synes jeg startet op med de mest stuerene eksempler... så må jeg hellere lade være med at ta' *censur*kage og *censur,CENSUR!!*kage med, selv om jeg tror det skuffer Henning noget sindssygt :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Bliver ingen bentræning idag :sneaky2: Togene til Sjælland kørte så dårligt og endnu værre var det med S-togene, så al tid før arbejdet gik til transport.

Ben må det så blive imorgen i stedet for, hvor jeg regner med masser af kraft eftersom min dejlige kæreste købt Bjørneklo til mig at carbe op på i aften :bigsmile: Glæder mig til at få prøvet IK99 :showoff:

Håber for øvrigt på at få mine synefrin-piller fra Sverige snart - det er simpelthen så kedeligt med alle disse blodtryksfald når jeg low-carber den sådan... :wacko:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Træning fredag 23/2

Træning i IK99

Sammen med ptpoul, Troels og Bogs. Totalt hyggeligt :smile: Havde ingen direkte plan med dagens træning, lavede bare lidt af hvert.

Bænkpres

1x12 @ 20 kg

1x10 @ 35 kg

2x5 @ 37,5 kg

4x3 @ 40 kg

Kom hurtigere tilbage til de 40 efter skaden end jeg forventet, men de er meget ustabile stadigvæk.

Zercher Goog mornings

1x8 @ 35 kg

1x6 @ 40 kg

3x6 @ 45 kg

Sumo dødløft

1x6 @ 55 kg

2x3 @ 60 kg

4x1 @ 65 kg

Fik lidt coaching fra Poul undervejs - det skal nok blive godt til slut :smile:

Konventionelt dødløft

1x1 @ 65 kg

3x1 @ 70 kg

3x1 @ 75 kg

Og så til sidst bare lidt for ryggen.

Link to comment
Share on other sites

Begynder blive menneske igen efter alt alt for lidt søvn og alt alt for meget Danmarksvinter for mig :hmmm: Begriber ikke hvad der sker for det her land når det kommer sne - tror det tog 2 døgn før snen blev ryddet fra fortovet i Glostrup.

Dagens træning har kun bestået i et par kilometer promenad og en time Stram Op. Glæder mig til at komme hjem til det to banditterne igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lidt mere cardio:

Igår: PW 30+30 min

Idag: PW 30+150 min

De der diætpiller jeg tar pt, som bland andet indeholder synephrin, kan jeg tydeligt mærke forskel på mod når jeg ik tar dem. Nu har jeg ikke lowcarbet den helt ordentligt så længe jo :innocent:, men jeg har klart mere energi om formiddagen og det apetitnedsættende stof i pillen gør i hvert fald sit job! Under de tre efterfølgende timer når jeg taget en pill, har jeg det som hvis jeg lige spist en ORDENTLIG omgang kød og kartoffler - bare tanken på mad afskrækker.

Til gengæld, efter de der ca 3-4 timer, kommer en ordentlig sult. Så man skal gerne holde anbefælet dosisintervall. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag 3/3

Formiddagscardio: PW 2+4 km

Styrketræning i SATS Odense

Opvarmning: cykel 9 km

Snatch grip rumænsk dødløft

1x8 @ 45 kg

1x6 @ 50 kg

2x6 @ 55 kg

Zercher squats

8x3 @ 35 kg

Har stadigvæk meget at øve på m h t teknikken...

Serve

2x12 @ 7,5 kg

supersettet med

Reverse serve

2x12 @ 5 kg

Hyperextensions

3x12 @ mig

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share