Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Der er vist én, der er god til at forkæle sin kæreste... :wink: Mums, det ser altså bare lækkert ud!! :4mewantfood:

Ja, det var svært at holde diæten når duften af pølsehornen bolmede i hele køkkenet :4mewantfood: Men jeg er nød at være sød ved ham jo, ellers får jeg aldrig min opholdstilladelse :wink:

Tror du ville være vild med radiokagen - den er for alle der elsker chokolade.

Det er nemlig bare lykken! Vi må snart gøre det igen!

Synes jeg også! Og da lover jeg at stå for en smagsprøve af foroven nævnte kage :smile:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Træning mandag 5/3

Rehab og cardio i SATS Odense

Cardio: cykel 45 min med gennemsnit 148 watt

Cable bryst press

2x12 @ 20 kg

Armextensions i kabel

2x12 @ 10 kg

Bicep curl i kabel

2x12 @ 30 kg

Triceps press i kabel

2x12 @ 32,5 kg

Latstræk

2x12 @ 27,5 kg

Høj rodd i kabel

2x12 @ 22,5 kg

Lateral raises

2x12 @ 4 kg

Front raises

2x12 @ 4 kg

Shrugs

2x12 @ 10 kg

Push-ups

3x6

Mavebonus

Leg raises, decline 10: 3x8

Aftencardio: PW 30+30 min

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag 6 marts

En dag der kun bestod i :walking: som træningsform

Morgencardio: PW 60 min i København. Fascinerende hvor mange mennesker jeg mødte på Strøget med paraplyet oppe, selvom der ikke var en droppe regn :laugh:

Eftermiddagscardio: PW 25 min

Aftencardio: PW 7 km

En meget stille og rolig dag. Tror jeg imorgen vil tillade mig lidt carbs, føler mig en smule depleted :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag 7 marts

Idag har jeg spist mine første skiver brød på to uger - mmmm, det smagt godt! :4mewantfood: Så var jeg klar at give den gas igen! :showoff:

Morgentræning

Stram Op 55 min

PW 30 min

Styrketræning i SATS Odense

Opvarmning: cykel 24 min på 150 watt

Ben og skuldre

Rumænsk dødløft

4x6 @ 62 kg

Zercher squats

6x4 @ 37,5 kg

Lårcurl

3x8 @ 20 kg

Jeg har bare tabt såååå meget styrke i mine baglår :sneaky2: Men da jeg alligevel kørte med 5 kg mere end en wanna-be-BB fyr, er jeg lidt tilfreds alligevel :tongue:

Lateral raises

3x8 @ 9 kg

Military press

4x6 @ 20 kg

Face rope pulls

3x8 @ 42,5 kg

Push ups

3x6

Idag har jeg bare været totalt omringet af UFO:n. Det startede på toget hjem, hvor der kommer en mand ind og sætter sig i samme 4-bås som mig og en asiatisk kvinde, med rigtigt mange og store tæsker. Der er masser af plads på toget, men han hiver bare hendes tæsker op uden at spørge og sætter sig. "Uhm, vil du hjælpe mig ta dem ned senere også?" spørger hun lidt genert. "Ja, ja" siger han og er ved at smide min lille tæske op også, men jeg tar bare fat om den og putter ned på gulvet.

Så slår han sig ned, bliver siddende i ca 5 min hvorefter han igen rejser sig op, tager sine ting, smider kvindens tæske ned igen og går uden at sige et ord... :blink:

Så kommer jeg til SATS for og træne. Når jeg så kommer op til squatracket, har en lille udlænding bygget sig en egen lille træningshjørne hvor han bruger baren til T-bar rows, en bold som han laver bouncing crunches på (og ser i ansigtet ud som det skulle være sindssygt hårdt) og en eller anden form for håndvægtøvelse i trippel-set. Dette sker altså i et lille center med kun et squatrack og lidt over 3000 medlemmer kl halv seks en hverdag aften...hvad tænker manden på?!?!?! Undtagen mig, når tre andre personer komme og spørge hvis han er færdig med en af de ting han ikke er i gang med lige nu. "Nej, nej, jeg bruger den stang" siger han mens han studser op og ned på sin bold.

Sagen bliver ikke bedre af at han hele tiden løber rundt og retter andre som træner, selvom disse har en betydeligt bedre fysik end ham.

Anyway... fik til slut trænet godt igennem - det er rart at være igang igen og håber dagens lille reboost af carbs holder til imorgen også :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag 8/3

Styrketræning i SATS Odense

Opvarmning

Cykel 2,5 km

Bryst og biceps

Cable chest press

3x8 @ 25 kg

Bænkpres

4x6 @ 37,5 kg

Incline bænkpres

3x8 @ 26 kg

Cable curl for biceps

3x8 @ 35 kg

BB curl

4x6 @ 25 kg

Bonuscardio

Korte intervaller løb 2 km

PW 30 min

Mine muskler var helt tømt på energi igår... Tror jeg vil give dem en dosis carbs mer og en dages hvile eller to, før jeg går igang igen. Er slet ikke vant til at lave flere øvelser en én for hver muskelgruppe længere :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Heysan:-)

det program du talte om som var træning 3 gange om ugen,hvor man hurtigt opbyggede styrke og som hver gang havde stort set samme mønster, kan du sende mig det?

:smile:

Absolut :smile: Jeg skal kigge efter godt materiale til dig.

Link to comment
Share on other sites

Kææææft jeg var øm igår efter alle de launges i Styrketimen fra i onsdags!! :crazy: Så det blev ikke meget trænet igår, jeg var glad jeg kunne komme ud af sengen :tongue: Det eneste der var, var 30 min PW.

Men idag er planen at gå en tur samt give den gas i SATS Brøndby sammen med missLaw. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej Linis

Nu håber jeg du har været god ved hende misslaw, og ikke kørt hende for hårdt, det er mig der skal høre hende pive jo :tongue:

Ja, jeg har været totalt sød :innocent: - men jeg tror hun vil være øm i sine baglår i morgen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag 16 Marts

Morgencardio: PW 14 km

Styrketræning i SATS Brøndby

Ryg

Bryst-, mave,- og tricepsbonus

Da jeg prediket Bill Starr for missLaw, har jeg fået hende at starte med 5x5 :4thumbup: Selvom det ikke er lige hvad jeg kør for tiden, var det fedt at i dag blive så smadret som man bliver når man kør det :superman:

Snatch grip RDL

1x5 @ 51,5 kg

4x5 @ 56,5 kg

Siddende kabel rod

5x5 @ 40 kg

Smalt kabel latstræk

1x5 @ 45 kg

3x5 @ 50 kg

1x5 @ 45 kg

Latstræk

5x5 @ 35 kg

Bænkpres

5x5 @ 36,5 kg

Rigtig lorte bænk de har - begriber ikke hvad Techno gym har tænkt sig i sin sidste design af både cardioudstyr og styrkeudstyr...desværre

French press

3x8 @ 20 kg

Reverse crunch på bold

3x8

Hyperextensions

3x12

Resten af aftnen har så bestået af arbejde, tun, æbler, spinat, M&M's og kylling :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

På vej tilbage efter en god omgang forkølelse, har jeg fået en smule trænet her de sidste par dage:

Træning onsdag 28 marts

SATS Styrke 55 min

Torsdag 29 marts

PW 30 min

Fredag 30 marts

Cykel 23 km gennemsnit 160 Watt

Push ups 3x6

Glæder mig til at komme igang igen - hader at være forkølet :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag 2 april

PW 90 min

Styrketræning med Bogs i IK99

Stadigvæk en dårlig skuldre og lidt sløv efter forkølelsen og for lidt søvn, så det blev ikke så hårdt idag. Var faktisk ikke så farligt svag, men musklerne syrede bare til hurtigt...

Latstræk

1x12 @ 30 kg

4x6 @ 40 kg

Bredt greb

3x10 @ 25 kg

Upright rows

3x12 @ 20 kg

Bicep BB curl

3x8 @ 20 kg

Yates rows

3x10 @ 45 kg

Snatch grip RDL

4x6 @ 50 kg

Hyperextenstions

3x12 @ mig

Incline bench press

4x6 @ 30 kg

Bagefter stod den på hygge, suppe og chokoladethe :w00t: hjemme hos Bogs. Totalt hyggeligt! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Bagefter stod den på hygge, suppe og chokoladethe :w00t: hjemme hos Bogs. Totalt hyggeligt! :smile:

Hey søde :bigsmile:

Det var super hyggeligt at have dig på besøg, du er mere end velkommen en anden gang! :smile:

Og din vidunderlige suppe har lige reddet min aften også i dag! :bigsmile: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Hey søde :bigsmile:

Det var super hyggeligt at have dig på besøg, du er mere end velkommen en anden gang! :smile:

Og din vidunderlige suppe har lige reddet min aften også i dag! :bigsmile: :4mewantfood:

Hey Anna! :smile:

Tak for at jeg fik komme! Det var et rigtigt lækkert the du havde, en perfekt afslutning på dagen. Glad du kunne lide suppen, jeg var selv nød at lave en egen når jeg kom hjem igår aftes :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share