Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Hmmm. Her er hvad pavel siger om pilates:

Grrrrrrrr, skurkeæg skal destrueres, will not tolerate that shiiiat :wolverine:

Heal fast sister :superman:

Hehe, har også svært at tage den træningsform seriøst.

Jeg gør mit bedste - sover meget, den bedste medicin der er :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det som jeg troede kun var en omgang hedeslag, har så vist sig være noget andet lort... febern og maveproblemerne kom tilbage, så ligger hjemme og drikker Ramlösa og prøver spise lidt yoghurt. I det her fiberhjem kan man næsten kun finde grove ting og sager og der ikke ligefrem hvad min mave har brug for i dag. Måske kan jeg samle krafter til at gå og købe en formfranska, som jeg kan tygge lidt på.

Så trænet bliver det ikke lige nu :unhappy:

Hey Linis

Rigtig god bedring herfra! Håber at et par forårsolstråler kan hjælpe dig på vejen :4thumbup: :bigsmile:

Det virker det som om du bliver tit syg for tiden - er dit immunforsvaret ved at blive lidt svækket af diæten?

Link to comment
Share on other sites

Hey Linis

Rigtig god bedring herfra! Håber at et par forårsolstråler kan hjælpe dig på vejen :4thumbup: :bigsmile:

Det virker det som om du bliver tit syg for tiden - er dit immunforsvaret ved at blive lidt svækket af diæten?

Tak :smile:

Håber også jeg hurtigt er helt ovenpå igen snart :devil:

Tror mere på åndssvagt stresset arbejde som det som gjort at jeg lettere fået små forkølelser af og til. Jeg har været på mange diæter uden at have oplevet større sygdomsfrekvens. Denne gang er det dog en "rigtig" (mere end bare uoplagt fornemmelse) sygdom jeg fanget og dem får jeg til gengæld heldigvis ikke så tit. Det er ni år siden sidst, så har næsten glemt hvordan det er at have feber.

Håber også det kun er influenza - går lidt og er urolig at det kan være campylobacter, da symptomerne passer godt med en kollega som fik det for et stykke tid siden. Men på den anden side, er der mange symptomer som passer med influenza også, så ingen grund at gå i panik - endnu... :wink:

Link to comment
Share on other sites

LOL det var nu superfoods jeg tænkte på :devil::tongue:

Hehe, nårh ja, det er måske også et godt alternativ.

Lige nu prøver jeg bare proppe mad ned som kan have en chance at danne en propp i mine tarme så jeg snart kan få lov at gå hjemmefra længere end 200m :crazy:

Grønne bananer, hvidt brød, ost og the er måske ikke hvad som traditionelt hør til superfoods, men det er super lige nu for mig :smile:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Træls! Har også et eller andet i kroppe p.t. ryster, er svimmel og ekstremt uoplagt.... irriterende!!!!!!!!!!!!!

God bedring!

Ja, det er sgu ufedt at være syg :unhappy: Måske er det bare et eller andet virus som far rundt for tiden. Jeg håber du kan klare dig uden maveproblemerne, det er sgu det værste!

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er sgu ufedt at være syg :unhappy: Måske er det bare et eller andet virus som far rundt for tiden. Jeg håber du kan klare dig uden maveproblemerne, det er sgu det værste!

Ja det er virkelig ikke rart når maven bare ikke vil samarbejde!!!!

Håber franskbrødet hjælper :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu skal man måske være forsigtig med at "Ropa Hej för tidigt" som man siger på svensk, men det virker faktisk som jeg er på vej at blive rask igen :yo: Det troede jeg nu også i mandags, for at så senere få mig en ubehagelig overraskelse...

Sgu ikke ligefrem måden man bliver leeee på; nakkeskade og rendeskidt. Føles som alle muskler er væk.

Link to comment
Share on other sites

Nu skal man måske være forsigtig med at "Ropa Hej för tidigt" som man siger på svensk, men det virker faktisk som jeg er på vej at blive rask igen :yo: Det troede jeg nu også i mandags, for at så senere få mig en ubehagelig overraskelse...

Sgu ikke ligefrem måden man bliver leeee på; nakkeskade og rendeskidt. Føles som alle muskler er væk.

I know the feeling, er hjemme idag og er ikke på toppen , rigtig træt af at det går ud over min træning konstant...!

Godt at høre du er ved at være på dupperne igen! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

I know the feeling, er hjemme idag og er ikke på toppen , rigtig træt af at det går ud over min træning konstant...!

Godt at høre du er ved at være på dupperne igen! :4thumbup:

Øv, din stakkel :unhappy:

Jeg har godt nok tabt mig på den her tur, men det er nok ikke ligefrem de rigtige ting der ryger... Nu glæder jeg mig til at komme igang igen, syntes jeg var godt kørende med min konditionstræning før den her historie startede :dry: Hvis min sygdom følger min vilje, er jeg klar til at give den gas på lørdag igen :devil:

Rigtig god bedring til dig, håber det ikke bliver til noget længre end bare et par dage :smile:

Link to comment
Share on other sites

Øv, din stakkel :unhappy:

Jeg har godt nok tabt mig på den her tur, men det er nok ikke ligefrem de rigtige ting der ryger... Nu glæder jeg mig til at komme igang igen, syntes jeg var godt kørende med min konditionstræning før den her historie startede :dry: Hvis min sygdom følger min vilje, er jeg klar til at give den gas på lørdag igen :devil:

Rigtig god bedring til dig, håber det ikke bliver til noget længre end bare et par dage :smile:

Ja det er da super irriterende! God bedring til dig også.

Stadig frisk på træning søndag hvis helbredet flasker sig? :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ja det er da super irriterende! God bedring til dig også.

Stadig frisk på træning søndag hvis helbredet flasker sig? :devil:

Ja, helt sikkert! :bigsmile:

Hvor henne? I er vel fitnessworld folk for tiden? Så skulle det være fordi jeg kunne få en prøvetime der en gang? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

So far so good - kunne godt klare en smule PW og undervis Baby i dag. Men kan mærke der ingen energi er. Syntes jeg gik så stærkt jeg kunne i dag, men det tog bare for ever at komme på arbejde :laugh: Og musklerne syrede vildt hurtigt til på timen, så lidt væske og energi mangler der nok endnu. Men jeg arbejder på det :cool: Planen er lidt spinning i morgen, håber være frisk nok til det når jeg vågner :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er optimist og håber kunde holde til en aktiv uge :bigsmile:

Planen er som følger:

Lørdag

PW 12 km

Spinning 45+30 minutter

Søndag

PW 12 km

Spinning halvanden time

Et eller andet sammen med Equus og missLaw

Mandag

PW 12 km

Pump

Tirsdag

PW 12 km

Løb 4 km

Roergometer 4000m

Onsdag

PW 12 km

Pump

Core

Løb 5 km

Torsdag

PW 12 km

StramOp

Hardcore :devil: (tror jeg kommer dø - det var så lang tid siden...)

Fredag

PW 12 km

Glide......... :blink:

En eller anden form for cardio - løb eller svømme. Skal bare finde en 50m bassin. Man når lige få farten op i de der 25m og så slår man hovedet i kanten :dry:

Lørdag

PW 12 km

Spinning

Søndag

PW 12 km

Spinning og KB gøgl

Skal i øvrigt tage mig sammen og lære pull ups har jeg tænkt - tror næsten jeg hellere gider AF til DM, faktisk, end BF... Skal nok lytte til Norahs kloge ord om at jeg skal skide på hvad jeg tror ville se bedst ud og bare gøre det jeg har lyst til. Og selv om jeg tror jeg ikke kommer lave halvdelen af de dips og PU som de andre tøser laver, tror jeg alligevel jeg ville have det sjovt med at prøve og så ville jeg nok kunne rive løs på C2'eren i stedet for :devil: Desuden tror jeg at jeg ville have nemmere for at lære lave pull ups end at lære gå i høje hæle...

Havde ellers tænkt høre om muligheden at udnytte Supernovas high heeled skills, men nu kan det være jeg må bede om at udnytte hendes C2 skills i stedet for :wink:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Jeg er optimist og håber kunde holde til en aktiv uge :bigsmile:

Planen er som følger:

Lørdag

PW 12 km

Spinning 45+30 minutter

Søndag

PW 12 km

Spinning halvanden time

Et eller andet sammen med Equus og missLaw

Mandag

PW 12 km

Pump

Tirsdag

PW 12 km

Løb 4 km

Roergometer 4000m

Onsdag

PW 12 km

Pump

Core

Løb 5 km

Torsdag

PW 12 km

StramOp

Hardcore :devil: (tror jeg kommer dø - det var så lang tid siden...)

Fredag

PW 12 km

Glide......... :blink:

En eller anden form for cardio - løb eller svømme. Skal bare finde en 50m bassin. Man når lige få farten op i de der 25m og så slår man hovedet i kanten :dry:

Lørdag

PW 12 km

Spinning

Søndag

PW 12 km

Spinning og KB gøgl

Skal i øvrigt tage mig sammen og lære pull ups har jeg tænkt - tror næsten jeg hellere gider AF til DM, faktisk, end BF... Skal nok lytte til Norahs kloge ord om at jeg skal skide på hvad jeg tror ville se bedst ud og bare gøre det jeg har lyst til. Og selv om jeg tror jeg ikke kommer lave halvdelen af de dips og PU som de andre tøser laver, tror jeg alligevel jeg ville have det sjovt med at prøve og så ville jeg nok kunne rive løs på C2'eren i stedet for :devil: Desuden tror jeg at jeg ville have nemmere for at lære lave pull ups end at lære gå i høje hæle...

Havde ellers tænkt høre om muligheden at udnytte Supernovas high heeled skills, men nu kan det være jeg må bede om at udnytte hendes C2 skills i stedet for :wink:

Hej Linis

Superfedt hvis du vælger at stille op til AF der er alt for få tøser der konkurrerer i den klasse.

Flere af den slags! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ja, helt sikkert! :bigsmile:

Hvor henne? I er vel fitnessworld folk for tiden? Så skulle det være fordi jeg kunne få en prøvetime der en gang? :rolleyes:

Halløjsa.

Ja fitness world er stedet for tiden , et ok center synes jeg :smile:

Prøvetimer koster 60 kr.

Men hvad siger du til at skyde det til næste uge, evt torsdag eller lignende? Jeg vil kunne rive godt igennem sammen med dig , og p.t. er kroppen stadig ikke på toppen, så i løbet af ugen vil jeg øge carbs , da jeg mistænker det for at være grund til at kroppen reagerer lidt funky for tiden :blink:

Lyder godt med AF, jeg ville helst stille op i den klasse...men ville være rimlig fucked mht chins.... er vitterlig alt for tung i røven!...Også med straps...Det må blive om en 20 kg tid jeg skal stiller op i AF, if ever :wink: ...!

De høje hæle er dog heller ikke særligt tiltalende for mig, og øvelse gør p.t ikke særlig meget mester! :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Skal i øvrigt tage mig sammen og lære pull ups har jeg tænkt - tror næsten jeg hellere gider AF til DM, faktisk, end BF... Skal nok lytte til Norahs kloge ord om at jeg skal skide på hvad jeg tror ville se bedst ud og bare gøre det jeg har lyst til. Og selv om jeg tror jeg ikke kommer lave halvdelen af de dips og PU som de andre tøser laver, tror jeg alligevel jeg ville have det sjovt med at prøve og så ville jeg nok kunne rive løs på C2'eren i stedet for :devil: Desuden tror jeg at jeg ville have nemmere for at lære lave pull ups end at lære gå i høje hæle...

Havde ellers tænkt høre om muligheden at udnytte Supernovas high heeled skills, men nu kan det være jeg må bede om at udnytte hendes C2 skills i stedet for :wink:

Hey Linis

Du SKAL uden tvivl gøre det som giver dig den fedeste førstegangsoplevelse... ellers så bliver du 110% en af de mange døgnfluer, hvor lysten til nogensinde at gentage processen forsvinder mens man står på scenen :dry:

En mulighed kunne måske være at høre forbundet om man må stille i begge konkurrencer?

Men ellers... bare gå i skarp chins-træning og så kan du uden tvivl nå et hæderligt antal som kg'erne ryger af numsen :wink:

HUSK... der er også en masse teknik samt små tricks til lige at kunne lave 2-4 ekstra chins :innocent:

Når det så er sagt så tror jeg uanset hvad du vælger det bliver en fed oplevelse... jeg er normalt langt fra at være "glamour-girl" og NETOP derfor synes jeg BF er så fedt... det er jo som at få lov at spille skuespil :slut:

.. og p.s. ALLE kan godt lære at gå på 12.7 cm hæl :wink:

Link to comment
Share on other sites

Havde ellers tænkt høre om muligheden at udnytte Supernovas high heeled skills, men nu kan det være jeg må bede om at udnytte hendes C2 skills i stedet for :wink:

Hey SuperLinis,

Uanset hvad det bliver, så vil jeg gerne være behjælpelig med bådet det ene og det andet :4winkkiss:

Har jeg forresten nævnt, at jeg også er pisse god til at lægge make-up? :slut:

.. og p.s. ALLE kan godt lære at gå på 12.7 cm hæl :wink:

Quoted for truth :4thumbup:

Det fungerer faktisk allerbedst at kaste sig ud i en voldsom flertimers danseorgie i høje hæle efter en halv flaske vodka - det bliver noget af et dåb :devil:

Men jeg lover dig for, at en tur på scenen vil være piece of cake efterfølgende :wink:

Ellers er det god træning at løbe efter bussen i høje hæle (helst spurte :firebounce::tongue:)

Link to comment
Share on other sites

Hej Linis

Superfedt hvis du vælger at stille op til AF der er alt for få tøser der konkurrerer i den klasse.

Flere af den slags! :4thumbup:

Hej og velkommen i loggen! :smile:

Ja, jeg synes det er underligt der ikke er flere AF tøser... Det eneste som holdt mig lidt fra at have det som et alternativ er de chins og dips der... især dips :dry: Men nu skal jeg bare tage mig sammen, jeg HAR kunnet lave chins en gang i mit liv, så jeg SKAL bare lære det igen! Og det er jo ikke krav på at jeg skal slå dansk rekord i dem første gang jeg stiller op, så jeg skal bare give slip om mine perfektionistiske tanker og have det sjovt :bigsmile:

(så kan det være jeg udnytter din erfaring ind i mellem... :rolleyes: )

kh Linnéa

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share