Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Halløjsa.

Ja fitness world er stedet for tiden , et ok center synes jeg :smile:

Prøvetimer koster 60 kr.

Men hvad siger du til at skyde det til næste uge, evt torsdag eller lignende? Jeg vil kunne rive godt igennem sammen med dig , og p.t. er kroppen stadig ikke på toppen, så i løbet af ugen vil jeg øge carbs , da jeg mistænker det for at være grund til at kroppen reagerer lidt funky for tiden :blink:

Lyder godt med AF, jeg ville helst stille op i den klasse...men ville være rimlig fucked mht chins.... er vitterlig alt for tung i røven!...Også med straps...Det må blive om en 20 kg tid jeg skal stiller op i AF, if ever :wink: ...!

De høje hæle er dog heller ikke særligt tiltalende for mig, og øvelse gør p.t ikke særlig meget mester! :nonono:

Hej!

Så din besked her på MOL nu først :smile: Håber du har det bedre i dag, sgu ikke fedt at kramme spanden :unhappy: Min mave var dårlig den anden vej, men så slipper man i det mindste for at kigge på det som kommer ud :crazy:

Den fordel jeg ser med de høje hæle er at det måske kunne få mine skinneben se mindre amputerede ud - lige nu er det sgu næsten komisk :bigsmile: Og velkommen i klubben med en heavy behind! Men den er jo på vej at blive mindre - både din og min :wink: Så mon ikke vi snart kan lave chins og bruge hinanden som ekstra ballast :w00t:

Vi må snakkes ved om en fælles træning her i løbet af ugen i stedet for! :king:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey Linis

Du SKAL uden tvivl gøre det som giver dig den fedeste førstegangsoplevelse... ellers så bliver du 110% en af de mange døgnfluer, hvor lysten til nogensinde at gentage processen forsvinder mens man står på scenen :dry:

En mulighed kunne måske være at høre forbundet om man må stille i begge konkurrencer?

Men ellers... bare gå i skarp chins-træning og så kan du uden tvivl nå et hæderligt antal som kg'erne ryger af numsen :wink:

HUSK... der er også en masse teknik samt små tricks til lige at kunne lave 2-4 ekstra chins :innocent:

Når det så er sagt så tror jeg uanset hvad du vælger det bliver en fed oplevelse... jeg er normalt langt fra at være "glamour-girl" og NETOP derfor synes jeg BF er så fedt... det er jo som at få lov at spille skuespil :slut:

.. og p.s. ALLE kan godt lære at gå på 12.7 cm hæl :wink:

Hej Norah! :bigsmile:

Hehe, kender også godt det der med at ikke være en "glamour-girl"... Her til personalefesten i lørdags kom en af fyrene frem til mig og sagde han ikke troede at jeg ejede den slags tøj :laugh: (havde en kjole, spaghetti-top og sandaler på - så det var ikke en gang SÅ fantastisk. Tror det sagde mere om hvor "avdankad" jeg ser ud i min hverdag, end om hvor pæn jeg egentlig var i lørdags... :blush: )

Har et par sindssygt højhælede sko, som jeg bruger ind i mellem og det er bare en kamp hver gang :laugh: Så skulle det være jeg evt kunne stille op i begge klasser, må jeg bare øve, øve og øve :smile:

Og så må du gerne lære ud de triks som giver 3-4 ekstra chins :wink:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Hey SuperLinis,

Uanset hvad det bliver, så vil jeg gerne være behjælpelig med bådet det ene og det andet :4winkkiss:

Har jeg forresten nævnt, at jeg også er pisse god til at lægge make-up? :slut:

Quoted for truth :4thumbup:

Det fungerer faktisk allerbedst at kaste sig ud i en voldsom flertimers danseorgie i høje hæle efter en halv flaske vodka - det bliver noget af et dåb :devil:

Men jeg lover dig for, at en tur på scenen vil være piece of cake efterfølgende :wink:

Ellers er det god træning at løbe efter bussen i høje hæle (helst spurte :firebounce::tongue:)

Hej søde!

Ja, nu hvor du er ved at være lidt af en haj på C2'eren, må du lære mig hvordan jeg kan blive onskaben selv! :devil: Jeg sætter mig som regel bare og trækker til jeg er blå i hovedet, men tror sikkert jeg kunne få lidt ud af noget teknik, bl a. Og make up hjælp er altid velkommen, det er jeg sgu heller ikke ligefrem en stjerne til... :innocent:

Tror det skulle 2 flasker vodka til, før jeg gav mig ud i danseorgie med høje hæle. Og med så meget sprut i kroppen, ville jeg ikke kunne huske noget af det bagefter alligevel :wink:

Efter så meget hjælp fra dig, må du sige hvis du en dag for brug for at sætte op et hegn, bygge et stald eller skære up et dødt menneske - det er sådan set de talenter jeg har at tilbyde...

Link to comment
Share on other sites

Efter så meget hjælp fra dig, må du sige hvis du en dag for brug for at sætte op et hegn, bygge et stald eller skære up et dødt menneske - det er sådan set de talenter jeg har at tilbyde...

Man kan i hvert fald se på det som meget unikke talenter , som bestemt kan komme "in handy" en eller anden dag! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Man kan i hvert fald se på det som meget unikke talenter , som bestemt kan komme "in handy" en eller anden dag! :w00t:

Sikkert - og for egen del tror jeg det bliver det sidst nævnte som jeg får mest brug for :smile:

Link to comment
Share on other sites

Endelig helt rask igen :yahoo: Efter den omgang udtømning, har jeg brugt de sidste tre dage på at få energi og væske tilbage i kroppen igen, så det har været en del juice og frugt. Derfor bliver denne uge - som ellers skulle have været en carb uge - ikke så meget carbs igen, men ret low carb. Synes jeg fået mine carbs :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej igen

Er først tilbage på MOL igen efter weekenden, men du siger bare til hvis der er noget jeg kan hjælpe med :wink: Jo flere piger vi er i det felt jo sjovere er det også at deltage!

Det er det helt sikkert :bigsmile:

Jeg skal til at starte med sætte mig helt ind i AF hvad gælder poseringer, hvad for nogle tøj man skal have osv... Det er jo en videnskab i sig selv, næsten... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Det er det helt sikkert :bigsmile:

Jeg skal til at starte med sætte mig helt ind i AF hvad gælder poseringer, hvad for nogle tøj man skal have osv... Det er jo en videnskab i sig selv, næsten... :unsure:

Norah sendte mig nogle links i min log(indlæg af Norah, side 14), og du kan også finde nogle i hendes log. Det beskrev ret godt både i ord og billeder hvad der er gældende for BF og Af, samt hvad forskellen er :smile:

Sig til når du er frisk på en bikinirunde i høje hæle :tongue:

Edited by missLaw
Link to comment
Share on other sites

Norah sendte mig nogle links i min log(indlæg af Norah, side 14), og du kan også finde nogle i hendes log. Det beskrev ret godt både i ord og billeder hvad der er gældende for BF og Af, samt hvad forskellen er :smile:

Sig til når du er frisk på en bikinirunde i høje hæle :tongue:

Super, det tjekker jeg :cool:

Er det så det som bliver vores fælles træning torsdag? PW i bikini og høje hæle? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er det helt sikkert :bigsmile:

Jeg skal til at starte med sætte mig helt ind i AF hvad gælder poseringer, hvad for nogle tøj man skal have osv... Det er jo en videnskab i sig selv, næsten... :unsure:

Nej det er ikke så slemt for os i AF :smile: Sort ensfarvet poserings bikini og evt. en ensfarvet poseringbikini til finalen. Tøj til styrke og Fitness runden bestemmer du mere eller mindre selv, evt. et par korte stramme shorts og en enkel top. Det skal bare være let og til at bevæge sig i. Poseringerne er heller ikke det helt vilde. En front, 2 side og en bagfra og så ellers bare et smil :wink: Det sidste er ikke min stærke side, altså det med at smile :laugh:

Det var en af grundene til at jeg valgte AF

Link to comment
Share on other sites

Super, det tjekker jeg :cool:

Er det så det som bliver vores fælles træning torsdag? PW i bikini og høje hæle? :wink:

Uha! :crazy: PW i høje hæle tror jeg vil resultere i brækkede lemmer!!! :bigsmile:

I fitnessworld må man ikke låne salene til posering desværre, men måske vi kunne være i et andet center? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag 19 maj

Cardio

PW 60 minutter kl. 05.00 og kl. 17.30 60 minutter mere :walking:

Bodypump

Min sidste eftermiddagstime i pump, næste uge starter sommerskemaet.

Dagens kost

Saltkød

Energibar med nødder

Flødestuvet spinat

Wokblanding med kylling

Mexikansk bønsuppe

BCAA

CLA

Koffein

Beta alanin

:4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Nej det er ikke så slemt for os i AF :smile: Sort ensfarvet poserings bikini og evt. en ensfarvet poseringbikini til finalen. Tøj til styrke og Fitness runden bestemmer du mere eller mindre selv, evt. et par korte stramme shorts og en enkel top. Det skal bare være let og til at bevæge sig i. Poseringerne er heller ikke det helt vilde. En front, 2 side og en bagfra og så ellers bare et smil :wink: Det sidste er ikke min stærke side, altså det med at smile :laugh:

Det var en af grundene til at jeg valgte AF

Så skal jeg øve på at bredde mine vinger, m a o :4flex: Indtil videre ser jeg mest sjov ud når jeg prøver, tror der er et par teknikker jeg ikke har styr på. Må bare øve med missLaw og et kamera, så jeg kan se hvordan jeg ser ud bagfra.

Det lyder jo ellers dejligt nemt med tøjet :smile: Og så skal smilet bare på plads :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Uha! :crazy: PW i høje hæle tror jeg vil resultere i brækkede lemmer!!! :bigsmile:

I fitnessworld må man ikke låne salene til posering desværre, men måske vi kunne være i et andet center? :smile:

Ja, mon ikke vi kan finde et godt sted - måske kan man charme sig ind i Hvidovre, de har jo to sale... På Vesterbro har vi ikke noget spejl i vores sal, så det kan vi ikke rigtig bruge til noget. Steen lader os sikkert låne Brøndby, hvis det skulle være.

Link to comment
Share on other sites

Træningsoplæg i morgen:

I morgen, tirsdag, skal blive en cardiodag med fokus på at sparke konditionen lidt bagi... De 4 km løb vil blive udført i intervaller: 2 minutter løb, 2 minutter hvile. Jeg ved ikke hvad jeg laver når det gælder C2'eren, men jeg tænkte jeg ville udføre lidt syreagtig træning i morgen, for at presse mig til at blive bedre til den på de korte distancer. De 4000m tænker jeg dele op på 500 og 1000m intervaller med ikke specielt meget hvile i mellem.

Desuden band pull ups OH og UH grip, samt push ups. :bruce:

Link to comment
Share on other sites

Ja, mon ikke vi kan finde et godt sted - måske kan man charme sig ind i Hvidovre, de har jo to sale... På Vesterbro har vi ikke noget spejl i vores sal, så det kan vi ikke rigtig bruge til noget. Steen lader os sikkert låne Brøndby, hvis det skulle være.

Lyder fornuftigt :smile: Name the place and the time og jeg er der! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Lyder fornuftigt :smile: Name the place and the time og jeg er der! :superman:

Jeg ville lige høre en gang, evt har de brug for min hjælp på et hold på Vesterbro om eftermiddagen - ville fredag efter arbejde også passe dig?

Link to comment
Share on other sites

Super :smile:

Hvor er det nu dit arbejde ligger henne? Kan være vi kan tage selskab når du har fri, jeg er ikke på Vesterbro på fredag nemlig.

Skal i biffen ferdag og se Indiana Jones! Det havde jeg svedt ud!

Jeg har fri kl 16 i Gladsaxe, og kan være i hjemme kl 17... Så bliver det lidt presset. Hvad med lørdag formiddag?

Link to comment
Share on other sites

Skal i biffen ferdag og se Indiana Jones! Det havde jeg svedt ud!

Jeg har fri kl 16 i Gladsaxe, og kan være i hjemme kl 17... Så bliver det lidt presset. Hvad med lørdag formiddag?

Indy! :bruce:

Den må jeg også få set på et tidspunkt - kan huske jeg syntes det var SÅ fede når jeg var lille! :bigsmile: Især der hvor de spiser slange og tomatsuppe med koøjne.

Lørdag formiddag er også fin - jeg havde bare tænkt cykle i Hvidovre. Skal du med? :w00t: Du er jo blevet lidt af en cykelmygge efterhånden!

Link to comment
Share on other sites

Indy! :bruce:

Den må jeg også få set på et tidspunkt - kan huske jeg syntes det var SÅ fede når jeg var lille! :bigsmile: Især der hvor de spiser slange og tomatsuppe med koøjne.

Lørdag formiddag er også fin - jeg havde bare tænkt cykle i Hvidovre. Skal du med? :w00t: Du er jo blevet lidt af en cykelmygge efterhånden!

Det fedeste er der hvor ham heksedoktoren hiver hjertet ud på offeret :devil: !

Hvad tid i Hvidovre og hvilken slags time? Min kondition kan ligge på et meget lille sted p.t! Men netop derfor er det nok ikke en skidt idé! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share