Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Det fedeste er der hvor ham heksedoktoren hiver hjertet ud på offeret :devil: !

Hvad tid i Hvidovre og hvilken slags time? Min kondition kan ligge på et meget lille sted p.t! Men netop derfor er det nok ikke en skidt idé! :superman:

Jeg tænkte køre med på Steens begge timer, men behøver jo ikke køre 30 minutters timen, hvis du vil køre med på den gule og træne bagefter. Steen synes dog du skal med på 30 minutters timen i stedet for (han står her lige nu), fordi den er sejere. Det synes jeg også og så er smerten hård og kort - præcis som det skal være :wink:

Hvad har du lyst til?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sæføli' men derfor kan man jo godt foretage sig andre ting om formiddagen ikke? :wink:

Ja - også min tanke. De fleste andre plejer jo have brug for en hel dags hvile dagen efter en fest... Men nu er jo René +30 år trods alt...

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tænkte køre med på Steens begge timer, men behøver jo ikke køre 30 minutters timen, hvis du vil køre med på den gule og træne bagefter. Steen synes dog du skal med på 30 minutters timen i stedet for (han står her lige nu), fordi den er sejere. Det synes jeg også og så er smerten hård og kort - præcis som det skal være :wink:

Hvad har du lyst til?

Kort og hårdt lyder umiddelbart mest tiltalende! :devil: (No offense Equus...)

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag 20 maj

HELT som jeg først tænkt, blev ikke min træning i dag:

Morgencardio

PW 60 minutter

Jeg lykkedes på en eller anden måde inkorporere mit vækkeur i min drøm her til morgen. Det var Poul som vækkede mig og der lå jeg med mobilen i hånden, men havde ikke slukket for vækkeuret - bare trykket snooze, uden at vågne op af det. Som sagt - jeg forstå slet ikke hvordan jeg sluppet for at komme for sent på arbejde så langt...

Aftencardio

PW 80 minutter

Intervalløb

Opvarmning: 4 min 8,0

Intervaller: 5x(120+120sek)

C2

Opvarmning: 1000m 4:37:7

Spurter: 2x500m

Ved ikke helt hvad der var galt med den maskin - selv helt op på 10 kunne jeg godt komme op på 48 tpm og det plejer jer aldrig kunne. Til gengæld var det som jeg ikke kom nogen steder og skulle virkelig kæmpe for at komme under de 2 minutter... Sluttid begge gange blev 2:00:3 hhv 1:58:2. Normalt plejer omkring de 1:50 være en tid jeg kan nå uden de store problemer og tager jeg mig sammen kan jeg komme ned i 40'erne

Band assist OH pull ups

5x2 st :laugh: Nøj, det bliver en lang vej...

Push ups

2x15 st

Havde tænkt lave et par stiff legged deadlifts også, men syntes jeg kunne mærke min nakke en smule efter roningen, så tænkte jeg ville give den ro. Jeg kør hårdt på med Zon lige nu og synes jeg haft ENORM fremgang siden i lørdags, så jag vil lade den virke hele vejen uden forstyrrelser. :smile:

Nu skal jeg bage Dumlecookies :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

glad for at i kan more jer på min bekostning :tongue: og jeg kan love jer at +30 der hårdt

til gengæld ved jeg at jeg får min hævn, når Line har spinnet, can't wait :hehe:

Hehe, bare vent - snart får Line så god kondition, at hun kan løbe Kaizer træt :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag 21 maj

Morgencardio

PW 60 minutter

Pump

Core

undervisning halvanden time. Sidste pumptime for mig - både dejligt og kedeligt. Synes personlig det var federe kun at være deltager end underviser i det, men samtidigt er det jo altid hyggeligt at have hold :smile:

Cardio #2

PW 60 minutter

Det bliver alt for i dag. Har en lang dag på arbejde, skal have en hel del personlig træning også. Jeg bagt noget ekstremt godt i går... Har en tendens at bage mere når jeg er på diæt end når jeg ikke er. Det er som om man næsten får spist alt det lækkre, når man går rundt i duften af det en hel aften.

I går bagte jeg Humle og dumle kager og Dumlekladdkaka :4mewantfood: Humle og dume kager er chokoladecookies, hvor du ruller ind en dumlekaramel i hver cookie, før du bager dem. Og Dumlekladdkaka er en meget, meget blød chokoladekage hvor man kommer smeltede dumlekarameller ned i degen. Den bliver enormt sød, enormt sej og enormt god. Katten prøvede i løbet af natten at bryde sig ind til den. Han havde kradset indpakningen op her til morgen :bigsmile:

post-10656-1211366845.jpg

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag 21 maj

Morgencardio

PW 60 minutter

Pump

Core

undervisning halvanden time. Sidste pumptime for mig - både dejligt og kedeligt. Synes personlig det var federe kun at være deltager end underviser i det, men samtidigt er det jo altid hyggeligt at have hold :smile:

Cardio #2

PW 60 minutter

Det bliver alt for i dag. Har en lang dag på arbejde, skal have en hel del personlig træning også. Jeg bagt noget ekstremt godt i går... Har en tendens at bage mere når jeg er på diæt end når jeg ikke er. Det er som om man næsten får spist alt det lækkre, når man går rundt i duften af det en hel aften.

I går bagte jeg Humle og dumle kager og Dumlekladdkaka :4mewantfood: Humle og dume kager er chokoladecookies, hvor du ruller ind en dumlekaramel i hver cookie, før du bager dem. Og Dumlekladdkaka er en meget, meget blød chokoladekage hvor man kommer smeltede dumlekarameller ned i degen. Den bliver enormt sød, enormt sej og enormt god. Katten prøvede i løbet af natten at bryde sig ind til den. Han havde kradset indpakningen op her til morgen :bigsmile:

post-10656-1211366845.jpg

HA HA :laugh: sådan har jeg det også! idag bagte jeg kanelsnegle til forretningen og her dufter stadig uhm!

Kan man få opskriften på de dersens cookies? Hvad troede katten lige at den ville få ud af en cookie :blink:

Link to comment
Share on other sites

HA HA :laugh: sådan har jeg det også! idag bagte jeg kanelsnegle til forretningen og her dufter stadig uhm!

Kan man få opskriften på de dersens cookies? Hvad troede katten lige at den ville få ud af en cookie :blink:

Hehe, kanelsnegler er også en af mine klassiker på diæt :bigsmile: Folk tror bare nogle gange man er lidt tosset; i og med man ikke selv må spise dem, bliver man jo nødt at smide dem omkring sig. På et tidspunkt på lægestudiet, tog jeg næsten med hver dag og mer eller mindre tvang mine læsemakkere at spise dem. Det var bare alt muligt; nutellasnegle, banansnegle, Daimmuffins osv, osv... De klagede lidt til sidst over at de tog så meget på :innocent:

Hehe, jeg tror bare vores kat er mere en lovligt nysgerrig - han skal bare være med overalt. Ind imellem blander han sig når jeg børster tænder også og prøver gribe fat om tandbørsten :bigsmile:

Opskriften på cookies:

125g stuetemp smör

1,25 dl flormelis

1,25 dl muscovadosukker

1 æg

4 spsk kakao

2,25 dl hvedemel

1/2 tsk bagepulver

1 tsk vanillepulver

1/2 tsk salt

1 dl hakkede valnødder

20 st dumle

smør, flormelis og sukker røres godt sammen til en blød masse. Kom ægget ned og rør godt rundt. Ægget kan nemt skære sig her, men bare rør rundt med god kraft, så bliver det godt til sidst :smile: Kom mel, kakao, bagepulver, vanille, salt og valnødder ned. Stil degen i køleskabet 1 time. Del her efter degen i 20 dele, lav dem til små "plader" og rul en dumle ind i hver. Bages i ovnen på 190 grader 8-10 minutter. De er meget bløde når de kommer ud, så lad dem køles ned før du flytter dem.

Kladdkaka med dumle

100g smör

1 påse dumle

3 dl sukker

3 spsk kakaopulver

2 æg

1 tsk vanillepulver

1 1/4 dl hvedemel

Smør smeltes sammen med dumle. Æg piskes ordentligt med sukker. Kom mel, kakao og vanille ned og til sidst dumle/smørblandingen. Bages i en form i 175 grader 20-25 minutter, afhængig af hvor blød du vil have den :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag 22 maj

Morgencardio

PW 6 km

StramOp

Mini duathlon

Spinning30 og

Løbehold 55 minutter:

Opvarmning 8 minutter hvor man finder sin grundfart

3 intervaller: 2 minutter +2,0-2,5 km/h, 2 minutter +1,5 km/h, 2 minutter +2,0% stigning. 1 minuts pause mellem hvert interval

3 hårde intervaller: 2,5 minutter +2,0-2,5 km/h, 2,5 minutter +1,5 km/h, 1 minut +3,0% stigning, sidste 30 sekunder max spurt.

Puha, det var hårdt - kan godt mærke det mest er spurter jag laver for tiden. Var ved at dø i det langsomme tempo, men så snart man måtte give max gas, blev trinnet meget mere spænsdigt.

Til slut en gåtur hjem på 60 minutter med Poul - fik min fødelsesdagsgave i dag :bigsmile: Den er mega sej, smider et billede ind senere.

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Mit fine, fine bælte ser sådan ud:

post-10656-1211489669_thumb.jpg

:wub: På ryggen er der desuden graveret "Linnéa" med guldtekst! :w00t: Det er så pimp! Kan ikke vente til at få bruge det og løfte tungt. Det er lige før jeg kunne finde på at gå rundt med det bare fordi det er så flot :bigsmile:

Jeg er så til gengæld ikke så smart altid... I dag i badet, kunne jeg ikke lade være med at fascineres over at jeg begynder komme af med isoleringen på maven. Jeg tænkte jeg ville mærke lidt efter, hvor tykt fedtlageret det var. Så jeg stod og fleksede jernet og lægger så pludselig mærke til at der buler et eller andet ud, lige præcis der hvor ribberne mødes på forsiden. "Nej, hvor er nu det for en underlig byld jeg fået der!" Tænker jeg og begynder trykke lidt for at konstatere at det ikke er noget der bare flytter sig ved tryk. Jeg beslutter mig for at bevæge mig over til spejlet for at kigge bedre efter, med resultatet at jeg giver slip om min "pose" og bulen forsvinder... Det var sgu min øverste mavemulle! :laugh: Jeg har bare aldrig prøvet før at have en rectus abdominis som har masse nok til at stikke ud over ribberne.

Enormt fascineret løber jeg ind i soveværelset og fortæller det stolt for Poul - som så bare synes jeg er totalt åndssvag. Han kan ikke en gang huske den gang han ikke havde abs som var tykke nok at stikke ud over brystkassen... Det skal tydeligtvis mere til for at imponere på ham :dry:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Mit fine, fine bælte ser sådan ud:

post-10656-1211489669_thumb.jpg

:wub: På ryggen er der desuden graveret "Linnéa" med guldtekst! :w00t: Det er så pimp! Kan ikke vente til at få bruge det og løfte tungt. Det er lige før jeg kunne finde på at gå rundt med det bare fordi det er så flot :bigsmile:

Jeg er så til gengæld ikke så smart altid... I dag i badet, kunne jeg ikke lade være med at fascineres over at jeg begynder komme af med isoleringen på maven. Jeg tænkte jeg ville mærke lidt efter, hvor tykt fedtlageret det var. Så jeg stod og fleksede jernet og lægger så pludselig mærke til at der buler et eller andet ud, lige præcis der hvor ribberne mødes på forsiden. "Nej, hvor er nu det for en underlig byld jeg fået der!" Tænker jeg og begynder trykke lidt for at konstatere at det ikke er noget der bare flytter sig ved tryk. Jeg beslutter mig for at bevæge mig over til spejlet for at kigge bedre efter, med resultatet at jeg giver slip om min "pose" og bulen forsvinder... Det var sgu min øverste mavemulle! :laugh: Jeg har bare aldrig prøvet før at have en rectus abdominis som har masse nok til at stikke ud over ribberne.

Enormt fascineret løber jeg ind i soveværelset og fortæller det stolt for Poul - som så bare synes jeg er totalt åndssvag. Han kan ikke en gang huske den gang han ikke havde abs som var tykke nok at stikke ud over brystkassen... Det skal tydeligtvis mere til for at imponere på ham :dry:

hæ hæ .. sjov fortælling med dine mavemuller.. havde nogenlunde samme oplevelse med min serratus ant. i sin tid.... kan huske jeg var så ked af at mine ribben var blevet så synlige indtil det gik op for mig at det var min serratus ant. muskel :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hej Linis

Tusinde tak for opskriften den skal helt sikkert prøves af her i weekenden :wub:

Tillykke med dit lækre bælte det er for tjekket med navn bag på!

-kan huske at jeg sidste år også oplevede at da jeg var ved at klæde om en dag, så mig i spejlet og opdagede at der var noget der lignede de øverste mavemuskler, jeg fløj også straks ind til kæresten som var ved at knække sig af grin, han kunne sgu ikke se nogen... nej de mænd er ikke sådan at imponere..

Link to comment
Share on other sites

hæ hæ .. sjov fortælling med dine mavemuller.. havde nogenlunde samme oplevelse med min serratus ant. i sin tid.... kan huske jeg var så ked af at mine ribben var blevet så synlige indtil det gik op for mig at det var min serratus ant. muskel :w00t:

Skægt :bigsmile:

Meen... må nu indrømme at min forvirring var et luksusproblem - det gør mig ikke noget at de "underlige" ting som dukker op er muskler :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Linis

Tusinde tak for opskriften den skal helt sikkert prøves af her i weekenden :wub:

Tillykke med dit lækre bælte det er for tjekket med navn bag på!

-kan huske at jeg sidste år også oplevede at da jeg var ved at klæde om en dag, så mig i spejlet og opdagede at der var noget der lignede de øverste mavemuskler, jeg fløj også straks ind til kæresten som var ved at knække sig af grin, han kunne sgu ikke se nogen... nej de mænd er ikke sådan at imponere..

Vel bekomme :smile: Personlig synes jeg at kladdkakan er den absolut bedste af de to - jeg kan godt lide rigtigt klistrede ting :4mewantfood:

Hehe, det sjove er at de kærester der kan være rigtigt gode til virkelig at sige det lige ud. Ikke noget med "måske er det blevet større end før, men der kan stadigvæk arbejdes lidt" eller lignedne, det er bare "Hvad snakker du om?!?! Det der er sgu ikke noget særligt" :laugh:

Nå, kan jeg ikke vinde over Pouls absmasse, må jeg bare prøve at imponere igen den dag de er mere markeret end hans. :w00t:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Træning fredag 23 maj

Morgencardio

PW 30 minutter

Spinning 55 minutter

SatsGliding

Et nyt produkt fra Sats, hvor man kør rundt med små runde plader på gulvet. God træning for kontrollen af mavemusklerne og til dels også glutes. Sjovt at prøve :smile:

Aftencardio

PW 70 minutter

Link to comment
Share on other sites

Godformiddag

Jeg er "klar" til 30 min. timen i Hvidovre kl 11.50, har fået "hallpass" :bigsmile:

Skal efterfølgende træne ryg og skuldre :smile:

Superflotbælte,men hov fødselsdagsgave..er det ikke lidt tidligt???

Halløj!

Godt kørt i dag :devil: Og tak fordi jeg fik være med og løfte bagefter - fik helt upp lysten igen :smile: Nu vil jeg prøve køre på med vægttræning fra på mandag og så må vi jo se hvad der sker med nakken. Umiddelbart kan jeg ikke nu mærke noget efter vores træning sammen :4thumbup:

Vi ses senere! Nu skal jeg putte kødet i marinaden og rive agurken til tzatzikin :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag 24 maj

Morgencardio

PW 5,7 km til Hvidovre

Spinning

45 og 30 minutter. Til 30 minutterstimen joinede missLaw og bagefter gav vi vores ryg og skuldre en smule tæsk :king:

BO Rows

10 @ 40 kg

8 @ 50 kg

8 @ 60 kg

8 @ 60 kg

Latstræk

10 @ 30 kg

8 @ 40 kg

8 @ 40 kg

8 @ 40 kg

8 @ 40 kg

Siddende kabel row

10 @ 25 kg

8 @ 35 kg

8 @ 40 kg

8 @ 40 kg

Superman laterlas

ny øvelse for mig - ret fed!

10 @ 5 kg

10 @ 5 kg

10 @ 5 kg

Lateral raises

8 @ 10 kg

8 @ 10 kg

8 @ 10 kg

Arnold presses

10 @ 8 kg

10 @ 8 kg

10 @ 8 kg

Cardio

PW hjem, cirka de der 5-6 km (gik en anden vej hjem end jeg plejer)

Link to comment
Share on other sites

Fra i morgen prøver jeg min Sheiko jeg gået og vente på så længe nu :smile: Det bliver til en Zercher Sheiko, d v s at jeg kør Zercher squat i stedet for almindelig. Jeg har også sat en del af mine max ned af to simple grunde: 1. jeg har ikke løftet vægte i næsten en måneds tid efter hånden... :unhappy: 2. Jeg er på ret hård diæt, så skadesrisikoen er høj.

Videre komme min diæt se sådan ud at jeg sætter en øvre grænse for carbs og en øvre grænse for protein. Og så må jeg fylde resten ud med så meget fedt som jeg har lyst. Jeg ved nemlig at jeg kommer blive sulten nu igen, hvor jeg begynder løfte tungt. Så i de tilfælde hvor der er kris, er det tilladt for mig at fylde op med fedt. Det tror jeg fungerer ret godt for mig, da i hvert fald mættet fedt fungerer godt appetit regulerende på mig, hvorimod carbs bare gør mig mere sulten. Så, fortsat low carb i is :cool:

Den kommende uge - Sheiko uge1: (mine sedvænlige 2 timer PW hver dag skriver jeg ikke med)

Mandag

Dag 1 Sheiko

Tirsdag

Dag 2 Sheiko

Onsdag

Løb og/eller spinning

Torsdag

Sheiko dag 3, evt Hardcore, hvis jeg når hjem fra Odense til tiden for timens start

Fredag

Løb og/eller spinning

Lørdag

Spinning

Søndag

Spinning og Sheiko dag 4

Link to comment
Share on other sites

Halløj!

Godt kørt i dag :devil: Og tak fordi jeg fik være med og løfte bagefter - fik helt upp lysten igen :smile: Nu vil jeg prøve køre på med vægttræning fra på mandag og så må vi jo se hvad der sker med nakken. Umiddelbart kan jeg ikke nu mærke noget efter vores træning sammen :4thumbup:

Vi ses senere! Nu skal jeg putte kødet i marinaden og rive agurken til tzatzikin :4mewantfood:

Det var rigtig super træning, den har siddet godt de sidste par dage... DOMS!!! Godt din nakke ikke er mærket af det, bliver godt at se hvor meget fremgang Sheiko giver dig denne gang, du får nogle onde onde vinger! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag 26 maj

Morgencardio

PW 60 minutter

Om eftermiddagen blev det til noget gå rundt noget i Malmö i regnvejret. Lorte vejr, men det var en hyggelig tur. Vi landede på Athletic center, et totalt old school gym :bigsmile: BB billeder over det hele, en enorm mand i receptionen som blandede shakes og så en mega sød hund som hyggede sig med gæsterne i det lille caféagtige hjørne ved indgangen. Faldt i snak med en kvinde som trænede der, hun var body builder og havde gjort sin debut som 47 år! :blink: Hun havde nået op på en 4 placering til SM, og vandt overall til Luciacupen sidste år. Det er sgu sejt gjort, når man ikke er en af de tyngre body builders. Der var billeder af hende som trimmet, hun var også i god form!

Sheiko CMS - uge 1, dag 1

Zercher squat

5 @ 35 kg

4 @ 42,5 kg

4 @ 42,5 kg

3 @ 50 kg

3 @ 50 kg

2 @ 55 kg

2 @ 55 kg

2 @ 55 kg

2 @ 55 kg

2 @ 55 kg

Bænkpres

5 @ 27,5 kg

4 @ 32,5 kg

3 @ 37,5 kg

3 @ 37,5 kg

3 @ 45 kg

3 @ 45 kg

3 @ 45 kg

3 @ 45 kg

3 @ 45 kg

3 @ 45 kg

Squat

5 @ 35 kg

5 @ 42,5 kg

4 @ 50 kg

4 @ 50 kg

4 @ 50 kg

4 @ 50 kg

4 @ 50 kg

Band pull ups

1 x 6

1 x 5

1 x 4

1 x 4

1 x 3

Push ups

5 x 10

The insanity has begun... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share