Hvor høj er du og hvad er din total?


Thorhauge
 Share

Recommended Posts

Ynkeligt klynkeri?

Jeg mener ikke selv jeg har klynket i denne tråd eller skrevet noget patetisk.... folk har lagt mange ord i munden på mig og det er lidt sjovt at se at i alle mener jeg klynker og har givet op på forhånd...

Hvis jeg havde givet op ville jeg ikke bruge så meget tid på min træning som jeg gør, men jeg har indset at jeg aldrig kommer til at kunne gøre mig i en konkurrence og det er jo bare noget man må indse og så komme videre.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det der irriterer mig er bare at folk der er 40 cm lavere og vejer det samme som mig har en kæmpe fordel i form af mere masse og kortere vandring... og det kan i ikke komme udenom!

Det er fordi du ikke skal veje det samme som en person der er 40cm lavere. I så fald er han jeg langt mere massiv end dig, og så er det jo ikke så mærkeligt at han kan løfte mere. :smile:

Dengang jeg startede med at løfte vægte, kan jeg huske vi havde en masse omkring vægt. Eksempelvis hvis man vejede 10kg mere i kropsvægt, så skulle man også løfte 10kg mere i øvelserne ellers var det fordi man var slappere, uanset højden.. :blink::laugh: Og det shit troede vi virkeligt på.

Kan godt lidt forstå din bitterhed, da jeg også selv er halvhøj, men det nyttere bare ikke rigtigt noget.

Der findes 2 former for talent.

1)Genetisk (højdre, proportioner, antal af hvide muskel fibre, Evne til at fyrer disse, test niveau osv..)

2) Træningstalent (Evnen til at træne hårdt og seriøst hver gang og hele tiden kende sin krops så man kan forbedre svagheder + vide hvornår man er overtrænet og hvornår man bare skal give den max gas. Vedholdenhed . osv osv...)

Nummer 2 siges at være den vigtigste :smile:

Link to comment
Share on other sites

Kan godt lidt forstå din bitterhed, da jeg også selv er halvhøj, men det nyttere bare ikke rigtigt noget.

Der findes 2 former for talent.

1)Genetisk (højdre, proportioner, antal af hvide muskel fibre, Evne til at fyrer disse, test niveau osv..)

2) Træningstalent (Evnen til at træne hårdt og seriøst hver gang og hele tiden kende sin krops så man kan forbedre svagheder + vide hvornår man er overtrænet og hvornår man bare skal give den max gas. Vedholdenhed . osv osv...)

1) Ja den har jeg så ikke helt med mig.

2) Jeg giver den gas nu og har gjort det lige siden jeg startede, men det ændrer ikke på at jeg skal have 150kg på rammen før jeg kan være med i noget som helst.

Er der noget galt i at være lidt bitter? Der er ikke ret mange af jer der har samme problem så jeg er ikke sikker på at i kan sætte jer ind i det... og så er det også bare nemmere at sige at jeg er et tudefjæs!

Link to comment
Share on other sites

1) Ja den har jeg så ikke helt med mig.

2) Jeg giver den gas nu og har gjort det lige siden jeg startede, men det ændrer ikke på at jeg skal have 150kg på rammen før jeg kan være med i noget som helst.

Er der noget galt i at være lidt bitter? Der er ikke ret mange af jer der har samme problem så jeg er ikke sikker på at i kan sætte jer ind i det... og så er det også bare nemmere at sige at jeg er et tudefjæs!

Ja, gu fanden er der noget i vejen med at være bitter?? Hvad tror du selv?? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Afmontér nu tudefjæs. Hvis du pakker en anstændig masse på din høje ramme, så du kommer op på en 100-110 kg oder so, bliver du da et MEGA hit blandt tøserne. De elsker høje fyre og har man også lidt masse kan de næsten ikke styre det. Og træn nu hårdt og spis seriøst i en 3-5 år mere, som mange herinde har gjort, inden du snakker om at være for slap og ranglet.

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Well, måske skulle du overveje at begynde at spille skak eller basketbold hvis det går dig så meget på.

Simon, der selv er 190cm lav :cool:

Edited by simoh
Link to comment
Share on other sites

Det er fordi du ikke skal veje det samme som en person der er 40cm lavere. I så fald er han jeg langt mere massiv end dig, og så er det jo ikke så mærkeligt at han kan løfte mere. :smile:

Helt enig, jeg skal fx ikke være i samme vægtklasse som min lillebror, som er 15 cm lavere (hvis det ikke er mere :tongue:). Man skal prøve at finde sin optimal vægt og den er ikke den samme, hvis man er 160 cm eller 190 cm.

Link to comment
Share on other sites

Jeg holder mig i 110 indtil næste år, men der har jeg planer om 125. 125+ venter jeg lige et års tid eller 2 med :innocent:

Og forresten så er det ikke trøffler, det er snøfler :devil:

Edited by p1kz0r
Link to comment
Share on other sites

Jeg mener ikke selv jeg har klynket i denne tråd eller skrevet noget patetisk
not true.....du klynkjer da i følgende quote, OG i de efterfølgende:
et der irriterer mig er bare at folk der er 40 cm lavere og vejer det samme som mig har en kæmpe fordel i form af mere masse og kortere vandring

lad os så lige tage denne her quote

folk har lagt mange ord i munden på mig og det er lidt sjovt at se at i alle mener jeg klynker og har givet op på forhånd...
lagt ord i munden på dig??? - du er jo helt væk. Du har jo tidligere skrevet disse ting:
Det jeg vil frem til er at ingen høje mennesker kan blive stærke!
men jeg har indset at jeg aldrig kommer til at kunne gøre mig i en konkurrence og det er jo bare noget man må indse og så komme videre.

ordene kommer du selv med. Du HAR jo givet op på forhånd når du skriver den slags ting ;-)

og du sætter da godt nok en mental barriere op for dig selv. Har man først sagt til sig selv man ikke kan, så lykkes det selvfølgelig aldrig

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Der er ikke nogen mental barriere, der er en fysisk barriere for hvad jeg kan løfte. Jeg kommer aldrig nogensinde til at veje 180kg. Jeg vejer i forvejen 100kg og er begyndt at have problemer med at få tøj der passer.... så hvis først vægten siger 180kg så er der dømt klamt monster i joggingbukser resten af livet.

Link to comment
Share on other sites

Der er ikke nogen mental barriere, der er en fysisk barriere for hvad jeg kan løfte. Jeg kommer aldrig nogensinde til at veje 180kg. Jeg vejer i forvejen 100kg og er begyndt at have problemer med at få tøj der passer.... så hvis først vægten siger 180kg så er der dømt klamt monster i joggingbukser resten af livet.

Så lad være med at brokke dig.

Link to comment
Share on other sites

Der er ikke nogen mental barriere, der er en fysisk barriere for hvad jeg kan løfte. Jeg kommer aldrig nogensinde til at veje 180kg. Jeg vejer i forvejen 100kg og er begyndt at have problemer med at få tøj der passer.... så hvis først vægten siger 180kg så er der dømt klamt monster i joggingbukser resten af livet.

Du er over 2 meter ikke??? Og vejer kun 100 kg. Jeg er 190 og vejer 121 kg. og kan sagtens finde tøj. Jeg kan ikke se problemet :dry: Prehn vejer kun ca. 10 kg. mindre end dig men er 30 cm lavere og han er ikke tyk eller stor. En vægt på 130 kg. ville du sagtens kunne klare uden probs.

Link to comment
Share on other sites

Du er over 2 meter ikke??? Og vejer kun 100 kg. Jeg er 190 og vejer 121 kg. og kan sagtens finde tøj. Jeg kan ikke se problemet Prehn vejer kun ca. 10 kg. mindre end dig men er 30 cm lavere og han er ikke tyk eller stor. En vægt på 130 kg. ville du sagtens kunne klare uden probs.

Jeg sigter pt efter noget der ligner 124kg. Men 124kg er stadig ikke nogen vægt for en gut på 2.02m.

Men jeg har allerede taget 20kg på siden jeg startede... så jeg tager det lidt med ro. Har allerede skiftet hele min garderobe en gang. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Ja vi gider ikke stå op kl 3 om morgenen til næste stævne fordi en eller anden metrosexuel homo vil veje ind i 90... host hesten host :innocent:

hey...jeg vejede næsten 93 kg i morges så jeg er da så tæt på at fylde 100 kg ud som man kan komme..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share