Hvor høj er du og hvad er din total?


Thorhauge
 Share

Recommended Posts

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Du er jo også endnu et klasse-eksempel på en mand, bygget til 125+ :smile:

Ja jeg bliver desværre nødt til at rose dig hest du har gjort det virkelig godt det seneste stykke tid og er blevet mere og mere led samtidig med at vægten og lean BM er steget :superman:

Link to comment
Share on other sites

Det hele er kørt ud på et sidespor, her er essensen:

Hvis jeg skal være rigtig stærk, så skal jeg veje 150kg+.

Jeg vil ikke veje 150kg.

Ja, såfremt du vil være styrkeløfter på internationalt plan skal du nok op omkring de 150 kg. Men såfremt du ellers går til den i din træning og har blot en smule talent ser jeg intet til hinder for at du kan blive en udemærket løfter med en vægt på 120-130kg. Du bliver nok ikke ligefrem en trussel mod Morten Sørig, men omvendt er der sgu næppe mange på dette forum der når så langt...

Link to comment
Share on other sites

Ja, såfremt du vil være styrkeløfter på internationalt plan skal du nok op omkring de 150 kg. Men såfremt du ellers går til den i din træning og har blot en smule talent ser jeg intet til hinder for at du kan blive en udemærket løfter med en vægt på 120-130kg. Du bliver nok ikke ligefrem en trussel mod Morten Sørig, men omvendt er der sgu næppe mange på dette forum der når så langt...

I know... Men jeg vil helst holde mig i det område, for det skal jo også være sådan at jeg kan fungere normalt i min hverdag.

Link to comment
Share on other sites

120-130 er da også pænt. Det kan sagtens lade sig gøre at løfte nogle gode vægte med den kropsvægt. 130kg på dig giver et højere BMI end det jeg har

Ja, 120 skal jeg nok nå på et tidspunkt... når jeg stopper med at bøsse den, jeg får slet ikke nok kcal pt. Har siddet fast omkring 100kg i et par måneder tror jeg. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share