BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Ikke bare Arnold, men i særdeleshed Franco og Zane!!?? Han var måske lidt for introvert, så vidt jeg forstår. Til dels en effekt af at have været i Vietnam. Læste en historie om, at hans deling var faldet i et baghold og han måtte ligge og spille død for at overleve. Også da en vietkong stak en kniv i låret på ham for at tjekke :cry:

Desuden er jeg ikke sikker på, at jeg er enig i at han havde små ben. Hans baglår var vilde og det var sku et sjældent syn i de dage. Udover Platz var der sku langt mellem de gode skinkestrenge..

Robby var for kontroversiel til at Weider kunne have ham som champ. En Vietnamveteran med dybt venstreorienterede holdninger passede ikke ligefrem ind i Weiderklanens planer. At han så burde have vundet Mr. O et par gange er en anden sag. Hans fysik var jo fremragende og hans konkurrenceform var klart forud for sin tid. Hans eneste reele svaghed var læggene, men til gengæld havde han jo fantastiske arme, ryg, skulder, bryst og haser. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mit indlæg om Robby the disco boi var lettere ironisk :wink:

Hans baglår kunne tænkes at komme fra hans brug af dødløft? Han skulle være pænt led i øvelsen og bruge den regelmæssigt.

Robby siger selv at hans fantastiske baglår stammer fra hans atletikkarriere. Inden han blev soldat i Vietnam var han blandt de 10 bedste 100 meter løbere i USA. Med hensyn til dødløft, så er han ekstremt stærk i den øvelse. I 97 så jeg ham kører reps med +300kg i Gold´s Gym i Venice. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Eddie og Darryl, NPC USA Championships 89

post-1781-1140270948_thumb.jpg

Eddie og Danny, Niagara Falls Pro 90

post-1781-1140271145_thumb.jpgpost-1781-1140271213_thumb.jpg

En ung Eddie kører lidt tung bænk

post-1781-1140271381_thumb.jpg

Eddies styrkeresultater. :smile:

1984

Poston's Bench Press Championships, 220lb class - 1st Best Lifter, 510 lbs

East Coast Strongman Championship - 1st

West Coast Bench Press Championship, 220lbs class - 1st, 525 lbs

Tampa Bench Press Championship, 220 lbs class - 1st Overall, 550lbs

1985

Buckeye Strong Man, 200lbs class - 1st Overall & Best Lifter, 575lbs Bench, 825lbs Squat

Florida State Bench Press Championship - 1st Best Lifter, 560lbs Bench

Jacksonville Strong Man, 220lbs class - 1st, 560lbs Bench

1986

Jacksonville PAL Bench Press Championship, 200lbs class - 575lbs Bench

Jacksonville PAL March of Dimes Bench Press - 1st Overall

Top Bench was 515lbs, so Eddie opened with 515lbs and did 8 reps, 1 for each disabled child at the show

Florida State Bench Press Rick Poston, 220lbs. class - 610lbs Bench

New world record in 220 lb. class (Teenage and Men's Open)

Link to comment
Share on other sites

Til dels en effekt af at have været i Vietnam. Læste en historie om, at hans deling var faldet i et baghold og han måtte ligge og spille død for at overleve. Også da en vietkong stak en kniv i låret på ham for at tjekke :cry:

Minder mig om den historie som den store neger 'frost' fortæller i from dusk til dawn.... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share