BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Lidt gay, men er der nogen der ved hvem han er?

Jeg aner ikke hvor jeg har billedet fra...

Han er lidt malplaceret, gad bare ikke starte en hel tråd om ham...

Aner ikke om det er gay eller malplaceret, men kunne jeg komme til at se sådan ud, ville jeg daffe rundt i bar overkrop alle årets 365 dage!! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Damn Flex havde en hidsig krop engang, han må da have været tæt på en Mr O titel eller to?

Mht. ham modellen så tror jeg at han in real life ville få en hel del herinde til at ligne ål, men det er også tydeligt at der på billedet er brugt godt med babyolie og lyssætning.

Link to comment
Share on other sites

Det skal jeg ikke gøre mig klog på, men tynd er han da...

Haha, ja, efter vores standarder herinde ser alle jo tydnde ud. Faktum er, han har en kanon god fysik - i hvert fald som billedet viser ham! Jeg skal ikke kunne sige, hvorvidt det er blevet meget redigeret eller ej ;)

Jeg synes bare efterhånden folk slynger "pind!" af i flæng. Det er altså ikke alle, der absolut vil veje 110kg+ :)

Link to comment
Share on other sites

Haha, ja, efter vores standarder herinde ser alle jo tydnde ud. Faktum er, han har en kanon god fysik - i hvert fald som billedet viser ham! Jeg skal ikke kunne sige, hvorvidt det er blevet meget redigeret eller ej ;)

Jeg synes bare efterhånden folk slynger "pind!" af i flæng. Det er altså ikke alle, der absolut vil veje 110kg+ :)

So? Dette er stadig en BB-tråd (som sagt så mange gange før) og modellen på billedet er IKKE BB'er :smile: Han hører hjemme andetsteds :wink:

Link to comment
Share on other sites

So? Dette er stadig en BB-tråd (som sagt så mange gange før) og modellen på billedet er IKKE BB'er :smile: Han hører hjemme andetsteds :wink:

Nu Skriver Underwear jo også at den muligvis er lidt malplaceret så ingen grund til at råbe:"Pind"

Nu ved jeg du selv har stillet på til Bodyfitness som jo nu hedder Classic Bodybuilding. Og jeg vil da ikke råbe pind efter dig hvis der blev postet et billede af dig herinde, selvom du er laangt mindre end de store Prof bodybuildere :wink:

Ville personligt også gå efter et lidt mere "Buff" og massivt look, men når det er sagt så har manden da en rigtig flot fysik, som da klart er opnået ved at løfte jern. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu Skriver Underwear jo også at den muligvis er lidt malplaceret så ingen grund til at råbe:"Pind"

Nu ved jeg du selv har stillet på til Bodyfitness som jo nu hedder Classic Bodybuilding. Og jeg vil da ikke råbe pind efter dig hvis der blev postet et billede af dig herinde, selvom du er laangt mindre end de store Prof bodybuildere :wink:

Ville personligt også gå efter et lidt mere "Buff" og massivt look, men når det er sagt så har manden da en rigtig flot fysik, som da klart er opnået ved at løfte jern. :smile:

Du er jo buff :wink::tongue:

Til en ikke-styrkeløfter og strand-mis som mig er det stort nok. :blush:

Og specielt nu når Cat sidder og savler over den :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nu Skriver Underwear jo også at den muligvis er lidt malplaceret så ingen grund til at råbe:"Pind"

Nu ved jeg du selv har stillet på til Bodyfitness som jo nu hedder Classic Bodybuilding. Og jeg vil da ikke råbe pind efter dig hvis der blev postet et billede af dig herinde, selvom du er laangt mindre end de store Prof bodybuildere :wink:

Ville personligt også gå efter et lidt mere "Buff" og massivt look, men når det er sagt så har manden da en rigtig flot fysik, som da klart er opnået ved at løfte jern. :smile:

Han er stadig ikke bb'er :smile: -og jeg har svært ved at se hvad mit eget engagement i sporten har med det at gøre...?

Link to comment
Share on other sites

So? Dette er stadig en BB-tråd (som sagt så mange gange før) og modellen på billedet er IKKE BB'er :smile: Han hører hjemme andetsteds :wink:

Rigtigt, men det ændrer ikke på mandens gode form ;) Nu er det heller ikke et personligt hetz, for jeg synes generelt, det er lidt attituden herinde ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share