BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Du er jo buff :wink::tongue:

Til en ikke-styrkeløfter og strand-mis som mig er det stort nok. :blush:

Og specielt nu når Cat sidder og savler over den :laugh::tongue:

Hehe! Jaja, sindsygt buff :4thumbup:

Han er stadig ikke bb'er :smile: -og jeg har svært ved at se hvad mit eget engagement i sporten har med det at gøre...?

Han løfter vægte, med det formål at få større muskler. Han bygger muskler, ergo er han bodybuilder. :smile:

Læs hvad jeg skriver...

Manden er selvfølgelig også bodybuilder... Ellers er jeg da i hvert fald ikke, for han er da i bedre form end mig :o

Netop også min mening :smile:

Link to comment
Share on other sites

Læs hvad jeg skriver...

Manden er selvfølgelig også bodybuilder... Ellers er jeg da i hvert fald ikke, for han er da i bedre form end mig :o

En BB'er knækker arme på en scene... En model går lange ture på stranden med en gay fotograf.

-siden hvornår er din fysik blevet pejlemærke for definitionen på en Bodybuilder?

Link to comment
Share on other sites

Han løfter vægte, med det formål at få større muskler. Han bygger muskler, ergo er han bodybuilder. :smile:

Netop også min mening :smile:

Godt, så ALLE der løfter vægte er BB'ere... geez...

En sten kan ikke flyve. Morlille kan ikke flyve. Ergo; morlille er en sten...?

Edited by Tunen
Link to comment
Share on other sites

Godt, så ALLE der løfter vægte er BB'ere... geez...

En sten kan ikke flyve. Morlille kan ikke flyve. Ergo; morlille er en sten...?

Fint - jeg skærer det ud i pap! En BB'er behøves ikke nødvendigvis have større ben end mine lår, før han rent faktisk falder ind under den kategori...

Link to comment
Share on other sites

En BB'er knækker arme på en scene... En model går lange ture på stranden med en gay fotograf.

-siden hvornår er din fysik blevet pejlemærke for definitionen på en Bodybuilder?

Du er satme stædig. Forsøg nu for fanden da at læse hvad jeg skriver med et minimum af hjernekapaciteten på "on", så vil du måske forstå, min pointe var en anden...

Link to comment
Share on other sites

Godt, så ALLE der løfter vægte er BB'ere... geez...

En sten kan ikke flyve. Morlille kan ikke flyve. Ergo; morlille er en sten...?

Hehe! Forstår simpelthen bare ikke hvorfor at folk råber"ååååååålll, han er fanme ikke bodybuilder" bare fordi man poster en mand der ikke er inkaneret 100% bodybuilder hvilket jeg vedkender mig at han højst sandsynligt ikke er.

Men ingen tvivl om at manden træner med vægte med det formål at opnå en muskuløs æstetisk fysik, ligesom "Rigtige" bodybuildere gør. Forskellen er vel bare at han har sat grænsen for hvor stor han skal være, hvor hardcore bodybuilding handler om så meget masse som muligt med laveste mulige fedtprocent.

Er enig med dig i at han ikke er 100% Bb'er men når Underwear starter med at skrive at han måske er lidt fejlplaceret og så folk kommer rendende og råber"HEy, han er sgu fejlplaceret han er slet ikke bodybuilder" Synes jeg er lidt plat.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share