BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Skægt at se en mand, som praktisk talt aldrig lavede isoøvelser i sin træning, kun bliver afbilledet, når han pumper arme

Jeg går ud fra at det er Robby du mener. At han praktisk talt aldrig lavede isoøvelser i sin træning er nok en overdrivelse. Men han laver altid en god mængde basic inden han kørte iso. Jeg har selv overværet Robby træne flere gange i LA, og han kørte hver gang både basis- og isoøvelser. Jeg smider iøvrigt en del flere billeder af Robby en af de kommende dage. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvad med nogle billeder af Serge Nubret. Han var sgu imponerende æstetisk bygget, men jeg har kun set de 2-3 mest almindelige billeder med ham.

Serge Nubret var bare sindsygt fedt bygget. Og det er han for den sags skyld stadigvæk i en alder af over 60 år. Så ham i en af standene til Mr Fitness 2004, og der var han sgu en af de bedst byggede tilstede den dag. :4thumbup:

nub44.jpg

sn94.jpg

sn139.jpg

sn134.jpg

Link to comment
Share on other sites

Er der nogen der ved hvor gammel arnold er på dette billede. Der stod ikke noget der hvor jeg fandt det.

arnoldschwarzeneggerposters4tv.jpg

Som Frank Zane tilhænger må jeg jo hellere liiige...

frank9oq.jpg

... lille lille lille mand...

Men jeg kunne også godt leve med Francis Benfatto's fysik :tongue:

francisbenfatto26ih.jpg

francisbenfatto3sc.jpg

Selv om den godt kunne ligne til forveksling. :innocent:

louferrigna19935jm.jpg

(1993)Der er sket meget siden...

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Billedet er fra 92 :wink:

My bad :blush:

Og jeg skal selvfølgelig liiiige...

200209050015343lt.jpg

Den mand kan bare ikke se dum ud, lige meget hvor meget eller hvor lidt hår han har (hvis man ikke har luret den, så klik på "ikke")

frankzane22rd.jpg

Jeg ved godt det er vinklen der gør det, men læg lige mærke til venstre arm. tiny...

arnold121ea.jpg

Ved godt det her er total offtopic, men er jeg den eneste...

bc1320fs.jpg

spock0018tc.jpg

...der synes det ligner... :tongue:

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

HVORFOR blev han aldrig mr. O? Fatter det ikke??

Helt enig. Han havde flot talje og viiildt vacuum. Led fysik med vanvittige peaks på bisserne.

Bedre konditionering end Ahnuuld.

Ja man fatter det ikke ud fra hans fysik. Men fysikken har nu aldrig været det eneste kriterie, Joe valgte sinbe champs ud fra :dry:

Link to comment
Share on other sites

Ikke bare Arnold, men i særdeleshed Franco og Zane!!?? Han var måske lidt for introvert, så vidt jeg forstår. Til dels en effekt af at have været i Vietnam. Læste en historie om, at hans deling var faldet i et baghold og han måtte ligge og spille død for at overleve. Også da en vietkong stak en kniv i låret på ham for at tjekke :cry:

Desuden er jeg ikke sikker på, at jeg er enig i at han havde små ben. Hans baglår var vilde og det var sku et sjældent syn i de dage. Udover Platz var der sku langt mellem de gode skinkestrenge..

Link to comment
Share on other sites

Ikke bare Arnold, men i særdeleshed Franco og Zane!!?? Han var måske lidt for introvert, så vidt jeg forstår. Til dels en effekt af at have været i Vietnam. Læste en historie om, at hans deling var faldet i et baghold og han måtte ligge og spille død for at overleve. Også da en vietkong stak en kniv i låret på ham for at tjekke :cry:

Desuden er jeg ikke sikker på, at jeg er enig i at han havde små ben. Hans baglår var vilde og det var sku et sjældent syn i de dage. Udover Platz var der sku langt mellem de gode skinkestrenge..

Mit indlæg om Robby the disco boi var lettere ironisk :wink:

Hans baglår kunne tænkes at komme fra hans brug af dødløft? Han skulle være pænt led i øvelsen og bruge den regelmæssigt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share