TRS - Pullup FANatic!


TRS
 Share

Recommended Posts

210513. Tirsdag

HS skill

5km jog @ 23:30min

Stretch + SMR + 10min sømmåtte

220513 Onsdag. (Let)

HS + FL skill

Extreme fat chins: 10x3 (1min, revolving handle)

Back ext: 3x15

Plate curl: 3x3x15kg

Extreme fat BW rows: 10,8,8 (revolving handle)

Extreme fat EZ rev curl: 4,4,4x27kg

Dejlig let omgang for arme og ryg men tough for grebet. 10000x hårdere når fat gripz ka spinne om stangen. Har haft dødsdoms i bicep efter mandagens træning...

Link to comment
Share on other sites

Doc --> nej der var stortset ik andet end grønt og kød på programmet. Kan mærke det allerede blir tough denne gang her 5 dage inde i "diæt". Leger med guardens "sixpack på 6 uger" madplan..

Ang doms så tror jeg det var kombi af one arm lock of og backlever. Jeg havde faktisk IOMS efter træningen, der var crazy..

Link to comment
Share on other sites

Jo da :).. Ka dog ik holde den mere end 1 sek, men den er rock solid i det sekund :)..

Vol 2:

5km jog @ 23min

Stretch + 10min sømmåtte

Alt i alt en pisse go træning uge. 1-2 pas dagligt med fokus på chins og let BB for resten. Kosten har spillet max i denne uge. 1kg grønt og 1kg kød dagligt. Derudover massere udstræk og kolde bade. Alt i alt en pisse god uge :).. Utroligt så meget d har og sige når der kommer ordentlig brændstof på motoren. Er super motiveret for max effort, og havde jeg massen til det ville jeg overveje a stille og i noget. Pisse fedt a gå all in med alle aspekter..

Link to comment
Share on other sites

HS + straddle FL skill

God fredags træning. Håndstand og straddle FL kørte super. Lidt hygge bænk. BW 89kg..

bruger eller har du brugt nogen specifik progression i din straddle og er det på P-bar ?

Og så kunne jeg godt bruge nogle gode råd til fri håndstand hvis du har nogen?!

Link to comment
Share on other sites

270513. Mandag

HS + FL skill

OAC lockoff:

V: 3,5,4,2 sek

H: 3,10,9,5 sek

Dips: 10x BW, 10, 20, 30, 40kg

Bearhug RFESS: 10x BW, 10, 20, 30kg

DB preacher curl: 3x8x20kg

Hyper ext: 18,15,15

En smule tømmermænd og ingen saft i venstre gun ved lockoff! Fin hurtig FB træning dog..

Link to comment
Share on other sites

290513. Onsdag: (Let)

HS + FL skill

Finger chins:

Fuck finger: 5x1

Lille + ring finger: 5x1

Lange + pege: 3x5

CG bænk: 10x20, 40, 60, 80, 5x100kg

DB CSR: 20,15,15x21kg

DB preacher: 3x8x21kg

Hyper ext: 20,20,15

Fin let onsdags upper body. Lidt grip træk til poterne og pump på bicep. Legede med lidt hspu fritstående, med lidt regelmæssig øvning ska de nok komme. Nu grønt og fisk 💪..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share