TRS - Pullup FANatic!


TRS
 Share

Recommended Posts

230913. Mandag

HS skill

CG bænk: 5x5x110kg.... Density PR!

Grip chins: 5x1,2,3,4,5x25kg .. 75 rep og Hård omgang, måske jeg holder mig til 3 rungs istedet..

Skater SQ: 5x5x20kg

Tricep: 5x20

En smule ramt af tømmermænd :). Utroligt som min krop føles mere og mere skadet s d skidt!

Link to comment
Share on other sites

Dan Johns nyeste artikel på T-nation:

http://www.t-nation.com/workouts/10000-swing-kettlebell-workout

Super fedt program der involvere en masse swings samt pres og chins! Lyder nærmest som om han har lavet det TIL mig :).. Vil gi det et skud i nærmeste fremtid... Senere upper body pull!.

Det ser meget spændende ud, det undrer mig bare at han kun anbefaler det som en 'one and done' ting og dernæst foreslår en omgang Wendler.

Link to comment
Share on other sites

300913. Mandag

Så skete det der ikke måtte ske! Træningen kørte indtil nu pisse godt og havde ikke ondt nogen steder overhovedet. Bænkede og supersætted med chins. I 4. Sæt bænk midt i 2. rep fik jeg et voldsomt jag i højre pec og spotter måtte løfte stangen. Har aldrig haft fiber i pecs før men må være noget i den stil.. Derfra kunne jeg intet lave der aktiverede pecs. Ingen chins ;(...... Lavede lidt let tricep og bicep og dernæst hjem på sofaen og ha is på.. Håber virkelig d blot r en fiber der ska ha lidt ro og is :(... Træningen kørte eller pisse godt..!!

HS skill

CG bænk: 3,3,3,2x115kg .... Aaaav..!

Grip chins: 2x1,2,3,4x30kg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share