Garrish: Log II ~Begynder Styrkelöft~


Garrish
 Share

Recommended Posts

Går ud fra at det var en hentydning til at nu kan jeg godt komme igang med at lave det program til dig :tongue:

Skal nok, skal nok!!! :smile: Er det i orden hvis det er färdigt til du kommer hjem fra ferie??

Nej overhovedet ikke :tongue:

og jo det kan fint vente... så bränder jeg lige lidt uovervejet bänk af i Horsens de näste par uger :superman:

Imorgen skal jeg så göre et ärligt forsög på det samme i squat :blush: målet må väre 120/125 og 130/135 (det sidste ikke så trolig)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 310
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Imorgen skal jeg så göre et ärligt forsög på det samme i squat :blush: målet må väre 120/125 og 130/135 (det sidste ikke så trolig)

Nu husker du go teknik HELE vejen igennem!!! :smile:

Ikke noget med at snyde, fordi jeg ikke er der til at holde öje med dig :devil:

Hey skipper.. Ja, du må jo lige få jordet noget ordentlig træning af her.. Vi har masser af mag :bigsmile: ..

Hvornår var det du kom??

Hold lige et halvt öje med ham, så han ikke laver noget fusk :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 30. august 2006

15-20 min :walking: til träning med Illdisposed i :headphonedance:

10-15 min udsträkning

Squat

20*20 kg

10*40 kg

10*50 kg

-----------

5*70 kg

5*90 kg

5*90 kg

5*100 kg

5*110 kg

5*115 kg

5*120 kg

5*125 kg

3*130 kg

3*135 kg

Missionen udfört. 5RM og 3RM fundet. Teknikken var ganske god selv på de tungeste sät, jeg kan godt märke at den nye teknik holder "pakken" bedre spändt og modvirker at jeg falder fremover m overkroppen. Underlig nok har jeg mere ondt i armene en noget andet sted efter den her omgang.

Edited by Garrish
Link to comment
Share on other sites

Hey skipper.. Ja, du må jo lige få jordet noget ordentlig træning af her.. Vi har masser af mag :bigsmile: ..

Hvornår var det du kom??

Jeg ruller ind på lördag, söndag går m Stones men mandag bliver jeg jo nok nöd til at få gang i noget jern :superman: .

Hvornår på dagen plejer du at träne?

Link to comment
Share on other sites

Fed.. blir sq sjovt at hilse på.. jeg plejer at træne ved omkring 17 tiden..

Det lyder fint... nu er der vel nogen på det tidspunkt som jeg kan betale til? hvor meget jeg nu så skal hoste op med... undre om det ikke kunne gå at lave en to ugers aftale af en eller anden slags :dry:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 31. august

-let bänkpres-

20*20 kg

10*40 kg

8*70 kg

8*90 kg

3*100 kg

1*110 kg

Peck-Deck

3*15

RM-stuff

4 övelser 2*20 i alle

Face pull

2*20

Reb push-down

2*15

DB hammer curl

2*12

Udsträkning

10-15 min

En lille let omgang inden jeg tager 3 ugers ferie fra arbejde. Det skal blive spändende og se hvordan kroppen reagere når den kun skal bruge energi på träning. Så de näste 3 uger skal der brändes MAX. ME-front squat er först på programmet :devil:

Edited by Garrish
Link to comment
Share on other sites

Jeg troede at jeg skulle ned of front squatte en smule i Horsens Styrkeløft Klubs fine lokaler.. men det ikke lige som jeg havde håbet.

Jeg troppe fint op i bedste kontor tid og sagde det som det er. At jeg nogle gange om året er i Horsens fra udlandet (den her gang 2 uger) og om jeg på nogen måde kunne betale mig fra at træne i HSK når jeg er her. Efter kort snik snak med de 3 gutter i kontoret kom de frem frem til at det vil gå op i admin og papir arbejde (for nøglen). Jeg orkede ikke at trække diskutionen længre ud ved at forklare at jeg udover i dag regnede med at træne sammen med en benkendt som har nøgle.

Jeg vidste godt at de i HSK betaler pr kvartal og har en nøgle ordning... derfor er jeg sku stadig lidt skuffet over at der ikke ordnes noget.

Så må jeg jo bare indefinde mig i kommerciellist helvede et andet sted i Horsens.

Link to comment
Share on other sites

Jeg troede at jeg skulle ned of front squatte en smule i Horsens Styrkeløft Klubs fine lokaler.. men det ikke lige som jeg havde håbet.

Jeg troppe fint op i bedste kontor tid og sagde det som det er. At jeg nogle gange om året er i Horsens fra udlandet (den her gang 2 uger) og om jeg på nogen måde kunne betale mig fra at træne i HSK når jeg er her. Efter kort snik snak med de 3 gutter i kontoret kom de frem frem til at det vil gå op i admin og papir arbejde (for nøglen). Jeg orkede ikke at trække diskutionen længre ud ved at forklare at jeg udover i dag regnede med at træne sammen med en benkendt som har nøgle.

Jeg vidste godt at de i HSK betaler pr kvartal og har en nøgle ordning... derfor er jeg sku stadig lidt skuffet over at der ikke ordnes noget.

Så må jeg jo bare indefinde mig i kommerciellist helvede et andet sted i Horsens.

Det er jeg sq ked af at høre Stig.. ellers kan du jo betale pr gang.. 30 kr godt nok :crazy: .. Håber du finder ud af det så...

Link to comment
Share on other sites

Det er jeg sq ked af at høre Stig.. ellers kan du jo betale pr gang.. 30 kr godt nok :crazy: .. Håber du finder ud af det så...

Det går nok.. det hele hænger vel på at jeg ikke har mod på at skyde 700 kr af på 2 ugers træning og senere 450 for X-antal dages træning. 1-gangs betalning nævnede de ikke et ord om men det kræver vel så også at der er nogen som kan ta' mod betalning og lukke mig ind. Det igen begrænser jo så mine trænings tider gevaldigt.

Jeg ender vel med at skyde 490 kr efter et 10-turs kort til Fitnees. I morgen må jeg helt enkelt få trænet noget, alt andet er for slapt :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 5 september

Front Squat Max Dag i Fitnees (Technogym Helvede) Horsens

Front Squat

10*25 kg

10*35 kg

5*45 kg

5*55 kg

5*65 kg

5*75 kg

5*85 kg

3*90 kg

1*95 kg

1*100 kg

1*105 kg

1*110 kg

0*115 kg :mad:Lede technogym lort... er sku så glat at man sku tro der var teflon på det

BB Goodmornings

3*10 @ 75 kg

SL-dødløft

3*10 @ 75 kg

Seated Row

3*12 @ 60 kg

Shrugs (Lever-tårn)

3*12 @ 120 kg

Calf raises

3*15 @ 150 kg

Fuck et atmosfære forladt technogym hul :nonono: men et eller andet sted skal man jo træne og det ser ud som om at det her er det eneste sted i horsens som man ka købe et 10-turs til.

Total minus motivation... det er lige så at jeg savner mit eget lille trænings-hul :wub:

Edited by Garrish
Link to comment
Share on other sites

Onsdag 6, september

Bænk press Dag i Fitnees (Technogym Helvede) Horsens

Smith incline bænk pres

6-7 sæt reps og kilo ligger hen i det uvisse

Technogym bænk pres

lidt blandet sæt og reps

+

5*95 kg

Fuck et cirkus... jeg turde helt enkelt ikke ha' mere på stangen. Bæken var glat som en skøjtebane og "ergonomisk" formet :nonono:

STA60050.JPG

Al motivation var forsvundet efter det her... der blev tid til 10-15 min udstrækning, 5-6 sæt triceps, lidt seated row, noget flyes + lidt cabel curl.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 12. september

Front Squat Max Dag i Fitnees (Technogym Helvede) Horsens

Front Squat

10*25 kg

10*35 kg

5*45 kg

5*55 kg

5*65 kg

5*75 kg

5*85 kg

3*90 kg

1*95 kg

1*100 kg

1*105 kg

1*110 kg

1*115 kg :w00t:PR så fik jeg den op, næste uge skal blive sweet.. m

Der blev lavet en del andet også men jeg gider ikke skrive det ind. Nu er der max 2 træninger tilbage i Technogym Helvedet så er det hjem til min egen lille hule :wub: .

Håber at jeg, med bedre motivation + mag (og måske bælte), kan klemme 10 kg til ud af FS´n efter det ska jeg så se på hvad coach Pippi har brygget sammen til mig :smile:

Edited by Garrish
Link to comment
Share on other sites

Mandag 18. september

Squat/Dödlöft

10-15 min udsträkning.

Lige nu er det isär höjre del af overkroppen der er fucked-up

Squat

Lidt blandet sät og kilo m ret teknik... for at komme igang igen.

2*3 @ 110 kg blev det tungeste.

den der höjre side er sku träls... det rent faktisk ondt flere steder når jeg sätter stangen tilbage i racket og derved letter på "trykket" Det föles virkelig "fucked-up"

Dödlöft

Igen lidt blandet stuff, for at få lidt ordentlig DL ind. Det var en tid siden jeg sidst körte rigtig DL.

3*5 120 kg blev det tungeste

Ikke så meget andet. Herligt at väre tilbage i min egen "lille" hule :wub: ... Det gör undervärker for motivationen.

I morgen tager jeg en let BP dag og så skal jeg se om jeg kan komme i närheden af noget massage for noget skal der göres ved mit stiv/ömheds problem.

Link to comment
Share on other sites

Hejsa :bigsmile:

Velkommen hjem fra ferie. Håber I har hygget jer, selv om träningen ikke blev som du havde forventet!

Dit program er ved at väre klar, men mangler nogle tal til dödlöft!!!!

Er 5 x 160, 3 x 170 og 1 x 180 helt ved siden af?? Jeg skulle jo nödig gå hen og lave et program der er for let :tongue:

Og er vi enige om at du vil have noget med for bund styrken??

Vil du starte näste uge?? Uge 38??? eller först uge 39?

Hvis jeg får det färdigt i löbet af ugen og sender det til dig på mail, så kan vi lige ringe sammen i week enden og snakke om det...

Nej hov, vi er forresten i Helsinki på lördag til noget stävne.....igenigenigen :dry: Jeg skal som sädvanligt med for at lägge knäbind og alt muligt... FUCK jeg gläder mig til Jape skal lave andet end at sidde og fede den hver gang der er stävne :4thumbup:

Arbejder du lördag eller har du tid at kigge derned : Paikka: Kontulan kuntokellari, Ostoskuja 4, Helsinki Det starter kl 11.

ses /C :smile:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Hejsa :bigsmile:

Velkommen hjem fra ferie. Håber I har hygget jer, selv om träningen ikke blev som du havde forventet!

Dit program er ved at väre klar, men mangler nogle tal til dödlöft!!!!

Er 5 x 160, 3 x 170 og 1 x 180 helt ved siden af?? Jeg skulle jo nödig gå hen og lave et program der er for let :tongue:

Og er vi enige om at du vil have noget med for bund styrken??

Vil du starte näste uge?? Uge 38??? eller först uge 39?

Hvis jeg får det färdigt i löbet af ugen og sender det til dig på mail, så kan vi lige ringe sammen i week enden og snakke om det...

Nej hov, vi er forresten i Helsinki på lördag til noget stävne.....igenigenigen :dry: Jeg skal som sädvanligt med for at lägge knäbind og alt muligt... FUCK jeg gläder mig til Jape skal lave andet end at sidde og fede den hver gang der er stävne :4thumbup:

Arbejder du lördag eller har du tid at kigge derned : Paikka: Kontulan kuntokellari, Ostoskuja 4, Helsinki Det starter kl 11.

ses /C :smile:

Tak tak.. jo turen gik som fint nok og det var rart at familien igen. Bortset fra at min fätter og hans kone ska' skilles :cry: . Man er sammen i 10 år, gifter sig og så efter 1 år... SLUT

det er sku märkeligt.

nå anyways.. program jo det lyder fint :smile: Dödlöft :blush: kan vi ikke lige vente m den til på torsdag.. så skal jeg forsöge at finde nogle lidt mere "up to date" tal på det. Jeg har ikke löftet tungt siden... ja ka' sku ikke huske hvornår :innocent:

Ellers lyder det fint og jeg regnede med at starte i näste uge (er det uge 38???).

Jeg havde faktisk tänkt mig at slå et smut forbi Kontula lördag... jeg synes jeg så ordet buffet :w00t: på plakaten der annoncerede det...

Link to comment
Share on other sites

Tak tak.. jo turen gik som fint nok og det var rart at familien igen. Bortset fra at min fätter og hans kone ska' skilles :cry: . Man er sammen i 10 år, gifter sig og så efter 1 år... SLUT

det er sku märkeligt.

Det er det jeg siger: Meget bedre at blive gift med det samme, så er der da större chance for at man er sammen längere tid som ägtepar end som kärester :innocent: eller hvad???

nå anyways.. program jo det lyder fint :smile: Dödlöft :blush: kan vi ikke lige vente m den til på torsdag.. så skal jeg forsöge at finde nogle lidt mere "up to date" tal på det. Jeg har ikke löftet tungt siden... ja ka' sku ikke huske hvornår :innocent:
Kunne heller ikke lige finde det i din log, så det må väre noget siden :nono: Det kommer der heldigvis styr på nu :tongue:
Ellers lyder det fint og jeg regnede med at starte i näste uge (er det uge 38???).

Nej 39, vi er i 38 nu!

Jeg havde faktisk tänkt mig at slå et smut forbi Kontula lördag... jeg synes jeg så ordet buffet :w00t: på plakaten der annoncerede det...

Buffe??? hvis det er det samme som det plejer, så er det ruissämpylät, kahvia and some dry pulla... men der er da noget :4thumbup:

Kan du väre der tidligt?? Evt kl 9 eller 9.30?? Jeg skal jo hjälpe Harri fra ca 10.30 og så kan jeg ikke få tid til at snakke program för stävnet er overstået tror jeg. Ved dog ikke om der er mere end en gruppe, så er der jo tid ind i mellem, men....

Håber i hvert fald du kigger forbi :smile:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Buffe??? hvis det er det samme som det plejer, så er det ruissämpylät, kahvia and some dry pulla... men der er da noget :4thumbup:

Det er sku sörgeligt hvis de kalder det for buffe :nonono:

Kan du väre der tidligt?? Evt kl 9 eller 9.30?? Jeg skal jo hjälpe Harri fra ca 10.30 og så kan jeg ikke få tid til at snakke program för stävnet er overstået tror jeg. Ved dog ikke om der er mere end en gruppe, så er der jo tid ind i mellem, men....

Håber i hvert fald du kigger forbi :smile:

Det må jeg lige se på.. ungerne plejer jo at väre oppe ret tideligt men om jeg kan komme afsted er jo en anden sag

Link to comment
Share on other sites

Det må jeg lige se på.. ungerne plejer jo at väre oppe ret tideligt men om jeg kan komme afsted er jo en anden sag

Harri sagde lige til träning at der er 2 eller 3 grupper, så han begyndre först at varme op ved efter 11. Så hvis du er der 10 - 10.30 burde det väre nok. Vi skal jo ikke snakke i flere timer :innocent:

Og lad os da håbe at der er lidt bedre udvalg i buffeen denne gang, hvis de ligefrem reklamerer med den :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 20. september

Bänk

10-15 min udsträkning.

Bänkpres

20*20 kg

10*40 kg

5*60 kg

5*70 kg

5*80 kg

5*90 kg

3*100 kg

2*105 kg

Seated row

3*10

Triceps push-down

3*12

Stådende skulderpres i maskine

3*12

RM-stuff

4 övelser 2*20 i hver

5 min. udsträkning

Fin omgang, der som för sagt rart at väre tilbage i vante omgivelser. I morgen skal jeg så forsöge at träkke en 5RM i dödlöft frem af hatten så at coach Pippi har noget at arbejde med :smile: det skal nok bli' sjovt :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share