Olympia 2006


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 717
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvor har Ronnie gjort af sin ryg?? :crazy:

Jeg tror Jay har snuppet den - fuck han er blevet stor og hård bagfra i år... :blink:

Melvin Anthony ser sgu også godt ud - han har fået lagt lidt størrelse på, men stadig beholdt sin næsten sygelige smalle talje.

Great work, JB! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Jay har snuppet den - fuck han er blevet stor og hård bagfra i år... :blink:

Melvin Anthony ser sgu også godt ud - han har fået lagt lidt størrelse på, men stadig beholdt sin næsten sygelige smalle talje.

Håber også Jay vinder i år. Melvin er vel i sit livs form, håber virkelig han ryger i top 6.

Great work, JB! :4thumbup:

Tak tak.. får dog alle pics fra MuscleMecca.com.

Virkede også en kende blød i hatten at poste pics kl 4:30 om morgenen :laugh: men hva.. sku alligevel have noget at spise.

Link to comment
Share on other sites

Det lyder ikke usandsynligt....men lad os nu se hvordan der ser ud senere idag. Meget kan nå at ændre sig...og han skal nok vinde alligevel.

Ja frygter det også lidt. Men word on the street er at Cutler bliver mere og mere fyldig, og Coleman blødere og blødere som dagen er forløbet.

Men Cutler har jo før i tiden været Coleman overlegen fra forsiden, hvor Coleman alligevel har vundet på bagsiden. Nu er det lige omvendt, så Cutler bør have en pæn god chance.

Link to comment
Share on other sites

Sad lige og så kvindernes pre judging - Iris Kyle ser go ud i år! :thumb:

Kvindernes Olympia blev afholdt i går og Iris vandt også trofæet som hun tabte sidste år. Årets overraskelse må dog være Yaxeni, som ikke engang gik i top6! :blink:

1: Iris Kyle

2: Dayana Cadeau

3: Annie Rivieccio

4: Bonny Priest

5: Lisa Aukland

6: Betty Pariso

Edited by Lagoon
Link to comment
Share on other sites

Kvindernes Olympia blev afholdt i går og Iris vandt også trofæet som hun tabte sidste år. Årets overraskelse må dog være Yaxeni, som ikke engang gik i top6! :blink:

1: Iris Kyle

2: Dayana Cadeau

3: Annie Rivieccio

4: Bonny Priest

5: Lisa Aukland

6: Bonny Priest

Ok - sidder og ser det nu (har lige købt min adgang i morges). Det var bare genudsendelsen jeg så her til formiddag.

Yaxeni er suuuuper flot og lækker, men jeg havde ærligt talt ikke set hende i top 5.

Link to comment
Share on other sites

Ok - sidder og ser det nu (har lige købt min adgang i morges). Det var bare genudsendelsen jeg så her til formiddag.

Yaxeni er suuuuper flot og lækker, men jeg havde ærligt talt ikke set hende i top 5.

Nej, hun fortjente heller ikke en topplacering, overraskelsen ligger vel egentlig bare i, at hun året efter at have vundet Miss Olympia kan ramme så meget ved siden af...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share