Olympia 2006


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 717
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg synes Ruhl ser temmelig blød ud på de billeder.- i hvert fald i forhold til Paco

Ruhl peaker til mr olympia. han mangler at tabe en masse væske på de billeder. kan sagtens se at ham den anden er rigtigt godt kørende og en fortjent vinder, men syntes stadig at hans krop er mega grim :wink::laugh:

Link to comment
Share on other sites

For 3-4 år siden så jeg et posedown show med Paco Bautista på FIBO i Essen og fuck han har de vildeste lår :superman:

Speakeren annoncerede hans lår til at være 86 cm i omkreds :cry: . Inderlårene overlappede hinanden så meget når han gik frem og tilbage, at hele benmuskulaturen drejede rundt omkring lårbensknoglen! FUCK det så fedt ud :4thumbup: Jeg synes dog stadig hans bryst halter lidt og kropsstammen ser lidt bred ud, men vaskulariseringen er sgu helt i top

Link to comment
Share on other sites

For 3-4 år siden så jeg et posedown show med Paco Bautista på FIBO i Essen og fuck han har de vildeste lår :superman:

Speakeren annoncerede hans lår til at være 86 cm i omkreds :cry: . Inderlårene overlappede hinanden så meget når han gik frem og tilbage, at hele benmuskulaturen drejede rundt omkring lårbensknoglen! FUCK det så fedt ud :4thumbup: Jeg synes dog stadig hans bryst halter lidt og kropsstammen ser lidt bred ud, men vaskulariseringen er sgu helt i top

86 cm lyder ikke af meget... ?

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal vist lære at se forskel på deca bloat og kage-bloat :laugh:

:laugh:

Skal jeg nu heller ikke gøre mig klog på, men Milos (som har været hans vejleder de forrige år) har sagt at Mustafa har svært ved at holde sig til en diæt.

Mustafa stillede også op til Santa Susanna Pro, hvor Paco Bautista vandt, Ruhl blev 2'er og Wolf 3'er... Mustafa fik ikke en gang en placering.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share