Olympia 2006


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

Indrømmet! - Mine kommentarer er sjældent gennemtænkte... Det var trods alt bare en hurtig konstatering.

Desuden har jeg ingen intentioner om, at folk skal være enige med mig.

Ehh, jamen tak for det uigennemtænkte bidrag :laugh:

Derudover tror jeg at du skal konsultere ordbogen, inden du benytter svære ord som "intentioner". Du har tydeligvis misforstået ordets betydning :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 717
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kvindernes Olympia blev afholdt i går og Iris vandt også trofæet som hun tabte sidste år. Årets overraskelse må dog være Yaxeni, som ikke engang gik i top6! :blink:

1: Iris Kyle

2: Dayana Cadeau

3: Annie Rivieccio

4: Bonny Priest

5: Lisa Aukland

6: Bonny Priest

det er vel også värd at lägge märke til at Bonny Priest er både 4'er og 6'er :tongue:

Link to comment
Share on other sites

er det bar mig eller ser Colemans lår NOGET mere massive ud end de andrees?

nemligere, de er sku i en klasse for sig selv :blink:

Kunne faktisk meget let tror Jay tager sejren i år. Hans form ser da langt langt bedre ud end RC. Martinez (Staves det ikke sådan) har ellers også god form, men tror sku ikke den er god nok til sejren.

Nogle af deres nakke muskler er da mega. Langt større end RC og JC f.eks, som er nogen af de store :cool: (Som om alle ikke er det, men dem som ligger i toppen hver gang så :wink: )

Link to comment
Share on other sites

Ronnies ryg er da klart blevet dårligere, men fronten er da klasser bedre end Cutler..

Synes Melvin, på den billed serie hvor Ronnie, Dexter, Cutler og Melvin står side om side, ser rigtig god ud.

Ronnie's ben er tilgengæld bare massive, der er jo ingen der kommer i nærheden i masse der!

Link to comment
Share on other sites

Ronnies ben ligner jo bare to store stykker flæskesteg.. der er overhovedet ingen detaljer eller noget.. de er bare store..

Jay's ben ser derimod skide godt ud.. en smule små, måske, men kan self. også være lyset.. ser også ud som om at hans lats er forsvundet på nogle af billederne :tongue:

Syntes sgu at Jay har fortjent den her, indtil videre.. Som jeg ser det er han bedre end, eller lige så god som, Ronnie, i alle poseringerne, bortset fra: front double biceps(udelukkende pga. Ronnies større pecs), og side chest.. Men som inkarneret Cutler fan er man måske en smule partisk :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Coleman må uden tvivl ha haft en skade i rykken på et tidspunkt i hans forberedelse, ka simpelthen ikke forestille mig at den lige pludselig bare er blevet mindre mens resten af kroppen egentligt ser meget ud ligesom sidste år eller bedre.

Cutler er uden tvivl blevet betydeligt større siden sidste olympia, men jeg syntes sku lidt at han er gået lidt på kompromis med hans kvalitet. der mangler lidt flere cuts, men mon ikke han når at tabe lidt mere væske inden finalen.

Martinez blir bedre og bedre for hvert show han er med i, tror bare hans problem er at han let bliver anonym på olympia scenen da han virker lidt ydmyg og ikke har en freaky "pose" at markere med. mit bud er en fjerde plads efter Dexter.

Link to comment
Share on other sites

Jay er noget mere cut i ryggen end ronnie drengen, fronten er det omvendt.

Jeg synes nu Ronnies wheels er pænt med i cut, og så er det bare freaky store....

men lige noget helt andet, jeg synes godt nok der er mange der har ringe pecs på billederne, bortset fra Rühl, og Ronnies er også godt med, de andres ser meget bløde ud...

Link to comment
Share on other sites

Jay er noget mere cut i ryggen end ronnie drengen, fronten er det omvendt.

Jeg synes nu Ronnies wheels er pænt med i cut, og så er det bare freaky store....

men lige noget helt andet, jeg synes godt nok der er mange der har ringe pecs på billederne, bortset fra Rühl, og Ronnies er også godt med, de andres ser meget bløde ud...

Syntes nu også at dennis James kan være ganske tilfreds med hans pecs :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det helt præcist du mener? Det ser umiddelbart ud til at være noget genetisk du prøver at rakke ham ned på... og det er sgu lidt svært at gøre noget ved.

Der burde ikke tages hensyn til genetiske fejl. At der så gøres det i et vist omfang er noget helt andet :wink:

Kan ikke helt følge den store begejstring for Cutler. Jo ryggen er bedre, men den nederste del hvor lats og erector/hofte mødes er elendig på ham.

Han har også dårligere seperation på troceps og visse dele af amren end havd der kunne ønskes.

Ronnies seperation as biceps, og især brachialis fortil er langt bedre. Derudover er Ronnies seperation af det lange og mediale hovede af triceps langt bedre.

Cutler har en anelse bedre seperation og langt bedfre definition på sine quads. Dog syntes jeg de matcher omkring glutes og hamstrings. Cutler er blevet bedre, men ikke så meget bedre at han tager Ronnie indenom.

Fra siden af er Ronnies lår dog langt mere separeret og imponerende.

Hans masse er jo også bedre end Cutler.

Cutler lider som altid under at hans symmetri er off.

Højre venstre side matcher bare ikke. Se på hans biceps og triceps, det er skidt, ligesom hans ben er forskellige i masse og form.

Jeg regner med at Ronnie hiver den hjem igen igen...

Dexter er blevet en del større, men er en anelse off. Hvis han kan øge massen yderligere og hugge 100% i bund næste år, så er han uhyggelig. Bliver spændende at se. Men hans patkasse halter porportionelt set efter arme og Delt's nu.

Link to comment
Share on other sites

Ptpoul:

Jo ryggen er bedre, men den nederste del hvor lats og erector/hofte mødes er elendig på ham.
Enig.
Han har også dårligere seperation på troceps og visse dele af amren end havd der kunne ønskes.

På ingen måde i forhold til Ronnie

Ronnies seperation as biceps, og især brachialis fortil er langt bedre. Derudover er Ronnies seperation af det lange og mediale hovede af triceps langt bedre.
aaarhhh.. slet ikke hvis vi tager udgangspunkt i de basale poseriner!!
Cutler har en anelse bedre seperation og langt bedfre definition på sine quads.

Fuldstændigt enig!!

Jay's lår ser bare så meget bedre ud.. Som sagt før syntes jeg Ronnies quads ligner 2 store stykker flæsketeg!!

Dog syntes jeg de matcher omkring glutes og hamstrings.
Nu er jeg så slet ikke sikker på at vi kigger på de samme billeder.. Ja, Ronnies glutes er større, men jay's er meget bedre i proportion med resten af hans ben og ryg!!

Mht. hamstrings så er der jo slet ingen sammeligning.. Jay's er klasser bedre end Ronnie's..

aabj0433.jpgaabj0358.jpg

Fra siden af er Ronnies lår dog langt mere separeret og imponerende.

Hans masse er jo også bedre end Cutler.

Enig.. Ronnie er uden tvivl stadig indehaver af den mest freaky masse!!

Cutler lider som altid under at hans symmetri er off.

Højre venstre side matcher bare ikke. Se på hans biceps og triceps, det er skidt, ligesom hans ben er forskellige i masse og form.

øhmmm.. prøv at se her:

aabj0425.jpgaabj0347.jpg

Jay's højre arm er en smule mindre end den venstre, og hans højre quad er ogs en smule mindre end den venstre!! med ekstra tryk på "en smule"!!!

Stort set hele Ronnies venstre side blegner fuldstændigt i forhold til hans højre.. se. fx. på hans venstre quad, lat, og triceps... I mine øjne er det ikke symmetrien hos en olympia vinder!! :nonono:

Men nu må vi se.. det er jo i sidste ende, sjovt nok, op til dommerne hvem der tager titlen.. :smile:

EDIT: lidt problemer med billederne

Edited by schnipper
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share