Første dansker i UFC!


Jørgen L
 Share

Recommended Posts

Tjae.. Det er jo svært ikke at være lidt patriotisk - for at sige det mildt.

Tito har flere gange punket UFC ledelsen for ikke at bygge kæmperne op - ligesom de gør i Pride (UFC lader dem møde for gode modstandere for tidligt).

Men hans modstander har heller ikke kæmpet UFC før - Kampmann har lige gjort det rigtigt godt i samme show som Bas Rutten havde comeback = rimeligt stort..

Jeg vil sige at han står til at klare det godt :cool:

Men - alt kan ske i fodbold - som de siger :smile:

Edited by Jørgen L
Link to comment
Share on other sites

Det er så sejt med Kampmann!! :4thumbup:

Han har en stor fremtid i gamet!!! :devil::superman:

Interview med Kampmanns modstander - vi er tilsyneladende blevet til Holland :laugh:

http://news.adcombat.com/article.html?id=11590

Sådan er det nærmest altid med amerikanere. Min bedste veninde i New York, præsenterede mig konsekvent som "my friend Tania, from Copenhagen, Sweden"... :nonono::laugh:

KongK -> Har du link?

Link to comment
Share on other sites

KongK -> Har du link?
Ja kongK, kom med det link - JørgenLs link var bare ikke godt nok :nonono:

Det var det hér:

:smile:

Og det var selvsamme link som JørgenL postede. Jeg har ikke søgt på bedre versioner. Selve klippet er også ok, men man skal lige lade sin browser stå og suge i et stykke tid - det tog i hvert fald laaaang tid for mig at hente den. Men cool klip med masser af knæ!! :superman:

(Og BadBoy Lars har kommenteret videoklippet hvis man scroller ned på siden :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Det var det hér:
:smile:

Og det var selvsamme link som JørgenL postede. Jeg har ikke søgt på bedre versioner. Selve klippet er også ok, men man skal lige lade sin browser stå og suge i et stykke tid - det tog i hvert fald laaaang tid for mig at hente den. Men cool klip med masser af knæ!! :superman:

(Og BadBoy Lars har kommenteret videoklippet hvis man scroller ned på siden :tongue: )

Danx KongK :flowers:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kampen blev afgjort på en choke :devil:

Crafton Wallace vs. Martin Kampmann

Wallace throws some head kicks to begin the action, but nothing lands solid. Wallace tries another kick, but it's caught by Kampmann. Kampmann scores a takedown into side-control. Martin now working from Wallace's back, looking for the choke, but Wallace defends as Martin gives up the choke and starts blasting away at his opponent's head. Kampmann goes back to the rear naked choke and forces a tap at 2:59 of the first round.

:bowdown:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share