Bambi1981


Bambi1981
 Share

Recommended Posts

Mandag den 17.03.2008

Jeg kom til Thisted kl. 19.30 i går, og det passede perfekt med at der kom 'Da Vincy Mysteriet' på TV 1000 kl. 20.00 :4thumbup: Meningen var egentlig at jeg først skulle træne igen på onsdag, men da jeg har fri kl. 14.00 i morgen og først kan komme med en bus mod Skive kl. 15.45, har jeg besluttet at tage mig en lille omgang fullbody i ventetiden. :smile: I dag er det helt vildt flot vejr her oppe i Thisted :sun: Jeg formåede lige at lave lidt chins træning inden den står på afslapning resten af dagen. :wink:

Chins

1x7 (bw)

1x6 (bw)

1x6 (bw)

1x4 (bw)

- Pyhaaa føler mig fortsat vildt træt i kroppen. :sleeping:

Der kommer lige en træningsupdate i morgen aften, når jeg atter rammer Århus. :wub:

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fed log du har gang i her. Det er da heftige sager at lave smolov i dødløften, den har jeg aldrig rodet mig ud i, men respekt for at du er kommet så langt i cyklussen uden at være gået nedenom og hjem med DOMS og overreached CNS. :4thumbup:

Og formen ser da fin ud på billederne, fortsæt den gode stil. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fed log du har gang i her. Det er da heftige sager at lave smolov i dødløften, den har jeg aldrig rodet mig ud i, men respekt for at du er kommet så langt i cyklussen uden at være gået nedenom og hjem med DOMS og overreached CNS. :4thumbup:

Og formen ser da fin ud på billederne, fortsæt den gode stil. :smile:

Hej LaMotta :bigsmile:

Mange tak for din hilsen. :smile: Ja det tyder jo på at jeg gennemføre min smolov denne gang. :wink: Men en 'rigtig' smolov skal jo egentlig gennemføres på 3 uger med 4 dødløftspas om ugen. :gal: Det syntes min ryg så ikke var en god ide, så kører den over 4 uger med 3 pas om ugen. :blush::innocent:

Jeg håber formen bliver noget bedre om nogle måneder, der er jo (desværre) snart noget der hedder diæt. :tongue:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Fullbody tam tam

Så er jeg lige kommet hjem fra Thisted. Det er godt nok en 'killer tur' :sleeping: Jeg fik lige slået lidt ventetid ihjel i 'Studie 7' i eftermiddags. Egentlig skulle jeg holde fri, så der stod ikke noget særligt på programmet. Derfor lavede jeg bare lidt fullbody halløj. :wink:

Da jeg skulle igang med første øvelse - 'Dumbbell skulderpres' - viser det sig at deres bænke ikke kan rettes op i lodret position, så jeg blev vist over til en anden bænk. Den var vildt høj og sædet var glat, så sat mildest talt elendigt mens jeg kørte øvelsen. :nonono:

Dumbbell Skulderpres

1x12 (12 kg)

1x6 (16 kg) - Helt umuligt at spænde ordentlig op.

1x8 (14 kg)

1x8 (14 kg)

Dumbbell Lateral Raise

1x15 (8 kg)

1x15 (8 kg)

1x12 (8 kg)

1x12 (8 kg)

Bænkpres

1x12 (20 kg)

1x12 (35 kg)

1x12 (37.5 kg)

1x8 (40 kg)

1x8 (40 kg)

- Nemt idag :bigsmile: Glæder mig til snart at prøve et maxforsøg igen. :yo:

OL-Squat

1x8 (20 kg)

1x8 (30 kg)

1x6 (40 kg)

1x8 (35 kg)

1x8 (35 kg)

- Jeg har ingen styrke tilbage i squatten mere. Tror dødløften har suget alt kraft ud af mig. :blink:

Dumbbell Biceps Curl

1x12 (10 kg)

1x12 (10 kg)

1x12 (10 kg)

Cable Triceps Push Down - Reb

1x20 (25 kg)

1x12 (30 kg)

1x10 (30 kg)

Træningstid: 1 time

Derefter hurtigt i bad og så gik turen ellers med bus og tog mod Århus. Nu har jeg påskeferie indtil tirsdag efter påske. :4thumbup: Nedenfor poster jeg lige at par billeder fra Thisted :smile:

Udsigten fra vores vindue tidlig morgen

DSC00162.jpg

Udsigten om eftermiddagen

DSC00163.jpg

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Dødløft og Løb

Så er det påskeferie og jeg stod op lidt i 7 for at vaske tøj :blink: Det er nu meget rart når man først er oppe og igang. Pludselig får man meget mere ud af dagen. :4thumbup: Mens tøjet var i maskinen fik jeg strøget nogle bluser og bukser Stryge1.gif Ved 11.00 tiden tog jeg til træning. Fra idag af begynder jeg så småt at løbe lidt igen, for at finpudse formen og vænne mine sener og led til at løbe igen, inden diæten sætter ind. :smile: Jeg har virkelig glædet mig til at få lov til at løbe igen, så det er skønt at være igang på den front igen. :wub: Nu mangler jeg bare lige at få købt mine nye løbesko. :smile:

Dødløft - Smolov uge 4 dag 1

1x8 (50 kg)

1x8 (50 kg)

1x5 (82.5 kg)

1x5 (82.5 kg)

1x5 (82.5 kg)

1x5 (82.5 kg)

1x5 (82.5 kg)

1x5 (82.5 kg)

1x5 (82.5 kg)

- Jeg syntes det var rigtig hårdt idag og havde ikke rigtig noget at give af. Ydermere er jeg max spændt og stiv i venstre side af lænden. :unhappy:

Imellem dødløft sættene kørte jeg lidt chins :smile:

Chins - Med straps

1x8½ (bw) - Gik død halvvejs oppe i den 9. :blush::innocent:

1x6 (bw)

1x5 (bw)

1x6 (bw)

1x5 (bw)

Løb

Tid: 20 minutter

Distance: 3 km

Hastighed: 9 km/time

- Jeg havde lovet mig selv at jeg skulle starte stille og roligt ud, så ramte kun de 12-13.5 km/time i et par minutter. :innocent:

Nu skal jeg hjem til påske middag hos mine forældre :bigsmile:

- Pia (Bambi) Pske1.gif

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Ben

Jeg trænede tidligt idag, da jeg igen idag skal hjem forbi mine forældre. :wink: Denne gang til stort frokostbord :wub: Ben træningen i dag gik over alt forventing :yahoo: Det er virkelig længe siden jeg har haft en så god bentræning. :yo:

OL-Squat

1x12 (20 kg)

1x12 (30 kg)

1x5 (40 kg)

1x3 (45 kg)

1x3 (50 kg)

1x3 (52.5 kg) - NY PR

1x1 (55 kg) - NY PR

1x1 (60 kg) - NY PR

1x1 (60 kg) - Video

1x1 (60 kg)

1x1 (60 kg)

- Det gik bare super i dag og Casper kiggede lige forbi og filmede et enkelt løft med 60 kg. :smile:

Decline Legpress

1x10 (170 kg)

1x10 (170 kg)

1x10 (170 kg)

1x10 (170 kg)

- Dejligt med overskud. :w00t:

Legpress

1x10 (170 Lbs) - dropsæt - 1x10 (130 Lbs)

1x10 (210 Lbs) - dropsæt - 1x10 (150 Lbs)

1x10 (210 Lbs) - dropsæt - 1x10 (150 Lbs)

Supersættet med

Dumbbell Lunges - Kg pr. arm

1x8 pr. ben (10 kg)

1x8 pr. ben (10 kg)

1x8 pr. ben (10 kg)

Legextension

1x10 (90 Lbs)

1x8 (110 Lbs) - NY PR

1x8 (110 Lbs)

1x6 (130 Lbs) - NY PR

Løb

Distance: 3.5 km

Tid: 20 minutter

Hastighed: 10.5 km/time

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Ryg og Bagskulder

Øv et møgvejr i dag Regnvejr.gif Det hele er bare gråt i gråt :sneaky2: Jeg har fået lavet min diæt færdig i dag, så nu skulle det gerne være til at gå til, omend jeg er noget spændt på, hvordan det kommer til at gå. :blink: Jeg skulle kører min 2. sidste dødløft i denne omgang smolov i dag, og det var jeg virkelig glad for. Nu gider jeg altså ikke mere. :tongue: Ellers havde Equinox fint besøg af Jon G idag :wink:

Morgenvægt: 60.1 kg

Dødløft - Smolov uge 4 dag 2

1x10 (60 kg)

1x10 (60 kg)

1x4 (87.5 kg)

1x4 (87.5 kg)

1x4 (87.5 kg)

1x4 (87.5 kg)

1x4 (87.5 kg)

1x4 (87.5 kg)

1x4 (87.5 kg)

1x4 (87.5 kg)

- Pyhaaa syntes jeg var stiv i hele ryggen idag. :gal:

Cable Pull Down - Wide Grip Proneret

1x12 (40 kg)

1x8 (60 kg)

1x8 (60 kg)

1x8 (60 kg)

Chins - Med straps

1x4 (bw) - Jeg smed lige blusen og fik filmet et enkelt sæt, så jeg kunne se ryggen :smile:

1x4 (bw)

Cable Pull Down - Close Grip Neutral

1x10 (45 kg)

1x8 (50 kg)

1x8 (55 kg)

1x8 (55 kg)

Dumbbell Bent Over Lateral Raise

1x15 (8 kg)

1x8 (10 kg)

1x8 (10 kg)

1x8 (10 kg)

Løb

Distance: 3.45 km

Tid: 20 minutter

Hastighed: 10.4 km/time

Meningen var egentlig at Anita og jeg skulle til fest i morgen, men pga. vejrmeldingerne er det nok rimeligt sandsynligt at vi aflyser det..! Der er ingen af os, som vil løbe risikoen hvis der er meldinger om sne, da turen kræver en del kører fra det ene sted til det andet. Pis vejr, kjole og små sko fungere i øvrigt heller ikke skide godt sammen. :nonono:

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Solid omgang squat og utrolig mange PR's :w00t:

Formen af squaten ser god ud, men har du ikke nogen ordentlige sko at tage på, du står jo i strømpesokker :nono: !

Takker :bigsmile:

Jeg tager netop mine sko af, fordi jeg har forstået at det skulle være bedre.....? :unsure:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Takker :bigsmile:

Jeg tager netop mine sko af, fordi jeg har forstået at det skulle være bedre.....? :unsure:

Nej en flad sko evt med lidt hæl bag til er optimalt. Personligt ville jeg aldrig squatte i strømpesokker, ville være alt for bange for skader i knæene.

Dødløft derimod, kan sagtens udføres på strømpesokker.

Men når det er sagt, så hvis det virker for dig så fortsæt endelig. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Skulder og Bryst

Jeg har haft 'pige-mavepine' siden i går aftes, så min nat har ikke været fantastisk :unhappy: Kl. 06.30 vågnede jeg og stod lige op og tjekkede vejret. Det var ikke sådan at himmel og hav stod i et, men blev alligevel enig med Anita om, at vores fest tur i aften må blive en anden gang. Der er ingen af os der vil risikere at strande ude på landet :tongue: Nogle gange ærger det mig sgu at en af mine eneste single-veninder bor på Fyn :nonono: Man kunne jo sagtens have taget i byen i Århus i aften. :hippy: Nå men grundet min mavepine valgte jeg at få gennemført træningen hurtigst muligt. Jeg valgte dog at gå til Equnox, da jeg ellers havde forudset et cykelstyrt :blink::laugh: Jeg ved så efterhånden ikke hvad der havde været bedst, for jeg var da også ved at skvatte på røven et par gange selvom jeg gik. :crazy:

Dumbbell Skulderpres

1x12 (12.5 kg)

1x8 (16 kg)

1x8 (16 kg)

1x8 (16 kg)

Supersættet med

Dumbbell One Arm Skulderpres - Kg pr. arm

1x8 pr. arm (12.5 kg)

1x10 pr. arm (10 kg)

1x8 pr. arm (10 kg)

1x4 pr. arm (10 kg)

Seated Dumbbell Lateral Raise

1x12 (7 kg)

1x8 (8 kg)

1x8 (8 kg)

1x8 (8 kg)

Supersættet med

Standing Dumbbell Lateral Raise

1x15 (8 kg)

1x10 (8 kg)

1x10 (8 kg)

1x10 (8 kg)

Bænkpres

1x20 (20 kg)

1x15 (35 kg)

1x12 (40 kg)

1x10 (42.5 kg)

1x8 (45 kg)

Machine Flyers

1x10 (blok 4)

1x10 (blok 5)

1x8 (blok 6)

1x8 (blok 6)

Styrketræningstid: 1 time

Cykel

Tid: 20 minutter

Level: 6

Distance: 5,15 km

Total træningstid: 1 time, 20 minutter

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Nej en flad sko evt med lidt hæl bag til er optimalt. Personligt ville jeg aldrig squatte i strømpesokker, ville være alt for bange for skader i knæene.

Dødløft derimod, kan sagtens udføres på strømpesokker.

Men når det er sagt, så hvis det virker for dig så fortsæt endelig. :smile:

Okay jamen de sko jeg normalt træner i lyder meget som det du beskriver, så det kan være jeg skal prøve med dem på igen :smile:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Dødløft og MAXFORSØG på bænken

Weeeeeeeee jeg har gennemført min første smolov på dødløften Hoppebold6.gifHoppebold4.gifHoppebold5.gifHoppebold3.gif Pyhaaa jeg syntes sgu det holdte hårdt. :gal: Bagefter ville jeg lige prøve et maxforsøg på bænken. Det var nok ikke den mest optimale dag, at gøre det på, eftersom jeg kørte bænk i går og forinden jo lige havde kørt dødløft. :4slap: Men det gik da lige :wink:

Dødløft - Uge 4 dag 3

1x10 (50 kg)

1x10 (50 kg)

1x3 (92.5 kg)

1x3 (92.5 kg)

1x3 (92.5 kg)

1x3 (92.5 kg)

1x3 (92.5 kg)

1x3 (92.5 kg)

1x3 (92.5 kg)

1x3 (92.5 kg)

1x3 (92.5 kg)

1x3 (92.5 kg)

Bænkpres

1x15 (20 kg)

1x3 (40 kg)

1x3 (40 kg)

1x1 (50 kg)

1x1 (55 kg)

1x1 (60 kg) - NY PR

1x0 (70 kg) - Meningen var at jeg skulle køre dette sæt negativt mod brystet, men da jeg var halvvejs knækkede mine arme sammen :blink::laugh:

1x0 (60 kg) - Hovsa usikker.gif

1x1 (57.5 kg)

Bænkpres 1x57,5kg

Bænkpres 1x60kg

Powerwalk

Tid: 20 minutter

Distance: 2.16 km

Hastighed: 6.5 km/time

Jeg poster lige et klip med mine chins fra forleden :smile:

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Fedt at se lidt videoer :4thumbup:

Det ser jo BESTEMT rigtig godt ud, og det går jo rigtig godt fremad hos dig.. RESPEKT.. :devil:

Syntes også jeg kan se at der er kommet lidt mere masse på siden jeg sidst har set dig, det skal nok blive kanon når diæten går igang.. :cool:

Klem Nille

Link to comment
Share on other sites

Fuuuuuckkkk Pia, du giver den bare MAAAAXXXXXX gas!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :devil:

Fede videoer! :smilerock:

:4winkkiss:

M :elvis:

Mange tak Maria :4winkkiss: Jeg forsøger at give den gas her tilsidst, inden diæten sætter ind. Til den tid skal jeg nok blive slap igen :nonono::tongue:

Stort tillykke med bænk PR og afslutningen af smolov på dødløften a030.gif

Var din 1RM max ikke lige over 100 kg? For så det da ganske imponerende at køre 30 reps med 92,5 kg :bigsmile:

Mange tak Candygirl :bigsmile: Jeg er så glad for at jeg fik gennemført min smolov på dødløften denne gang. :superman: Jo jeg har lavet 1 RM med 102.5 kg i dødløft :4flex:

Fedt at se lidt videoer :4thumbup:

Det ser jo BESTEMT rigtig godt ud, og det går jo rigtig godt fremad hos dig.. RESPEKT.. :devil:

Syntes også jeg kan se at der er kommet lidt mere masse på siden jeg sidst har set dig, det skal nok blive kanon når diæten går igang.. :cool:

Klem Nille

Mange tak Nillepige :flowers: jeg har heldigvis haft en fin fremgang det seneste år, men nu glæder jeg mig også til diæten, da jeg føler mig som noget af en brombasse for tiden. :laugh:

Knus til jer alle 3 fra Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Hey Pia

Lækkert at se nogle tunge løft! - og tillykke med dine PR's.

Du kunne evt. fokusere lidt på at få spændt op i din overkrop inden hver rep. i dødløft, samt at få brugt dine lår mere til at starte vægten i bunden af løftet.

Du har en ret god styrke i din lænderryg, men da du ikke får brugt dine lår i bunden, "knækker" din ryg lidt efter du har startet løftet.

Evt. prøv at starte lidt længere nede med bagdelen - så er det nemmere at tvinge noget funktion i lårene.

Bare forsæt med at klø på i de 3 store!

:bigsmile:

Edited by Sliv
Link to comment
Share on other sites

Hey Pia

Lækkert at se nogle tunge løft! - og tillykke med dine PR's.

Du kunne evt. fokusere lidt på at få spændt op i din overkrop inden hver rep. i dødløft, samt at få brugt dine lår mere til at starte vægten i bunden af løftet.

Du har en ret god styrke i din lænderryg, men da du ikke får brugt dine lår i bunden, "knækker" din ryg lidt efter du har startet løftet.

Evt. prøv at starte lidt længere nede med bagdelen - så er det nemmere at tvinge noget funktion i lårene.

Bare forsæt med at klø på i de 3 store!

:bigsmile:

Hej Sliv

Mange tak :bigsmile: Du har helt ret i, at jeg bør 'aktivere' mine ben noget mere i løftene. Det har jeg altid haft svært ved, men synes det er blevet meget bedre på de 'lette' løft :smile: Nu hvor jeg er færdig med smolov, vil jeg helt sikkert prøve at øve teknikken mere. Tak for din grundige instruks :4thumbup:

Hej Pia

Det ser sq godt ud :4thumbup:

Jeg har forstået, at PR, er når man slår sin egen rekord, eller hvad...??

Men hvad betyder RM...??

Rikke

Hej Rikke

Mange tak :bigsmile: PR står for 'personlig rekord', så når jeg skriver NY PR, betyder det at jeg aldrig har løftet den pågældende vægt i øvelsen før. :wink: RM står for 'Repetitions max', så når jeg siger at jeg har lavet 1 RM med 102.5 kg i dødløft, betyder det blot at jeg har løfetet denne vægt én gang. :smile:

- Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Hej Sliv

Mange tak :bigsmile: Du har helt ret i, at jeg bør 'aktivere' mine ben noget mere i løftene. Det har jeg altid haft svært ved, men synes det er blevet meget bedre på de 'lette' løft :smile: Nu hvor jeg er færdig med smolov, vil jeg helt sikkert prøve at øve teknikken mere. Tak for din grundige instruks :4thumbup:

Det er super vigtigt at øve sig i at køre samme konservative stil, om det så er opvarmning eller max-forsøg. Hvis du vender dig til at køre med samme fokus, koncetration og teknik på alle løft, så vil den også sidde lige i skabet ved de tungere forsøg :bigsmile:

- der vil være mange kg. at hente på teknikken! - ved godt det er et styrkeløfts POV., men man skal vel prøve at præge :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ben og Skulder

Så blev det tid til lidt træning igen. :bigsmile: Der er faldet en ordentlig omgang sne heroppe i nat, så vi måtte trave igennem store snedriver, for at komme ud til bilen i morges :blink: Dagene heroppe går stille og roligt. Jeg føler mig godt tilpas på arbejdet og er glad for at træne i 'Studie 7', selvom det ikke helt lever op til det jeg er vant til. :wink:

OL-Squat

1x15 (20 kg)

1x12 (35 kg)

1x10 (40 kg)

1x8 (42.5 kg)

1x8 (45 kg)

1x8 (45 kg)

- I dag kørte jeg øvelsen inde i et squat rack. Jeg syntes det var rigtig dårligt, fordi jeg ramte på racket, idet jeg skulle placere min fødder ordentligt. :dry:

Decline Legpress - Vægt minus slæden

1x15 (50 kg)

1x15 (100 kg)

1x8 (130 kg)

1x8 (130 kg)

1x8 (130 kg)

1x8 (130 kg)

- Jeg kørte øvelsen i strømpesokker, hvilket nok ikke var helt optimalt, men havde ingen sko med. Ellers syntes jeg egentlig 'pressen' var rigtig godt, men shit jeg fik ondt i lænden af den. :crazy:

Legextension

1x15 (Blok 2)

1x10 (Blok 3)

1x10 (Blok 3)

1x10 (Bok 3)

Legcurl

1x8 (Blok 1)

- Gik helt i ged, så droppede den igen.

Dumbbell Skulderpres - Uden ryglæn

1x20 (8 kg)

1x15 (10 kg)

1x10 (12.5 kg)

1x10 (12.5 kg)

1x8 (12.5 kg)

Standing Dumbbell One Arm Skulderpres - Kg pr. arm

1x10 pr. arm (10 kg)

1x10 pr. arm (10 kg)

1x10 pr. arm (10 kg)

1x10 pr. arm (10 kg)

Seated Dumbbell Lateral Raise

1x8 (8 kg)

1x8 (8 kg)

1x8 (8 kg)

Supersættet med

Standing Dumbbell Lateral Raise

1x8 (8 kg)

1x8 (8 kg)

1x8 (8 kg)

Styrketræningstid: 1 time

Cardio

Cykel

20 minutter

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Bryst og Biceps

Jeg fik fri kl. 14.00 i dag og da jeg kunne få et lift af min kollega til Skive kl. 15.30, valgte jeg at tage forbi 'Studie 7' i ventetiden. :smile: Jeg var dog godt klar over at der skulle være en del tryk på, hvis jeg skulle nå bare lidt. :dry: Jeg hader når jeg ikke har god nok tid i centret. :nonono:

Bænkpres

1x20 (20 kg)

1x15 (30 kg)

1x12 (40 kg)

1x12 (40 kg)

1x12 (40 kg)

- Godt med overskud på de 40 kg efterhånden :4thumbup:

Supersættet med

Standing Dumbbell Biceps Curl - Kg pr. arm

1x10 pr. arm (12.5 kg)

1x10 pr. arm (12.5 kg)

1x10 pr. arm (12.5 kg)

1x8 pr. arm (12.5 kg)

1x8 pr. arm (12.5 kg)

- Igen godt med overskud.

Dumbbell High Incline Brystpres

1x12 (12.5 kg)

1x12 (15 kg)

1x8 (17.5 kg)

1x8 (17.5 kg)

1x8 (17.5 kg)

- Jeg fik et helt chok, da jeg lagde mig ned på bænken og kørte det første sæt. Der var et stort spejl oppe i loftet, så man kunne se sig selv oppefra. :tongue:

Seated High Incline Dumbbell Curl - Kg pr. arm

1x10 pr. arm (8 kg)

1x8 pr. arm (10 kg)

1x8 pr. arm (10 kg)

1x8 pr. arm (10 kg)

Total træningstid: 50 minutter

Jeg undskylder de lidt amputerede træningspas når jeg er i Thisted, men det er lidt svært at få det hele til at passe sammen. :blush:

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Jeg undskylder de lidt amputerede træningspas når jeg er i Thisted, men det er lidt svært at få det hele til at passe sammen. :blush:

- Pia (Bambi) :wub:

Det behøver du skam ikke undskylde :smile: Det er stadig interessant læsning.

Hvor længe er det du skal være i Thisted?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share