Raw vs udstyr


Strongman2006
 Share

Recommended Posts

Pengene er jo ikke noget problem at skaffe, det er faktisk det mindste problem. Der er to store problemer: opbakning og en dato. Jeg gider ikke stå med det meste selv, da jeg har mange andre ting og lave. Vi havde sådan set bestemt i Frem, at vi kun ville afholde Er Open fremover, da dette stævne var en kæmpe opgave sidst. (tænke her på at det var over 2 dage, hvilket bliver til 4 med opstilling og oprydning).

Jeg så gerne, at der kom et RAW-stævne mere, men alle må forstå, at det ikke er min beslutning.

Men du må uden tvivl allerede have undersøgt en masse, snakket med folk i din klub osv., for at folk ikke skal tro at det er ren ordgejl, når du skriver sådan noget, ikke sandt?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Men du må uden tvivl allerede have undersøgt en masse, snakket med folk i din klub osv., for at folk ikke skal tro at det er ren ordgejl, når du skriver sådan noget, ikke sandt?

Det er jo ikke noget nyt i det, som jeg skriver nu, så der har ikke været behov for at undersøge mere :smile: Vi har haft en del stævner i Frem det sidste år, og det er de samme folk, der skal trækkes på hver gang, så det er mere end forståeligt, at der ikke umiddelbart er opbakning til at arrangere endnu et stævne.

Vi holder inden for overskuelig fremtid et møde omhandlende ER Open, og der vil jeg tage emnet op.

Jeg tror nu heller ikke, at der er andre end dig og din 'kæreste', der tror at jeg er den store ordgejler :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg glæder mig til Faber-cup med massere af penge-præmier

Du skriver to fejl-oplysninger i et og samme indlæg, måske du lige skulle holde lidt igen. Der er tale om en ide til et stævne, som ikke var min. Hvis du læser starten af tråden, så vil du se, at mit eget forslag var noget anderledes.

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Du skriver to fejl-oplysninger i et og samme indlæg, måske du lige skulle holde lidt igen. Der er tale om en ide til et stævne, som ikke var min. Hvis du læser starten af tråden, så vil du se, at mit eget forslag var noget anderledes.

Jeg glæder mig stadig... det bliver det største dansk styrkeløft kommer til at opleve... en kosmisk orgasme

Link to comment
Share on other sites

Jeg glæder mig stadig... det bliver det største dansk styrkeløft kommer til at opleve... en kosmisk orgasme

Jeg forstår dig ikke. Du er ikke selv styrkeløfter, så kan du ikke bare være ligeglad? Det er vel i alles interesse, at der sker noget nyt indenfor styrkeløft. Der er vel en grund til, at der sjældent er mere end 10 tilskuere (Løfter og hjælper ikke medregnet).

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår dig ikke. Du er ikke selv styrkeløfter, så kan du ikke bare være ligeglad? Det er vel i alles interesse, at der sker noget nyt indenfor styrkeløft. Der er vel en grund til, at der sjældent er mere end 10 tilskuere (Løfter og hjælper ikke medregnet).

Det er du heller ikke, så hvorfor kan du ikke være ligeglad?

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår dig ikke. Du er ikke selv styrkeløfter, så kan du ikke bare være ligeglad? Det er vel i alles interesse, at der sker noget nyt indenfor styrkeløft. Der er vel en grund til, at der sjældent er mere end 10 tilskuere (Løfter og hjælper ikke medregnet).

Er jeg ikke? godt nok har jeg ikke stillet op i et stykke tid men jeg betragter mig stadig som styrkeløfter.... satser på at stille op igen næste år og der vil jeg meget gerne stille op til Faber-cup inklusiv pengepræmier

Link to comment
Share on other sites

Men igen Faber jeg synes det er en god ide, det er bare tit der kommer varm luft fra dig men respekt herfra hvis du formår at stable noget konkret på benene... det er nemmere sagt end gjort

Jeg har før været med til at arrangere og været ansvarlig for større arrangementer, og min erfaring er, at man ikke går videre med noget før opbakningen er på plads og derfor skal alle være samlet og det er de til omtalte møde :smile:

Der er dog en ting, som jeg finder noget bekymrende. Nemlig at der ikke er den den store vækst i antal aktive styrkeløftere. Der er også lige kommet et stævne mere, så kalenderen er efterhånden fyldt godt op.

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share