KB get-together


Dochylle
 Share

Recommended Posts

Kommer helt sikkert kl 14:

Dochylle

Teddy

Augustinus

Bambam

BBRulez

MightyMouse

Kommer måske

Omega

therealstud

Miguel

Cat

Kommer kl 15

Jeg er noob og småskadet, men håber det er ok at kigge forbi alligevel :devil::tongue::superman:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ah ja - det burde man vel næste være med til. Men lad mig lige tjekke programmet for den lørdag...

ok

2 timers Brazilian Ji-jitsu (der sikker involvere en masse sparring med godt tag i gashåndtaget)

Kenneth Jays session of pain and despair

derefter

Kettlebell sammenkomst med massere af hand 2 hand halløj og lir! ;-)

Det kræver vist mere end en god nats søvn og en stor portion havregryn at komme igennem det der...

Men jeg skulle gerne være i huset alligevel så jeg håber jeg kan være lidt med...

Edited by Frank L
Link to comment
Share on other sites

Lidt kedelig dato for alle i CSA.

Thomas LaCour fra vores klub skal kæmpe til Fight Galla i Odense om aftenen. Så vi er den del fra klubben som tager på togt vestover på lørdag :devil:

Så jeg er slet ikke i huset den dag, men sidder og slumre hen i en bil på vej til Fyn... :dry:

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
BUMP

Blev det her nogensinde til noget?

Kunne være fedt med en gentagelse..

Ja... Men vi var kun 3 som mødte op :wink: ... Men det var super skægt og fedt at prøve når man nu er 100% noob på området :smile: ... Ville sikkert også være super hvir man havde lidt erfaring så man ku' udveksle erfaringer...

Link to comment
Share on other sites

A) Ja og nej. Vi henlagde det jo til en CSA lørdagstime, og der kom vist et par stykker fra MOL, foruden undertegnede.

B) Ja - men set i lyset af opbakningen (og jvf Musahis forsøg med TSC og opbakningen til denne) ser der ikke ud til at være den store tilslutning.

Men hvis du arrangerer og jeg kan kommer jeg gerne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share