KB get-together


Dochylle
 Share

Recommended Posts

Hey,

Med alle de nye RKC'ere, og endnu flere nye, nyere eller gamle KB gireviks i området, må det snart være tid til en samling.

Jeg kunne godt bruge lidt feedback på teknikken, inspiration til andre øvelser, og bare lære at bent-presse.

Jeg foreslår en

Kettlebell samling

Lørdag d. 23. september

Sted: et sted i storkøbenhavn (kom gerne med et forslag. Muligvis med indendørs faciliteter, evt spændende udendørs muligheder - rebe, ringe el lign.

Tidspunkt: midt på dage, feks kl 15?

Hvem vil med. Ingen forpligtelser, ingen udgifter.

En ægte pirat-sammenkomst, hvor programmet fastlægges af de fremmødte.

Der kunne vel også være mulighed for ikke-KB'ere at komme og prøve, ganske u-autoriseret og uden garanti.

Der skal selvfølgelig være et vist fremmøde før det er interessant - skriv på i indlægget nedenfor.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvis det har interesse kan I muligvis låne vores lokaler i CSA en lørdag fra ca. 16-18. Der er også masser af kettlebells til rådighed der, så slipper I for at slæbe dem med i bussen :tongue:

Skriv til mig på [email protected] hvis det har interesse, jeg er ikke så tit herinde og checke nemlig... :)

I kan se lokalerne på www.csa.dk under faciliteter.

Link to comment
Share on other sites

Det kunne da være meget sjovt at prøve de dersens "kugler" - der er desværre ingen garanti for, at jeg har fri, så det bliver et måske!

Vil gerne helt sikkert (eller næste sikkert) komme:

---

Dochylle

niceman

MaxPower

Måske

---

Armoured female

musashi

Teddy

Gvp

DBM

Link to comment
Share on other sites

Må også smide mig på maybe-listen, da jeg ikke kan huske stævnedatoerne :blush:

Super god ide!

Vil gerne helt sikkert (eller næsten sikkert) komme:

---

Dochylle

niceman

MaxPower

Mr.Freeze

Bambam

Måske

---

Armoured female

musashi

Teddy

Gvp

DBM

therealstud

BBRulez

Miguel

Taninja

Link to comment
Share on other sites

Skal til bal på Mettes skole den dag (og er følgelig i kbh den weekend), men indtil da er jeg da mega game :smile:

Vil gerne helt sikkert (eller næsten sikkert) komme:

---

Dochylle

niceman

MaxPower

Mr.Freeze

Bambam

jsc

Måske

---

Armoured female

musashi

Teddy

Gvp

DBM

therealstud

BBRulez

Miguel

Taninja

Link to comment
Share on other sites

Var der interesse for at holde det i CSA? Skal bare vide det så jeg kan cleare timerne til jer.

Lidt video af vores faciliteter:

=

I kan jo ikke rigtig kaste med kuglerne derinde, men ellers er det glimrende til KB træning, vi bruger dem selv meget jo. Alternativt kan man smutte lige ud på græsset og kaste så meget man har lyst :)

Link to comment
Share on other sites

I kan jo ikke rigtig kaste med kuglerne derinde

Hvor meget havde du regnet med der skulle kastes med kugler - det er jo ikke sådan at vi skal lege kb-kuglestød? :tongue:

Jeg kan da se at den KB-video der blev postet derindefra er optaget indenfor.

Nu er det jo ikke mit initiativ, men jeg tror det vil være et ganske glimrende sted.

Link to comment
Share on other sites

Var der interesse for at holde det i CSA? Skal bare vide det så jeg kan cleare timerne til jer.

Lidt video af vores faciliteter:

=

I kan jo ikke rigtig kaste med kuglerne derinde, men ellers er det glimrende til KB træning, vi bruger dem selv meget jo. Alternativt kan man smutte lige ud på græsset og kaste så meget man har lyst :)

håber det bliver til noget, men ved ikk lige hvem der står for det, jeg syntes det ville være fint at gøre det i jeres lokaler..

Iøvrigt har du set min kommentar til den video du postede med KB??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share