KB get-together


Dochylle
 Share

Recommended Posts

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Altså nu har jeg jo trænet kettlebells med Kenneth Jay i et godt stykke tid, og med hans kreativitet er kast af kettlebells da noget af det MINDST sindssyge jeg har set ham lave :laugh:

Nu skal jeg lige være helt med.

Involverer disse kast også at kb'en gribes igen, så der altså mere er tale om kb jonglering, eller snakker vi rent faktisk bare om kast på den ene eller anden måde? :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

KB update

Samlingen flyttes til d. 30/9

Der er mange nye eller næsten nye der har tilkendegivet interesse. Derfor flytter vi nu, efter aftale med CSA, samlingen til:

CSAs lokaler

Lørdag d. 30/9

kl 14.00

hvor vi får lov til at deltage i CSAs lørdagstræning, med undervisning af Kenneth Jay.

Der vil være mulighed for at træne videre efter timen. Øvede kan også bare mødes kl 15, hvis undervisningen ikke trækker. Jeg tror dog alle kan lære noget. Det er naturligvis primært MMA rettet undervisning, men det er stadig en del af grundøvelserne.

tak til Graugart og CSA forvenligheden

Skriv dig på (påny) nedenunder om du kommer, og hvornår. Der er et begrænset antal KBs (20-25 stk) så det er først til mølle. Tag evt dine egne med.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er tror såmænd at jeg er frisk, skal alligevel til Solrød om aftenen. Omega er sikkert også med, men jeg må lige snakke med ham når han kommer hjem fra Irland.

Kommer helt sikkert kl 14:

Dochylle

Teddy

Augustinus

Kommer måske

Omega

Kommer kl 15

Edited by Augustinus
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share