CamillaBruun II - mod Copenhagen cup


camillabruun
 Share

Recommended Posts

Lige et fantastisk mobil-billede af dagsformen. Så må det holde folk glade, indtil jeg får taget noget video af squat og dødløft.

Som det fremgår af billedet er en lav kropsvægt og et meget fornuftigt cut på maven ingen hindring for fede lår :laugh:

-Camilla

Dejligt med et foto Camilla :4thumbup: Jeg havde faktisk tænkt på at jeg skulle have spurgt dig, da jeg var lidt nysgerrig efter at se hvordan det nu lige er en person på min højde ser ud med en vægt på 46 kg (Kan ikke huske hvornår jeg har været så langt nede :crazy: ) Men du har virkelig en flot mave :bowdown: Rigtig cut. Ang. benene så er det også der mine depoter sætter sig, that´s just life I guess :sneaky2:

- Pia (Bambi) :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Rigtig flot mave og SÅ usandsy7nligt fede er de lår da ikke... :cool:

Rommel

Tak, søde. Du forstår sgu at opmuntre når man har brug for det... :blush:

Og så er det vel heller ikke så vigtigt med de ben, bare de kan lave benbøj og løbe, og mindst lige så vigtigt sniges i stramme jeans og korte nederdele uden at skære i øjnene :innocent: Så skal jeg såmænd ikke klage så meget mere over dem :laugh:

Dejligt med et foto Camilla :4thumbup: Jeg havde faktisk tænkt på at jeg skulle have spurgt dig, da jeg var lidt nysgerrig efter at se hvordan det nu lige er en person på min højde ser ud med en vægt på 46 kg (Kan ikke huske hvornår jeg har været så langt nede :crazy: ) Men du har virkelig en flot mave :bowdown: Rigtig cut. Ang. benene så er det også der mine depoter sætter sig, that´s just life I guess :sneaky2:

- Pia (Bambi) :bigsmile:

Hejsa Pia

Jeg prøver at få taget lidt flere billeder med et ordentligt kamera, måske i aften :innocent:

Jeg synes nemlig også det er rimelig sjovt at have til sammenligning og ikke mindst motivation i tider, hvor der har været lidt mere spæk på korpuset.

Jeg tror dog ikke du og jeg helt kan sammenlignes. Jeg har en klar fornemmelse af at du er noget mere muskuløs og måske også med en anelse mere solid knoglebygning end mig (jeg har de ærgeligste sugerørsknogler og minus muskler) så på 46kg ville du nok stå med en noget lavere fedt% end jeg har. Jeg fik målt min fedt% med tang for ikke så længe siden til 25% på ca 48kg, så mon ikke den stadig ligger i starten af tyverne...

Og ja, depoterne kan man jo ikke rigtig styre. Jeg har altid haft tendens til bred mås og tykke lår (mine ben er korte, så de ser hurtigt tykke ud), men til gengæld altid haft flad mave og absolut ingen elskovshåndtag. Jeg tror måske også bare man skal blive lidt bedre til at fokusere på det man er godt tilfreds med, når men kigger i spejlet... :tongue:

-Camilla

Edited by camillabruun
Link to comment
Share on other sites

Som det fremgår af billedet er en lav kropsvægt og et meget fornuftigt cut på maven ingen hindring for fede lår :laugh:

Man skulle næsten tro, du talte om mig dér. :biggrin::biggrin::biggrin::blush: Rigtig flot mave, Camilla! :4thumbup: :slut:

Jeg tror måske også bare man skal blive lidt bedre til at fokusere på det man er godt tilfreds med, når men kigger i spejlet...

Det er jo det. :smile: Og hvis nu fedtet skal sidde et eller andet sted, er det så ikke bedre at have det på røv + lår end på maven? :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Man skulle næsten tro, du talte om mig dér. :biggrin::biggrin::biggrin::blush: Rigtig flot mave, Camilla! :4thumbup: :slut:

Det er jo det. :smile: Og hvis nu fedtet skal sidde et eller andet sted, er det så ikke bedre at have det på røv + lår end på maven? :innocent:

:laugh::laugh: Vi kan lave en klub :tongue::tongue:

Og jo, det er trods alt bedre med en meget femnin facon end en kuffert på maven, hvis det ligesom er valgmulighederne :tongue:

Og tusind tak, Kathrine

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Fredag d 24. november

Træning i FK Thor

BB inspireret WSB uge 8 dag 4

Volumn dag - Ben, ryg, biceps

Squat

1x6x20kg

1x3x30kg

6x6x42,5kg

1 min mellem worksets

Hårdt, men bestemt ikke uoverkommeligt tungt. Det største problem er sgu knæene, der ikke helt kan fatte at de skal blive ude på plads. Men det var nu kun et problem på de sidste reps i de sidste to sæt

Dødløft

6x6x50kg

1 min mellem sæt

også hårdt, men bestemt overkommeligt. Tror måske der skal mere vægt på i næste uge

Pulldown smalt greb

1x8x37,5kg

4x6x40kg

-skulle egentlig have været supersættet med stiff arm pulldown, men jeg kunne ikke komme til ved kablerne, og eftersom det er en absolut hadeøvelse tog det mig ikke mange minutter at vælge den fra :innocent:

DB curls

3x9x9kg

Crunches på bold

3x10xmig

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Pia

Jeg prøver at få taget lidt flere billeder med et ordentligt kamera, måske i aften

Jeg synes nemlig også det er rimelig sjovt at have til sammenligning og ikke mindst motivation i tider, hvor der har været lidt mere spæk på korpuset.

Jeg tror dog ikke du og jeg helt kan sammenlignes. Jeg har en klar fornemmelse af at du er noget mere muskuløs og måske også med en anelse mere solid knoglebygning end mig (jeg har de ærgeligste sugerørsknogler og minus muskler) så på 46kg ville du nok stå med en noget lavere fedt% end jeg har. Jeg fik målt min fedt% med tang for ikke så længe siden til 25% på ca 48kg, så mon ikke den stadig ligger i starten af tyverne...

Og ja, depoterne kan man jo ikke rigtig styre. Jeg har altid haft tendens til bred mås og tykke lår (mine ben er korte, så de ser hurtigt tykke ud), men til gengæld altid haft flad mave og absolut ingen elskovshåndtag. Jeg tror måske også bare man skal blive lidt bedre til at fokusere på det man er godt tilfreds med, når men kigger i spejlet...

Hej Camilla

Du har nok ret i at jeg er mere muskuløs, vel og mærke på overkroppen. Det er også på mine ben at fedtet sidder. Jeg er spinkel til normal bygget, men musklerne gør selvfølgelig at jeg virker lidt større end de piger der intet laver, men blot er tynde fordi de ikke spiser noget (groft sagt)

Jeg fik målt min fedtprocent med en impedance måler i slutningen af september. Der vejede jeg 51 kg og fedtprocenten lå på 18.8 %, så det var vist okay. Tror jeg har fået lidt mere muskelmasse siden, så glæder mig til jeg får lejlighed til at få målt den igen.

Du har helt ret i det med udviklingen i billeder, det er ret sjovt at følge forandringen. Bare se hvad der skete med min ryg på 2 måneder :w00t: Jeg har faktisk ikke lagt nogle billeder ud af ben og bagparon :blush: Nok fordi jeg ikke er så stolt ved den del af kroppen, men må hellere se at følge trop og opdatere mit galleri, det kan jo være jeg kan se en udvikling der også :tongue: Så bliver man jo så glad :laugh:

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Hej Camilla

Du har nok ret i at jeg er mere muskuløs, vel og mærke på overkroppen. Det er også på mine ben at fedtet sidder. Jeg er spinkel til normal bygget, men musklerne gør selvfølgelig at jeg virker lidt større end de piger der intet laver, men blot er tynde fordi de ikke spiser noget (groft sagt)

Jeg fik målt min fedtprocent med en impedance måler i slutningen af september. Der vejede jeg 51 kg og fedtprocenten lå på 18.8 %, så det var vist okay. Tror jeg har fået lidt mere muskelmasse siden, så glæder mig til jeg får lejlighed til at få målt den igen.

Du har helt ret i det med udviklingen i billeder, det er ret sjovt at følge forandringen. Bare se hvad der skete med min ryg på 2 måneder :w00t: Jeg har faktisk ikke lagt nogle billeder ud af ben og bagparon :blush: Nok fordi jeg ikke er så stolt ved den del af kroppen, men må hellere se at følge trop og opdatere mit galleri, det kan jo være jeg kan se en udvikling der også :tongue: Så bliver man jo så glad :laugh:

- Pia (Bambi) :wub:

Ja, din ryg er massiv, og jeg er slet ikke misundelig :innocent:

Fuck, hvor gad jeg godt have en krop der responderede lidt mere på alt det her træning.Nå, men nu må vi se om der sker noget i kcal-overskud på den næste runde WSB...

I dag skal jeg på skole 6 timer + to timers transport og derefter på arbejde 7 timer :dry: Så jeg er væk hjemmefra fra 8-23.30 :unhappy: Ih, alle de pligter tager jo ens fritid og forhindrer en i at træne :nonono: Jeg er ikke vild med dage, hvor jeg ikke får brugt min krop bare lidt... og man bliver bare ufattelig sløv af at sidde 6 timer på sin flade røv på skolen, det burde forbydes :4signme:

-Camilla :dry:

Link to comment
Share on other sites

Ja, din ryg er massiv, og jeg er slet ikke misundelig :innocent:

Fuck, hvor gad jeg godt have en krop der responderede lidt mere på alt det her træning.Nå, men nu må vi se om der sker noget i kcal-overskud på den næste runde WSB...

I dag skal jeg på skole 6 timer + to timers transport og derefter på arbejde 7 timer :dry: Så jeg er væk hjemmefra fra 8-23.30 :unhappy: Ih, alle de pligter tager jo ens fritid og forhindrer en i at træne :nonono: Jeg er ikke vild med dage, hvor jeg ikke får brugt min krop bare lidt... og man bliver bare ufattelig sløv af at sidde 6 timer på sin flade røv på skolen, det burde forbydes :4signme:

-Camilla :dry:

Down under dag du har foran dig :annoyed: Jeg synes nu heller ikke min weekend er vildt ophidsende. Skal arbejde i nat og næste nat :dry:

Hvornår starter du på næste WSB runde i kalorieoverskud?? Jeg er 110 % sikker på at det vil give dig en succes oplevelse. Du vil få et boost af energi og du vil se større fremgang både i forhold til din egen krop, men også i forhold til hvor mange kg du vil kunne rykke rundt med :4thumbup:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Lige et fantastisk mobil-billede af dagsformen. Så må det holde folk glade, indtil jeg får taget noget video af squat og dødløft.

Som det fremgår af billedet er en lav kropsvægt og et meget fornuftigt cut på maven ingen hindring for fede lår :laugh:

-Camilla

Det ser sgu meget godt ud Camilla :bigsmile: Som kvinde er det da også 100 gange bedre at have lidt fedt på lår og røv end at have det på mave eller talje!

Link to comment
Share on other sites

Down under dag du har foran dig :annoyed: Jeg synes nu heller ikke min weekend er vildt ophidsende. Skal arbejde i nat og næste nat :dry:

Hvornår starter du på næste WSB runde i kalorieoverskud?? Jeg er 110 % sikker på at det vil give dig en succes oplevelse. Du vil få et boost af energi og du vil se større fremgang både i forhold til din egen krop, men også i forhold til hvor mange kg du vil kunne rykke rundt med :4thumbup:

- Pia (Bambi)

Jeg mangler lige en uge af det her WSB før jeg starter næste runde... og kalorieoverskud har der været rigeligt af allerede her i weekenden... :blush: Jeg blev lige lokket til en enkelt øl på underhuset efter arbejde, og ikke ret meget senere stod vi pludselig med en hel flaske vodka... :innocent:

Det ser sgu meget godt ud Camilla :bigsmile: Som kvinde er det da også 100 gange bedre at have lidt fedt på lår og røv end at have det på mave eller talje!

Hey Marianne

Tusind tak, og ja, hvis ikke jeg havde fedt på røv og lår kunne jeg jo heller ikek fylde mine løbetights ud, og det ville da være skidt :tongue:

heey. går litt lenge mellom internett-rundene her om dagen :sneaky2:

men har lest du er ute og rider, hvilken hest har du? :blush:

skikkelig bra mave du har der, du er herved mitt forbilde!! :4thumbup:

Hej og velkommen i loggen

Jeg rider en pony der hedder Jerry. Han er en ægte blanding... der er norsk fjordhest, new forest og pinto i ham. Han er 6 år og ret fornuftig i hovedet. Og så er han tilmed meget samarbejdsvillig på en dresurbane og elsker at springe, så det kan næsten ikke blive bedre.

Og forbillede :laugh: Wauww... hehe. Jeg tror bare jeg har været heldig med min mave, den har altid været rimelig cut i forhold til resten af kroppen. Det ligger til min fars familie, hvor alle pigerne er små, smalle om livet, har minus bryster og tendens til bred røv. :tongue:

Her et par billeder af Jerry, dog med Signe og ikke mig på ryggen

post-7698-1164545534_thumb.jpgpost-7698-1164545571_thumb.jpg

Nå, jeg er lidt smadret i dag, så det der med motionen må jeg lige se på lidt senere... juleøl, vodka og meget lidt nattesøvn giver ikke den vilde energi. Skal også have hentet bilen nede i byen, hvilket nærmest virker uoverkommeligt lige nu :dry:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Hey Camilla,

Sikke en fin mave!! :4thumbup:

Og godt at se, at du valgte at supplere løb med styrketræning - det giver jo en helt anden, dog lige så dejlig, fornemmelse i kroppen.. :smile: Jeg har også erfaret, at i længden hjælper tung vægttræning til at ændre på kroppens proportioner, således at fedtet fordeler sig mere jævnt, og ikke kun sætter sig på lårene; havde nemlig det samme problem for 2 år siden, inden jeg begyndte at træne seriøst, men nu har det ændret sig fuldstændigt! Så kan man heller ikke se det lige så tydeligt, når man går lidt op i fedt% i perioder, hvor man skal have lidt mere muskelmasse på! :bigsmile: So keep it up, girl :cooldance:

Det ser jo også ud til, at det kører godt for dig - god styrke i overkroppen! Imponerende med de kropshævninger dér!

Anna.

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

ja, det er jo det beste, når du slipper alt det ansvaret som følger med.. Deilig avkobling med ridetur!

JA, det er skønt :wub:

Mandag d 27. November

Træning i FK Thor

BB inspireret WSB uge 9 dag 1

ME dag - Bryst, skulder, triceps

DB flad bænk

1x6x7kg

1x6x9kg

1x6x11kg

1x0x13kg

-jeg var alene dernede og kunne slet ikke få håndvægtene op på plads, så det blev der ikek noget af

Bænkpres

1x6x30kg

-bare for ligesom at få en presseøvelse med lidt vægt på...

Supersæt:

Bænkdips

5x6x15kg

supersættet med

CG pushups

1x12xmig

1x10xmig

2x9xmig

1x8xmig

Side laterals

3x8x6kg

Rotatorcuff

3x10xmig

crunches på bold

3x12xmig

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d 28. november

Morgencardio

Løb i skoven ca 5,5km @ 34 min

Min veninde Charlotte og hendes søn er flyttet ind nogle dage, da de er ved at flytte. Og hun syntes altså at en frisk morgen-løbetur i skoven var lige sagen... så det gjorde vi. Og selvom jeg ikke var oplagt til at starte med, så var det en fed tur. Skoven er virkelig fantastisk lige nu. Sjovt at løbe i alle bladene og mudderet :laugh:

Senere står den på rackpulls og andet godt nede i Thor, inden jeg skal på job

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Træning i FK Thor

BB inspireret WSB uge 8 dag 2

ME dag - Ben, ryg, biceps

Rackpulls

1x6x40kg

1x6x50kg

1x6x60kg

1x6x70kg

1x5x75kg

1x2x80kg

De 80 var egentlig ikke med i planen, men jeg syntes lige det gik så fint

DB rows

4x6x16kg

BB shrugs

4x6x52,5kg

Dødløft

1x1x60kg

1x1x70kg

2x0x80kg MISS

1x1x80kg PR +5kg :cooldance:

Ja, jeg syntes jo lige at det gik så godt med rackpulls, og så blev jeg fristet til lidt DL selvom det ikek stod i programmet. Og det resulterede lige i at jeg forbedrede min PR med 5 kg... der skulle dog lige et par forsøg til, før teknikken spillede

Hyperextensions

3x10xmig+10kg

BB curls

3x10x17,5kg

Til sidst lidt forsøg på frivend og frontsquat med tom stang. Ikke let :dry:

OG så har jeg hele eftermiddagen og aftenen siddet fast vagt på sygehuset hos en meget hallucineret mand, der mente at han da lige skulle et smut til Amsterdam... "det tager kun 2 min". Rimelig svært at få ham til at blive på stuen :laugh:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share