vejen mod at blive taget ud til dopingtest!


incognito
 Share

Recommended Posts

jeg lader det stritte bagud, så det er i samme retning som torso.

træning i thor hvor jeg fik hilst på krebsen og chris27

Ben foran

2x5@50

1x5@80

1x5@100

1x4@110 (den brændte sgu)

1x1@120 (skulle have været en double, men nej...)

1x4@100

Bænkpres

2x5@50

1x5@70

5x10@80

Rumænsk dødløft

3x10@100

Bentåge

3x10@80

Samt dagens cirkusgøgl som bød på 1-bens hop til bord og two hands anyhow (40+24)

Link to comment
Share on other sites

må hellere få lavet lidt opdatering

Torsdag

i torsdags var jeg i ik til lidt ben

ben foran

2x5@50

1x5@80

6x5@95

1x5@80

var totalt smadret... det skulle have været 2. træning i en smolov, men der mangler vist lidt grundform i frontbanditter... Havde ondt i nakken og var totalt brændt af, så jeg tog hjem... Der faldt jeg så i søvn og sov i 2.5 time på sofaen.....

Fredag

Fredag var jeg i Thor for at lave nogle øvelsesinstruktionsvideoer... Fik lavet en MASSE sæt på rimeligt lette vægte i alt hvad der hedder ben og bagkæde... Har slet ikke tal på det...

Vil se om jeg kan få klemt en træning ind i noget ventetid på arbejde imorgen...

Peace!

Link to comment
Share on other sites

Fredag

Fredag var jeg i Thor for at lave nogle øvelsesinstruktionsvideoer... Fik lavet en MASSE sæt på rimeligt lette vægte i alt hvad der hedder ben og bagkæde... Har slet ikke tal på det...

Vil se om jeg kan få klemt en træning ind i noget ventetid på arbejde imorgen...

Peace!

Lyder spændende. Er det i forbindelse med instruktør uddannelsen?

Link to comment
Share on other sites

Træning i IFI hallen

Low bar squat

2x5@50

1x5@80

1x5@110

1x6@130

Skulle egentlig helst have været lidt flere, men jeg havde ikke hovedet med og er i øvrigt nok ikke så god form for tiden :evil:

Bænkpres

1x5@50

1x5@80

3x6@90

Rumænsk dødløft

3x8@100

Kropshævninger (ohg, medium bredde)

3x8@mig

get up situp/romersk stol supersæt

1x15@20/20@mig

EZ bar krøl/dips supersæt

1x6@35/10@mig

1x8@45/15@mig

1x6@55/14@mig

1x8@45/10@mig

Og så var jeg brændt af... det var også en god træning :8

Men hold da kæft hvor er nogle af de idrætsstuderende da godt nok ikke særligt meget inde i styrketræningsfysiologi.. Jeg brændte af på en der stod og sagde at han ville fokusere på det inderste af brystet... Så også en gut, der fremover skal være kendt som "quarter rep man"...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
logføring holder lige pause... Træner stadig 2-3 gange om ugen, men det er ikke specielt godt for tiden.... Min nakkeskavank driller, så det er første prioritet at blive den kvit. Så kan man lære det - hjælp aldrig folk med at flytte!

Nåååå det er her forklaringen på din udeblivelse i dag skal findes. Kim truede ellers med at "nu kom Anders" og så skulle vi to flytte skænk og skrivebord.

Men Anders kom ikke. Men bare rolig. Jeg fik lov til at flytte skænken alligevel. (Møget var så ikke tungt, men bare møg uhåndterligt)

:laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

nå så fik jeg prøvet at løfte lidt igen, da nakken er blevet noget bedre. Det var en stille og rolig omgang for ikke at provokere nakken og for ikke at blive sindssygt øm... Jeg har forresten lige fået en ny lejlighed, så nu skal der snart flyttes

OH squat

2x10@20

1x10@40

OL squat

2x10@70

Bænkpres

2x10@70

Træk til bryst

1x10@60

2x10@70

Rumænsk dødløft

2x10@70

Kabel crunch

2x10@65

og nakken har ikke klaget endnu. 7-9-13

Link to comment
Share on other sites

nå så fik jeg prøvet at løfte lidt igen, da nakken er blevet noget bedre. Det var en stille og rolig omgang for ikke at provokere nakken og for ikke at blive sindssygt øm... Jeg har forresten lige fået en ny lejlighed, så nu skal der snart flyttes

Tillykke smukke... hvorhenne... Rømø?

Link to comment
Share on other sites

aldersrogade... Så jeg skal kun flytte 1-2 kilometer, men det er fra det mondæne østerbronx med cafeer og homofrisører til ghettoen... Til gengæld er det 3 kilo billigere i måneden... Så er det slut med overtid på skelbækgade...

Hvorfor skal det ene udelukke det andet :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Og der bliver nærmere til nr. 1 ;)

til gengæld er der læmngere til "looky looky" :devil:

Skal the Guziniz0r så ned i Kriblekrable?

neej.. det er ikke lige sådan at skifte institution og så er der jo ikke langt til stengade, hvor han går nu. Hvad da? Arbejder du der?

Tillykke med den nye lejlighed!

jow tak skipper

OG faaaark jeg er blevet øm alligevel....

Link to comment
Share on other sites

så fik jeg tvunget mig afsted igen... Jeg er og var hjernedødt øm, så jeg listede mig forsigtigt igennem igen

Front squat

1x8@40

1x8@50

2x8@70

easypeasy, men fuck det gjorde naller

Clean and press/frivend+stem

1x5@40

1x5@50

2x5@60

DB rows

2x8@40

Dips

3x10@mig

kæft det gjorde ondt i pattøjet...

BB curls

3x10@40

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

tjuhej, så er da master blaster tilbage i huset... Så er jeg sgu flyttet til ghettoen... Bliver rart ikke at have et konstant økonomisk pres på sig.. Det kan måske give lidt mere tid til min egen træning istedet for at skulle pukle hele tiden... Men fuck hvor jeg dog altid glemmer hvor hårdt det er at flytte... Nu bor jeg jo tæt på power studio og da det kun koster 1000 slask for et år overvejer jeg at begynde at træne dernede en gang i mellem... synes også jeg savner lidt 'ardcore stemning efterhånden...

In any case så glemte jeg at noteren en træning fra sidste mandag

OL squat

2x10@80

Rumænsk dødløft

2x10@100

Bænkpres

2x10@75

1x12@75

Træk til bryst

2x10@80

Mavetræning ad hoc til udmattelse (yes - til udmattelse - tag dén! :D )

Iøvrigt skulle jeg mene at min nakke er v ed at være op på en 80-90 procent igen, så nu kan jeg snart give den gaaas igen og bulke mig stor og tyk :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

så er flyttekasserne ved at være stuvet væk, men jeg skulle først lige have en beskidt omgang influenza... Var i IFI hallen og skubbe klodser med elvirus i fredags

Opvarmning

OH squat og armbøjninger

Front squat

1x6@40

1x6@60

1x6@70

1x6@80

Dips

2x10@mig

1x10@mig+10

1x10@mig+15

Kropshævninger (ohg, medium bredde)

3x8@mig

Dødløft

3x1@90

3x1@120

3x1@140

Maverulninger

3 sæt til teh failure

EZ curl

3x8@45

stille og roligt

Link to comment
Share on other sites

jepjep.. ruller stadig..... :laugh:

nå så fik jeg trænet igen.. jeg tror det blvier noget HSTish i de næste 6 uger... Det er vist lige til at overskue at komme igang igen med...

Skråpres med håndvægt

1x12@23

Træk til bryst (smal fatning, uhg)

2x12@65

Front squat

1x9@60

Rumænsk dødløft

1x12@75

Benpres

1x12@150

En gammel ven jeg ikke har leget med i laaaang tid

Ben curl

1x12@30

Dips

1x12@mig

EZ bar curl

1x12@30

Wrist curl/læg/mave supersæt

ad hoc

Stille og roligt... jeg vil nok køre overkropstingene af først fremover...

Link to comment
Share on other sites

Blaaah.. jeg har stadig ikke fået mit bredbånd så nu har jeg købt noget clearwire, indtil det virker igen

Fredagens træning

Skråpres med håndvægt

1x12@26

Dips

1x12@mig+5

Træk til bryst (smal fatning, uhg)

2x12@70

EZ bar curl

1x12@35

LAterals

1x12@7

Front squat

1x9@70

Rumænsk dødløft

1x12@80

Benpres

1x12@160

En gammel ven jeg ikke har leget med i laaaang tid

Ben curl

1x12@35

Wrist curl/læg/mave supersæt

ad hoc

Det var easypeasy... Til gengæld var jeg ovre i IFI hallen og tumle med gusen i lørdags hvor jeg fik et mega hold i nakken... Det var fanme ikke for sjov.. Gad vide om den skade jeg fik i nakken for et par måneder siden har øget min modtagelighed for den slags ting? Der gjorde ihvertfald naaaas. Det er heldigvis næsten væk nu...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share