vejen mod at blive taget ud til dopingtest!


incognito
 Share

Recommended Posts

De er vel også ved at være lige høje, så de leger sikkert godt sammen. :hehe:

haha, jeg tror faktisk gusen har 10-15 cm på Anton...

MMA i morgen?

Meget muligt. Jeg skal lige cleare med familien.

Karate onsdag

Fin træning med lidt basis, kombination og fysisk træning. Dog ingen sparring.

Brydning i dag blev droppet pga arbejde

Link to comment
Share on other sites

jeg har haft en af de dage hvor initiativet bare har været langt væk. Så varmer det altid lidt at jeg har fået mig en ny bærbar (17" macbook pro). Men jeg har sgu ikke fået brændt nget som helst....

Jeg har tidligere haft en af idrætsfysserne på afdelingen til at kigge på mit knæ og han anbefalede at jeg fik det UL-scannet. Det fik jeg så en af idrætslægerne til at gøre, mens der var lidt hul i ambulatorietiderne.

Det viste sig så at jeg har haft en afrivning af quadriceps senen, som har trukket et stykke af knæskallen 5-6 mm ud. Ikke så mærkeligt at det gjorde nas, men måske mærkeligt at det ikke gjorde mere nas. Jeg har jo trods alt sagtens kunnet gå og cykle rundt uden problemer og jeg kan da squatte en smule igen.

Jeg har desuden begået et nyt blog indlæg.

Link to comment
Share on other sites

lørdag stod den på familie tamtam

Søndag var det vægte i the gym

Vægte søndag

OL squat

3x8@50

det er som om det er blevet lidt mere ømt efter at idrætsmedicineren hev i knæet i torsdags... Men det kørte nu fint. Når jeg laver benbøjninger, kan jeg mærke noget i quadricepssenen, hvilket vel giver mening, hvis en del af den nu fæster længere oppe i knæet.

cirkel/supersæt A

A1 - bænkpres

4x10@80

letlet

A2 - DB rows

4x10@41

A3 - EZ bar curls

4x10@45

Supersæt B

B1 - 45graders hypers

2x15@32

B2 - mavemaskine

2x15@90

Vægte i dag (tirsdag)

Frivend

2x5@50

1x5@70

Synes skuldrene og håndleddene føltes lidt stive og slidte, så jeg sprang over her. Ville have kørt lidt clean&pres/pushpress

Cirkel/supersæt A

A1 - Dødløft

2x5@120

3x5@140

A2 - Dips

5x10@mig+15

ok overskud

A3 - Kropshævninger (uhg, medium)

4x5@mig+15

1x12@mig

LAterals

2x8@16

MMA øvet i CSA

på invitation fra Dan (DBM)

hargh det var lee

Der var lige 5 min tentativ opvarmning og så stod den på sparring i 5-minutters runder. Jeg skulle ikke længere end til anden eller tredje runde, før jeg yderst elegant fremtryllede nogle portioner legemsvarm, halvfordøjet karrysild i skralderen. Det var ren Copperfield. Det gjorde jeg så et par gange til senere. Jeg har faktisk ikke tal på hvor mange runder det var, for jeg var totalt gasset af og jeg fik prygl af alle. Jeg kunne ikke huske noget som helst grappling og var få fucked til at kunne slå og sparke. bollocks.

Herefter var det teknik drills af faldende intensitet

Sjovt at prøve. Timen ligger super i forhold til arbejdstid og børnelogistik, så skal lige finde ud af om det er noget jeg vil fortsætte med.

Link to comment
Share on other sites

MMA øvet i CSA

på invitation fra Dan (DBM)

hargh det var lee

Der var lige 5 min tentativ opvarmning og så stod den på sparring i 5-minutters runder. Jeg skulle ikke længere end til anden eller tredje runde, før jeg yderst elegant fremtryllede nogle portioner legemsvarm, halvfordøjet karrysild i skralderen. Det var ren Copperfield. Det gjorde jeg så et par gange til senere. Jeg har faktisk ikke tal på hvor mange runder det var, for jeg var totalt gasset af og jeg fik prygl af alle. Jeg kunne ikke huske noget som helst grappling og var få fucked til at kunne slå og sparke. bollocks.

Herefter var det teknik drills af faldende intensitet

Sjovt at prøve. Timen ligger super i forhold til arbejdstid og børnelogistik, så skal lige finde ud af om det er noget jeg vil fortsætte med.

LOL, hvor fee' :bigsmile:

Lyder godt nok også til at de giver den gas derovre i CSA. Kæmpe respekt for at du fortsatte efter du havde kastet op. Det havde jeg sgu nok ikke gjort :devil:

Var sparringen med slag, ground'n'pound, submission wrestling og hele pivtøjet eller var "bare" en af delene? Synes nemlig at guldkamp er langt det hårdeste. Slag og spark med nedtagninger hiver godt nok også søm...

Link to comment
Share on other sites

Anders, var du til foredrag på AKI med MJ Rennie idag ? Jeg så opslaget her i eftermiddag først, var helt nede over jeg missede det. Det er ikke hverdag man får chancen for at høre en forsker af den kaliber. Anyway såfremt du var, så smid gerne et par af hans vigtigste/mest interessante/kontroversielle pointer her.

Anyway, håber alt vel med forskningen og data fra celle kulturene snart flasker sig mod en publikation eller 2. :)

Link to comment
Share on other sites

LOL, hvor fee' :bigsmile:

Lyder godt nok også til at de giver den gas derovre i CSA. Kæmpe respekt for at du fortsatte efter du havde kastet op. Det havde jeg sgu nok ikke gjort :devil:

Var sparringen med slag, ground'n'pound, submission wrestling og hele pivtøjet eller var "bare" en af delene? Synes nemlig at guldkamp er langt det hårdeste. Slag og spark med nedtagninger hiver godt nok også søm...

det var med det hele men med lav kontakt og ja jeg synes godt nok også gulvtingene er hårdest

Anders, var du til foredrag på AKI med MJ Rennie idag ? Jeg så opslaget her i eftermiddag først, var helt nede over jeg missede det. Det er ikke hverdag man får chancen for at høre en forsker af den kaliber. Anyway såfremt du var, så smid gerne et par af hans vigtigste/mest interessante/kontroversielle pointer her.

Anyway, håber alt vel med forskningen og data fra celle kulturene snart flasker sig mod en publikation eller 2. :)

Yes jeg var inde og se ham. Han er ret sjov. Jeg skal nok lige skrive lidt om hans væsentligste pointer senere. Satser på at få sendt manus ind med celle arbejdet sidst på sommeren og jeg kommer muligvis på et andet kultur manus fra booth lab.

Hey dude,

Tak for kampen i dag! :smile: Fedt du kæmpede dig igennem ....... Og så var du jo ikke den eneste, der knækkede dig :devil:

selv tak

Fuck jeg er i dårlig form. Det sjove var at den anden også havde spist karrysild.

Link to comment
Share on other sites

Vægte torsdag

Træning alene for en gangs skyld i the gym...

Supersæt A

A1 - OL squat

3x8@50

4x5@80

A2 - Bænkpres

2x5@60

6x5@90

A2 efterbrænder - Strækker

1x35@mig

1x20@mig

A3 - Rows

2x6@60

6x6@90

A3 efterbrænder - Body rows

1x12@mig

1x8@mig

supersæt B

B1 - Laterals

[email protected]

B2 - Hammer curl

3x12@21

B3 - Triceps extensions

3x15@noget

god træning, hvor jeg fik kæwet den med karl æg bagefter

Vægte fredag

Afsted i the gym med hele familien

supersæt A

A1 - Incline press

2x6@21

1x6@26

1x6@31

1x6@36

1x3@41

A2 - DB rows

2x6@31

1x6@36

1x6@41

1x6@46

1x6@51

Reverse hypers

1x15@30

1x15@40

1x15@60

mærkelig maskine. De kommer lidt for let til at svinge, så det er svært at vide hvor meget man reelt flytter

Supersæt B

B1 - Hypers

2x15@mig+32

B2 - Mavemaskine

2x15@90

Ungerne drillede lidt for meget, til at jeg rigtigt kunne få lavet noget

Karate lørdag

God træning med shihan, hvor der blev kørt noget leeed cirkeltræning med masser af pudestød. Mine skuldre brændte som helvede selv. Herefter sabaki og sparring. Under sparring var jeg godt tændt og fik delt meget nere ud end jeg måtte æde, også mod nogle af de gode. Specielt fryder jeg mig over at jeg fik lave en god 'pumper på en af de fra århus tilflyttede sortbælter. Så kan de lære det.

bagefter var det i DGI byen og svømme med ungerne. det var dælme dejligt i varmen

Vægte søndag

Frivend

3x3@50 (+3 pushpress)

2x3@70 (+3 pushpress)

1x3@80

2x3@90

6x1@100

BB Rows dropsæt

1x8@90

1x8@80

1x8@70

1x8@60

1x8@50

senere var det i nørrebroparken og grille. Mmmmm nitrosaminer og dyrefedt.

Mandag samt tirsdag ingen træning da vores datter har været syg, rigtigt syg. men det er i opklaring nu. imorgen håber jeg at kunne få lidt pump på patten inden jeg tager til roskilde festival.

Desuden er der blogindlæg igen. denne gang står krudtugler og deres position i dopingdebatten lidt for skud

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

så er det sgu ved at være slut med ferie, skader, festivaler og dårlige undskyldninger. Det rigtige liv kalder og det er på tide at få lidt kød på kroppen igen, så jeg kan blive ren terminator når jeg skal ud og slås noget karate igen.

Jeg har trænet lidt sporadisk, men ikke nok til det rigtigt tæller

Det blev til træning i The gym i dag, uden unger. Smeden+bror, samt essensen og nogle andre var i huset til en omgang crossfit. Dagens sjove indslag var at jeg fandt en ordentlig klump hash (5 g oder so) på gulvet i omkædningen. Den viste sig at tilhøre vores lokale AK81 prospect... (edit: det med ak81 er selvfølgelig for sjov. Der er ingen farlige typer)

Overhead squat

1x8@40

3x8@50

let nok, men lidt stiv i skuldrene... Jeg vil første køre op i vægt i overhead over et par uger, så op i front over et par uger, så op i OL over et par uger og så op i power squat, så jeg gradvist kan få lidt kilo på nakken igen...

Dips

3x20@mig

Dødløft fra klods

1x15@100

let nok. Vil også trappe op her over nogle uger

Kropshævninger (uhg, smal)

3x8@mig

fuld ROM

Military press

3x5@50

også ok, men lidt stegt efter dips

DB rows

2x10@41

Unilat. hip flexor pulls

2x8@40

ab-roller

1x5@mig

jeg tror det var nok til at udløse DOMS så jeg stoppede bare med det samme. Jeg kan allerede mære det kommer nu....

Jeg skal også nok få startet bloggen op igen....

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Så var jeg i Teh Gymzorz til sen træning. Jeg fik Anton til at smide noget Slayer på og så kørte den

Overhead squat

2x10@20

3x8@55

Pushpress

1x6@50

1x6@60

1x6@70

Frivend

5x5@80

Bænkpres

3x8@70

Siddende DB skulderpres

3x8@21

Stående BB curl

3x8@40

BB rows

3x8@70

De tog 45 minutter. Det er rart med opstartstræning, at der næsten ikke skal noget til for at blive smadret...

Link to comment
Share on other sites

Træning i Thor med Sir Prise sent fredag aften

Overhead squat

2x8@20

2x8@40

3x6@60

Front squat

1x10@60

Rumænsk dødløft

3x10@80

letlet

Military press

1x8@40

3x6@50

Lavede dem med stop og forsøgte at skyde dem lidt DE-agtigt af fra bunden... Gik nogenlunde...

Military halfpress

3x6@50

Havde fået lavet et lidt dårligt setup... Tror det er lettere i the gym.

Kropshævninger (ohg, medium)

3x8@mig

3x6@mig

Dips

1x25@mig

Laterals

[email protected]

Det var ok

Link to comment
Share on other sites

En sen træning i the gym, hvor Ægget også var til stede. Jeg ankom først klokken 2120, så det skulle gå stærkt

Overhead squat

2x10@20

2x8@50

3x5@65

Front squat

3x8@65

woopwoop

Dødløft fra klods

1x6@70

1x15@110

Synes den var tungere end den burde, men jeg var voldsomt forpustet og havde allerede syren skyllende rundt, hvilket jeg håber bærer skylden.

Military press

2x5@50

1x5@55

3x5@60

DB rows

3x8@46

Dips

1x10@mig

1x12@mig+10

1x20@mig

fuck hvor puny

Det var sgu hårdt.. De sidste 10 minutter udviste kroppen stærke symptomer på at afstøde aftensmaden.

Dagens sjove indlæg var så at jeg fandt min cykel, som blev stjålet torsdag morgen, stående nede foran the gym, låst, hvilket nok betyder at jeg faktisk bare er gået hjem fra the gym i onsdags efter træning og har glemt at cyklen stod dernede. i mellemtiden har jeg så nået at købe en ny.... DOH

Link to comment
Share on other sites

Ned og sved' med de fed' o the gym. ægget var i huset. Det blev en udemærket baroverkropsbrænder igen, denne gang med lidt mere tid end de sidste 3 gange... Ægget var der også og han var meget misundelig på min utroligt stramme, lidt for korte, gennemsigtige t-shirt med fine. røde og grønne blomster over det hele.

Opvarmningen var lidt råtræk og dislocates med pind

Overhead squat

2x6@50

1x5@70

1x3@70 (skulle struggle lidt for meget for at holde balancen her)

Front squat

4x8@70

Woopwoop. Godt tryk i hjulene

Pushpress

2x5@50 (military press'ish - opvarmning)

1x6@60

1x6@65

1x6@70

1x6@75

1x5@80

1x10@60

Stegt i skuldrene.... Og trisserne

Frivend

2x5@60

1x5@90

2x4@90

Skulle have været 5x5@90, men selvom de enkeltvis føltes overkommelige, så brændte jeg bare af på dem...

Kropshævninger (ohg, medium)

2x5@mig

1x14@mig (failure)

1x8@mig (failure)

Unilat. hip pulls

1x8@40

2x8@50

Stående BB curl - striiiact

2x10@40

EZ bar cheat curl

1x16@55

dropsæt til DB curl

[email protected], tror jeg nok. Der var ihvertfald udsolgt

jeg missede faktisk både bænk, laterals og mave, som jeg skulle have kørt.... Det må jeg klemme ind imorgen....

Desværre fik jeg faktisk lidt ondt i knæet senere på aftenen, hvilket er mega nederen. Jeg har nok ikke været så forsigtig som jeg ellers havde lovet mig selv, med langsomme gentagelser i alle benbøjninger... Der har været masser af tryk og det har jeg nok brugt lidt for meget.... Idiotidiotidiot...

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Dagens sjove indlæg var så at jeg fandt min cykel, som blev stjålet torsdag morgen, stående nede foran the gym, låst, hvilket nok betyder at jeg faktisk bare er gået hjem fra the gym i onsdags efter træning og har glemt at cyklen stod dernede. i mellemtiden har jeg så nået at købe en ny.... DOH

:laugh: , kæft der er dumt. Så bor du osse for tæt på, hvis du kan glemme din cykel og vade hjem.

Link to comment
Share on other sites

Træning i the gym. Essensen var i huset, samt et par crossfittere. Efter knæet drillede i forgårs skruer jeg lige lidt ned for bentræningen igen

Bænkpres

2x6@50

2x5@70

2x5@80

1x5@90

1x7@100

2x5@70

Ok styrke, min indsats de sidste par måneder taget i betragtning. Må se at tage mig sammen, så jeg kan få nappet 130...

BB rows (rimeligt stricte)

3x8@80

3x8@60

Laterals

1x8@13,5

1x8@16

1x8@13,5

Rumænsk dødløft

3x8@100

Rollouts

3x8@mig

Link to comment
Share on other sites

Træning i The Gym med Sir Prise

Front squat

2x8@20

2x6@50

3x8@75

Kørte dem langsomt og kontrolleret af hensyn til knæet der brokkede sig lidt sidst og det gik fint. Intet brok.

Clean + press

3x1+3@50

1x1+3@55

1x1+3@60

1x3+3@65

1x1+3@70

1x1+2@72,5

1x1+15@@50 (+5 push press)

Kropshævninger

3x5@mig

1x5@mig+10

1x5@mig+20

1x5@mig+30

1x25@mig (m. kip)

Fuck hvor de der crossfittere fusker! Jeg har ladrig prøvet at lave dem med det store kip før. Fuck hvor er det nemt!

Supersæt A

A1 - hammer curl

3x8@21

A2 - triceps extenshun

3x10@50

A3 - laterals

3x10@11

Link to comment
Share on other sites

Hey Æææners. :cool:

Har du stadig planer om at stille op til noget Shootfightning / Vale tudo på et tidspunkt?

Ps. Fin tilgang med overhead, front, OL, power squat progressionen. Har også brugt noget lign. før bortset fra overheadsquat som jeg ikke magter :laugh:

nu får vi se. Jeg skal ud og kæmpe noget knockdown karate til efterår/vinter. Hvis det går godt, vil jeg prøve at give noget Vale Tudo/MMA et skud. Som det er nu, vil jeg dog ikke have tid til at træne så meget, som der skal til. Afslutningen af PhDen tager tid.

Jeg er spændt på at se hvor langt op jeg kommer i vægt i squatten med denne her slags progression. JEg fik jo 160 i OL squat før knæet stod af, og har efterfølgenede slet ikke squattet i over 2 måneder. Men når jeg har ramt toppen vil jeg helt sikkert give sheikoen en chance igen, for det virkede super for mig i squat..

Link to comment
Share on other sites

karate med Flemming

Typisk Flemming træning med lidt for meget opvarmning og alt for meget basis til min smag. Til sidst lidt parade og sabaki drills.

Bagefter fik jeg strukket min adduktorer i smadder. Jeg må hellere se at få gjort noget ved den fleksibilitet...

Link to comment
Share on other sites

Træning i the gym i fredags

Fik ikke rigtigt lavet noget vildt systematisk.. Må snart til at træne efter et program igen...

Front squat

3x8@80

woopwoop

Bænkpres

2x8@50

1x6@80

1x1@100

1x7@100

Fik vækket noget DOMS i højre pat, som jeg ikke lige kunne gennemskue kilden til, men nas, det gjorde det.

EZ bar curls

1x8@40

1x10@70 (godt med hiv og sving)

1x14@40

Fik også lavet lidt andet lal, men det tæller vist ikke rigtigt.

Dagens lidt nederen ting var så noget andet. Jeg har lavet en "mini-Muhammed"....

Som eventuelle læsere måske kan huske var der en der havde tabt en klump hash i omklædningsrummet og jeg havde her i loggen skrevet i spøg at det var vores lokale AK81'er, der havde tabt den. Det har tilsyneladende afstedkommt at politiet på en eller anden måde har læst dette (og ikke kunnet se det sjove i det) og har ringet til Bertel og spurgt om "det der AK81-noget var noget de skulle komme ud og kigge på". For at føje spot til skade er der åbenbart nogle repræsentanter fra den anden side af den verserende bandekonflikt, som bor lige i nærheden, som der var risiko for skulle skele skævt til dette.

Jeg har selvfølgelig sagt undskyld til alle involverede og gjort det klart, at der var tale om en spøg, men jeg synes tadigvæk det er FUBAR at sådan noget kan blive et problem...

Nu ved jeg ikke hvem der læser med, men for god ordens skyld er der ingen rockertyper i the gym. Faktisk er der utroligt hyggeligt og Bertel gør sit for at holde gangstertyper væk. Alt i alt et af de fedeste gyms i DK og det vil jeg gerne beholde...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share