Byggepladsen


jonG
 Share

Recommended Posts

Så var det tid til at få sat andestegen og den brune sovs i cirkulation. Lige ud i benern´ og armern´

Forlår og triceps:

Legextensions:

6 x 12 med 60 kg

1 x 12 med 60 kg + 1 x 12 med 30 kg

Puha, det var hårde sager! havde Mini-Fisker til at spotte lidt på de sidste sæt og dropsættet, så jeg fik alle repsne :devil:

Squat:

12 x 65 kg

12 x 90 kg

6 x 90 kg

Klapper sammen som en harmonika, når jeg kører squat på denne måde efter exstensions. Det næste stykke tid kører jeg noget incline benpres istedet, da min lænd bliver alt for belastet på denne måde.

Incline benpres:

12 x 200 kg

12 x 240 kg

Det var det, næste gang bliver de 4 sæt her.

Skullcrushers:

12 x 27,5 kg

12 x 32,5 kg

10 x 37,5 kg

8 x 40 kg

6 x 40 kg

Closegrip benchpres:

2 x 8 med 82,5 kg

1 x 7 med 82,5 kg

Det var det. Så en lang gåtur på stranden og hjem til mere julemad med familien :4mewantfood:

Tog lige et par hurtige billeder af juleformen nu her. Får smidt nogle flere op i loggen en af de nærmeste dage.

der var også godt skrald i brystet efter closegrip bp. Arbejder for tiden på den øverste del og synes jeg er begyndt at komme lidt efter det. Der skal gerne kunne stå et fadølsglas på toppen af patværket uden at vælte inden sommer!

post-8526-1167059586_thumb.jpg

Edited by jonG
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 504
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tak Keler :smile:

Ja Køllerne er dem der halter mest bagefter. Ligenu måler de 38,5 cm så nu de snart ligeså store som Angels :laugh:

De har været lige over 40 cm men der vejede jeg også 10 kg mere end nu, så det var nok ikke særlig meget muskel. Tror ikke de har været særlig meget større rent massemæssigt end nu, meeen der måtte gerne lige ryge en 2-3 centimeter mere på, specielt triceps. Da jeg stillede op nu her var de helt nede på 36,5 :blink: Håber ikke der ryger så meget næste gang!

Ja hvis jeg kan få det hele til at falde på plads med mit nye arbejde i KBH (starter i Februar-Marts) og føler jeg kan overskue det uden at presse mig selv for meget, så stiller jeg op. Eller bliver det helt sikkert året efter. Handler også om hvor meget jeg kan nå at forbedre/bygge på nu.

Edited by jonG
Link to comment
Share on other sites

Tak Keler :smile:

Ja Køllerne er dem der halter mest bagefter. Ligenu måler de 38,5 cm så nu de snart ligeså store som Angels :laugh:

De har været lige over 40 cm men der vejede jeg også 10 kg mere end nu, så det var nok ikke særlig meget muskel. Tror ikke de har været særlig meget større rent massemæssigt end nu, meeen der måtte gerne lige ryge en 2-3 centimeter mere på, specielt triceps. Da jeg stillede op nu her var de helt nede på 36,5 :blink: Håber ikke der ryger så meget næste gang!

Ja hvis jeg kan få det hele til at falde på plads med mit nye arbejde i KBH (starter i Februar-Marts) og føler jeg kan overskue det uden at presse mig selv for meget, så stiller jeg op. Eller bliver det helt sikkert året efter. Handler også om hvor meget jeg kan nå at forbedre/bygge på nu.

Ok.. Var nu ikke fordi jeg syntes de halter efter jeg spurgte, men fordi de så massive ud :bigsmile:

Lyder fedt med næste år, men det hele skal jo passes ja :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ryg og læg:

Dødløft:

2 x 8 med 135 kg

1 x 8 med 145 kg

Kørte med overhåndsgreb og straps for første gang og det gik helt fint. Kan mærke at der er til meget mere her, så det er kun godt :superman:

Chins:

10 x mig

8 x mig

6 x mig

Closegrip pulldown til mave:

10 x 50 kg

9 x 52,5 kg

8 x 52,5 kg

Seated closegrip row:

10 x 70 kg

8 x 80 kg

7 x 80 kg

Shrugs:

3 x 12 med 34 kg

Kørte supernemt og var en del lettere denne gang. Sikkert pga. en øvelse mindre og et andet øvelses valg

Bent over laterals:

12 x 14 kg

9 x 14 kg

8 x 14 kg

13 x 8 kg - kørte lavere vægt og fokuserede mere på formen, lige for at mærke om det gjorde en forskel.

Læg:

Superset

Siddende calfraise med bøjede ben:

1 x 12 med 40 kg

1 x 12 me 40 kg

1 x 14 med 40 kg

Stående calfraise:

1 x 9 med 190 kg

1 x 8 med 190 kg

1 x 6 med 190 kg

Edited by jonG
Link to comment
Share on other sites

Skulder, baglår og mave:

DB shoulderpress:

1 x 9 med 34 kg

1 x 8 med 34 kg

1 x 8 med 34 kg

Fik Dennis til at spotte så jeg kunne få nogle reps ind og schokke musklen, den sad lige i skabet!

Laterals:

10 x 12 kg

9 x 12 kg

8 x 12 kg

Bent over laterals:

3 x 10 med 14 kg

Har godt nok givet den tæv i forgårs, men den skal have noget flere bank så den kan vokse! Halter lidt bagefter her.

Baglår:

2 x 12 med 42,5 kg

1 x 10 med 42,5 kg

Skal huske at bøje mine tæer nedad, så det isolierer mere i baglåret!

SLDL:

2 x 10 med 90 kg

1 x 8 med 95 kg

Røg op på en 20 kg skive så jeg kunne kome længere ned med stangen og ikke behøves at gå så langt op igen, det hjalp godt på formen!

Seated legcurl:

2 x 12 med 42,5 kg

1 x 10 med 42,5 kg

1 x 9 med 42,5 kg

Mave:

Chair crunches:

1 x 15 med 7,5 kg

2 x 15 med 15 kg

1 x 15 med 20 kg

1 x 10 med 20 kg

1 x 9 med 20 kg

Godt brændt aw...

Skal ud og spise med kæresten i aften på restaurant. Min julegave. Glæder mig :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hej alle sammen og godt nyt år til jer også, håber i får en kanon fææst iaften :bigsmile: (ja den er jo lige rundet midnat)

Sally, jeps det bliver alletiders :bigsmile: Glæder mig også rigtig meget! Hvis du evt kender nogen der skulle lige inde med en lille lejlighed, lige ved siden af CF, så bare sig til :4thumbup:

Bash, tak skal du have, ja guns´ne skal gro lidt :superman: Hvis ikke du har set det er der nogle billedr fra DM af mig på den første side, hvor jeg er revet ned.

Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens træning:

Bryst og biceps. Teamede op med Uffe og gav den maks gas :superman:

Bryst:

Flat DB press:

10 x 36 kg

10 x 40 kg

7 x 40 kg

6 x 40 kg

Pec deck supersettet med incline bb pres:

Pec deck:

15 x 45 kg

15 x 50 kg

12 x 50 kg

Incline bb pres:

10 x 60 kg

9 x 60 kg

7 x 60 kg

Kabel:

12 x 25 kg

10 x 25 kg

EZ bar curls:

8 x 37,5 kg

8 x 40 kg

8 x 40 kg

One arm cable curl på preacher bænk:

3 sæt med 25 kg

Kørte en arm ad gangen og skiftede tilbage til den første og kørte tre runder pr. arm uden pause.

Hammercurls:

8 x 14 kg + partials

10 x 12 kg + partials

Super træning og total brændt aw :4thumbup:

Edited by jonG
Link to comment
Share on other sites

Så stod den på quads og triceps:

Leg extension:

15 x 30 kg

12 x 50 kg

Workset´s

4 x 12 med 62,5 kg

1 x 9 med 62,5 kg

1 x 10 med 62,5 kg

Dropset:

1 x 9 med 62,5 kg

1 x 6 med 32,5 kg

Incline legpresses:

12 x 180 kg

2 x 10 med 260 kg

1 x 10 med 280 kg

Triceps:

Skullcrushers:

12 x 27,5 kg

10 x 35 kg

10 x 40 kg

8 x 40 kg

6 x 42,5 kg

Det sidste set var lige tungt nok og jeg kom til at arbejde for meget med albuen der efterfølgende brokkede sig lidt, intet seriøst dog.

Closegrip BP:

3 x 8 med 85 kg

87,5 kg venter forude :superman:

Rope press down:

12 x 40 kg + et dropset

Mave:

Hanging legraises:

2 x 15

1 x 11

Cable crunches:

1 x 15 med 30 kg

1 x 15 med 50 kg

1 x 15 med 60 kg

Er supersmadret i benene her til aften og er MEGAtræt!! skal bare tidligt i seng og snorke!

Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens træning:

Var i KBH for at tjekke boliger, så jeg smuttede forbi CF for at se hvad det var for et sted. Kan allerede nu sige, at jeg regner med at træne der, når jeg rykker til staden. Bestemt et fedt sted og en kanon stemning med en masse flinke folk! Mødte bla. Lagoon herinde fra. Steffen der blev nr2 i min klasse og hans træner Benni. Lone og Sally var også nede og give den gas. Derudover fik jeg snakket med Kim om atlet teamet og det lød som en spændende mulighed hvis jeg stiller op i år igen. Virkelig motiverende med så mange der giver den fuld skure og går så seriøst op i det!

Ryg:

Dødløft:

2 x 8 med 140 kg

1 x 6 med 150 kg

Havde ikke mine straps med så måtte køre mixet greb. Stangen gled ud af hånden under de sidste reps. De 150 kg føltes utroligt tunge, men tror det handler om at bruge nogle straps her så jeg ikke skal bruge så mange kræfter på at lade mine arme arbejde og kan fokusere mere på ryggen!

Chins:

9

7

5

Arrgh var helt død her!

Closegrip pulldown:

10 x 65 kg

9 x 75 kg

8 x 75 kg

One arm row:

9/9 x 36 kg

9/7 x 36 kg

7/5 x 36 kg

Bent over row:

9 x 75 kg

7 x 75 kg

DB Shrugs:

1 x 10 med 36 kg

2 x 8 med 40 kg

Kørte godt og kan virkelig mærke det idag!

Bent oer lateral raises:

10 x 16 kg

2 x 9 med 18 kg

Sad kanont!

Var monster brændt af og helt færdig. Dødløften var virkelig en mavepumper der sugede alle kræfterne. Tror det er lidt efterveer fra nytår :banana:

Edited by jonG
Link to comment
Share on other sites

Mon ikke man liige kunne når at få en tur forbi CF inden man skulle hjem til 8 kilo C!

Skulder og baglår:

3 x 8 med 32 kg

Den sidste rep i det sidste sæt var på et hængede hår og fik en enkelt finger på hver albue, men to flere reps med dennne vægt end sidst! Så rykker vi mere permanent op til de 34 kg :superman: :4thumbup:

Laterals:

1 x 10 med 12 kg

1 x 9 med 12 kg

Dropset:

1 x 8 med 12 kg + 1 x 6 med 8 kg + 1 x 6 med 5 kg

Front raises:

1 x 8 med 12 kg

1 x 6 med 12 kg

1 x 7 med 12 kg

Rotator 4 sæt ialt

Baglår:

Lying legcurl:

Prøvede mig lidt frem med vægten her da maskinen var ny

12 x 30 kg

12 x 40 kg

12 x 45 kg

10 x 50 kg

Stiff legged deadlift - måske lidt mere rumænsk (bøjer ud i knæene og står med stritrøv).

2 x 10 med 100 kg

1 x 7 med 100 kg

Stod på en skive for at få et bedre stræk og gav den helt gas. Følte jeg kunne isolere ok, men at den stadig går lidt i lænden...

Siddende legcurl:

3 x 12 med 75 kg

1 x 10 med 75 kg

Enten er det pund eller så er trækket helt anderledes for normalt kører jeg kun med 40 kg her.

Ganske fin træning og fik specielt brændt skuldrene af!!

Edited by jonG
Link to comment
Share on other sites

Var i KBH for at tjekke boliger, så jeg smuttede forbi CF for at se hvad det var for et sted. Kan allerede nu sige, at jeg regner med at træne der, når jeg rykker til staden. Bestemt et fedt sted og en kanon stemning med en masse flinke folk! Mødte bla. Lagoon herinde fra. Steffen der blev nr2 i min klasse og hans træner Benni. Lone og Sally var også nede og give den gas. Derudover fik jeg snakket med Kim om atlet teamet og det lød som en spændende mulighed hvis jeg stiller op i år igen. Virkelig motiverende med så mange der giver den fuld skure og går så seriøst op i det!

Hyggeligt lige at hilse på. Bliver fedt med endnu flere MOL'er deroppe. Og ja, skal man træne i KBH, og har planer om at komme på scenen, så er der vist ikke nogen vej udenom City Fitness. :smile: Men hey, det får jeg jo løn for at sige... :tongue::laugh:

Btw. hvem fanden er Benni?! Steffens træningsmakker og opvarmer til DM hedder Michael Nyberg. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Lagoon

Ja klart det har du ret i - at du får løn for at sige det :wink: Nej det er sku et fedt sted og glæder mig til at komme derover igen :superman:

Ah ok Jeg har bare troet at Michael hed Benni, det var lige en tanketorsk... :blush:

God weekend :smile:

Edited by jonG
Link to comment
Share on other sites

Havnede i centret i Lørdags for at træne læg og mave. Motivationen var i top så jeg røg også lige ind i en gang biceps med Dennis. Har dog lykkeligt glemt både reps og sæt...Men det virkede godt for jeg var helt brændt auw dagen efter i armern :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Havnede i centret i Lørdags for at træne læg og mave. Motivationen var i top så jeg røg også lige ind i en gang biceps med Dennis. Har dog lykkeligt glemt både reps og sæt...Men det virkede godt for jeg var helt brændt auw dagen efter i armern :crazy:

Så godt 7kg´s vægtene lå et andet sted i dag :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Bryst og biceps:

Teamede op med Dennis til bryst træningen.

Incline press:

10 x 60 kg

8 x 85 kg

10 x 90 kg - kørte lidt forced og fokuserede på eksplosiviteten i den ekcentriske fase.

7 x 90 kg

12 x 65 kg

Incline flyes:

12 x 22 kg

10 x 22 kg

9 x 22 kg

Pec deck:

12 x 50 kg

8 x 60 kg

7 x 50 kg

Der blev forceret lidt i de sidste to sæt for at få nogle flere reps ind

Cable flyes:

9 x 25 kg

15 x 17,5 kg

18 x 20 kg

Biceps:

EZ bar curls:

9 x 37,5 kg

6 x 37,5 kg

8 x 37,5 kg - Et par forced

EZ bar machine:

9 x 100 pund

6 x 90 pund

6 x 90 pund

Hammercurl dropset med partials

5 x 15 kg + partials

4 x 11 kg

4 x 8 kg + patials

Kørte lidt for tungt i de sidste to øvelser. Er nu efterfølgende heelt brændt af og godt træt...selve træningen blev også kørt af på lidt under en time. Man kan ikke køre helt så tungt i alle øvelser, men man har en meget bedre intensitet og man holder pumpet godt.

Edited by jonG
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share