skåret, stukket, hukket i granit..


Equus
 Share

Recommended Posts

  • Replies 673
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2-7-2007

2. træning fase 3

(aften træning)

Squat

2x12x116

75 sek pause

bent over rows

2x12x84

Split squat

2x12x58

75 sek pause

DB Militarypress

2x12x22

Incline bænkpres

2x12x78

75 sek pause

Calves raises i smith

2x12x138

Link to comment
Share on other sites

6-7-2007

5 træning fase 3 morgen træning

Dødløft

3x6x131

60 sek. pause

Dips

3x12xbw

Chins

3x6xbw

60 sek. pause

DB-triceps extensions

3x6x20

Seated calves raises

3x6x60

60 sek. pause

hanging reverse crunch

3x6xbw

I aften står den på 2x12 af de samme øvelser. Er blevet rigtig glad for programmet, selv om 6 fullbody sessioner på en uge er meget, men så kan jeg jo glæde mig til fase 5 hvor det lige pludselig er 8 :w00t:

Link to comment
Share on other sites

6-7-2007

6. træning fase 3 aften træning

Dødløft

2x12x116

60 sek. pause

Dips

2x20xbw

Chins svagt svagt svagt

1x11xbw

1x8xbw

60 sek. pause

DB-triceps extensions

2x12x18

calves raises(smith)

2x12x138

60 sek. pause

swissball crunch

2x12xbw

min plan om 25 chins til dm ser ud til at være noget langt væk på nuværende tidspunkt... that sucks :mad:

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 9. og 10. er ikke blevet til så meget da jeg lørdag kom til at drikke "konge delen" af en flaske sake :nonono: , og har haft det elendigt siden.

samtidig har jeg noget der sidder fast omkring den ene skulder, og hofte bøjeren i venstre side, dette har jeg dog tænkt mig at bide i mig og tage træningen seriøst igen fra torsdag :superman:

Edited by Equus
Link to comment
Share on other sites

11-7-2007

træning nummer 7, 8 og 9 er blevet sprunget let og elegant over

10. træning fase 3

Front squat

4x12x60

70 sek pause

Upright rows

1x12x50

3x12x45

Lying leg curl

4x12x40

70 sek pause

DB Lateral raises

4x12x16

Bænkpres

4x12x80

70 sek pause

DB curl

4x12x18

vægten bevæger sig stille og roligt i den rigtige retning, men skal stadig tabe et sted mellem 6-10 kg, så omkring 1kg om ugen inden DM, så skulle det spille.. men mavemusklerne er begyndt at kigge frem, jeg troede ellers ikke der var nogen derinde bagved :tongue:

Link to comment
Share on other sites

11-7-2007

træning nummer 7, 8 og 9 er blevet sprunget let og elegant over

10. træning fase 3

Front squat

4x12x60

70 sek pause

Upright rows

1x12x50

3x12x45

Lying leg curl

4x12x40

70 sek pause

DB Lateral raises

4x12x16

Bænkpres

4x12x80

70 sek pause

DB curl

4x12x18

vægten bevæger sig stille og roligt i den rigtige retning, men skal stadig tabe et sted mellem 6-10 kg, så omkring 1kg om ugen inden DM, så skulle det spille.. men mavemusklerne er begyndt at kigge frem, jeg troede ellers ikke der var nogen derinde bagved :tongue:

Nu må du satme være lidt seriøs!! Godt du er på banen igen men det duer sku da ik du drikker nu!! :nonono: Hva vejer du så nu og hvordan er fedtprocenten?? Du må hænge i nu! Tage det 200 % seriøst nu, så du kan stå leee og cåååt :superman:

Er stadig imponeret over du kan det der tidlige morgen træning... :4thumbup: :tongue:

Musse

Link to comment
Share on other sites

Hej Musse, tak for det vel menende los i r…. det er tiltrængt.

Du har fuldstændig ret i at drikkeriet ikke lige var det smarteste at give sig til, men vi havde det skægt.

Vægten siger 95 og fedt ligger på 10-11%.

Morgentræningen er nu ikke så slem når man først er i gang, hvis Jeg ikke træner om morgenen bliver det også minimalt hvor meget Jeg kommer til at se til sheriffen, og hvis hun først bliver utilfreds, så har vi balladen. Derudover er programmet planlagt på den måde at der i de afsluttende faser er der 2 træningspas om dagen, morgen og aften hvor den eneste forskel er sæt og reps.

Næste uge er egentlig planlagt til nogle tunge dage hvor der bygges op til en tung 3er, det er jeg ikke helt sikker på jeg kan komme til torsdag og fredag, da vi er i sommerhus. her vil jeg dog forsøge mig med noget dips og chins conditionering, da antallet af chins jeg kan trække ud af kroppen, ikke på nuværende tidspunkt er tilfredsstillende, så jeg må op i et træ og lege abe ude i skoven, problemet er at Jeg syrer fuldstændig til ved 12, og så synes jeg de er øvrigt røv tunge.

Herefter er planen så at lave max med kropsvægten minus 10-15kg for at vende kroppen til at lave på den anden side af 20 chins.

Jeg skal nok tage mig sammen nu, og kommer forhåbentlig til at være både leee og cåååt i september.

Link to comment
Share on other sites

Hej Musse, tak for det vel menende los i r…. det er tiltrængt.

Du har fuldstændig ret i at drikkeriet ikke lige var det smarteste at give sig til, men vi havde det skægt.

Vægten siger 95 og fedt ligger på 10-11%.

Morgentræningen er nu ikke så slem når man først er i gang, hvis Jeg ikke træner om morgenen bliver det også minimalt hvor meget Jeg kommer til at se til sheriffen, og hvis hun først bliver utilfreds, så har vi balladen. Derudover er programmet planlagt på den måde at der i de afsluttende faser er der 2 træningspas om dagen, morgen og aften hvor den eneste forskel er sæt og reps.

Næste uge er egentlig planlagt til nogle tunge dage hvor der bygges op til en tung 3er, det er jeg ikke helt sikker på jeg kan komme til torsdag og fredag, da vi er i sommerhus. her vil jeg dog forsøge mig med noget dips og chins conditionering, da antallet af chins jeg kan trække ud af kroppen, ikke på nuværende tidspunkt er tilfredsstillende, så jeg må op i et træ og lege abe ude i skoven, problemet er at Jeg syrer fuldstændig til ved 12, og så synes jeg de er øvrigt røv tunge.

Herefter er planen så at lave max med kropsvægten minus 10-15kg for at vende kroppen til at lave på den anden side af 20 chins.

Jeg skal nok tage mig sammen nu, og kommer forhåbentlig til at være både leee og cåååt i september.

Du kommer til at være stor på scenen. Men du er jo oxo skide høj!

Ahh det er der den ligger begravet med den tidlige træning :laugh: Men du har ret, kender det jo fra PW'en af - det er ik så slemt :smile:

Det lyder godt og ambitiøst på nær dit sommerhus besøg - det kunne godt bekymre mig (håber nemlig du får lov til at træne lidt der!) Du må jo li forklare hende at det er vigtig den får gas den næste tid, for det ville da være træls ik at være super klar pga. for lidt træning :smile: God ide med planen efterfølgende med chins'ne.

Jeg holder øje med dig :shades:

Link to comment
Share on other sites

Du kommer til at være stor på scenen. Men du er jo oxo skide høj!

Ahh det er der den ligger begravet med den tidlige træning :laugh: Men du har ret, kender det jo fra PW'en af - det er ik så slemt :smile:

Det lyder godt og ambitiøst på nær dit sommerhus besøg - det kunne godt bekymre mig (håber nemlig du får lov til at træne lidt der!) Du må jo li forklare hende at det er vigtig den får gas den næste tid, for det ville da være træls ik at være super klar pga. for lidt træning :smile: God ide med planen efterfølgende med chins'ne.

Jeg holder øje med dig :shades:

Så kan "sheriffen" ikke holde mund længere!!!! :tongue: NU skal du til at tage dig alvorligt sammen hvis det skal blive til noget, og det der piveri (SOM I ØVRIGT FOREGÅR I MIT CENTER!!!!PINLIGT!) der er over ondt diverse steder fordi du går på druk i weekenden , er simpelthen for sløjt :nonono: ... ikke godt nok snullemus! Og så kommer du med en forklaring om "at det jo var hyggeligt"...skulle det kunne retfærdiggøre druk 3 mdr før du stiller op? Elsker dig skat, men spænd hætten og få så lidt rygrad! :superman:

Tro mig musse, skal nok sørge for at han får trænet trods sommerhus besøg. Kører ham igennem en masse core-træning og så bliver han hængt ud i et træ indtil han har lavet min 30 chins!

Link to comment
Share on other sites

Så kan "sheriffen" ikke holde mund længere!!!! :tongue: NU skal du til at tage dig alvorligt sammen hvis det skal blive til noget, og det der piveri (SOM I ØVRIGT FOREGÅR I MIT CENTER!!!!PINLIGT!) der er over ondt diverse steder fordi du går på druk i weekenden , er simpelthen for sløjt :nonono: ... ikke godt nok snullemus! Og så kommer du med en forklaring om "at det jo var hyggeligt"...skulle det kunne retfærdiggøre druk 3 mdr før du stiller op? Elsker dig skat, men spænd hætten og få så lidt rygrad! :superman:

Tro mig musse, skal nok sørge for at han får trænet trods sommerhus besøg. Kører ham igennem en masse core-træning og så bliver han hængt ud i et træ indtil han har lavet min 30 chins!

:wub:

Link to comment
Share on other sites

12-7-2007

11. træning fase 3

og herfra skrider programmet lidt, jeg vil dog bruge samme øvelsesvalg, og set/rep skema, men grundet forskellige aftaler, og arbejde bliver det ikke 100% efter planen.

Dødløft/rumænsk

2x6x130

2x6x100

60 sek pause

Dips

4x20xbw

Chins

1x15xbw-15

2x10xbw-10

1x8xbw

60 sek pause

Fransk pres

4x6x40

seated calves raises

3x6x60

60 sek pause

Hanging reverse crunch

3x6xbw

Link to comment
Share on other sites

16-7-2007

1 træning fase 4

Squat

1x12x116

1x10x126

1x8x136

1x6x136

1x3x136

1x12x96

Bænkpres

1x12x90

1x10x100

1x6x110

2x3x110

DB-Tricepse extensions

1x12x18

1x10x22

2x6x22

derudover lidt leg med overhead squat 2x8x30 :laugh:

Edited by Equus
Link to comment
Share on other sites

17-7-2007

lidt sen opdatering og fase 4 er ikke fulgt 100%. fase 5 fra på mandag. med 2 fullbody pas om dagen, dette får dog kun lov at fortsætte en uge, da der er en rejse til tyrkiet ugen efter, her må vi se om det ikke er muligt at finde et motionscenter, så jeg som det mindste kan vedligeholde noget chins og dips træning.

Chins

1x10xbw

2x8xbw

2x7xbw

1x10xbw-20

Dødløft

1x12x116

1x8x126

1x6x136

1x4x136

1x3x136

DB curl

3x12x24

Link to comment
Share on other sites

23-7-2007

morgen træning

BB-militarypres

1x4x50

3x4x60

Squat

1x4x91

3x4x111

Triceps extensions

4x4x22

Chins

1x15xbw-25

1x5xbw

1x12xbw-15

1x5xbw

Calves raises

4x4x135

hanging leg raises

4x4

nu bliver jeg snart meget gal over det chins cirkus, jeg tror ikke det er styrken der fejler det store, men er ikke i stand til at leve mere end 15stk, selv med kropsvægt -25kg, syrer min forskulder og biceps helt til. :dry:

Edited by Equus
Link to comment
Share on other sites

24-7-2007 morgen træning

Dødløft

4x3x110

Dips

4x3xbw

Seated cable row

4x3x100

Standing hammer curl

3x4x26

Seated calves raises

3x4x75

external rotation

4x3x10

roning

1x500m 1min 39sek

Edited by Equus
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share