skåret, stukket, hukket i granit..


Equus
 Share

Recommended Posts

Tror jeg begynder at føre lidt vægtlog, må se om jeg kan huske det, men her er den første i hvertfald

morgen vægt 11/12/2006

99,5

:devil:

vægt : 93,4

fedt% : 10,0 (målt med impendansvægt, så nok ikke rigtig præcis)

jeg er godt tilfreds :cool: Det er lidt over 6kg på 1½ - 2 måneder, hvor fedt% måske har ændret sig 1%

/*******************************************************************************************/

Fik kun trænet 3 gange i sidste uge, det er i grunden for dårligt, men den planlagte træning torsdag gik i vasken. Ideen var så at jeg i weekenden skulle have trænet den omgang ben og ryg der manglede i løbet af ugen, men det blev så heller ikke til noget, lidt dovent, og ikke lige det engagement jeg burde ligge i det. Nu er det en ny uge vægten har jo som skrevet, sneget sig op på 99+ så småbulkeriet fortsætter lidt endnu, de 105kg begynder at kunne anes ude i horisonten, hvis fedtprocenten samtidig opfører sig ordentligt, og holder sig nogenlunde i ro, så ender man jo i en ordentlig størrelse til DM.

Edited by Equus
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 673
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I sidste uge peb jeg over mit engagement i træningen ikke var stort nok, det var tydeligvis en fejl, da jeg i denne uge har ramt et ”all time low” 1 gang er det blevet til, én ben+ryg dag i tirsdags, siden da har den stået på sofa hygge, 1.hjælpskursus og mere arbejde end jeg egentlig havde lyst til. Men man kan jo kalde ineffektiviteten for dekonditionering, og så er det lige pludselig i orden igen, problemet er bare at der mellem jul og nytår nok heller ikke bliver løftet alt for mange vægte.

Det betyder at hvis jeg skal være en smule pessimistisk, og det skal jeg for glasset er ALTID halv tomt, så er der 4 gange træning tilbage i 2006.

2007 kommer til at byde på en masse ubehagelige ting, jeg starter fra en ende af, med diverse grusomheder, planlagt bulk (massive eating), mere og hårdere træning, diæt, poserings øvelse, flere chins, flere dips, en masse roning.. det lyder ganske forfærdeligt, og jeg glæder mig som et lille barn..

men nu er det snart jul og det kan man jo glæde sig over først og fremmest

og julefrokost i aften .. :Mrs_Claus::nissecool::nissegrin::nissetunge::santa2:

Link to comment
Share on other sites

Tæning i 2006 blev med et brag aflyst fredag den 15-12-2006, på vej fra arbejde bliver jeg på min cykel ramt af en bil, slynget op på forruden, og hen over bilen. jeg har heldigvis kun fået nogle knubs, og er sluppet noget så billigt, da chauføren har oplyst at han mindst kørte 55 km/t da han rammer mig.

så nu står den på afslapning indtil det nye år, og så må jeg se om der er yderligere men. jeg poster lige nogle stemnings billeder af cyklen, for at påpege hvor ekstremt heldig jeg har været

/*******************************************************************/

Havde lige skrevet og postet billeder i ovenstående indlæg med kærestens profil

/*******************************************************************/

Edited by Equus
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

03-01-2007

påbegynder (genop)træning i morgen torsdag, så må jeg se hvad kroppen siger til det, her små 20 dage efter flyveturen henover en Nissan Sunny.

Er stadig lidt øm omkring et enkelt ribben, men kun når der trækkes, så må se hvad jeg kan finde på hvis det bliver uudholdeligt.

Der er taget nye mål samt vægt og fedt%

vægt 98,0 kg

fedt% 10,9 %

hals 43,0 cm

skuldre 136,0 cm

bryst 117,0 cm

arme højre 42,0 cm

venstre 41,5 cm

underarme højre 33,0 cm

venstre 33,0 cm

talje 89,0 cm

hofte 104,0 cm

lår højre 63,0 cm

venstre 63,0 cm

læg højre 42,0 cm

venstre 42,0 cm

Link to comment
Share on other sites

04-01-2007

Så er det igang igen, nu er der også gået godt en måned siden sidste træning, 3 af ugerne er dog lovligt undskyldt, men inden da var indsatsen ikke acceptabel, nu skal den have en over nakken, og så skal der pakkes nogle cm på skroget. skal jo være klar til Athletic Fitness som vist nok er 23-09-2007

Squat

1x10x70

5x5x110

hase curl

3x10x65

ben spark

3x10x85

rumænsk DL

5x5x90

Chinups

2x10xhesten

1x8xhesten

BB Rows

3x10x90 ikke idag ribbenene vil ikke finde sig i det

DB Rows

3x10x36

CG pulldown

3x8x80

Link to comment
Share on other sites

nej det slipper du for :cool:

men Hakan der har denne side http://www.dway.dk stiller op i -180 klassen.

godt at høre du har fundet dig en coach i øvrigt, det skal nok blive spas at stå på en scene, man er vel lidt exibitionist :laugh:

Har godt set ham inde på bodybuilding.dk :wink:

En du kender?

Hehe, ja det skal nok blive sjovt. Ser frem til det hvert fald :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Har godt set ham inde på bodybuilding.dk :wink:

En du kender?

Hehe, ja det skal nok blive sjovt. Ser frem til det hvert fald :bigsmile:

Ja han træner sammen med min kæreste, hun stiller i øvrigt op i body fitness.

Jeg er meget spændt på hvordan +180 klassen ser ud, mener ikke at have set en eneste atlet.

Skal også snart til at mødes med "coach" har ikke mødtes med ham endnu, det skulle have været her i starten af året, men der kom ligesom en bil ivejen, så skal lige helt oven på igen inden, når han nu har tilbudt det.

Link to comment
Share on other sites

05-01-2006

BP

1x10x50

1x5x90

4x5x100

Incline BP

3x8x80

DB Fly

3x8x20

DB skulderpres

1x6x26

1x8x26

1x6x26

Rear Lat.Raise

3x10x10

Dip

3x10xhesten

Udemærket træning, men har næsten ikke sovet i nat, pga. smerter efter at have lavet lidt igår, og har mere ondt nu, har næsten lige så ondt i højre side, som de første dage efter uheldet. det er noget rigtig skidt, håber på det er et spørgsmål om tilvæning, men bliver jo nok under alle omstændigheder nødt til at søge læge, samt kigge forbi en fys'

Edited by Equus
Link to comment
Share on other sites

08-01-2007

Squat

1x10x70

5x5x110

hase curl

3x10x70

ben spark

3x10x90

rumænsk DL

1x8x90

2x8x100

Chinups

1x10xhesten

2x8xhesten

BB Rows

3x10x90 ikke idag ribbenene vil ikke finde sig i det

DB Rows

3x10x36

CG pulldown

3x8x90

Det gør stadig lidt naller, specielt i DB rows, tror det er fordi kroppen skal arbejde diagonalt, men det går frem ad, tror dog at BB Rows kommer med igen fra torsdag :superman:

Link to comment
Share on other sites

09-01-2006

:superman:

BP

1x10x50

1x5x110

4x5x100

1x3x110

double contraction, ultra bredt greb

2x10x50

Incline BP

3x8x80

DB Fly

3x8x26

DB skulderpres

3x8x28

Lat.Raises

3x8x16

Rear Lat.Raise

3x10x11

Dip

3x12xhesten

jep jep super omgang i dag, der gik lidt selvsving i bænkpressen, og mellem den og inc.bænk var der lige vel meget :blahblah: men et helt træningspas gennemført :innocent:

Link to comment
Share on other sites

11-01-2007

Squat :superman:

1x10x70

5x5x120

hase curl

3x10x75

ben spark

3x10x95

rumænsk DL

3x8x100

Chinups

2x10xhesten

1x8xhesten

BB Rows

3x10x80

DB Rows

3x10x36

Hyggeligt lige at rende ind i dig til træning... Somjeg fortalte dig så ser din form :4thumbup: :4thumbup: ud og at dine billeder slet ikke viser din gode form som du er i :superman:

Vi tales

Link to comment
Share on other sites

Hyggeligt lige at rende ind i dig til træning... Somjeg fortalte dig så ser din form :4thumbup: :4thumbup: ud og at dine billeder slet ikke viser din gode form som du er i :superman:

Vi tales

ja det var mægtigt lige at få sludret lidt :blahblah:

tusinde tak fore feedback på formen, det luner her i en kold tid :smile:

håber du havde en fortsat go' aften jeg så jo hvem du stak af med :tongue::boobs:

Link to comment
Share on other sites

ja det var mægtigt lige at få sludret lidt :blahblah:

tusinde tak fore feedback på formen, det luner her i en kold tid :smile:

håber du havde en fortsat go' aften jeg så jo hvem du stak af med :tongue::boobs:

Ved hvor fedt det er med feedback og jeg håber det kunne give endnu mere motivation:-)

Jo tak havde en fin aften, men ikke som du tror... Men hun var da nice :wub:

Link to comment
Share on other sites

15-01-2007

ben og ryg, uden squat da der var en eller anden knallert der synes han skulle bruge squat racket :nonono: , han brugte det dog fornuftigt nok til b.o.r men stadig irriterende.. sådan en torsk, er det for meget at forlange at der er frit de steder hvor jeg skal til??

Benpres

1x15x100

3x8x190 - det er jo spild af tid, sådan en fjollet øvelse, æv

bor

3x10x80

chins

1x10xhest

1x8xhest

1x7xhest - slapsvans

db-rows

1x8x36

2x10x36

cg-pulldown

2x10x100

1x7x100 - i say again - slapsvans

rumænsk dødløft

1x3x110

1x5x90

2x8x90

leg curl

2x8x75 - det kunne kæet ikke lide så

1x10x65

leg extension

3x10x90

straight arm pulldown

3x10x40

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share