Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

Tillykke med jobbet...! :4thumbup:

Det må virkelig være lækkert! :superman:

Tark Anders... !

Tro mig -- det er så dejligt at vide man ikke skal stå arbejdsløs.... Specielt fordi der ikke er særlig store arbejdsmuligheder på Fyn inden for mit erhverv, så som ny skal man som regel til København eller trekantsområdet... Så dejligt at vide jeg ikke skal til at flytte osv... !!

Nu skal det projekt bare færdiggøres - det er godt nok begyndt at hænge mig langt ud af halsen :blink:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Anita :bigsmile:

Front squat:

2 x 10 rep x 30 kg

1 x 8 rep x 40 kg

1 x 3 rep x 40 kg (AV AV AV)

Den øvelse er bare røv, jeg kan slet ikke få det til at fungere - mine arme gør ondt og mine ben kan slet ikke mærke det fordi der er så få kilo på, men armene siger stop . I sidste sæt ved nr. 3, sagde skulderen lige noget der ikke var særlig godt , så jeg stoppede og heldigvis var der ikke sket noget med skulderen.

Som jeg vist har kommenteret før, så fungere denne øvelse heller ikke for mig...... overhovedet :nonono: Så pas hellere på at den ikke skader mere end den gavner.

Tillykke med jobbet, selvom jeg jo godt vidste det :tongue:

Knuz Pia (Bambi) :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anita :bigsmile:

Som jeg vist har kommenteret før, så fungere denne øvelse heller ikke for mig...... overhovedet :nonono: Så pas hellere på at den ikke skader mere end den gavner.

Hej Pia...!!

Tror også jeg arkiverer den øvelse lodret... !! Måske, den får en ekstra chance med lav vægt - i håb om armene vænner sig til den - men i hver fald ikke endnu et sæt med 40 kg.... !! Men må give dig ret - lorte øvelse.... :blush:

Tillykke med jobbet, selvom jeg jo godt vidste det :tongue:

Mange tak

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Dagen startede med at jeg først vågnede kl 8.35 - skulle have været på skolen kl 8.15 :nonono: Det ik god stil, havde glemt at stille vækkeuret....!! Morgenmaden måtte jeg springe over, men den blev spist kl 16, da jeg kom hjem og var ekstrem sulten :4thumbup: :4mewantfood:

Dagens træning:

1 time med mit kvindehold hvor jeg er instruktør... Ganske okay time med næsten fuld hold :4thumbup:

Idag er så også dagen hvor jeg har fået kalenderen - og hvor er den bare fint.... ! Masser af lækre billeder i den.... :wub:

Nu er det flimmer tid, sidste afsnit af "the 4400" i denne omgang :unhappy: -hvilket betyder at "Prison breakes" starter igen på søndag :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det var dejligt at komme til træning idag, jeg har siddet til møde i 6 timer, hvor alt kommunikation foregik på engelsk - dog fik jeg mit første visitkort :bigsmile: hvilket er tegn på studietiden snart er forbi og den virkelige verden venter :4thumbup:

Onsdagens træning...!!

Dagens træning stod på bryst og triceps - var dog meget spændt på at finde ud af hvordan det stod til med højre skulder, efter det lille uheld i mandags under front squat. Måtte dog hurtig konstantere, at det var værre end forventet :cry3: Specielt triceps pulldown med reb gjorde bare rigtig nas i skulderen og den bliver permanent fjernet fra programmen, ligeledes var BB incline bench press heller ikke den bedste, så prøver næste gang DB indcline i stedet, i håb om den er bedre, er der stadigvæk problemer, holder jeg pause fra den øvelse også.

De andre øvelser havde ikke indflydelse på skulderen, men jeg var til gengæld pisse slap idag :blink: men var også lidt små sløv igår, så det går nok.

Træningen begyndte med en rigtig griner :4jumpy: 3 unge drenge med spegetti arme skulle maxe i bænk - 100 kg :blink: Jeps, og selv om stangen kun blev sænket halv ned til brystet, kunne personen jo slet ikke løfte den, makkeren som stod som hjælper, brugte også alle sine krafter, men der var heller ikke nok, så nr. 3 måtte hen og hjælpe før de fik stangen op i stativet igen :nonono: Da de alle 3 havde været samme tur igennem - gik de stolt hjem, nu havde de bænket 100 kg :blink: Tror de havde haft udfordring nok med 50 kg :wink:

Cable standing fly: (Ib pr. arm)

1 x 10 rep x 20 Ib

1 x 10 rep x 25 Ib

2 x 8 rep x 25 Ib

Kabel pushdown med reb:

1 x 8 rep x 60 Ib

3 x 10 rep x 50 Ib

Plejer at have 60 Ib i de første sæt og 65 Ib i de sidste, men de 60 Ib gik lige i skulderen :cry3: , jeg gik derfor ned på 50 Ib, men må erkende denne øvelse ikke er god for min skulder, så den bliver fjernet fra programmet.

BB Flat bench press:

2 x 10 rep x 35 kg

2 x 8 rep x 40 kg

Jeg havde frygtet skulderen ville brokke sig, men jeg kunne slet ikke mærke nogen smerte :4thumbup: , så det er altid noget.

BB incline bench press:

2 x 8 rep x 30 kg

2 x 6 rep x 30 kg

Jeg gik ned i rep og satte ikke ekstra vægt på, da jeg kunne mærke den ikke var super god for skulderen.

BB lying triceps extension:

2 x 10 rep x 20 kg

2 x 8 rep x 20 kg

Ingen problemer med skulderen - dejligt.

DB flat bench press: (kg pr. arm)

2 x 8 rep x 12,5 kg

2 x 6 rep x 12,5 kg

Ikke meget energi, gik ned i rep og øgede ikke vægten i de sidste sæt.

Under sidste øvelse mistede jeg også koncentrationen, en af drengene sad og brugte sin pause melle sættene, på at trykke hudorme ud på sig selv, nu han jo alligevel sad foran et spejl :crazy::crazy:

Fanme godt nok vammelt... ! Det gør man sku da ikke offentligt - eller ?

Ikke super træning, men fik for en gang skyld klaret det hele på 5 kvarter... !

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:cool:

Under sidste øvelse mistede jeg også koncentrationen, en af drengene sad og brugte sin pause melle sættene, på at trykke hudorme ud på sig selv, nu han jo alligevel sad foran et spejl

Fanme godt nok vammelt... ! Det gør man sku da ikke offentligt - eller ?

Var du i mit center i går??? :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: Der er flere meget unge nærmest børn - som træner i vores center.. Har set det du beskriver flere gange - vildt klamt... :blink: Flere af de unge fyre der kan sgu heller ikke finde ud af at rydde op efter sig.... :laugh: Så hvis jeg ser det får de lige en sviner med på vejen... :smile:

:wink: COOL træning du fyrer af på trods af energien.... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:cool:

Var du i mit center i går??? :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: Der er flere meget unge nærmest børn - som træner i vores center.. Har set det du beskriver flere gange - vildt klamt... :blink: Flere af de unge fyre der kan sgu heller ikke finde ud af at rydde op efter sig.... :laugh: Så hvis jeg ser det får de lige en sviner med på vejen... :smile:

Hvad findes der flere som ham :blink::blink::blink:

Hvad sker der lige i opdragelsen af nutidens unge drenge... ?? Jeg mistede i hver fald total lysten til at træne videre - godt jeg var ved sidste sæt.... !!

:wink: COOL træning du fyrer af på trods af energien.... :4thumbup:

Tark - lidt energi underskud skal sku ik slå mig af pinden :tomaatit:

Link to comment
Share on other sites

Torsdagens træning..!!

Jeg er begyndt at sidde hjemme og skrive på projekt, så træning foregik noget tidligere i dag end normalt - dejligt, så var der ikke så proppet i centret :4thumbup:

Træningen omfattede ryg og biceps - men lette vægte for at skåne skulderen. Heldigvis brokkede skulderen sig slet ikke idag - kunne tyde på den er i bedring :w00t:

Kabeltræk til bryst:

2 x 10 rep x 45 kg

2 x 8 rep x 50 kg

Kabel seated row:

2 x 10 rep x 45 kg

2 x 8 rep x 45 kg

DB one arm curl:

2 x 10 rep x 10 kg

2 x 8 rep x 12,5 kg

Sumo-dødløft:

2 x 10 rep x 50 kg

2 x 8 rep x 60 kg

BB preacher curl:

2 x 10 rep x 15 kg

2 x 8 rep x 20 kg

DB bent over row: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 15 kg

1 x 8 rep x 17,5 kg

1 x 8 rep x 20 kg

Det er først gang jeg prøver den øvelse, så var ikke helt klar over hvad jeg kunne løfte..... Men omkring 20 kg viste sig at være passende... :4thumbup:

BB hammer curl: (med en stang jeg ik ved hvad hedder)

2 x 8 rep x 17,5 kg

2 x 6 rep x 17,5 kg

Igen ny øvelse, så fik lidt for mange kilo på, men valgte at sænke mine gentagelser, så belastningen kom til at passe.

Stille og rolig træning, med okay energioverskud - er meget glad for skulderen ikke brokkede sig... Håber snart den er på toppen igen.

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Halløjsa Anita :bigsmile:

Godt at det atter går den rigtige vej med skulderen :4thumbup: Der er ikke noget der kan slå en mere ud, end tanken om at få en skade, så det er slut med at lege motionist :crazy: Måske en af grundene til at jeg ikke træner som de der drenge du fortalte om igår, man ender med at smadre sig selv :unhappy:

Men er du ikke også gået helt fra front-squat igen så??

I dag har jeg været nede i Dansk Helse Sport og få en snak. Jeg har fået en prøvetime med en instruktør på onsdag. Det er første gang jeg skal prøve at have en med rundt. Plejer bare selv at gå igang, men det er nu meget rart lige at få øvelserne sat helt på plads :bigsmile: Glæder mig rigtig meget. Selvom det kun ender med at være 1 uge uden et træningscenter, så synes jeg det er laaaaang tid :laugh: Der skal ske noget :superman:

Knuz Pia (Bambi) :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Halløjsa Anita :bigsmile:

Godt at det atter går den rigtige vej med skulderen :4thumbup: Der er ikke noget der kan slå en mere ud, end tanken om at få en skade, så det er slut med at lege motionist :crazy: Måske en af grundene til at jeg ikke træner som de der drenge du fortalte om igår, man ender med at smadre sig selv :unhappy:

Men er du ikke også gået helt fra front-squat igen så??

I dag har jeg været nede i Dansk Helse Sport og få en snak. Jeg har fået en prøvetime med en instruktør på onsdag. Det er første gang jeg skal prøve at have en med rundt. Plejer bare selv at gå igang, men det er nu meget rart lige at få øvelserne sat helt på plads :bigsmile: Glæder mig rigtig meget. Selvom det kun ender med at være 1 uge uden et træningscenter, så synes jeg det er laaaaang tid :laugh: Der skal ske noget :superman:

Knuz Pia (Bambi) :tongue:

Hej Pia :w00t:

Nej jeg har ikke helt droppet front squat, dog for de næste uger til skulderen er i orden igen. Jeg har fået anbefalet at kører den med VL-greb frem for krydsgreb og en af drengede i centret har lovet at instruere mig når skulderen er klar. Dog har jeg også fået af vide at MASS kører 180 kg i front squat med krydsgreb :blink: så jeg skulle ikke brokke mig over grebet, det fejlede ikke noget :crazy: Vælger dog stadigvæk at give krydsgrebet skylden :innocent: Kan dog heller ikke helt forholde mig til at sammenligne min træning med MASS's vilde træning :blush:

Hvis jeg ikke bliver glad for front squat med VL-greb, må jeg overveje andre øvelser, fik anbefalet at køre mange rep med OL squat i stedet.

Lyder da kanont med prøvetimen i DHS - Har fulgt med i din log på sidelinien. Tror heller ikke fitnessDK uden frivægte er noget for super Pia :w00t: Glæder mig til at høre om det på onsdag :blahblah:

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldrig tænkt over p-pillers negative virkning på styrktræning før jeg læste Norahs indlæg i p-pille tråden.

Eftersom jeg har taget mine p-piller siden jeg var 14 år - ved jeg faktisk ikke hvordan min krop reagerer uden østrogen tilføringen :blink: Men idag har jeg lige været hos lægen og fået dem byttet ud med mini-piller i stedet for :w00t:

Glæder mig meget til at se hvordan kroppen reagerer på det. Skal allerede igang med dem idag :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldrig tænkt over p-pillers negative virkning på styrktræning før jeg læste Norahs indlæg i p-pille tråden.

Eftersom jeg har taget mine p-piller siden jeg var 14 år - ved jeg faktisk ikke hvordan min krop reagerer uden østrogen tilføringen :blink: Men idag har jeg lige været hos lægen og fået dem byttet ud med mini-piller i stedet for :w00t:

Glæder mig meget til at se hvordan kroppen reagerer på det. Skal allerede igang med dem idag :bigsmile:

Aha, se, det vidste jeg heller ikke.. :blink: Jeg skiftede fra p-piller til en spiral i februar, og det er ca. dér der begyndte at ske rigtig meget med min styrke - steg fra 3x55 til 3x105 i dødløft på 16 uger f.eks.!! (det super HFT-program (nope - ikke HST) jeg kørte, kan måske også bære en del af skylden, men stadigvæk :w00t: )

Så jeg glæder mig til at følge dine fremskridt! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Aha, se, det vidste jeg heller ikke.. :blink: Jeg skiftede fra p-piller til en spiral i februar, og det er ca. dér der begyndte at ske rigtig meget med min styrke - steg fra 3x55 til 3x105 i dødløft på 16 uger f.eks.!! (det super HFT-program (nope - ikke HST) jeg kørte, kan måske også bære en del af skylden, men stadigvæk :w00t: )

Så jeg glæder mig til at følge dine fremskridt! :4thumbup:

Hejsa :w00t:

Ja, mon ikke det har haft en indflydelse på din fremgang. Tænker man sig om, er det jo også logisk at østrogenen har denne "kvindelige" effekt.

Jeg er også selv spændt på fremgangen - ud fra alt det jeg læste i tråden, tror jeg også det kan sænke min lyst til slik og søde sager, hvilket jo vil være fint i forbindelse med min diæt.

Har du mærket nogen forskel på det område efter du stoppede med p-pillerne??

Link to comment
Share on other sites

Hejsa :w00t:

Ja, mon ikke det har haft en indflydelse på din fremgang. Tænker man sig om, er det jo også logisk at østrogenen har denne "kvindelige" effekt.

Jeg er også selv spændt på fremgangen - ud fra alt det jeg læste i tråden, tror jeg også det kan sænke min lyst til slik og søde sager, hvilket jo vil være fint i forbindelse med min diæt.

Har du mærket nogen forskel på det område efter du stoppede med p-pillerne??

Hmmm.. Jeg var ikke på diæt, da jeg stoppede med dem, faktisk det modsatte :smile: Men kan fortælle, at da jeg spiste alt det jeg nu havde lyst til af sund mad, så havde jeg ikke det store behov for slik og søde sager (bare jeg fik mine obligatoriske 10g mørk chokolade om aftenen og Ben&Jerry's hver søndag :tongue: ).

Lige pt, så spiser jeg også alt det jeg lyster, indtil jeg er mæt, og det er vel at mærke alt sammen sunde madvarer (dvs. primært langsomme kulhydrater, meget protein, masser af sundt fedt og en hel del frugt og grøntsager), og jeg har SLET ikke lyst til slik og søde sager, jeg mener OVERHOVEDET! Når jeg er på diæt til gengæld, der kan jeg slet ikke styre sukkertrangen... :unhappy: (Derfor går jeg ikke på diæt mere, især efter at have læst følgende artikel på t-nation.com)

Link to comment
Share on other sites

Hmmm.. Jeg var ikke på diæt, da jeg stoppede med dem, faktisk det modsatte :smile: Men kan fortælle, at da jeg spiste alt det jeg nu havde lyst til af sund mad, så havde jeg ikke det store behov for slik og søde sager (bare jeg fik mine obligatoriske 10g mørk chokolade om aftenen og Ben&Jerry's hver søndag :tongue: ).

Lige pt, så spiser jeg også alt det jeg lyster, indtil jeg er mæt, og det er vel at mærke alt sammen sunde madvarer (dvs. primært langsomme kulhydrater, meget protein, masser af sundt fedt og en hel del frugt og grøntsager), og jeg har SLET ikke lyst til slik og søde sager, jeg mener OVERHOVEDET! Når jeg er på diæt til gengæld, der kan jeg slet ikke styre sukkertrangen... :unhappy: (Derfor går jeg ikke på diæt mere, især efter at have læst følgende artikel på t-nation.com)

Det med diæten er en ny ting, har kun fulgt den i 14 dage - min sliktræng er der nu uanset diæt eller ej... Jeg har bulket i lang tid og gjort stor fremskridt, så det er diæt tid nu.... !!

Men er da glad for at høre du ikke har sliktrængen - håber min vil forsvinde også... !!

Men vigtigst af alt at mullerne vokser sig store, så jeg kan blive rigtig leeeed at se på :devil:

Link to comment
Share on other sites

Det med diæten er en ny ting, har kun fulgt den i 14 dage - min sliktræng er der nu uanset diæt eller ej... Jeg har bulket i lang tid og gjort stor fremskridt, så det er diæt tid nu.... !!

Men er da glad for at høre du ikke har sliktrængen - håber min vil forsvinde også... !!

Men vigtigst af alt at mullerne vokser sig store, så jeg kan blive rigtig leeeed at se på :devil:

Du er godt på vej :wink: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anita-pigen :bigsmile:

Jeg er faktisk rigtig spændt på at hører hvordan det kommer til at gå dig med dine nye mini-piller. Jeg tog p-piller i 6 måneder da jeg var 18 år, men fik simpelthen så meget væske i kroppen, det var virkelig fælt grimt :dry: Siden dengang har jeg haft en eller anden tvangstanke med hensyn til p-piller. Både hvad angår vægten, men også i forhold til cancerproblematikken.

Da jeg havde fast kæreste var det ikke det store problem i forhold til prævention, men nu hvor jeg er single har jeg tænkt meget over om jeg skulle prøve mini-piller, så jeg ligesom er sikret den dag prinsen på den hvide hest kommer ridende forbi :wub::heartpump: :heartpump: :heartpump: Min læge har bare fortalt mig, at de ikke er så sikre og at det er vigtigt at man tager dem på samme tidspunkt hver dag.... Sagde din læge noget om det? Skulle man ikke også pletbløde af dem? :blink:

Som sagt håber jeg også det ender med at kunne være en løsning for mig :tongue:

Knuz Pia (Bambi) :bigsmile:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Hej Anita-pigen :bigsmile:

Jeg er faktisk rigtig spændt på at hører hvordan det kommer til at gå dig med dine nye mini-piller. Jeg tog p-piller i 6 måneder da jeg var 18 år, men fik simpelthen så meget væske i kroppen, det var virkelig fælt grimt :dry: Siden dengang har jeg haft en eller anden tvangstanke med hensyn til p-piller. Både hvad angår vægten, men også i forhold til cancerproblematikken.

Da jeg havde fast kæreste var det ikke det store problem i forhold til prævention, men nu hvor jeg er single har jeg tænkt meget over om jeg skulle prøve mini-piller, så jeg ligesom er sikret den dag prinsen på den hvide hest kommer ridende forbi :wub::heartpump: :heartpump: :heartpump: Min læge har bare fortalt mig, at de ikke er så sikre og at det er vigtigt at man tager dem på samme tidspunkt hver dag.... Sagde din læge noget om det? Skulle man ikke også pletbløde af dem? :blink:

Som sagt håber jeg også det ender med at kunne være en løsning for mig :tongue:

Knuz Pia (Bambi) :bigsmile:

Hej Bambi-pigen :w00t::w00t:

Jeg skulle være forberedt på de ikke var lige så sikre som p-pillen og at jeg skulle tage dem samme tid hver dag, den del løser jeg ved at få indlagt en "stang" eller hvad det heller hvis jeg bliver glade for dem. Men jeg tager så mange mærkelige kosttilskud, så har ikke problemer med at få taget dem på samme tid hver dag.. tager det hele i en omgang :4thumbup:

Min læge fraråde en spiral til mig, pga min alder osv. Men der skulle være kommet en ny type som er mere nymoderne end dem man normalt kender - måske det var noget for dig... ? Prøv evt. at snak med Bogs - den løsning har hun valgt :blush: .

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Fredagens træning...!

Dagens træning stod på ben, skulder og mave:

Ben:

Da jeg vil give skulderen ro i denne uge, valgte jeg at der ikke måtte komme mere end 50 kg på skuldrene, i stedet kunne situationen bruges på at kører høje rep i squat for at aktivere hypofysen :devil:

Leg extension:

1 x 10 rep x 5 kg (1 ben af gangen)

1 x 10 rep x 10 kg (1 ben af gangen)

2 x 10 rep x 20 kg (begge ben på en gang)

Squat:

1 x 10 rep x 50 kg (Opvarmning)

4 x 20 rep x 50 kg

Det var ikke så slemt at køre høje rep som forvendtet, ved 3. sæt valgte jeg at køre dem hurtig (2 sek pr rep) - tro mig - det kan smadre bentøjet.... Nu ved jeg i hver fad hvordan jeg skal få benene til at sejle under mig.... Høje og hurtige rep... :superman::superman:

Skulder:

Jeg valgte at undlade den normale skuldertræning med vægte og i stedet arbejde med elastik for at få lidt gang i skulderen og få den renset for affaldsstoffer. Kørte høje rep af følgende øvelser:

One arms arnold press

Lateral raise

Øvelser for rotator dimsen :blush:

Mave:

Bold:

1 x 20 x mig

2 x 15 x mig

Var faktisk ret træt i maven - squatten havde gjort en stor del af arbejdet :4thumbup:

Super hurtig træning - ca. 1 time inklusiv lidt snakken.... !! Men synes jeg fik udnyttet situationen udemærket.... !!

Nu skal resten af weekenden bruges foran PC'en :blink: - God weekend til alle MOL folk... !!

P.S. Kan se der kommer Peter Pedal i julekalender - Det må jeg simpelthen se :wink:

Edited by Feminita
Link to comment
Share on other sites

Min læge fraråde en spiral til mig, pga min alder osv. Men der skulle være kommet en ny type som er mere nymoderne end dem man normalt kender - måske det var noget for dig... ?
Min læge fraråder også mig at bruge spiral pga. min unge alder og fordi det forværre ens menstruationssmerter - Fik jeg nævnt at min smerter ikke kan blive værre :crazy:
P.S. Kan se der kommer Peter Pedal i julekalender - Det må jeg simpelthen se

:laugh::laugh::laugh: God fornøjelse.

God weekend til dig.

Knus Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Mandagens træning...!

Efter en lang weekend foran computeren og uden den store kontakt til omverden :blink: var det en hel befrielse at komme ned i centret og træne, men det endte selvfølgelig med at blive til en del :blahblah::blahblah: så træning af bryst og triceps tog ret lang tid :4whistling:

BB flat bench press: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 12,5 kg

2 x 8 rep x 15 kg

2 x 8 rep x 17,5 kg

2 x 8 rep x 20 kg

1 x 5 rep x 22,5 (NY PR)

Jeg var ret overrasket - plejer at kører 12,5 - 15 kg og idag var de bare nemme og måtte yde vægten en del - normalt kører jeg alm. bænkpres inden, hvilket jeg ikke gjorde idag - utroligt det kan gøre så meget ved ens styrke :nissegrin:

Dips:

3 x 6 rep x mig (NY PR)

Kan mærke den begynder at kører for mig, er ved at være oppe på så mange gentagelser, at man kan få et flow over det :4boxing: .

DB incline bench press: (kg pr. arm)

2 x 9 rep x 15 kg

2 x 8 rep x 15 kg

Det var sku lidt tungere end forventet - så nøjes med 9 rep i de første sæt, i stedet for 10 rep.

BB close grip bench press:

2 x 8 rep x 30 kg

2 x 6 rep x 30 kg

Første gang jeg prøver øvelsen - god øvelse, men jeg skal nok starte ud med lidt færre kilo :blush: .

Cable standing fly: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 20 Ib

2 x 8 rep x 25 Ib

BB lying triceps extension med hammercurl stang:

2 x 10 rep x 15 kg

2 x 6 rep x 20 kg

Min skulder kan ikke lide den stang, brugte den da ez stangen var optaget... det sker ikke igen :nissetunge:

Det gik det lige så godt med skulderen, men efter sidste øvelse blev den lidt stiv igen.... Ellers en god træning med en del overskud og energi trods diæten :crazy_pilot::crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

Mandagens træning...!

Efter en lang weekend foran computeren og uden den store kontakt til omverden :blink: var det en hel befrielse at komme ned i centret og træne, men det endte selvfølgelig med at blive til en del :blahblah::blahblah: så træning af bryst og triceps tog ret lang tid :4whistling:

BB flat bench press: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 12,5 kg

2 x 8 rep x 15 kg

2 x 8 rep x 17,5 kg

2 x 8 rep x 20 kg

1 x 5 rep x 22,5 (NY PR)

Jeg var ret overrasket - plejer at kører 12,5 - 15 kg og idag var de bare nemme og måtte yde vægten en del - normalt kører jeg alm. bænkpres inden, hvilket jeg ikke gjorde idag - utroligt det kan gøre så meget ved ens styrke :nissegrin:

Dips:

3 x 6 rep x mig (NY PR)

Kan mærke den begynder at kører for mig, er ved at være oppe på så mange gentagelser, at man kan få et flow over det :4boxing: .

DB incline bench press: (kg pr. arm)

2 x 9 rep x 15 kg

2 x 8 rep x 15 kg

Det var sku lidt tungere end forventet - så nøjes med 9 rep i de første sæt, i stedet for 10 rep.

BB close grip bench press:

2 x 8 rep x 30 kg

2 x 6 rep x 30 kg

Første gang jeg prøver øvelsen - god øvelse, men jeg skal nok starte ud med lidt færre kilo :blush: .

Cable standing fly: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 20 Ib

2 x 8 rep x 25 Ib

BB lying triceps extension med hammercurl stang:

2 x 10 rep x 15 kg

2 x 6 rep x 20 kg

Min skulder kan ikke lide den stang, brugte den da ez stangen var optaget... det sker ikke igen :nissetunge:

Det gik det lige så godt med skulderen, men efter sidste øvelse blev den lidt stiv igen.... Ellers en god træning med en del overskud og energi trods diæten :crazy_pilot::crazy_pilot:

:4flex: My Power :Mrs_Claus: keep up the good work :inlove: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share