Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

Tark søde.... !! :blush:

Min squat træning er nøje planlagt, ud fra mine erfaringer..... !! For at øve teknink træner jeg tit box-squat, ved alm squat går jeg helt ned til vandret så langt tid jeg kan :nissegrin:

Jeg har erfaret at jeg går i stå rent styrkemæssigt, hvis ikke jeg chokker min krop... Ved at smide flere kilo på en jeg kan gå helt ned med, kan jeg alt i alt øge min styrke med 5 kilo pr. 1-2 uger. Det er min begrundelse for at træne min squat på den måde, samtidig synes jeg det er røv fedt jo tungere det er.... !! Lige pt går jeg helt ned til og med 90 kg vil jeg tro :4flex:

KnuZ Anita

jamen jeg forstår dig skam udemærket.. Men det er nu federe, syntes jeg, at kunne gå i kælderen med de tunge løft..! :dumbbell_lift:

Den andet er jo lidt snyd..! :wink::nissetunge:

Men syntes nu stadig det er super imponerende..! :cool:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

jamen jeg forstår dig skam udemærket.. Men det er nu federe, syntes jeg, at kunne gå i kælderen med de tunge løft..! :dumbbell_lift:

Den andet er jo lidt snyd..! :wink::nissetunge:

Men syntes nu stadig det er super imponerende..! :cool:

Kan kun give dig ret... ! Det er også mit mål at kunne gå helt til vandret med de tunge løft også...! Går dog aldrig helt til kælderen, synes ikke det er behageligt i knæene :nissetunge:

Men ind til videre har jeg ikke fundet nogle bedre metode end at smide ekstra på stangen - så det der før var tungt, får en god grund til at blive nemt.... !!

Håber også en masse box-squat kan styrke de slappe inderlår, så de kan klare de tunge kilo når jeg nærmer mig det kritiske punkt :nissegrin::nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Hej min ven :bigsmile:

Rigtig flot og imponerende squat træning :4thumbup: Jeg kører generelt heller ikke altid helt ned i øvelserne når det bliver rigtig tungt. Jeg har det nemlig ligesom dig, at kroppen både fysisk og psykisk lige skal have et boost og så næste gang kan man presse den lidt mere. En anden grund, for mit vedkommende i hvertfald, er at når man ikke har kørt med den pågældende vægt før, så er det bedre at være sikker på at kunne gennemføre løftet, end at pådrage sig et uheldigt løft fordi man gik for hurtigt frem :annoyed:

TILLYKKE med dine lønforhandlinger - det er sgu da top nice :santa2:

Knuzzer fra Pia (Bambi) :wub:

P.s: Og forresten så mangler jeg en træningsmakker :poking:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Hey Pia.... !! :santa2:

Rigtig flot og imponerende squat træning :4thumbup: Jeg kører generelt heller ikke altid helt ned i øvelserne når det bliver rigtig tungt. Jeg har det nemlig ligesom dig, at kroppen både fysisk og psykisk lige skal have et boost og så næste gang kan man presse den lidt mere. En anden grund, for mit vedkommende i hvertfald, er at når man ikke har kørt med den pågældende vægt før, så er det bedre at være sikker på at kunne gennemføre løftet, end at pådrage sig et uheldigt løft fordi man gik for hurtigt frem :annoyed:

Tak skal du have... !! Kan kun give dig ret og med tiden bliver man jo stærkere den vægt man kan komme helt ned med bliver jo også gradvis øget :devil:

TILLYKKE med dine lønforhandlinger - det er sgu da top nice :santa2:

Ja meget.... og fuck det er mange penge, vil ik lige skrive det direkte... men 3-4 gange en SU er vist ikke engang overdrevet.... :nissetunge::nissegrin:

P.s: Og forresten så mangler jeg en træningsmakker :poking:

Jamen du er da stadigvæk velkommen til at flytte til Odense og træne med mig.. ! Ej, vi må sku gøre alvor af noget fællestræning en dag... Mon ikke min bil skal luftes en dag hvor jeg alligevel er i jylland... :santa2::santa2:

Link to comment
Share on other sites

Jamen du er da stadigvæk velkommen til at flytte til Odense og træne med mig.. ! Ej, vi må sku gøre alvor af noget fællestræning en dag... Mon ikke min bil skal luftes en dag hvor jeg alligevel er i jylland... :santa2::santa2:
Jo det skal den, det er hermed vedtaget :laugh:
Ja meget.... og fuck det er mange penge, vil ik lige skrive det direkte... men 3-4 gange en SU er vist ikke engang overdrevet.... :nissetunge::nissegrin:

Hmmm gad vide om det er for sent at omskole sig til ingeniør :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jo det skal den, det er hermed vedtaget :laugh:

Det synes jeg også.... !! Måske i slutningen af januar hvor eksamen er overstået... ?? :bigsmile:

Så langt er Århus jo heller ikke væk, har nogle veninder på vejen jeg kan sige hej til i samme omgang....!! :inlove:

Hmmm gad vide om det er for sent at omskole sig til ingeniør :blink:

:nissegrin::nissegrin::nissegrin:

Tror mig - Man har ikke så meget fritid under uddannelsen.... Så man skal gøre det af lyst og ikke for pengenes skyld... !! :blush:

Link to comment
Share on other sites

Det synes jeg også.... !! Måske i slutningen af januar hvor eksamen er overstået... ?? :bigsmile:
Jamen lad os lige snakkes ved ang. det. Jeg har også eksamen i januar og praktikstart. Men det kunne være super fedt, hvis det kunne blive engang kort efter nytår :nissegrin:
Tror mig - Man har ikke så meget fritid under uddannelsen.... Så man skal gøre det af lyst og ikke for pengenes skyld... !! :blush:

:annoyed: Så er det jo ikke en pind anderledes end den uddannelse jeg allerede er igang med :laugh:

Knus Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

<Pia: Jeg har selv ferie i slutningen af januar, men hvis det bliver I weekenden, kan je ggodt i starten af januar... :bigsmile: Så det skal vi nok finde ud af :nissegrin:

Fredagens træning....!!

Dagens muskelgrupper var bryst og triceps - stille og rolig træning, da det er 3. træningsdag i streg...!

DB flat bench press: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 17,5 kg

1 x 5 rep x 20 rep (mistede koncentrationen og jeg fik tyngdekræften at mærke :4whistling: :4whistling: )

1 x 10 rep x 20 kg

2 x 8 rep x 20 kg

Kunne ikke helt finde ud af min styrke, så fik taget lidt forskellige sæt med blandede rep :blush:

DB incline bench press: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 12,5 kg

2 x 8 rep x 15 kg

Dips:

3 x 6 rep x mig

BB close grip benvh press:

2 x 10 rep x 25 kg

2 x 8 rep x 27,5 kg

Cable standing fly: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 25 Ib

2 x 8 rep x 30 Ib

BB lying triceps extension:

2 x 10 rep x 15 kg

2 x 6 rep x 20 kg

Skulle have haft 8 rep i de sidste sæt, men kunne kun tage 6, hvoraf det sidste løft i sidste sæt ikke helt lykkedes - hvilket tyder på jeg fik smadret triceps idag :yo::yahoo::yo:

Stille og rolig fredags disko træning... !!

Resten af weekenden står i projektets tegn - imorgen kommer en god veninde, som skal hjælpe med at læse korrektur resten af weekenden. Jeg er godt med, mangler kun nogle få sider der skal skrives i aften og så alt det løse som konklusin, synopsi, forord, forside osv.. Men det kan jeg hygge mig med hele næste uge.. !

Rigtig god weekend til alle på MOL :inlove:

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Hele weekenden har stået i projektets tegn - med korrektur læsning med en veninde. Jeg glæder mig godt nok til at aflevere på fredag... ! :blush:

Managens træning... !!

Jeg var helt selv i hulen idag.... Ikke en eneste dreng dukkede op... ! Hvilket resulterede i jeg stort set lavede ny PR i alle øvelser :devil::devil: Måske jeg skal lære at træne lidt mere og snakke lidt mindre.... :4whistling: :4whistling:

Dagens træning stod på ryg og biceps, hvor der skulle maxes i dødløft for første gang :cooldance::cooldance:

Sumo-dødløft:

Opvarmning:

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 8 rep x 60 kg

1 x 6 rep x 70 kg

1 x 3 rep x 80 kg

Max test:

1 x 1 rep x 85 kg

1 x 1 rep x 90 kg

1 x 1 rep x 95 kg

1 x 1 rep x 100 kg (NY PR) :yo::yahoo::yo:

Jeg regnede med at mit max ville nærme sig 100 kg, men det var da kun fedt, at jeg trods det er første gang jeg maxer i død, snuppede 100 kg. De 95 kg var dejlig nemme, de 100 kg gik lige og 102,5 kg rokkede sig ikke en meter.... !

DB concentration curl: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 10 kg

2 x 8 rep x 11 kg (NY PR)

DB bent-over row: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 17,5 kg

2 x 10 rep x 20 kg

2 x 8 rep x 22,5 kg

2 x8 rep x 25 kg (NY PR)

Ved de 25 kg begynder venstre hånd at have svært ved at holde fast i håndvægten - men der er stadigvæk masser af styrke i ryggen - hvis ikke hænderne kan følge med, må jeg skifte til en anden øvelse , evt. hvor jeg bruger en stang frem for håndvægte

BB preacher curl:

2 x 10 rep x 15 kg

2 x 8 rep x 20 kg

2 x 6 rep x 22,5 kg (NY PR)

Reverse chin-ups i ribbe:

8 x 1 x mig

8 x 1 x mig

Ny øvelse, som gerne skulle hjælpe på styrken i alm. chin-ups

BB curl:

2 x 10 rep x 20 kg

2 x 8 rep x 20 kg

Mine arme var godt nok ved at være brugt op her.... !!

Rigtig god træning med masser af overskud :devil: Er ved at blive rigtig glad fro ryg træning, specielt row er bare en super øverlse :inlove:

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Hej Anita :bigsmile:

Virkelig en flot omgang træning :4thumbup: Imponerende styrkefremgang du har for tiden. 100 kg i dødløft :blink::blink: Det er jo for vildt.

Jeg går ud fra at Db-bent-over-row er den øvelse jeg kalder Db-one-arm-row. I så fald har jeg det samme problem med vægten når den bliver tilstrækkelig tung, så begynder den at glide ud af hånden :annoyed: Kan ikke huske om du kører Bb Yates row eller Bb bent over row også. Jeg er i hvert fald super glad for Yates row :inlove: Det kunne evt. være et alternativ til håndvægtene.

Igen såååå FLOT træning Anita, stort skulderklap herfra.

Knus Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Lækkert med PRs Anita..! :nissecool: Det er jo næsten en jævnlig ting i din træning..! :devil:

Hvis greb styrken ikke kan følge med, kan du evt. bruge straps..! :xmas:

Hejsa Anders :roflmao::roflmao:

Ja jeg er ret glad for at lave ny PR...... !! Man skulle tro det stoppede på et tidsspunkt, men åbenbart ikke... !!

Tak for tippet - havde da helt glemt de eksistere..... ! Vil lige låne nogle af drengenes i centret og se om det virker... og så lige få bestilt nogen... !

KnuZ Anita :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anita :bigsmile:

Virkelig en flot omgang træning :4thumbup: Imponerende styrkefremgang du har for tiden. 100 kg i dødløft :blink::blink: Det er jo for vildt.

Jeg går ud fra at Db-bent-over-row er den øvelse jeg kalder Db-one-arm-row. I så fald har jeg det samme problem med vægten når den bliver tilstrækkelig tung, så begynder den at glide ud af hånden :annoyed: Kan ikke huske om du kører Bb Yates row eller Bb bent over row også. Jeg er i hvert fald super glad for Yates row :inlove: Det kunne evt. være et alternativ til håndvægtene.

Igen såååå FLOT træning Anita, stort skulderklap herfra.

Knus Pia (Bambi)

Hey Søde...!

Og tak for de søde ord :inlove:

Ja, bent-over row, er den samme øvelse som one-arm row, men det er som regel i forbindelse med kabelmaskiner man kalder den one-arm row. Jeg kender ikke Bb Yates row, jeg har kigger på exercise, men ikke fundet øvelsen. Bb bent-over row vil jeg have afprøvet en dag hvor der er tid og oversud til en ny øvelse....!

KnuZ Anita :man_in_love:

Link to comment
Share on other sites

Hey Søde...!

Og tak for de søde ord :inlove:

Ja, bent-over row, er den samme øvelse som one-arm row, men det er som regel i forbindelse med kabelmaskiner man kalder den one-arm row. Jeg kender ikke Bb Yates row, jeg har kigger på exercise, men ikke fundet øvelsen. Bb bent-over row vil jeg have afprøvet en dag hvor der er tid og oversud til en ny øvelse....!

KnuZ Anita :man_in_love:

Yates Row er det samme som Bent-over-row, bare med underhåndsgreb frem for overhåndsgreb.

Link to comment
Share on other sites

Opdatering på diæten...!

Det går over alle forventninger.... ! Vægten er faldet en lille smule 0,5 kg ud fra min morgenvægt....!

Men men men... jeg havde gang i målebåndet i weekenden og har tabt 4 cm i taljen... :yahoo::yahoo:

Jeg taber mig altid først på maven og derefter ned omkring røv og lår - I de sidste uger er lårene skrumpet lidt, men ikke noget målbart med målebånd, så mon ikke de næste ugers diæt snupper fedt fra benene... Skal i hver fald helst ikke tabe for meget mere i taljen...!!

Men så længe fedtet ryger af og muskelmassen/styrken forøges, så kan jeg vist ikke brokke mig. Bestemmer jo desværre ikke selv hvor på kroppen fedtet forsvinder først...!

KnuZ Anita

Edited by Feminita
Link to comment
Share on other sites

Opdatering på diæten...!

Det går over alle forventninger.... ! Vægten er faldet en lille smule 0,5 kg ud fra min morgenvægt....!

Men men men... jeg havde gang i målebåndet i weekenden og har tabt 4 cm i taljen... :yahoo::yahoo:

Jeg taber mig altid først på maven og derefter ned omkring røv og lår - I de sidste uger er lårene skrumpet lidt, men ikke noget målbart med målebånd, så mon ikke de næste ugers diæt snupper fedt fra benene... Skal i hver fald helst ikke tabe for meget mere i taljen...!!

Men så længe fedtet ryger af og muskelmassen/styrken forøges, så kan jeg vist ikke brokke mig. Bestemmer jo desværre ikke selv hvor på kroppen fedtet forsvinder først...!

KnuZ Anita

Kunne du ikke lige lave et indlæg med hvad du spiser... ved godt du siger det er det samme hver dag... men vil gerne se hvad det er... :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Kunne du ikke lige lave et indlæg med hvad du spiser... ved godt du siger det er det samme hver dag... men vil gerne se hvad det er... :nissegrin:

Hej Miss Female....!

Selvfølgelig vil jeg det, jeg har faktisk også ændret i det siden sidst.... Jeg lover dig efter projekt kommer der ugentlig opdateringer angående min kost og kroppens udvikling :bigsmile:

Morgenmad:

60 g havregryn

200 g skummetmælk

Nogle dage er det med mælk, andre dage er det som havregrød uden mælk....!

Frokost:

100 g rugbrød (2 stykker)

200 g hamburgryg eller kylling

lidt stærk sennep

Inden træning:

1 proteinbar

Efter træning:

1 proteinbar

Jeg kommer tit direkte fra arbejde.... så det er det nemmeste for mig,..... og så smager de jo skide godt....

Aftensmad:

125 g magert kød (3-5 % oksekød eller kylling)

200 g blandede frosne grøntsager med bønner, spinat og andet godt

1 skefuld Udo's choise

ketchup, chili og peber

Natmad:

proteinshake med skummetmølk

Det giver 1700-1750 kcal

39% P (171 g), 35% K (151 g) og 26% F (50 g)

I weekenderne har jeg indtil nu hold FRI og spist igennem... så stofskiftet kan då et boost.... og tro mig, jeg har både fået junkfoot, chips osv... !

Efter weekenden, bliver der kun 1 spise dag om ugen (lørdag) og lidt afslappet spisning søndag - jeg håber det er nok til at chokke stofskiftet, så jeg har en høj forbrænding hele ugen...

Link to comment
Share on other sites

hej igen PR-maker

dejligt med et indblik i hvad andre spiser... får hele tiden nye ideer... jeg kan sagtens holde min diæt (hvis jeg ellers lige får handlet ind) mit problem er som i dag at jeg ikka havde noget rigtigt i køkkenet og så går jeg bare amok i alt andet.. (det er ikke fordi jeg har behov for meget mad, men når jeg ikke er fuldstændig struktureret så går jeg helt over i den anden grøft.. og lige nu hvor jeg er ret immobiliseret så er det jo endnu vigtigere.. men tak for kigget..

Miss female :4heart:

Link to comment
Share on other sites

hej igen PR-maker

dejligt med et indblik i hvad andre spiser... får hele tiden nye ideer... jeg kan sagtens holde min diæt (hvis jeg ellers lige får handlet ind) mit problem er som i dag at jeg ikka havde noget rigtigt i køkkenet og så går jeg bare amok i alt andet.. (det er ikke fordi jeg har behov for meget mad, men når jeg ikke er fuldstændig struktureret så går jeg helt over i den anden grøft.. og lige nu hvor jeg er ret immobiliseret så er det jo endnu vigtigere.. men tak for kigget..

Miss female :4heart:

Det var så lidt.... ! Håber du ku bruge det til noget.... !

Måske det ville hjælpe dig at gøre lidt som mig - jeg har ikke tid til at bøvle med maden i hverdagene og derfor forbereder jeg en masse kød og smider i fryseren en gang imellem.... kan sagtens stå og koge/stege 4 kg kød en lørdag... ! Så skal jeg bare tage lidt ud af frygseren hver dag... !

Jeg slipper derfor også for at handle ind i hverdagene, foruden mælk osv.. og fjerne derfor mit fokus fra maden.... så får jeg derved heller ikke lyst til alt det forkerte...

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Det var så lidt.... ! Håber du ku bruge det til noget.... !

Måske det ville hjælpe dig at gøre lidt som mig - jeg har ikke tid til at bøvle med maden i hverdagene og derfor forbereder jeg en masse kød og smider i fryseren en gang imellem.... kan sagtens stå og koge/stege 4 kg kød en lørdag... ! Så skal jeg bare tage lidt ud af frygseren hver dag... !

Jeg slipper derfor også for at handle ind i hverdagene, foruden mælk osv.. og fjerne derfor mit fokus fra maden.... så får jeg derved heller ikke lyst til alt det forkerte...

/Anita

Ja jeg laver både wok retter og chili con carne til fryseren... men når man ikke lige kommer i nærheden af en mikroovn.. så kan det ikke rigtig lade sig gøre... jeg gider ikke spise rugbrød mere... og jeg prøver også at planlægge det så meget som muligt.. det sjove er at når jeg planlægger er det sjældent jeg når at spise det jeg har planlagt.. når jeg ikke planlægger så kan jeg spise uanede mængder af mad...

Link to comment
Share on other sites

Store DOMS-Dag :inlove:

Gårsdagens træning har givet de dejligst DOMS, først nu her sidst på dagen har jeg kunne strække mine arme ordentlig, så vilde DOMS har biceps ikke haft i rigtig langt tid :devil:

Mine ryg-DOMS er altid en dags tid på vej, hvilket betyder de så småt er ved at ankomme i kroppen nu.... Så dejligt :inlove:

Dagens træning...!

1 time med instruktørtrøjen på i aerobicsalen i aften :bigsmile:

Jeg kunne godt være foruden den time idag, da mit afgangsprojekt skal afleveres fredag.... ! Men tror sku damerne bliver sure hvis jeg aflyser deres træning :blush:

Fortsat god aften til alle :nissecool:

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Hello Sweetheart :4heart:

Kender Michael Jacksons sang: "You are not alone, I am here with you...." Det vil så være mit svar på din store DOMS-dag :nissegrin:

Jeg har så ondt i den nedre del af ryggen, indersiden af lårbasserne, ballerne og underarmene :crazy: Mine DOMS plejer at blive værre på anden dagen :blink: Så nu må vi se om jeg kan træde ud af sengen i morgen tidlig. Skal til julefrokost med klassen hele aftenen, så det skal nok blive festligt :4drunk:

Knus fra Pia (Bambi-bodybuilder) :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hello Sweetheart :4heart:

Kender Michael Jacksons sang: "You are not alone, I am here with you...." Det vil så være mit svar på din store DOMS-dag :nissegrin:

Jeg har så ondt i den nedre del af ryggen, indersiden af lårbasserne, ballerne og underarmene :crazy: Mine DOMS plejer at blive værre på anden dagen :blink: Så nu må vi se om jeg kan træde ud af sengen i morgen tidlig. Skal til julefrokost med klassen hele aftenen, så det skal nok blive festligt :4drunk:

Knus fra Pia (Bambi-bodybuilder) :laugh:

Hejsa sødte :inlove:

Dejligt at høre jeg ikke er helt alene med mine DOMS - Jeg siger dig de er slemme.... ! Det er så dejligt, kan bare ikke helt overskue 3 dages hård træning med så slemme DOMS :blush: Godt jeg skal træne ben imorgen, det er mest overkroppen der er ramt :bigsmile:

Du må tænke på mig imorgen aften og drikke en pils for mig - jeg skal sidde og skrive, men skulle gerne blive færdig imorgen... ! Så torsdag kan bruges på print og fredag på aflevering.... ! Og så har jeg præsteret at lave mit afgangsprojekt uden at glippe en eneste træning :nissegrin::nissegrin: Havde frygtet det ville påvirke træningerne den sidste uge - men nej heldigvis ikke... !

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Onsdagens træning...!!

Træningen var meget præget af store DOMS fra mandagens træning og et projekt der hænger tungt over hovedet.... ! Hidtil har je gunder træningen kunne koble fra, men idag var der bare ingen koncentration - projektet kører i cirkler :annoyed:

Men en stille og rolig træning af ben og skulder blev det da til + en masse snakken....

Leg extension:

2 x 10 rep x 15 kg

2 x 10 rep x 20 kg

Squat:

1 x 10 rep x 60 kg

4 x 10 rep x 80 kg

2 x 8 rep x 90 kg

2 x 10 rep x 70 kg

Der var ikke den helt store styrke i min len fra mandagens tunge dødløft..

DB Arnold press: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 10 kg

2 x 8 rep x 11 kg

DB lateral raise: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 9 kg

2 x 8 rep x 10 kg

DB laying rear lateral raise: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 9 kg

2 x 8 rep x 10 kg

Trods den manglende styrke i dag - føltes denne øvelser ikke så slem, så mon ikke jeg er klar til at smide flere kilo på næste gang

Leg dims i smith:

1 x 10 rep x 40 kg

3 x 10 rep x 60 kg

Nu står resten af aften og lidt af natten i projektets tegn.... ! Så jeg kan få printet skidtet ud imorgen... !

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

:yahoo::yo::yahoo::yo::yahoo:

Så ef afgansprojektet fædig og klar til aflevering imorgen. Alt i alt 81 siders hovedrapport og 33 siders bilag. Meget passende størrelse, ikke for lang og ikke for kort.

:yahoo::yo::yahoo::yo::yahoo:

Nu vil jeg skynde mig ud på p-pladsen og finde min bil, kører til centret, så jeg kan lade den positive agration gå ud over pattøjet :boobs::boobs::boobs:

Opdatering af træningen kommer senere...

Hygge hej så længe

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share